Meidän perhe oli köyhempi kuin teidän.
Kommentit (11)
Meidän perhe oli köyhempi kuin sun perhe. Meillä syötiin vaan käpysoppaa joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei ollut telkkaria, ensimmäisen kaupasta minua varten ostetun vaatteen sain 10-vuotiaana ja ruokaa oli aina liian vähän. 1980-luvulla.
Television puute voi liittyä myös lestadiolaisuuteen ei köyhyyteen.
Vierailija kirjoitti:
Meidän perhe oli köyhempi kuin sun perhe. Meillä syötiin vaan käpysoppaa joka päivä.
Meillä tehtiin käpylehmiä ja sitten lypsettiin niistä käpymaitoa...
Vierailija kirjoitti:
Oliko sulla tapana leikkiä niillä kävyillä, kunnes äiti kielsi leikkimästä ruualla?
No mä voin lähettää ne meille tulleet ilmaisjakelut teille, ap.
Saatte hieman luksusta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei ollut telkkaria, ensimmäisen kaupasta minua varten ostetun vaatteen sain 10-vuotiaana ja ruokaa oli aina liian vähän. 1980-luvulla.
Television puute voi liittyä myös lestadiolaisuuteen ei köyhyyteen.
Ei oltu uskiksia, ihan vaan köyhiä (t. alkuperäinen)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko sulla tapana leikkiä niillä kävyillä, kunnes äiti kielsi leikkimästä ruualla?
Tehtiin huonoksi menneistä kävyisä käpylehmiä. Niillä leikittiin.
Menkää ostamaan lehtiä köyhät saa rahaa niistä kun myy niitä.
Me oltiin niin köyhiä että naapuritkin köyhtyi meidän takia. Kuntakin missä asuttiin pakko liitettiin toiseen vain siksi kun yksi kunta ei kyennyt elättämään meitä sosiaalituilla. Ei pelkästään köyhiä vaan superköyhiä joilla ei ole ikinä rahaa mutta miljoona velkaa ulosotossa.
Anna nyt edes vähän rahaa tai muutan naapuriisi.
Meillä oli niin köyhää että ainoa ravinnon lähde oli tiedonantajalehti.