En ole kertaakaan tavannut pari-kolme-nelikymppistä sinkkunaista, jolla ei olisi jono ihailijoita
Naiset vaan kieltäytyvät näkemästä niitä miehiä, koska ne miehet ei kelpaa, ja naiset eivät halua ottaa vastuuta nirsoilustaan.
Kommentit (156)
Vierailija kirjoitti:
Voi olla, mutta valtaosa miehistä ei ole kovin kummoisia. Valitsin miehen joka täytti kriteerini ja vei jalat alta, ei ne muut olleet todellisia vaihtoehtoja joihin käytetään energiaa.
"Vei jalat alta"
Miten paljon mielisteli ja näytteli prinssiä?
Vierailija kirjoitti:
Onhan noita ollu. Mutta miksi ottaisin miehen, josta en oikeastaan tykkää?
Mulla on vastakysymys miehille, että jos teillä on tai olisi jono naisia, niin ottaisitteko te vaan jonkun siitä jonosta, vaikkei se nyt niin suuri rakkaus olisikaan? Siis mua vähän jopa pelottaa se et ihastuisin johonki mieheen ja se ottaisi mut, kunhan vaan jonkun sais.
Ja toinen kysymys: olisko teistä kiva olla siinä mun jonossa ja mä sitten vaan suostuisin tapailuun vaikkei mua oikeesti kiinnostais, mut enpä ois nirso?
N43, ylipainoa (kamalaa!)
Miehet nimenomaan ottaa vaan jonkun kunhan on edes jotain ulkonäköä. Ei niitä kiinnosta sielujen sympatia samalla lailla kuin naisia, isoa osaa ainakaan. Siksi niillä on näitä harhakuvitelmia että naisten elämä on ruusuilla tanssimista kun sitä munaa tulee ovista ja ikkunoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla, mutta valtaosa miehistä ei ole kovin kummoisia. Valitsin miehen joka täytti kriteerini ja vei jalat alta, ei ne muut olleet todellisia vaihtoehtoja joihin käytetään energiaa.
"Vei jalat alta"
Ei yhtään. Tai jos näytteli niin on näytellyt hyvin systemaattisesti yli 10 vuotta.
Ihan samanlainen jono miehiä tällä naisella on kuin ap:lla vaikuttaisi naisia olevan jonossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Vei jalat alta"
Olisin kysynyt: 1 Haluatko itsellesi naisen?
2 Oletko valmis tekemään asian eteen jotain? (Ku meetoo, Yhyy.)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä näen ne miehet ja olen täysin tietoinen siitä, että minulla on korkeammat vaatimukset kumppanin suhteen.
Minullakin on sellaiset vaatimukset naiselle, että suhtautuisi minuun ihmisenä ja hyväksyisi minut sellaisena kuin mä olen.
Aivan liikaa "vaadittu", joten paljon helpompi jatkaa runkkaamista ja omaan elämään keskittymistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan noita ollu. Mutta miksi ottaisin miehen, josta en oikeastaan tykkää?
Mulla on vastakysymys miehille, että jos teillä on tai olisi jono naisia, niin ottaisitteko te vaan jonkun siitä jonosta, vaikkei se nyt niin suuri rakkaus olisikaan? Siis mua vähän jopa pelottaa se et ihastuisin johonki mieheen ja se ottaisi mut, kunhan vaan jonkun sais.
Ja toinen kysymys: olisko teistä kiva olla siinä mun jonossa ja mä sitten vaan suostuisin tapailuun vaikkei mua oikeesti kiinnostais, mut enpä ois nirso?
N43, ylipainoa (kamalaa!)
Miehet nimenomaan ottaa vaan jonkun kunhan on edes jotain ulkonäköä. Ei niitä kiinnosta sielujen sympatia samalla lailla kuin naisia, isoa osaa ainakaan. Siksi niillä on näitä harhakuvitelmia että naisten elämä on ruusuilla tanssimista kun sitä munaa tulee ovista ja ikkunoista.
"Sielujen sympatia", joka naisilla liittyy suoraan miehen varallisuuteen ja "statukseen"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Vei jalat alta"
Olisin kysynyt: 1 Haluatko itsellesi naisen?
2 Oletko valmis tekemään asian eteen jotain? (Ku meetoo, Yhyy.)
En tee kenenkään eteen yhtään mitään. En ala olla jotain, mitä en ole, että saisin "hyväksyntää", enkä mä edes tarvitse sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä näen ne miehet ja olen täysin tietoinen siitä, että minulla on korkeammat vaatimukset kumppanin suhteen.
Minullakin on sellaiset vaatimukset naiselle, että suhtautuisi minuun ihmisenä ja hyväksyisi minut sellaisena kuin mä olen.
Aivan liikaa "vaadittu", joten paljon helpompi jatkaa runkkaamista ja omaan elämään keskittymistä.
Ihan hyviä vaihtoehtoja kumpikin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos se ihailijaryhmä koostuu vain ulkkiksista, kehareista ja nisteistä?
Jos et itse ole nisti tai joku holhouksenalainen, niin tässä tapauksessa olet asemoinut itsesi jotenkin todella väärin. Eli suomeksi sanottuna, pukeutumisesi ja olemuksesi vihjaa nisteille ja holhouksenalaisille, että olisit heille sopiva nainen, vaikket sitä oikeasti ole.
Pätee varmasti myös miehiin? Siis jos he eivät ole nistejä tai holhouksenalaisia, lihavia, yksinhuoltajia tai suohirviöitä, niin he ovat asemoineet itsensä jotenkin todella väärin. Eli suomeksi sanottuna, heidän pukeutumisensa ja olemuksensa vihjaa nisteille ja holhouksenalaisille, lihaville, yh:ille ja suohirviöille, että nämä miehet olisivat heille sopivia, vaikka eivät sitä oikeasti ole.
Minkä tuolle sitten voi?
Ei kukaan halua suhteeseen sellaisen kanssa, joka ei sytytä mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Valitsit miehen, jolla oli "status" ja varallisuutta. Todella yllättävää
Ap on nyt käsittänyt tämän pelin aivan täysin väärin. Parisuhde alkaa ihastumisesta ja rakastumisesta, ei kelpuuttamisesta. Nainen ei tarvitse miestä niin paljon, että kelpuuttaminen olisi riittävä syy. Suurin osa miehistä on sellaisia, ettei niistä ole mitään iloa. Nämä ap:n kaltaiset ei edes puhu, mikä nyt on kai vähimmäisvaatimus siihen että jonkun seurassa alkaisi olemaan.
Ei oo koskaan ollut ainuttakaan ihailijaa, ja oon jo viiskymppinen 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sä et olekaan tavannut mua.
En olekaan, mutta tiedän siitä huolimatta, että jos kelpuuttaisit miehen niistä joita sulle tulee tarjoolle, niin saisit valita miehen isosta valikoimasta.
Kerrotko vielä missä niitä miehiä tulee tarjolle?
Menet mihin tahansa, missä nyt muita ihmisiä tapaat. Töihin, opiskelupaikkaan, harrastukseen, kirjastoon, julkiseen tapahtumaan. Joka paikassa. Sellaista on naisten elämä.
Jopas on sulla harhat. Ei ole tavallisen naisen elämä sellaista, että kaikki miehet jotka sattuvat samaan aikaan olemaan samassa kirjastossa tai työpaikassa olisivat tarjolla valikoimana josta voi v
Paljastavaa. Ajattelet että naiset ovat jotain huvipuiston vetonauloja joihin on jonot, ja kenties sisäänpääsystä voi maksaa, fast pass. Oletko koskaan ajatellut että ehkä sinä ja kaltaisesi olette vain id iootteja ja pyöritte ympyrää kuin päättömät kanat etsien jononpäätä kun koko jonoa ei edes ole?
Naisen velvollisuus ei myöskään ole huolia ketä tahansa sarj amurh aajaa, naisten hakk aajaa tms.. Heltsvetin hyvä että edes joillakin on standardeja.
Aloituksesta unohtui nätti, hoikka, pitkähiuksinen.
Luulen ettet ole tavannut kovinkaan montaa naista. Et ainakaan kovin kattavalta alueelta.
Miksi edes pitäisi tavata joku josta ei ole kiinnostunut? Siinä vain tuhlaa kaikkien aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitsit miehen, jolla oli "status" ja varallisuutta. Todella yllättävää
Totta kai hän valitsi. Niinhän me kaikki naiset olemme tehneet. Sen vuoksi Suomessa ei ole yhtään köyhiä duunariperheitä. Meidän kaikkien miehet ovat varakkaita miehiä kansakunnan kaapin päällä!
Huvipuistohullu kirjoitti:
Ei oo koskaan ollut ainuttakaan ihailijaa, ja oon jo viiskymppinen 😂
Oikeastiko...?