En tapaa kolmi-nelikymppisiä naisia arkielämässäni oikeastaan ikinä
Tai no joo, työpaikalla tapaan satunnaisesti silloin kun toimistolle vaivaudun ( olen tietsikkatöissä etänä paljon), mutta toimistollakin ne on lähinnä sieltä bisneksen puolelta. Ne on sellasia kokoomuskalkkunoita, jotka on yleensä varattuja, ja sittenkin jos ei ole, niin katsoo meidän osastolaisia nenänvartta pitkin.
Muuten en näin nelikymppisenä miehenä tapaa sopivia, kolmi-nelikymppisiä sinkkunaisia ollenkaan, missään. Aika hankalaksi menee, jos pitäisi kumppani löytää.
Kommentit (196)
Perinteisesti ihmisiä on tavattu joko baarissa tai netissä. Nuorena baari oli hyvä vaihtoehto, keski-iässä löysin miehen netistä koska baarissa tulee käytyä harvemmin ja niissä harvemmin tapaa keski-ikäisiä, järkeviä sinkkuja.
Vierailija kirjoitti:
Minut tavoittaa raivolenkeiltä - jos saa kiinni.
"Raivolenkeiltä"
OK, kuulostat sellaiselta akalta jonka sängystä mies kun aamulla herää viimeistä kertaa ja löytää rinnastaan kymmenen tuumaa fiskarsin terästä kahvaa myöten, ei kannata olla millään tavalla yllättynyt.
Tämmöstä se vain on. Itse en jaksa enää miettiä uutta kumppania. Lapset on jo tehtynä.
M40, myös etätietsikkatöissä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Raivolenkeiltä"
OK, kuulostat sellaiselta akalta jonka sängystä mies kun aamulla herää viimeistä kertaa ja löytää rinnastaan kymmenen tuumaa fiskarsin terästä kahvaa myöten, ei kannata olla millään tavalla yllättynyt.
Hah, ei nyt sentään :D
Tavallisen kauniit kolmekymppiset naapurintytöt on juurikin kotona hoitamassa lapsiaan joten siksi heitä ei tapaa - on vain liian nuoria parikymppisiä ja liian vanhoja viisikymppisiä työpaikalla.
Välillä on joku lapseton, pitkästä parisuhteesta eronnut todella kiinnostava nainen tullut vastaan mutta hän tietää arvonsa eikä kauaa ole vapailla markkinoilla vaan on kohta kotona hoitamassa lastaan hänkin.
Näin siis huomaa maailman makaavan jos on vähääkään nirso etkä mikään kummoinen saalis mieheksi itse.
Ap ja monet muut miehet helposti unohtavat kertoa, että vain tietynlaiset vähärasvaiset kalkkunat & kinkut kiinnostavat, mutta onhan se totta että ylipäätään 30+ iässä normaalisti on ne pariutuneet jolle se käy kohtalaisen helposti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me ei haluta olla miehen kanssa, joka kutsuu naisia kalkkunoiksi
Itse en miellä kokoomuslaisia edes ihmisiksi. Jotain paholaisen sekasikiöitä.
-eri
Mistä ap tai sinä tiedätte, ketä joku ventovieras ihminen äänestää?
Ei, mitään kiinnostusta ei herätä ihminen, joka luokittelee toisen omien ennakkoluulojensa perusteella johonkin ryhmään ja sitten sillä perusteella nimittelee ja halveksii.
Tässä taitaa olla se disclaimer, että persuäänestäjää saa silti kutsua natsiksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parhaat naiset on naimisissa. Lapset hankittu ja asuntolaina maksettu.
onhan meitä vapaanakin, osa saanut vain ekasta liitosta sen verran kalliin oppitunnin ettei ole kiirettä toteuttamaan seuraavaa. Varsinkin jos on itse suht. hyväpalkkaisessa työssä.
Te olette vapaana, koska ekan liiton mieheltä on jo kupattu kaikki. Todella kallis oppitunti kyllä, miehelle nimittäin. Mies on velkainen vuosikymmeniä eron jälkeenkin teidän halujenne takia. Luotti siihen, että rinnalla pysytte ja siksi suostui toiveitanne toteuttamaan. Nyt asuu yksinäisenä vaatimassanne talossa joka rapistuu käsiin, kun ei sitä pysty remontoimaan, kun joutuu elättämään lapset teidänkin viikoillanne, vaikka te saatte kaikki tuet.
Mitkä "kaikki tuet"? Itse eroäitinä sain vain lapsilisän jo ennen asumistuen tiukennuksiakin. Ex maksaa tapauksia lapsen puhelin-, vakuutus- ja vaatekuluista, niillä ei kyllä millään matikalla lasta elätetä omien lapsiviikkojeni aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Raivolenkeiltä"
Niinpä niin, eihän ne muutkaan hullut ole omasta mielestään hulluja. Kellokoski on täynnä kuninkaita, kuningattaria, keisareita ja oman elämänsä jumalia sekä muita omasta mielestään uniikkeja lumihiutaleita. Eikä kukaan ole omasta mielestään hullu, vaan kaikki muut on hulluja.
Vierailija kirjoitti:
Parhaat naiset on naimisissa. Lapset hankittu ja asuntolaina maksettu.
Ei kaikki. Kaikki ei edes halua lapsia tai asuntolainaa.
Siksi se Leonardokin suosii 18-25-vuotiaita. Otettava sinunkin opiksi.
Minä olen joko kotona, pyöräilemässä tai hevostallilla. Olen myös ruma ja mt-ongelmainen.
Kun nykyään kumppania ei löydetä mistään baarista tai kaupan kassajonosta. Mitä nää ihmiset oikein ajattelee? Jos ohikulkijaan ihastuu, niin eihän siitä ihmisestä tiedä vielä mitään. Sillon voi sanoa, että on ihastunut pelkkään ulkonäköön eikä sillä mennä parisuhteessa pitkälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Raivolenkeiltä"
Niinpä niin, eihän ne muutkaan hullut ole omasta mielestään hulluja. Kellokoski on täynnä kuninkaita, kuningattaria, keisareita ja oman elämänsä jumalia sekä muita omasta mielestään uniikkeja lumihiutaleita. Eikä kukaan ole omasta mielestään hullu, vaan kaikki muut on hulluja.
Kuunnelkaas nyt kaikki, kun tässä ^ palstan oma kokemusasiantuntija avautuu hänelle niin läheisestä ja tärkeästä aiheesta.
Istuu kotona päivästä toiseen, kutsuu naisia kalkkunoiksi,olettaa että ensimmäinen sopiva nainen pomppaa kulman takaa syliin ja on vaimomateriaalia. Kyllä on sinkkunaisilla hyvät vaihtoehdot.
Muuta johonkin uudelle trendikkäällä kolmekymppisten asuinalueelle. Ja hommaa lisäksi joku söpö koira, niin löydät varmasti uusia tuttavuuksia hyvin äkkiä.
Vierailija kirjoitti:
Tavallisen kauniit kolmekymppiset naapurintytöt on juurikin kotona hoitamassa lapsiaan joten siksi heitä ei tapaa - on vain liian nuoria parikymppisiä ja liian vanhoja viisikymppisiä työpaikalla.
Välillä on joku lapseton, pitkästä parisuhteesta eronnut todella kiinnostava nainen tullut vastaan mutta hän tietää arvonsa eikä kauaa ole vapailla markkinoilla vaan on kohta kotona hoitamassa lastaan hänkin.
Näin siis huomaa maailman makaavan jos on vähääkään nirso etkä mikään kummoinen saalis mieheksi itse.
Ap ja monet muut miehet helposti unohtavat kertoa, että vain tietynlaiset vähärasvaiset kalkkunat & kinkut kiinnostavat, mutta onhan se totta että ylipäätään 30+ iässä normaalisti on ne pariutuneet jolle se käy kohtalaisen helposti.
No ei 30+ tarkoita että tarvitsee paisua kuin pullataikina. Mutta läskistymistä enemmän suomalainen nainen tuntuu mummoutuvan tai alkoholisoituvan täytettyään 30, miksi lie. Miehet lähinnä vain alkoholisoituvat
Ja sieltä kuppaavan demarikalkkunan vakio vastaus kun totuus alkaa ikävästi vaivaamaan näkökentässä. Hei kalkkuna, se tunne mikä sulla on, se on pisto sydämmessäsi. Tunnetaan paremmin nimellä omatunto.