Oletko koskaan harrastanut seksiä tmv julkkiksen kanssa
Ei siis tarvii olla mikään suosittu ihminen.
Mä oon aikoinani maannut Gogin kanssa, eli salkkareiden Romeo :D
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan ollut jonkun megajulkkiksen kanssa esim. Matti Nykänen, Mika Häkkinen, Vesku Loiri tai ihan nykyisten superjulkkisten Robin, Kalle Rovanperä, Mirella tms.?
on megajulkkista ja superjulkkista. mistähän olen jäänyt paitsi? kaikkiko nää pitää tuntea?
Oli 19-vuotiaana erään tunnetun bändin jäsen, joka oli ihanin seksissä koskaan. Hän oli kuuma suutelija ja pienen pimppini huomioonottava, mutta samalla estoton, kiihkeä ja halusi mua jatkuvasti. Hän oli aina päällä ja vallassa. Olin aika naiivi ja kuvittelin meille elämänmittaista suhdetta. Kiertue-elämä ja yhteisen ajan puute meidät sitten erotti, mutta kiihkeät muistot jäivät.
Mä oon ollut ninjana, kun Irina melkein käveli mua päin. Se oli sellainen ninjamainen liike väistääkseni häntä. Tämä tapahtui väkijoukossa festareilla.
Oon mä yhden toisen laulajan melkein kampittanut. Sillä kertaa se oli tuurista kiinni, ettei niin käynyt.
Jos tähän kategoriaan hyväksytään jonkun toisen maan julkkis niin kyllä.
Tapahtui Japanissa vuonna 2017 ja hän (she) on 🥰
Vierailija kirjoitti:
Eräs hyvä kaverini (mies) kohtasi suomalaisen kaupungin hotellin baarissa vuosia sitten kauniin ruotsalaisen naisen, joka oli ihan yksin ja surumielisellä tuulella istui baaritiskillä ja halusi juttuseuraa.Naisessa oli jotakin tutun näköistä kuulemma, mutta ei tunnistanut eikä kysellyt siinä syvemmin, kunhan juttelivat. Homma eteni myöhemmin illalla samaan huoneeseen.... Vasta aamulla hän kysyi enemmän ja tajusi, että oli ollut erään erittäin suositun ruotsalaisen lasten satusarjan päähenkilön kanssa :)
Olikohan nainen Pippi Pitkäsukka?
Oon 🙂 Seppo Rädyn ex-tyttöystävän kanssa 90-luvun alussa, eli ennen Seppoa, joten älä suutu Sepi, en tuennyt että hän muuttaa sun luokse Tohmajärvelle. Kiva tyttö ja tod. hyvä sänkypuuhissa 👍
Olen...Harri Ollin kanssa. Voi apua. Puolustuksekseni sanon, että niihin aikoihin hän hyppäsi vielä hyvin!