Montako sipsipussia syöt vappuviikolla?
Nyt on hyvät sipsitarjoukset rouskutella. Tänään ostan ainakin satsin. :)
Kommentit (120)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsivapaa viikko sattuu niin taitaa jäädä sipsit kauppaan. Ostan sidukkaa säästyneillä rahoilla 😆
Tämä! Sidukkaa ja herkkumässyä kaksin käsin. Sitten nousuhuppelissa D2-hautumaperseenhajuisena etsimään vaonnuolijaa lähipubiin 😃
*sanaton*
Miksi söisin sipsejä? Ajattelin herkutella vappupäivänä ja sipsit eivät todellakaan ole herkkuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää hakea kun on hyvät tarjoukset.
Kyllä on köyhillä juhlat.
No mites te rikkaat juhlitte? Kaviaarilla ja hanhenmaksapalleroilla? Itse en tuollasia "herkkuja" suostuisi edes maistamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsivapaa viikko sattuu niin taitaa jäädä sipsit kauppaan. Ostan sidukkaa säästyneillä rahoilla 😆
Tämä! Sidukkaa ja herkkumässyä kaksin käsin. Sitten nousuhuppelissa D2-hautumaperseenhajuisena etsimään vaonnuolijaa lähipubiin 😃
Mikä on D2 hautuma? Joku finnairin lähtöportti?
Vierailija kirjoitti:
Miksi söisin sipsejä? Ajattelin herkutella vappupäivänä ja sipsit eivät todellakaan ole herkkuja.
Mitä ne sitten on?
Vierailija kirjoitti:
Sori niille ketkä tykkää juustonaksuista. Mun nokkaan ne haisee ällöttävälle kun pussin avaa, ei tee enää mieli syödä niitä.
Juu jalkahiellehän ne haisee, mutta ovat mun suurta herkkua. Se haju kuuluu niihin. 🤤
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mites te rikkaat juhlitte? Kaviaarilla ja hanhenmaksapalleroilla? Itse en tuollasia "herkkuja" suostuisi edes maistamaan.
Tarkistan osakesalkun saldon ja lueskelen köyhien ulinoita vauvalta.
Syötkö edes friteerattuja seteleitä tuon juhlinnan keskellä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niissähän on kakkaa pyyhkimisen jäljiltä, kuka sellaisia frittaisi?
En yhtäkään. Hirveästi sitä suolan paskaa, joka vaan lihottaa. Joskus viime vuonna jätin sipsit pois kokonaan. Kaikenlaista sokerilla mässäilyä olen vähentänyt paljon, ja siksi vaaka on ruvennut näyttämään lukemia, joita ei ole näyttänyt varmaan yli 10 vuoteen. Karkkipussit näkyy maksavan nykyään yli neljää euroa, joten myös lompakko kiittää, kun lopettelee niiden syömisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ne sitten on?
Ikänsä kun syö sipsejä, niin haudassa ei ruumis maadu. Ja huonosti palaa krematorion uunissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ne sitten on?
Ikänsä kun syö sipsejä, niin haudassa ei ruumis maadu. Ja huonosti palaa krematorion uunissa.
Niin?
Luultavasti pari linssisipsipussia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niissähän on kakkaa pyyhkimisen jäljiltä, kuka sellaisia frittaisi?
Anteeksi, olinpa hölmö moukka. Tätä se köyhyys teettää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ne sitten on?
Sekoitat botoxiin ja muovilisukkeisiin.
Vierailija kirjoitti:
Häh? Ei tullut mieleenkään.
Entäs Electroluxiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ne sitten on?
Ällöttäviä suola-ja rasvapommeja, haisevatkin ihan tunkkaiselle.
Jos ostan sipsejä, ne ovat Kartanon valkosipulin makuisia, eikä dippiä lisukkeena.