Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan harrastanut seksiä tmv julkkiksen kanssa

Vierailija
21.04.2024 |

Ei siis tarvii olla mikään suosittu ihminen.

Mä oon aikoinani maannut Gogin kanssa, eli salkkareiden Romeo :D 

Kommentit (87)

Vierailija
81/87 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen...Harri Ollin kanssa. Voi apua. Puolustuksekseni sanon, että niihin aikoihin hän hyppäsi vielä hyvin!

Vierailija
82/87 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan ollut jonkun megajulkkiksen kanssa esim. Matti Nykänen, Mika Häkkinen, Vesku Loiri tai ihan nykyisten superjulkkisten Robin, Kalle Rovanperä, Mirella tms.?

on megajulkkista ja superjulkkista. mistähän olen jäänyt paitsi? kaikkiko nää pitää tuntea?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/87 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli 19-vuotiaana erään tunnetun bändin jäsen, joka oli ihanin seksissä koskaan. Hän oli kuuma suutelija ja pienen pimppini huomioonottava, mutta samalla estoton, kiihkeä ja halusi mua jatkuvasti. Hän oli aina päällä ja vallassa. Olin aika naiivi ja kuvittelin meille elämänmittaista suhdetta. Kiertue-elämä ja yhteisen ajan puute meidät sitten erotti, mutta kiihkeät muistot jäivät.

Vierailija
84/87 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ollut ninjana, kun Irina melkein käveli mua päin. Se oli sellainen ninjamainen liike väistääkseni häntä. Tämä tapahtui väkijoukossa festareilla.

Oon mä yhden toisen laulajan melkein kampittanut. Sillä kertaa se oli tuurista kiinni, ettei niin käynyt.

Vierailija
85/87 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tähän kategoriaan hyväksytään jonkun toisen maan julkkis niin kyllä. 

Tapahtui Japanissa vuonna 2017 ja hän (she) on 🥰

Vierailija
86/87 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs  hyvä kaverini (mies) kohtasi suomalaisen kaupungin hotellin baarissa vuosia sitten kauniin ruotsalaisen naisen, joka oli  ihan yksin ja  surumielisellä tuulella istui baaritiskillä ja halusi juttuseuraa.Naisessa oli jotakin tutun näköistä kuulemma, mutta ei tunnistanut eikä kysellyt siinä syvemmin, kunhan juttelivat. Homma eteni myöhemmin illalla samaan huoneeseen.... Vasta aamulla hän kysyi enemmän ja tajusi, että oli ollut erään erittäin suositun ruotsalaisen lasten satusarjan päähenkilön kanssa :)

Olikohan nainen Pippi Pitkäsukka?

Vierailija
87/87 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 🙂 Seppo Rädyn ex-tyttöystävän kanssa 90-luvun alussa, eli ennen Seppoa, joten älä suutu Sepi, en tuennyt että hän muuttaa sun luokse Tohmajärvelle. Kiva tyttö ja tod. hyvä sänkypuuhissa 👍

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan