Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan harrastanut seksiä tmv julkkiksen kanssa

Vierailija
21.04.2024 |

Ei siis tarvii olla mikään suosittu ihminen.

Mä oon aikoinani maannut Gogin kanssa, eli salkkareiden Romeo :D 

Kommentit (87)

Vierailija
61/87 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen salasuhteessa ollut yhden todella tunnetun ravimiehen kanssa. Oma mies tietää sen nyt.

Vierailija
62/87 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan ollut jonkun megajulkkiksen kanssa esim. Matti Nykänen, Mika Häkkinen, Vesku Loiri tai ihan nykyisten superjulkkisten Robin, Kalle Rovanperä, Mirella tms.?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/87 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen harrastanut sellaisen kanssa josta tuli melkein julkkis. Jäi eräässä kisassa neljänneksi ja sen jälkeen ei oo sitä tyttöä tv:ssä näkynyt. Aikaakin hurahtanut jo 20 vuotta. M45

Vierailija
64/87 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs kansainvälisen järjestön virkamies kesämökillämme rakasteli vaimoani. Jonkinlaista bändäriyttä vaimolta ja varmaan minultakin. Jälkeenpäin kysyin vaimolta, mikä siinä niin sytytti, vaimo vastasi, sikarintuoksu. Niinpä yön hämyssä vedeltiin yhteistä sikaria, karvaisin suin molemmista päistä. Oliko niin että vieraskielisyys poisti estot.

Vierailija
65/87 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli parin viikon seksisuhde erään perheellisen, naimisissaolevan tunnetun diplomaatin kanssa. Hän oli silloin liki 70, mutta täyttä rautaa sängyssä. Muutenkin mukava ja fiksu tyyppi, sellainen rauhallinen ja huomioonottavainen. Suhde loppui koska lähdin itse takaisin Suomeen (tämä tapahtui siis ulkomailla). Pari kertaa viestiteltiin mutta se jäi siihen. Jos ei olisi naimisissa niin olisin panostanut enemmän. N49.

Vierailija
66/87 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuoden 1931 miss suomi kisojen voittajan kanssa.

Vierailija
67/87 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten korkeushypyn suomen mestari joidenkin vuosien takaa. Seukkaamisesta ei tullut mitään, liian kurinalainen normaaliin elämään, seksisuhdetta pidettiin pari vuotta. Oli aika timmiä tavaraa ja kunto ei loppunut kesken. Ihanan rietas, lähtökohtaisesti kaikki sopi hänelle. Vielä vuosienkin jälkeen hymyilyttää kun oli aika mukavaa.. 🥰

Vierailija
68/87 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta rouva on! Oli nuorempana duunissa missä pyöri iskelmätähtiä ja muusikoita, ihan maan huiput. 

Ei ole kertonut ketä tai ketkä ovat panneet häntä, mutta joku maan huipuista kuitenkin ja olen ylpeä siitä! M54

Vierailija
69/87 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erään urheilijamiehen kanssa. Nyt jo menneen ajan julkkis vaikkei iältään vanha vielä.

M40

Vierailija
70/87 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun sen Axl Smithin salakuvaukset tuli ilmi, ihmettelin, kuinka niitä uhreja oli niin tolkuttomasti. Monta kymmentä. Mikä naisia niin kiinnostaa julkkismiehessä? Rikkaan miehen houkutuksen ymmärrän, mutta en usko, että Axl mikään rikas oli.

Vierailija
71/87 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon lapsena mennyt yhden Idols laulajan kainalon alta :D

Bussissa kun on sen varran ahtaammat tilat.

Vierailija
72/87 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun naapurissa on osunut yksi maailmanmestari yhdessä lajissa. Hän tuntee mut ja mä tunnen hänet. Nimeä en mainitse, enkä lajia.

Vierailija
73/87 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Olin naimisissakin erään julkisuudesta tutut henkilön kanssa. Ihan avioliitto oli.

Vierailija
74/87 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä oltiin erään nykyisen kansanedustajana toimivan naisen kanssa. Olin hänen ensimmäinen, enkä itsekään kovin kokenut ollut.

Vierailija
75/87 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erään urheilijamiehen kanssa. Nyt jo menneen ajan julkkis vaikkei iältään vanha vielä.

M40

Anna jotain vihjeitä, että voisi arvuutella.

Vierailija
76/87 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, tosin ei silloin ollut hyvin tunnettu ihminen. Nykyään lehtien palstoilla hyvinkin paljon

Vierailija
77/87 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kahden tunnetun julkkiksen kanssa. Näillä oli väliä 8 vuotta, eli ei mitään kimppatouhua. Sen verran tahdikas olen, etten näiden naisten nimiä ala mainitsemaan. Tuo sukupuoli olkoon riittävä tieto.

Vierailija
78/87 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse "julkkis" ja kyllä olen sekstaillut.

Vierailija
79/87 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No juu, mutta enpä naisen julkkis-statuksesta mitään tiennyt. Hieman yritti tästä loukkaantua, mutta kun ei tule seurattua tuonkaltaisia julkkiksia, niin meni sitten näin.

Vierailija
80/87 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs  hyvä kaverini (mies) kohtasi suomalaisen kaupungin hotellin baarissa vuosia sitten kauniin ruotsalaisen naisen, joka oli  ihan yksin ja  surumielisellä tuulella istui baaritiskillä ja halusi juttuseuraa.Naisessa oli jotakin tutun näköistä kuulemma, mutta ei tunnistanut eikä kysellyt siinä syvemmin, kunhan juttelivat. Homma eteni myöhemmin illalla samaan huoneeseen.... Vasta aamulla hän kysyi enemmän ja tajusi, että oli ollut erään erittäin suositun ruotsalaisen lasten satusarjan päähenkilön kanssa :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan