Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan harrastanut seksiä tmv julkkiksen kanssa

Vierailija
21.04.2024 |

Ei siis tarvii olla mikään suosittu ihminen.

Mä oon aikoinani maannut Gogin kanssa, eli salkkareiden Romeo :D 

Kommentit (87)

Vierailija
21/87 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harrastin koripalloa Jonna Tervomaan kanssa.

Eli koska puhutaan seksistä, kerrot ympäriinsä miten se "pelaili palloillasi"?

Vierailija
22/87 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ylentäviä " kehumisen " aiheita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/87 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yhden nais julkkiksen kanssa montakin kertaa koska seurusteltiin. Ei se nykyään ole mikään iso julkkis.

Vierailija
24/87 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei liippaa läheltäkään, mutta vuosien päästä vaimo paljasti minulle, että aikoinaan kesäteatterikaudella, johon hän harrastajanäyttelijänä muutamana kesänä osallistui, suuresta maailmasta tullut ohjaaja edellytti heiltä yhtenä valmistautumisrituaalina yhteissaunomista. Vanhemmat naisnäyttelijät opastivat nuorempiaan sanomalla, että se on hänen metodinsa, aiheeseen sisälle päästäkseen hänen täytyy nähdä naisnäyttelijöiden pillut. Vaimon mukaan se ei ollut heille lainkaan vastenmielistä, päinvastoin. Tiedoksi vielä, että kyseinen ohjaaja ei itse asiassa ollut mikään oikea ohjaaja, vaan alalla roikkunut b-luokan näyttelijä. 

Vierailija
25/87 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei liippaa läheltäkään, mutta vuosien päästä vaimo paljasti minulle, että aikoinaan kesäteatterikaudella, johon hän harrastajanäyttelijänä muutamana kesänä osallistui, suuresta maailmasta tullut ohjaaja edellytti heiltä yhtenä valmistautumisrituaalina yhteissaunomista. Vanhemmat naisnäyttelijät opastivat nuorempiaan sanomalla, että se on hänen metodinsa, aiheeseen sisälle päästäkseen hänen täytyy nähdä naisnäyttelijöiden pillut. Vaimon mukaan se ei ollut heille lainkaan vastenmielistä, päinvastoin. Tiedoksi vielä, että kyseinen ohjaaja ei itse asiassa ollut mikään oikea ohjaaja, vaan alalla roikkunut b-luokan näyttelijä. 

Kieltäytyikö kukaan saunomasta?

Vierailija
26/87 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiheesta tietää aloittajan sukupuolen. Kaikista 8-12 sukupuolesta kyseessä on nainen. Syykin seksiin on selvä, päästä panemaan julkkiksen kanssa. Naiset ovat kyllä outoja...

Vierailija
27/87 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen homomies ja eräs tv:n sisustusohjelmista tuttu otti suihin. 

Vierailija
28/87 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltäytyikö kukaan saunomasta, kysyit. Tuosta vaimon kertomasta päättelen, että ei, kyllä kaikille kelpasi. Minä itse olen ollut kesänäytöskauden päättäjäisissä, joissa on nautittu olutta ja makkaraa ja saunottu. Kaikki ovat siinä vaiheessa jo tuttuja keskenään, yhteissauna itsestäänselvyys. Itse olen kuskina nauttinut vain kivennäisvettä, mutta sitä hauskempaa oli seurata ihmisten vapautumista vaatteistaan ja estoistaan. Veimme tullessamme erään pariskunnan kotiinsa. Mies oli iloisesti tillin tallin, vaimo äkäisesti kiimoissaan. Miehestä ei olisi naimaan juuri kun sitä kipeimmin kaipaisi. Iskin hänellä silmää. Meillä kyllä pesee.

Vierailija
29/87 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasketaanko sarjoissa näyttelevät?

Vierailija
30/87 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Harrastin tmv:tä Kimi Räikkösen kanssa. 

Vierailija
31/87 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harrastin koripalloa Jonna Tervomaan kanssa.

Eli koska puhutaan seksistä, kerrot ympäriinsä miten se "pelaili palloillasi"?

Ei puhuta seksistä. Puhutaan seksistä tmv. Tarkkuutta!

Vierailija
32/87 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konsta Hietasen kanssa olen harrastanut vaikka ja mitä. Oli samalla luokalla 3-9 luokat. 

Vierailija
33/87 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tv-sarjan miespäähenkilön kanssa pussailua, tosin johtui työtehtävästä ja tilanne taltioitiin 

Lopetin sen jälkeen tv-tuotantoavustajan työt, 60e/h ei sen väärti että tuotantotiimi laittaa extempore suutelemaan vierasta miestä, asia kerrotaan hetki enne kuin edes nähnyt toista kasvotusten ja nimestä ei ennakkotietoa. Tykkäsivät sen verran että soittivat jälkikäteen tarjoten roolikiinnitystä mutta kieltäydyin

Vierailija
34/87 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tv-sarjan miespäähenkilön kanssa pussailua, tosin johtui työtehtävästä ja tilanne taltioitiin 

Lopetin sen jälkeen tv-tuotantoavustajan työt, 60e/h ei sen väärti että tuotantotiimi laittaa extempore suutelemaan vierasta miestä, asia kerrotaan hetki enne kuin edes nähnyt toista kasvotusten ja nimestä ei ennakkotietoa. Tykkäsivät sen verran että soittivat jälkikäteen tarjoten roolikiinnitystä mutta kieltäydyin

Kyllä mulle kelpaisi tuollainen työ. Varsinkin noin kovalla palkalla. 

Vierailija
35/87 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä valehtele! Ei avustajat tuollaisia summia tienaa :D

Vierailija
36/87 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdeltä 90-luvun Miss Suomelta olen saanut suukon suulle kotibileissä. Ja tapahtuikin jopa silloin 90-luvulla eikä toissa viikolla 🙂

Vierailija
37/87 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten hyvä uni, mutta tuotantoavustaja ei ole mikään näyttelijän paikkaaja eikä avustajille makseta 60e tunnilta. 

Vierailija
38/87 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasketaanko sarjoissa näyttelevät?

Lasketaan.

Vierailija
39/87 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mulle kelpaisi tuollainen työ. Varsinkin noin kovalla palkalla. 

Työn ennalta-arvaamattomuus ja rajojen ylittäminen

Vaikka näyttelystä kyse kuitenkin intiimi kanssakäyminen menee sen puolelle mitä naisten vanhimmaksi ammatiksikin kutsuttu

Vierailija
40/87 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuten hyvä uni, mutta tuotantoavustaja ei ole mikään näyttelijän paikkaaja eikä avustajille makseta 60e tunnilta. 

60e/h kun kyse kiireavusta ja saman päivän varoajalla tultava kuvauspaikalle joka voi olla toisella paikkakunnallakin. Ei ne tuotantoavustajan kuvaukset montaa tuntia kestä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi