Miksei suomalaiset naiset tykkää suomalaisesta miehestä?
Siis suomessa on jotain 600 000 sinkkumiestä jotka asuu yksin. Ei naiset ole tasoltaan eikä ulkonäöltään sen parempia joten onko miesten luonteessa vikaa kun ei parisuhteita synny.
Kommentit (268)
Vierailija kirjoitti:
No suomimies kaipaa solakkaa vanhakantaista naista eikä liian pitkää. Näitä ei meinaa löytyä enää paljon kun naisista on tullut isoja ja miesmäisiä
Olen 170 cm nainen ja monta kertaa on sanottu pitkäksi.
No, yletyn kaupassa ylähyllylle. Ei tarvitse kiipeillä jakkaroilla.
Moni mies on kyllä minua lyhyempi.
En ole ikinä tuntenut vetoa ulkomaalaisiin miehiin. Mutta nämä kotimaiset painoksetkin on vaikeasti luettavia, ja tykkäävät esittää muuta kuin ovat.
Suomalainen mies on muka rehellinen. Ei muuten ole.
Ulkonäkö on suurin syy miksei mies kelpaa naiselle. Miehet on kai liian rumia. Minä olen saanut tavis naisilta kymmeniä pakkeja 20 vuoden aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No suomimies kaipaa solakkaa vanhakantaista naista eikä liian pitkää. Näitä ei meinaa löytyä enää paljon kun naisista on tullut isoja ja miesmäisiä
Olen 170 cm nainen ja monta kertaa on sanottu pitkäksi.
No, yletyn kaupassa ylähyllylle. Ei tarvitse kiipeillä jakkaroilla.
Moni mies on kyllä minua lyhyempi.
Olen 177 eikä kukaan ole uskaltanut kommentoida pituuttani. Huonoja miehiä minulla ei ole koskaan ollut. Pitkän miehen kanssa aviossa nyt, ja suhde on tasa-arvoinen ja kunnioittava. Lapsistakin näyttää tulevan pitkiä.
Uskon vahvasti siihen, että pituuteni karkoittaa heikkoegoiset naisvihaajat.
Ei se seksi nyt niin ihmeellistä ole, naisen näkökulmasta.
Eikä kiinnosta toi ilmaissiivoojan rooli.
No siis ihan oikeasti haluaisin suloisen pehmeän miestä kunnioittavan suomalaisen naisen mutta en saa.teihim.kunnolla enää kontaktia nykyisessä ilmapiirissä. Antakaa vihreää valoa...flirttailkaa
Rakastan isoja ja kestäviä mustia miehiä
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen mies on usein passiivinen, jurottaa, ei osaa kommunikoida ja ottaa naisen itsestäänselvyytenä. Siinäpä jotain syitä joita itselle tulee mieleen.
Ja muut on joko tekopyhiä, aggressiivisia, tai infantiilisia. Niin ja mamman helmoissa.
Suomessa on paljon syrjäytyneitä alkkismiehiä. Kuka niitä huolisi?
Mielestäni jämäpalat jäävät yksin. Parhaat viedään ensin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä sä nyt taas selität?? Suurimmalla osalla suomalaisista parisuhteessa olevista naisista nimenomaan on suomalainen mies. Suomalaista tavallista miestä mäkin etsin, mutta en mä melkein 45-vuotiaana ylipainoisena naisena tunnu kelpaavan. Kasvoiltani olen tavallisen näköinen. Painonpudotus on menossa, mutta ei se nyt ihan hetkessä tapahdu.
Miksi olet läski ja sinkku?
Onkohan noilla jotain yhteyttä?
Voi luoja. Mä olen kyllä ollut naimisissa eikä ero liittynyt mitenkään mun painoon. Olin ylipainoinen kun tapasimme ja kelpasin erittäin hyvin miehelle. Oletko tosiaan sokea typerys kun et näe myös ylipainoisten naisten olevan parisuhteissa?
Ulkonäkö ja status on suurimmat syyt miksei mies kelpaa naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Miessuhde tekee elämästä raskaan aivan turhaan. Se on mun syyni pysytellä erossa miehistä.
Miten syvälle pystyt fistaamaan pillua?
Vierailija kirjoitti:
Ei se seksi nyt niin ihmeellistä ole, naisen näkökulmasta.
Eikä kiinnosta toi ilmaissiivoojan rooli.
Selvä. Katson tästä lähtien naisille sopivan nunnan roolin.
No en tiedä syitä miksei kelpaa mutta enemmän mä olen nähnyt hyvännäköisiä sinkku naisia kuin miehiä. Ne sentään jotenkin yrittää, miehet ei monesti senkään vertaa että päällä olis puhtaat vaatteet.
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan tyhmyys ja kyvyttömyys keskustella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä sä nyt taas selität?? Suurimmalla osalla suomalaisista parisuhteessa olevista naisista nimenomaan on suomalainen mies. Suomalaista tavallista miestä mäkin etsin, mutta en mä melkein 45-vuotiaana ylipainoisena naisena tunnu kelpaavan. Kasvoiltani olen tavallisen näköinen. Painonpudotus on menossa, mutta ei se nyt ihan hetkessä tapahdu.
Miksi olet läski ja sinkku?
Onkohan noilla jotain yhteyttä?
Voi luoja. Mä olen kyllä ollut naimisissa eikä ero liittynyt mitenkään mun painoon. Olin ylipainoinen kun tapasimme ja kelpasin erittäin hyvin miehelle. Oletko tosiaan sokea typerys kun et näe myös ylipainoisten naisten olevan parisuhteissa?
Alussa miehesi teeskenteli että ylipaino ei haittaa, sitten tuli järkiinsä ja erosi. Sori, noin se menee. Miehenä tiedän
Vierailija kirjoitti:
Kumma kun ulkkarimies suomessa on sama kuin saisi 15cm lisää pituutta ja 6 nollaa lisää pankkitilin saldoon.
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen mies on usein passiivinen, jurottaa, ei osaa kommunikoida ja ottaa naisen itsestäänselvyytenä. Siinäpä jotain syitä joita itselle tulee mieleen.
Kuulostaa isältäni. Juro selvänä, "hauska ukko" kännissä. Ei sosiaalisia taitoja turhaan mainosteta.
Ja höpöhöpö. Suomalaiset naiset pitävät suomalaisista miehistä, koska he ovat ystävällisiä, vähän ujoja, kohteliaita, avuliaita ja heillä on hyvä yleissivistys. Rehellisiäkin suomalaiset miehet yleensä ovat, ja järkeviä.
Nämä palstan kiltit ovat lähinnä trolleja. Niistä ei kukaan pidä.