Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tapaa kolmi-nelikymppisiä naisia arkielämässäni oikeastaan ikinä

Vierailija
20.04.2024 |

Tai no joo, työpaikalla tapaan satunnaisesti silloin kun toimistolle vaivaudun ( olen tietsikkatöissä etänä paljon), mutta toimistollakin ne on lähinnä sieltä bisneksen puolelta. Ne on sellasia kokoomuskalkkunoita, jotka on yleensä varattuja, ja sittenkin jos ei ole, niin katsoo meidän osastolaisia nenänvartta pitkin.

Muuten en näin nelikymppisenä miehenä tapaa sopivia, kolmi-nelikymppisiä sinkkunaisia ollenkaan, missään. Aika hankalaksi menee, jos pitäisi kumppani löytää.

Kommentit (196)

Vierailija
21/196 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella on pienet lapset ja mies. He eivät ehdi käymään kodin ulkopuolella niin usein kuin lapsettomat tai sinkut

Vierailija
22/196 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näätkö sitten sitä nuorempia jossain? Kysyn koska moni kolmikymppinen näyttää nuoremmalta.

Mutta juu sellaista se on nykyään, ei ole varaa mennä kuin kotiin, töihin ja kirjastoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/196 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parhaat naiset on naimisissa. Lapset hankittu ja asuntolaina maksettu.

onhan meitä vapaanakin, osa saanut vain ekasta liitosta sen verran kalliin oppitunnin ettei ole kiirettä toteuttamaan seuraavaa. Varsinkin jos on itse suht. hyväpalkkaisessa työssä.

Te olette vapaana, koska ekan liiton mieheltä on jo kupattu kaikki. Todella kallis oppitunti kyllä, miehelle nimittäin. Mies on velkainen vuosikymmeniä eron jälkeenkin teidän halujenne takia. Luotti siihen, että rinnalla pysytte ja siksi suostui toiveitanne toteuttamaan. Nyt asuu yksinäisenä vaatimassanne talossa joka rapistuu käsiin, kun ei sitä pysty remontoimaan, kun joutuu elättämään lapset teidänkin viikoillanne, vaikka te saatte kaikki tuet.

Ja sieltä heräsi taas katkera incel

Vierailija
24/196 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulemma maastopyöräily on hyvä harrastus jos haluaa tavata naisia. Useimmiten sairaanhoitajia. 

Meinaat, että tuolla maastossa pysäyttää jokaisen naisen ja alkaa juttelemaan, koska onhan molemmilla alla maastopyörät?

Ajelee perässä ja "keittää popcornia".

Vierailija
25/196 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vika. Ikää 38, en ole koskaan käynyt edes treffeillä naisen kanssa. Olen tehnyt perus toimistotyötä insinöörinä 15 vuotta. Tienaan noin 4500e-5500e kuussa bonareista jne riippuen. 

En käy yöelämässä enkä baareissa. En niissä viihdy hetkeäkään. Eikä ole sellaisia kavereita, joiden kanssa yöelämään voisin edes mennä.

Oma elämäni kulkee rataa koti-työpaikka-kauppa-koti-kuntosali-koti. Tinderit, suomi24 treffit jne on tullut kokeiltua ja tyhjä arpa. Onko liikaa vaadittu, että nainen olisi samasta sosioekonomisesta luokasta? 

M38

Vierailija
26/196 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

onhan meitä vapaanakin, osa saanut vain ekasta liitosta sen verran kalliin oppitunnin ettei ole kiirettä toteuttamaan seuraavaa. Varsinkin jos on itse suht. hyväpalkkaisessa työssä.

Te olette vapaana, koska ekan liiton mieheltä on jo kupattu kaikki. Todella kallis oppitunti kyllä, miehelle nimittäin. Mies on velkainen vuosikymmeniä eron jälkeenkin teidän halujenne takia. Luotti siihen, että rinnalla pysytte ja siksi suostui toiveitanne toteuttamaan. Nyt asuu yksinäisenä vaatimassanne talossa joka rapistuu käsiin, kun ei sitä pysty remontoimaan, kun joutuu elättämään lapset teidänkin viikoillanne, vaikka te saatte kaikki tuet.

Höpö löpön. Nainen maksaa miehen ulos liitosta ja sen jälkeen kymmeniä tuhansia terapiakuluja. Kallis oppiraha.

Vierailija
27/196 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama vika. Ikää 38, en ole koskaan käynyt edes treffeillä naisen kanssa. Olen tehnyt perus toimistotyötä insinöörinä 15 vuotta. Tienaan noin 4500e-5500e kuussa bonareista jne riippuen. 

En käy yöelämässä enkä baareissa. En niissä viihdy hetkeäkään. Eikä ole sellaisia kavereita, joiden kanssa yöelämään voisin edes mennä.

Oma elämäni kulkee rataa koti-työpaikka-kauppa-koti-kuntosali-koti. Tinderit, suomi24 treffit jne on tullut kokeiltua ja tyhjä arpa. Onko liikaa vaadittu, että nainen olisi samasta sosioekonomisesta luokasta? 

M38

Sinun iässäsi ei enää kauheasti luetella mitä tai minkälainen naisen pitäisi olla. Lapsetonkin varmaan, mutta otahan huomioon että ikäisesi naiset ovat jo lisääntyneet, tai sitten he haluavat pysytellä sinkkuina ja/tai lapsettomina.

Vierailija
28/196 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronan myötä moni lässähti ja jumahti kotiympyröihin, lisäksi vielä suomalainen epäsosiaalinen kulttuuri eli elämä loppuu nuorena ja jämähdetään kotiympyröihin kun ei jakseta enää ryypätä kokoajan. Teininä ja parikymppisenä siis ryypätään ja "juhlitaan", jonka jälkeen ei tehdä enää mitään. Puuttuu semmonen välimalli ja koko elämän kestävä elämästä nauttiminen ja yhteisöllisyys.

Itse olen 31v nainen ja eipä mun ikäisiä miehiäkään näy missään. Aina kun olen bilettämässä, niin miehet on about 20-27v, ei sen vanhempia näe. No joskus jotkut lapsuudenkaverit tai vanhat tutut teiniajoilta on olleet messissä (siis mun ikäisiä miehiä), mutta lähtevät yleensä aika aikaisin kotiin vaimon/naisystävän kanssa. En nyt äkkiseltään tiedä onko mun elinpiirissä yhtäkään ikäistäni sinkkumiestä. Tosin on nuo muutaman vuoden nuoremmat 26-27v tuttavamiehetkin useimmiten parisuhteessa ja osalla pieni(ä) lapsi(a).

Vierailija
29/196 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M38

Sinun iässäsi ei enää kauheasti luetella mitä tai minkälainen naisen pitäisi olla. Lapsetonkin varmaan, mutta otahan huomioon että ikäisesi naiset ovat jo lisääntyneet, tai sitten he haluavat pysytellä sinkkuina ja/tai lapsettomina.

Ei minua haittaisi se, että on yh. Kunhan on elämässään opiskellut ja pyrkinyt eteenpäin ja elää suhtkoht terveellisesti. Mielellään korkeakoulututkinto.

M38

Vierailija
30/196 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M38

Ihan joka iässä ja elämänvaiheessa saa kyllä itse määritellä millaisen kumppanin haluaa. On sitten yksin jos ei sopivaa kohtaa, mutta jokaisella on siihen oikeus eikä kenenkään tarvitse tyytyä mihinkään sellaiseen mitä ei oikeasti halua. Kuka edes haluaa olla sellainen, johon on tyydytty?

Vierailija
31/196 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M38

"nainen olisi samasta sosioekonomisesta luokasta?"

Miksi hirtät itsesi tähän?

Hyvin harva nainen yltää kokeneen insinöörin kanssa samaan sosioekonomiseen luokkaan. Katso kauniimpi alemmasta luokasta. Esim se sairaanhoitaja!

Vierailija
32/196 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulemma maastopyöräily on hyvä harrastus jos haluaa tavata naisia. Useimmiten sairaanhoitajia. 

Meinaat, että tuolla maastossa pysäyttää jokaisen naisen ja alkaa juttelemaan, koska onhan molemmilla alla maastopyörät?

No ei, vaan pääsee päivystykseen paikattavaksi säännöllisesti. 

Vierailija
33/196 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sieltä heräsi taas

...vanhapiika

Vierailija
34/196 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M38

Hyvin harva nainen yltää kokeneen insinöörin kanssa samaan sosioekonomiseen luokkaan. Katso kauniimpi alemmasta luokasta. Esim se sairaanhoitaja!

Sairaanhoitaja on korkeakoulututkinto. Samaa "luokkaa" kuin perus amk-insinööri, paitsi palkan suhteen. 

Vierailija
35/196 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairaanhoitaja on korkeakoulututkinto. Samaa "luokkaa" kuin perus amk-insinööri, paitsi palkan suhteen. 

Hikinen suorittavan portaan duunari se sairaanhoitaja on!

Vierailija
36/196 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas sama laulu. No, niin on mullakin: Poistu kotoasi. Ihan aluksi vaikka sinne työpaikalle. 

Sitten pikkuhiljaa voit laajentaa elämänpiiriäsi  harrastuksiin. Kodin ulkopuolella. 

Vierailija
37/196 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hikinen suorittavan portaan duunari se sairaanhoitaja on!

Kolmivuorotyö ilman käytännön etenemismahdollisuuksia.

Vierailija
38/196 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas sama laulu. No, niin on mullakin: Poistu kotoasi. Ihan aluksi vaikka sinne työpaikalle. 

Sitten pikkuhiljaa voit laajentaa elämänpiiriäsi  harrastuksiin. Kodin ulkopuolella. 

Mitä hyötyä käydä työpaikalla lähitöissä muuta kuin pakolliset, jos omia työkavereita tapaa siellä vain kun on niitä pakollisia hommia, ja muuten tapaa vain jotain kopeaa bisnesporukkaa, joilla on vähän näkemystä mutta paljon vaatimusta, ja joiden kanssa ei voi jutella edes viikonloppusuunnitelmista arkisesti kun ovat niin statustietoisia "parempia ihmisiä"?

Vierailija
39/196 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M38

Olisin ikionnellinen jos saisin sellaisen söppänän hoitsunaisen itselleni. Jos kävisimme esim. matkustelemassa, maksaisin kyllä muksunkin matkan.

M38

Vierailija
40/196 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sinut löytää, M38?