Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei suomalaiset naiset tykkää suomalaisesta miehestä?

Vierailija
21.04.2024 |

Siis suomessa on jotain 600 000 sinkkumiestä jotka asuu yksin. Ei naiset ole tasoltaan eikä ulkonäöltään sen parempia joten onko miesten luonteessa vikaa kun ei parisuhteita synny.

Kommentit (268)

Vierailija
181/268 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkääpäs 😪 Niin kova halu olis löytää se oma rakas, mut missä helkutissa mun oma tyyppi oikein on?! Sua ollaan odoteltu jo ikuisuus 🤷🏼

N32

Vierailija
182/268 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua lähestyi ekan kerran suomalainen mies kun olin 23v. Sitä ennen vain ulkomaalaistaustaiset. Eli se menee ihan toisinpäin, suomalaiset naiset ei kelpaa suomalaisille miehille. Moni kaveri sanoo ihan samaa, ulkomailla lähestyyään ja Suomessa ei koskaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/268 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkääpäs 😪 Niin kova halu olis löytää se oma rakas, mut missä helkutissa mun oma tyyppi oikein on?! Sua ollaan odoteltu jo ikuisuus 🤷🏼

N32

Seinän toisella puolella.

Vierailija
184/268 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N32

Haa! Täällä toinen N32, minullakaan ei ketään

Vierailija
185/268 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua lähestyi ekan kerran suomalainen mies kun olin 23v. Sitä ennen vain ulkomaalaistaustaiset. Eli se menee ihan toisinpäin, suomalaiset naiset ei kelpaa suomalaisille miehille. Moni kaveri sanoo ihan samaa, ulkomailla lähestyyään ja Suomessa ei koskaan. 

Kuka nyt suomijunttia haluaa. Ulkomaalainen on antelias rahassa, seksissä ja joka tavalla. 

Vierailija
186/268 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tosi outoa, että väkivaltaiset juopot eivät mene kaupaksi. Mikähän siinä O.o

Vierailija
187/268 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on muuten ihan totta. Ulkomailla huomiota, flirttiä jne saa tosi helposti mutta täällä ei kukaan lähesty millään tavalla normi arjessa. Ja koska baareissa ei tuu käytyä, ni yksin jään 95% todennäköisyydellä 😅

N32

Vierailija
188/268 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehissä on hyvin vähän kiinnostavia yksilöitä ainakin omalla pienellä paikkakunnallani. Ensin pitäisi viehättyä ulkonäöstä, mutta yleensä tyssää jo siihen. Monet eivät pidä itsestään huolta ollenkaan (koskee myös naisia). 

Suosittelen vahvasti etsimään miestä isommalta kirkolta. Laatu on huomattavasti parempi.

Vierailija
189/268 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N32

Älä huijaa, tää talo on mummoja täys ja ainoa nuoripari on seinän toisella puolella 😄

N32

Vierailija
190/268 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on muuten ihan totta. Ulkomailla huomiota, flirttiä jne saa tosi helposti mutta täällä ei kukaan lähesty millään tavalla normi arjessa. Ja koska baareissa ei tuu käytyä, ni yksin jään 95% todennäköisyydellä 😅

N32

Junttiinalle tiedoksi, että se on ihan normaalia kohteliaisuutta eikä flirttiä.

Vierailija
191/268 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet suomalaiset miehet ovat aika vässyköitä verrattuna hyvinkoulutettuihin ja aktiivisiin suomalaisnaisiin.  Onhan niitä hyviäkin miehiä, mutta niitä ei riitä kaikille.  Tasoero, siinä se on syy. Meillä naiset pärjäävät itsekin, eivät tarvitse miestä elättäjäksi.  

Vierailija
192/268 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi etsin itselleni ulkomaalaisen miehen? Pelkäsin liikaa saavani isäni kaltaisen jurottavan, tiuskivan miehen, joka ei puhu eikä pussaa, joka istuu sohvalla kaljan kanssa piereskelemässä ja haisemassa. Sain ulkomaalaisesta kohteliaan herrasmiehen, joka puhuu tunteistaan, pitää itsensä puhtaana ja tyylikkäänä ja pitää huolta perheen ilmapiiristä

Vierailija
193/268 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarjoa naisetkaan. Pihejä olette.

Jos nainen ei tarjoa vähintään ravintolaillallista ekoilla treffeillä, niin sitten joku toinen tarjoaa ja se on baibai.

Ei naisen tarvitse tarjota, siksi Itä-Euroopan miehet rulettaa. Ovat sängyssäkin kestäviä ja äärimmäisen anteliaita. 

Vierailija
194/268 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi etsin itselleni ulkomaalaisen miehen? Pelkäsin liikaa saavani isäni kaltaisen jurottavan, tiuskivan miehen, joka ei puhu eikä pussaa, joka istuu sohvalla kaljan kanssa piereskelemässä ja haisemassa. Sain ulkomaalaisesta kohteliaan herrasmiehen, joka puhuu tunteistaan, pitää itsensä puhtaana ja tyylikkäänä ja pitää huolta perheen ilmapiiristä

Se on niin kivaa niin kauan kun ne puhuu niistä positiivisista tunteistaan.

Vierailija
195/268 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N32

Älä huijaa, tää talo on mummoja täys ja ainoa nuoripari on seinän toisella puolella 😄

N32

Sun seinä on se 30v ikä. Olisit kjullíkjarusellin sijaan ottanut miehen, kun olit alle 25v.

Vierailija
196/268 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N32

N32

Sun seinä on se 30v ikä. Olisit kjullíkjarusellin sijaan ottanut miehen, kun olit alle 25v.

Incel bongattu! Ihmiset vanhenevat eri tahtiin. Muutama viikko sitten minua luuli kolme parikymppistä tyttöä 15-vuotiaaksi. t. myös 32 

Vierailija
197/268 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet suomalaiset miehet ovat aika vässyköitä verrattuna hyvinkoulutettuihin ja aktiivisiin suomalaisnaisiin.  Onhan niitä hyviäkin miehiä, mutta niitä ei riitä kaikille.  Tasoero, siinä se on syy. Meillä naiset pärjäävät itsekin, eivät tarvitse miestä elättäjäksi.  

Hyvät miehet ovat myös huomanneet elämänlaatunsa olevan huomattavasti parempi, ilman sitä hyvinkoulutettua aktiivista suomalaisnaista!

Tämä ei taida kuitenkaan haitata ketään, koska naiset pärjäävät mahtavasti itsekin.

Vierailija
198/268 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä vaan tykkään. Omakin aviomieheni on ihan suomalainen.

Vierailija
199/268 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilastojen mukaan kuitenkin valtaosa suomalaisista naisista pariutuu suomalaisten miesten kanssa.

Vierailija
200/268 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N32

N32

Incel bongattu! Ihmiset vanhenevat eri tahtiin. Muutama viikko sitten minua luuli kolme parikymppistä tyttöä 15-vuotiaaksi. t. myös 32 

tiktak tiktak

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä