Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei suomalaiset naiset tykkää suomalaisesta miehestä?

Vierailija
21.04.2024 |

Siis suomessa on jotain 600 000 sinkkumiestä jotka asuu yksin. Ei naiset ole tasoltaan eikä ulkonäöltään sen parempia joten onko miesten luonteessa vikaa kun ei parisuhteita synny.

Kommentit (268)

Vierailija
21/268 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset miehet on passiivisia, piiloagressiivisia ja menevät liikaa tasa arvon taakse. Monissa muissa kulttuureissa naista kohdellaan paremmin, miehillä on hyvät käytöstavat ja kumppanista ja perheestä pidetään kaikin tavoin huolta automaattisesti eikä lasketa montako jugurttia kukakin syö. Lisäksi muut kansalaisuudet osaavat keskustella! Suomalaiset miehet eivät myöskään ulkonäöllisesti ole kovin priimaa kolmenkympin jälkeen kun suurin osa lihoaa eikä edes katso peiliin kun lähtee ulos mistään hammaslangan käytöstä puhumattakaan.

Vierailija
22/268 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä me pidämme. <3

Mutta jos jostakin huomauttaisin, niin se on se järkyttävä passiivisuus. Tekee naisen elämästä raskasta ja ilotonta. 

Mitä se naisen aktiivisuus on?

Kissa, kirja ja kävely

Ylipäänsä asioiden ja perheen hoito, huolto, ym 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/268 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se tullut aika selväksi, etteivät miehet pidä naisista. Miksi haluaisin siis parisuhteeseen miehen kanssa?

Miehet eivät pidä suomalaisista naisista. Ovat nimittäin aika kaukana naisesta.

Vierailija
24/268 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä sä nyt taas selität?? Suurimmalla osalla suomalaisista parisuhteessa olevista naisista nimenomaan on suomalainen mies. Suomalaista tavallista miestä mäkin etsin, mutta en mä melkein 45-vuotiaana ylipainoisena naisena tunnu kelpaavan. Kasvoiltani olen tavallisen näköinen. Painonpudotus on menossa, mutta ei se nyt ihan hetkessä tapahdu.

Vierailija
25/268 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo sinkkumiehet elelevät peräkylillä ja monen elämäntavat ovat sellaisia, ettei ne naisia kiinnosta. Muuten kyllä suomalainen mies suomalaista naista kiinnostaa, kun lähes kaikki on naimisissa suomalaisen miehen kanssa. Kaikki miehet ei vain ole avoiliittoainesta. 

Vierailija
26/268 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset miehet on passiivisia, piiloagressiivisia ja menevät liikaa tasa arvon taakse. Monissa muissa kulttuureissa naista kohdellaan paremmin, miehillä on hyvät käytöstavat ja kumppanista ja perheestä pidetään kaikin tavoin huolta automaattisesti eikä lasketa montako jugurttia kukakin syö. Lisäksi muut kansalaisuudet osaavat keskustella! Suomalaiset miehet eivät myöskään ulkonäöllisesti ole kovin priimaa kolmenkympin jälkeen kun suurin osa lihoaa eikä edes katso peiliin kun lähtee ulos mistään hammaslangan käytöstä puhumattakaan.

Mies ei tartte naista mihinkään muuhun kun ruuanlaittoon, siivoamiseen ja seksiin. Siksi ulkomaalaiset naiset rulez

Vierailija
27/268 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se tullut aika selväksi, etteivät miehet pidä naisista. Miksi haluaisin siis parisuhteeseen miehen kanssa?

Tämä vastaus osoittaa minun olevan oikeassa. Miehet eivät pidä naisista.

Vierailija
28/268 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä täällä on yritetty selventää. 

Mutta onneksi tuli nyt mies ihan käytännössä näyttämään millaisia ovat.

Vierailija
29/268 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä sä nyt taas selität?? Suurimmalla osalla suomalaisista parisuhteessa olevista naisista nimenomaan on suomalainen mies. Suomalaista tavallista miestä mäkin etsin, mutta en mä melkein 45-vuotiaana ylipainoisena naisena tunnu kelpaavan. Kasvoiltani olen tavallisen näköinen. Painonpudotus on menossa, mutta ei se nyt ihan hetkessä tapahdu.

Miksi olet läski ja sinkku?

Onkohan noilla jotain yhteyttä?

Vierailija
30/268 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No edellinen jonka kanssa olin treffeillä niin tuli sinne kännissä. Toinen mies jota tapailin jonkin aikaa kunnes näin sen asunnon ja keittiön jossa oli likaisia astioita varmaan viikon vanhoja. Kaapit oli likaisia myös. Edellytän perus siisteyttä mieheltä mutta sitä ei ollut.

Vierailija
31/268 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sanoit, että jos mun kissa tulee sun talon tontille niin se on entinen kissa. 

Vierailija
32/268 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska sanoit, että jos mun kissa tulee sun talon tontille niin se on entinen kissa. 

Kissa voi syödä pikkulinnun ja suomalainen mies rupeaa itkemään. 

Turkissa on kissoja vapaana pilvin pimein, ei haittaa siellä miehiä. 

Vierailija
33/268 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies, ns. kulissiavioliitossa, siis rakkautta ei ole. Joten en asu yksin mutta koen kyllä että minusta pidetään. Varsinkin näin keväällä moni nainen ottaa yhteyttä ja ehdottaa tapaamisia, yhdessä käymistä kaupoilla tai jossain tapaamisissa, laivamatkoilla ym. Me taidetaan olla keskenään vaan sellaisia että tyydytään niihin satunnaisiin hetkiin silloin tällöin. En ole varma haluaisinko näiden ystävättärieni kanssa vakavampaa suhdetta. En ainakaan haluaisi ehkä asua heidän kanssaan. Lapset on tehty ym. joten ei ole mitään paineita. 

Vierailija
34/268 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

OMG

Naapurin kissa on mun talon tontilla. 

Se pahis. 

Vierailija
35/268 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa miehistä on törppöjä eikä kohteliaita. Olen tavannut oman mieheni niin että mies avasi oven minulle. Minä sanoin kiitos ja mies ole hyvä kun avasi oven minulle. Ajattelin että voisi paremmin tutustua siihen mieheen ja pyysin sen numeron.

Vierailija
36/268 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

OMG

Naapurin kissa on mun talon tontilla. 

Se pahis. 

Mielummin susi. 

Kissa on koko Suomen pahin peto, ne ei saa olla pihalla vapaana. 

Vierailija
37/268 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kynitty tukka, 10-20kg ylipainoa, häiriintynyt maailmankuva, feministi jne. ei ihme että miehiä ei kiinnosta

Vierailija
38/268 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikot sosiaaliset taidot. Kun ei osata keskustella ja ottaa muita ihmisiä huomioon, niin ei ihmissuhteista kertakaikkiaan tule mitään. Suoraan sanottuna moni suomalainen mies vaikuttaa lievästi autistiselta. 

Vierailija
39/268 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No suomimies kaipaa solakkaa vanhakantaista naista eikä liian pitkää. Näitä ei meinaa löytyä enää paljon kun naisista on tullut isoja ja miesmäisiä

Vierailija
40/268 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa miehistä on törppöjä eikä kohteliaita. Olen tavannut oman mieheni niin että mies avasi oven minulle. Minä sanoin kiitos ja mies ole hyvä kun avasi oven minulle. Ajattelin että voisi paremmin tutustua siihen mieheen ja pyysin sen numeron.

Tärppöys ja ignoraaminen suojaa syytteiltä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme