Montako sipsipussia syöt vappuviikolla?
Nyt on hyvät sipsitarjoukset rouskutella. Tänään ostan ainakin satsin. :)
Kommentit (120)
2-3 vähän riippuu, mitä aion tehdä.
Tuskinpa yhtään, olen jo aikuinen.
Vierailija kirjoitti:
Miten se että on aikuinen estää syömästä? Ei mitenkään.
yäkk kamalaa sheissea!
Ainesosat
Peruna, auringonkukka- ja rapsiöljy vaihtelevina osuuksina, mausteseos (glukoosisiirappi, suola, sokeri, riisijauho, mausteet
(valkosipuli, chilipippuri), luontaiset aromit, hiivauute, dekstroosi, sipulijauhe, happo (sitruunahappo), väri (kurkumiini)).
Peruna, auringonkukka- ja rapsiöljy vaihtelevina osuuksina, mausteseos (HERAjauhe (MAIDOSTA), maltodekstriini, merisuola, suola, kypsytetty JUUSTOjauhe 5,5%, dekstroosi, KIRNUPIIMÄjauhe, sokeri, valkosipuli, luontaiset aromit (jossa MAITOA), happo, (sitruunahappo), värit (paprikauute, kurkumauute).
Minulla on sipsipussi ehkä vuodelta 2017. Vissiin joutaisi jo biojätteisiin.
Pitää hakea kun on hyvät tarjoukset.
Ai tää ketju oli se mihin piti tulla mainostamaan omaa ylemmyyttään kun vappuna syö vaan rahkasammalta ja juo kääpäteetä?
Joo, mäkään en yleensä syö sipsejä mutta linssinaksut on hyviä, vähän tyyriitä vaan... ehkä pari pussia niitä ostan. Ja nehän ei ole mitään megapusseja kun joku tuotakin kauhistuu.
En yhtään, en muista milloin olisin sipsejä ostanut paitsi kokeilemai bataattisipsit jotka ostin "milloin se nyt olikaan".
En tykkää sipseistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se että on aikuinen estää syömästä? Ei mitenkään.
Joo täytyykin käydä sanomassa naapurin 85-vuotiaalle että ei enää tuoda sille sen viikottaista juustonaksupussia.
Vierailija kirjoitti:
Ai tää ketju oli se mihin piti tulla mainostamaan omaa ylemmyyttään kun vappuna syö vaan rahkasammalta ja juo kääpäteetä?
Joo, mäkään en yleensä syö sipsejä mutta linssinaksut on hyviä, vähän tyyriitä vaan... ehkä pari pussia niitä ostan. Ja nehän ei ole mitään megapusseja kun joku tuotakin kauhistuu.
Linssinaksut, oliko hyviä. En oo edes tiennyt että sellaisia on olemassa.
Lihavat vetää sipsejä, karkkia ja limsaa.
On ne lissisipsitkin hyviä, mutta usein ostan perusmegan.
En yhtään, koskaan en ole sipsejä ostanut, muutaman kerran olen maistanut kun on tyrkytetty.