Miksei suomalaiset naiset tykkää suomalaisesta miehestä?
Siis suomessa on jotain 600 000 sinkkumiestä jotka asuu yksin. Ei naiset ole tasoltaan eikä ulkonäöltään sen parempia joten onko miesten luonteessa vikaa kun ei parisuhteita synny.
Kommentit (268)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on paljon hyviä, fiksuja, empaattisia miehiä. Ovat mukavia ja auttavaisia.
Mutta alkoholi on yleinen ongelma Suomessa. Harva nainen haluaa juoppoa, jos itsellä on elämä kunnossa.
Osa miehistä on näitä piiloaggressiivisia jurottajia, jotka kostavat naiselle sen, että tämä vaatii reilua kohtelua ja ihmisarvoa, heittäytymällä täysin passiivisiksi. "Tätähän naiset halusivat, kun tasa-arvo!"
Sekä miehissä, että naisissa on yhä enenevässä määrin niitä, jotka eivät halua enää parisuhdetta. Elämme murroksen aikaa.
Ehkä vanhojen rakenteiden ja odotusten murtumisen jälkeen osaisimme rakentaa ihmissuhteet uudelle, kestävämmälle pohjalle. Ja löytää toisemme uudestaan.
Feminismi tappaa meidät sukupuuttoon. Allahu akhbar!
Kyllä huomaa, milloin sinä olet tullut ketjuun.
https://lampopumput.info/foorumi/attachments/1712083581015-png.96537/
Sovinismi ja feminismi eivät ole vertailu kelpoisia.
Sovinismi: Miehen ylemmyydentuntoinen, syrjivä ja alistava asenne naisiin, kansalliskiihko, kiihko- ja yltiöisänmaallisuus. Esim seksuaalinen kommentointi naisen vartalosta on sovinismia. Nämä miehet eivät arvostele miesten vartaloita samaan sävyyn jne.
Feminismi: : Pyrkii sukupuoleen perustuvien syrjivien tai rajoittavien rakenteiden ja normien purkamiseen.
Sovinismia on harjoitettu vuosituhansia ja on meille kaikille niin tuttua, että sitä ei edes huomata. Kun tätä ajatusmaailmaa yritetään muttaa, syntyy tietenkin vastustusta. Miehet ei halua luopua edusta, johon he ovat jo pikkupojista kasvaneet. Tunteeseen siitä, että ovat parempia ihmisiä.... harmittaahan se... ja hyökkäys on paras puolustus, eli yritetään alistaa naisia vielä enemmän ja haukutaan ne hiljaisiksi. Näinhän sovinismi toimii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Sovinismi on aivan yhtä tervettä kuin feminismikin."
Okei, voisitko valaista mulle lapsiavioliittojen vastustamisen, naisten äänioikeuden kannattaminen, naisen oikeuden omiin rahoihin ja tiliin, naisten oikeuden määrätä omasta kehostaan, näiden seikkojen sairaudesta? Itselle ei ihan aukea, mutta avoimin mielin olen valmis kuuntelemaan näkökantaasi.
Ei sovinisti ole viemässä naisilta tasa-arvoa yhtään sen enempää kuin feministi miehiltä.
Sovinismihän nimenomaan on naisten syrjintää ja alistamista. Feminismi on pyrkimys sukupuolten tasa-arvoon. Ei sovinismi tähtää tasa-arvoon vaan naisen syrjimiseen . Sovinisti pitää miestä parempana ihmisenä ja miehelle kuuluu etuuksia ja vapauksia, mitä ei naiselle sallita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei, voisitko valaista mulle lapsiavioliittojen vastustamisen, naisten äänioikeuden kannattaminen, naisen oikeuden omiin rahoihin ja tiliin, naisten oikeuden määrätä omasta kehostaan, näiden seikkojen sairaudesta? Itselle ei ihan aukea, mutta avoimin mielin olen valmis kuuntelemaan näkökantaasi.
Ei sovinisti ole viemässä naisilta tasa-arvoa yhtään sen enempää kuin feministi miehiltä.
Sovinismihän nimenomaan on naisten syrjintää ja alistamista. Feminismi on pyrkimys sukupuolten tasa-arvoon. Ei sovinismi tähtää tasa-arvoon vaan naisen syrjimiseen . Sovinisti pitää miestä parempana ihmisenä ja miehelle kuuluu etuuksia ja vapauksia, mitä ei naiselle sallita.
Tasa-arvo on tasa-arvoa!
Sovinismi ja feminismi EI OLE!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhtä työpaikalla kuollutta naista kohden kuolee 28 miestä! 95% kodittomista on miehiä! Aika helkkarin paljon isompia asioita kuin esim. palkat! Eikö feministiä yhtään haittaa?
No ei haittaa! Feministi ajaa vain ja ainoastaan naisten etuja. Tasa-arvon kanssa feminismillä ei ole mitään tekemistä!
Olen kehopositiivinen ja HEI...pirun ylpeä siitä.
En tunnu saavan huomiota suomalaisilta miehiltä mutta
Gambiassa saan huomiota joka suuunnasta ja paljon muutakin, jos tiedätte mitä tarkoitan ;)
Kyllä mustat pojat osaa hommat:)
Luin yhtä ketjua jossa jopa osa naisista oli sitä mieltä ettei mieheltä saa vaatia mitään, edes hyvää seksiä. Osahan miehistä tiedetysti matkaa Eurooppaan ja Aasiaan poiketakseen maksullisilla. Ihanko tosissaan omillaan toimeentulevan naisen pitäisi sietää huonon rakastajan lisäksi mahdollisia tauteja? Joo ei. Tiedoksi. Muunkin maalaiset miehet ajattelee tälleen. Mielummin yksin.
Mä en ole vuosiin nähnyt miehiä jotka huolehtisivat ittestään ja olisivat kiinnostuneita. Ei osata pestä hampaat eikä siivota.
Ulkomailla on ihan toinen juttu. Latviassa, Italiassa, Briteissä.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole vuosiin nähnyt miehiä jotka huolehtisivat ittestään ja olisivat kiinnostuneita. Ei osata pestä hampaat eikä siivota.
Älä selitä
Vierailija kirjoitti:
Olen kehopositiivinen ja HEI...pirun ylpeä siitä.
En tunnu saavan huomiota suomalaisilta miehiltä mutta
Gambiassa saan huomiota joka suuunnasta ja paljon muutakin, jos tiedätte mitä tarkoitan ;)
Kyllä mustat pojat osaa hommat:)
Kyllä, kyllä. Sebastianinkin mies on musta.
Miehet eivät kunnioita naista. Eivätkä itseään edes sitä vertaa, että pitäisivät huolta ulkonäöstään tai hygieniastaan🙄
Islam on oikeassa naisten suhteen
Peiliin katsomisen paikka suomalaisilla miehillä. Tai sitten niillä naisilla, jotka ne on kasvattanut!
Vierailija kirjoitti:
Italiassa äiti pesee sen vanhempiensa kotona asuvan miehen hampaat.
Suomalaiset miehet on juroja , hiljaisia, nahjuksia, saamattomia jne ja vielä juovuksissa käyttäytyvät väkivaltaisesti puolisoa kohtaan. Kukaan itseään kunnioittava nainen ei halua tällaista miestä riesakseen.
Suurin osaa on rumia ja köyhiä miehiä suomessa. Tavis naiset haluaa rikkaan ja komean miehen ja jos eivät saa sellaista niin ovat mielummin sinkkuna kuin tavis miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt ihan alkuun laitettaisi ne perusasiat kuntoon. Eli se hygienia!!!!! Oma hygienia ja perus kodin siisteys! Sitten toisten huomioon ottaminen ja huomioiminen yleensäkin! Ovien avaaminen, silmiin katsominen, hymyileminen, kiittäminen, just tuo kassatädille tervehtiminen ja kiittäminen, toisten auttaminen jne. Keskustelutaito. Mitä seksiin tulee, niin ei mennä se oma etu edellä. Mutta nää on näitä. Jokainen etsii kaiketi sitä oman tasoista seuraa, eikä vain. Ei tavoitella kuuta taivaalta.
Täytyy kyllä taas ihmetellä missä piireissä jotkut luuhaa kun maailmankuva muodostuu tuollaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osaa on rumia ja köyhiä miehiä suomessa. Tavis naiset haluaa rikkaan ja komean miehen ja jos eivät saa sellaista niin ovat mielummin sinkkuna kuin tavis miehen kanssa.
Tavisnaisena en todellakaan halua rikasta miestä. Olisin jatkuvasti epämukavuusalueella kun pitäisi spatseerata sen bisnesmiehen rinnalla kaikenmaailman kissanristiäisissä ja vapaa-aika olisi pintaliitoa mistä en nauti yhtään. Haluaisiko se rikas mies viettää mun kanssa ihan tavallista elämää, tuskin. Mä arvostan mukavuutta paljon enemmän kuin coctailtilaisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavisnaisena en todellakaan halua rikasta miestä. Olisin jatkuvasti epämukavuusalueella kun pitäisi spatseerata sen bisnesmiehen rinnalla kaikenmaailman kissanristiäisissä ja vapaa-aika olisi pintaliitoa mistä en nauti yhtään. Haluaisiko se rikas mies viettää mun kanssa ihan tavallista elämää, tuskin. Mä arvostan mukavuutta paljon enemmän kuin coctailtilaisuuksia.
Siis miehethän itse toivovat löytävänsä joko rikkaan naisen tai naisvangin. Taviksen on turha potea huonoa omatuntoa miesten toilailuista.