Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei suomalaiset naiset tykkää suomalaisesta miehestä?

Vierailija
21.04.2024 |

Siis suomessa on jotain 600 000 sinkkumiestä jotka asuu yksin. Ei naiset ole tasoltaan eikä ulkonäöltään sen parempia joten onko miesten luonteessa vikaa kun ei parisuhteita synny.

Kommentit (268)

Vierailija
221/268 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monilla tässä maassa (ihan sukupuoleen katsomatta) on kummallisen vihamielinen kilpailuasetelma kumppaniin. Ehkä meillä huonot parisuhteen mallit ovat olleet kovin yleisiä. Halusin miehen, joka kohtelee puolisoaan aina hyvin, kuten itsekin teen, ja jo toinen kerta onnistui, kauan sitten jo. 20 v myöhemmin ollaan edelleen onnellisia. Vihamielisyys näyttää levinneen jo kontakteihin pitkälle ennen liittoa kun tätäkin ketjua katsoo. 

Feminismin päälle ei pysty onnellista liittoa rakentamaan.

Sovinismi ei sekään ole ratkaisu, usko pois. Ylipäätään ihmiset eivät kukoista sellaisten ihmisten seurassa, jotka pitävät heitä jollakin tavalla huonoina tai naurunalaisina, joten miksi elää sellaisen kanssa. Kummallinen lähtökohta parinhakuun, lieneekö ihan meidän autistikansan oma juttu vai yleisempikin ongelma.

Vierailija
222/268 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monilla tässä maassa (ihan sukupuoleen katsomatta) on kummallisen vihamielinen kilpailuasetelma kumppaniin. Ehkä meillä huonot parisuhteen mallit ovat olleet kovin yleisiä. Halusin miehen, joka kohtelee puolisoaan aina hyvin, kuten itsekin teen, ja jo toinen kerta onnistui, kauan sitten jo. 20 v myöhemmin ollaan edelleen onnellisia. Vihamielisyys näyttää levinneen jo kontakteihin pitkälle ennen liittoa kun tätäkin ketjua katsoo. 

Sovinismi ei sekään ole ratkaisu, usko pois. Ylipäätään ihmiset eivät kukoista sellaisten ihmisten seurassa, jotka pitävät heitä jollakin tavalla huonoina tai naurunalaisina, joten miksi elää sellaisen kanssa. Kummallinen lähtökohta parinhakuun, lieneekö ihan meidän autistikansan oma juttu vai yleisempikin ongelma

Sovinismi on aivan yhtä tervettä kuin feminismikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/268 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa suomalaisista miehistä on sivistymättömiä, huonosti käyttäytyviä autisteja. Sanon näin vaikka minäkin olen mies. Minä ymmärrän täysin miksi suomalainen mies ei kiinnosta naisia.

Vierailija
224/268 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sovinismi ei sekään ole ratkaisu, usko pois. Ylipäätään ihmiset eivät kukoista sellaisten ihmisten seurassa, jotka pitävät heitä jollakin tavalla huonoina tai naurunalaisina, joten miksi elää sellaisen kanssa. Kummallinen lähtökohta parinhakuun, lieneekö ihan meid

Juu, saatte ihan jatkaa toistenne vihaamista, jos se tuntuu hyvältä idealta. Musta on vaan vähän kumma sitten ihmetellä tällaisissa ketjuissa miksei rakasta löydy. 

Vierailija
225/268 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta ei kukaan tykkää. Minulla ei ole edes nais ystäviä. Olen kai ruma ja siitä se johtuu ettei nainen halua miestä.

T: kiltti mies

Eikös myös Mika Moring kertonut olevansa kiltti mies? 

Moring on oikein hyvä esimerkki kilttimiehestä. Ehkä miehet nyt ymmärtävät miksi naiset eivät halua tapailla näitä?

Vierailija
226/268 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa suomalaisista miehistä on sivistymättömiä, huonosti käyttäytyviä autisteja. Sanon näin vaikka minäkin olen mies. Minä ymmärrän täysin miksi suomalainen mies ei kiinnosta naisia.

Eivät juurikaan eroa suomalaisista naisista.

Vierailija
227/268 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, saatte ihan jatkaa toistenne vihaamista, jos se tuntuu hyvältä idealta. Musta on vaan vähän kumma sitten ihmetellä tällaisissa ketjuissa miksei rakasta löydy. 

Porukka taitaa olla täällä vain vahvistamassa päätöstään pysyä sinkkuna. Vähän sörkkimällä saa totuuden esiin siitä, mistä jää paitsi.

Vierailija
228/268 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Porukka taitaa olla täällä vain vahvistamassa päätöstään pysyä sinkkuna. Vähän sörkkimällä saa totuuden esiin siitä, mistä jää paitsi.

Ok. Todella omituista, saahan sitä sinkkuna elää ihan hyväntuulisenakin, ei tarvitse sörkkiä ja tapella ja olla inhottava. Kukin tyylillään, se tyyli on vaan nykyään aika aggressiivinen. Ehkä se on sitten kivaa, mene ja tiedä. 

Vierailija
229/268 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen nainen kuitenkin kasvattanut.

Vierailija
230/268 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok. Todella omituista, saahan sitä sinkkuna elää ihan hyväntuulisenakin, ei tarvitse sörkkiä ja tapella ja olla inhottava. Kukin tyylillään, se tyyli on vaan nykyään aika aggressiivinen. Ehkä se on sitten kivaa, mene ja tiedä. 

Saa elää ihan hyväntuulisena kunhan muistaa vaan olla vässykkä ja törppö aina, kun lähistöllä on naisia.

Palstalla on hyvä sörkkiä sitä pintaa rikki, että näkee sen suomalaisen naisen sisäisen kauneuden.

Vierailija
231/268 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen parisuhteessa ulkomaalaisen miehen kanssa ja edellinen parisuhteeni myös oli ulkomaalaisen kanssa. Molemmat länsi-eurooppalaisia miehiä. 

On minua myös Suomalaisten miesten taholta  kysytty treffeille mutta joko minua ei ole kiinnostanut tai sitten olen ollut varattu. 

Sattumaa sanoisin ja se, etten ole etukäteen määritellyt haluanko olla parisuhteessa vain tietynmaalaisen kanssa. 

Vierailija
232/268 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on paljon hyviä, fiksuja, empaattisia miehiä. Ovat mukavia ja auttavaisia. 

Mutta alkoholi on yleinen ongelma Suomessa. Harva nainen haluaa juoppoa, jos itsellä on elämä kunnossa. 

Osa miehistä on näitä piiloaggressiivisia jurottajia, jotka kostavat naiselle sen, että tämä vaatii reilua kohtelua ja ihmisarvoa, heittäytymällä täysin passiivisiksi. "Tätähän naiset halusivat, kun tasa-arvo!" 

Sekä miehissä, että naisissa on yhä enenevässä määrin niitä, jotka eivät halua enää parisuhdetta. Elämme murroksen aikaa. 

Ehkä vanhojen rakenteiden ja odotusten murtumisen jälkeen osaisimme rakentaa ihmissuhteet uudelle, kestävämmälle pohjalle. Ja löytää toisemme uudestaan. 

Vierailija
233/268 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä jotain on vikaa jos parisuhdetta joillekin ei muodostu koskaan. Kyse on nirsoudesta, itsekkyydestä, mukavuudenhalusta, addiktioista yms. Joillekin on hirveän vaikeaa luopua itsessään jostain ja antaa toiselle. Siksi he jäävätkin aina yksin. Tai jos sattumoisin onkin parisuhteessa se ei ole onnellinen suhde. 

Niin, mä olen ollut osallisena parisuhteessa, joka ei ollut onnellinen. Se sisälsi väkivaltaa ihan uskomattoman määrän. Ja jäikin ainoaksi parisuhteeksi johon ikinä olen osallisena, se oli mun vanhempien suhde. Nyt kun olen aikuinen, en ikinä erehdy moiseen h3lvettiin.

Vierailija
234/268 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen nainen kuitenkin kasvattanut.

Feministinen poikien kasvatus on juurikin tuota. Toistetaan "sivistymättömiä, huonosti käyttäytyviä autisteja" kunnes uskovat!

Eikö feminismin tuotokset kelpaakkaan?

Vierailija
235/268 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa elää ihan hyväntuulisena kunhan muistaa vaan olla vässykkä ja törppö aina, kun lähistöllä on naisia.

Palstalla on hyvä sörkkiä sitä pintaa rikki, että näkee sen

Kyllä mä tällä kokemuksella kehoittaisin olemaan vähemmän törppö muiden ihmisten seurassa, jos seuraa kaipaa. Mutta tuohan on ihan yleistä, ettei osata kohdata toista ihmisenä vaan vain sukupuolensa edustajana. Useimmilla se taitaa onneksi helpottaa pahimpien hormonihuurujen myötä. Josko sitten elämästä tulisi mukavampaa. Tsemppiä, lähden töihin.

Vierailija
236/268 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kuinka kaunis ja tasokas mun pitäisi sitten olla, että saisin oikeuden olla sinkku? En ymmärrä että yhä tänäkin päivänä, herran vuonna 2024 pitäisi elää jonkun parisuhdenormin mukaan vaikka se ei olisi ollenkaan oma juttu. Miksi SINÄ et elä niinkuin minä haluan? Miksi meidän on elettävä sinun halujesi mukaan?

Vierailija
237/268 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on paljon hyviä, fiksuja, empaattisia miehiä. Ovat mukavia ja auttavaisia. 

Mutta alkoholi on yleinen ongelma Suomessa. Harva nainen haluaa juoppoa, jos itsellä on elämä kunnossa. 

Osa miehistä on näitä piiloaggressiivisia jurottajia, jotka kostavat naiselle sen, että tämä vaatii reilua kohtelua ja ihmisarvoa, heittäytymällä täysin passiivisiksi. "Tätähän naiset halusivat, kun tasa-arvo!" 

Sekä miehissä, että naisissa on yhä enenevässä määrin niitä, jotka eivät halua enää parisuhdetta. Elämme murroksen aikaa. 

Ehkä vanhojen rakenteiden ja odotusten murtumisen jälkeen osaisimme rakentaa ihmissuhteet uudelle, kestävämmälle pohjalle. Ja löytää toisemme uudestaan. 

Feminismi tappaa meidät sukupuuttoon. Allahu akhbar!

Vierailija
238/268 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta ei kukaan tykkää. Minulla ei ole edes nais ystäviä. Olen kai ruma ja siitä se johtuu ettei nainen halua miestä.

T: kiltti mies

Eikös myös Mika Moring kertonut olevansa kiltti mies? 

Moring on oikein hyvä esimerkki kilttimiehestä. Ehkä miehet nyt ymmärtävät miksi naiset eivät halua tapailla näitä?

Ruman näköinen ainakin on. En lähtisi kyytiin mistään hinnasta.

Vierailija
239/268 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sovinismi on aivan yhtä tervettä kuin feminismikin."

Okei, voisitko valaista mulle lapsiavioliittojen vastustamisen, naisten äänioikeuden kannattaminen, naisen oikeuden omiin rahoihin ja tiliin, naisten oikeuden määrätä omasta kehostaan, näiden seikkojen sairaudesta? Itselle ei ihan aukea, mutta avoimin mielin olen valmis kuuntelemaan näkökantaasi.

Vierailija
240/268 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Feminismi tappaa meidät sukupuuttoon. Allahu akhbar!

Kyllä huomaa, milloin sinä olet tullut ketjuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi