Miehet aina sanovat ettei ulkonäkö naisella ole tärkeää
Silti aina katsovat laittaituneiden, treenattujen ja hyväkroppaisten naisten perään. Miksi valehdella että ulkonäkö ei ole tärkeää, tottakai on. Siksi naiset kautta aikojen ovat päätyneet epätoivoisiin ratkaisuihin kohentamaan ulkonäköään esimerkiksi plastiikkakirurgian turvin. Eihän nykyään varmaan edes tiedä että onko joku käynyt platiikkakirurgilla kun pääasia on että näyttää hyvältä. Sitä te miehet oikeasti haluattekin. Olen kyllä vähän katkeroitunut siitä että naisten tulee olla tietyn näköisiä ja oloisia että kelpaavat miehille.
Kommentit (234)
"
Muutenkin kasvot ovat tärkeimmät, niistä olen aika tarkka millaisia saattaisin katsella"
Hetkinen! Nyt hetkinen! Sinä olet nainen, mutta tuo kommenttisi kuulostaa pinnalliselta ja ulkonäkökeskeiseltä. Mutta...mutta...e-e-ei-eihän naiset ole pinnallisia, vaan miehet.
Maailmankuvani on nyt kriisissä"
Niinhän sulla on, kriisiä kriisin perään. Jos oletetaan tilanne että katselisin jotain rannalla tai missä tahansa, niin hänellä olisi minun mielestäni kiehtovat kasvot. Ei olisi vartalo kuin jollain jumalalla, en olisi luultavasti kiinnitänyt siihen mitään huomiota, jollei nyt ihan taviksesta poikkeava ole.
Kasvot sillä voisi olla kuin Alan Rickmanilla Kalkaroksena, tai Noel Fieldingillä esim.
Ja ei, minun naamani ei kelpaisi sinulle, eikä se ole kelvannut oikein koskaan kellekään.
Näin miehenä itseäni ainakin surettaa, että huonoja miehiä on hirvittävän paljon. Jatkuvasti saa lukea uutisista häirinnöistä, raiskauksista ja murhista, joiden takana aina mies. Kaikki julmimmat ihmiset kautta historian ovat olleet miehiä.
En itse ainakaan uskalla lähestyä naisia näistä syistä, ellei toinen ole näyttänyt selkeästi vihreää valoa.
t: asiallinen mies
Miten feikki voi olla kaunista? Mielestäni turbohuulet eivät näytä hyvältä naisilla ja useimmiten joillakin naisilla se menee ihan överiksi. Kaikille ei kasvonpiirteisiin sovi edes pulleat huulet. Joillekin kyllä sopii, useille ei.
Vierailija kirjoitti:
"Kyllä naiset tietävät miesten tarkoittavan juuri tuota että he tyytyvät jos eivät saa ikuisesti nuorena pysyvää supermallia. Se tuntuu naisista pahalta, ei siksi että käytetään autovertausta vaan siksi koska naiset usein ovat romantikkoja ja rakastuvat ihmiseen haaveilematta koko ajan komeammasta, nuoremmasta jne."
Tämä. Ei minuakaan haittaa autovertaus vaan ihan se pointti mitä vertauksella alleviivataan. Voi olla tilanne että on pakko ottaa joku vaan auto jos ei saa sillä hetkellä parempaa, mutta ajatus takana on kuitenkin se että joku muu auto olisi parempi ja siihen pyritään. On jopa tyhmää olla vaihtamatta autoa aina välillä uudempaan. Tää kertoo miesten ajatusmaailmasta, jossa ei rakastuta toiseen ihmiseen vaan toinen on käyttöesine joka välttää kulloiseenkin tilanteeseen mutta joka hylätään kun ajokilometrejä tai lommoja tulee liikaa ja otetaan uusi tilalle.
Cool story sis mutta tosiasia on se, että 80% eroista on naisten aloitteesta. Eli juuri naiset haluavat uutta vanhan tilalle. Miehet ajattelevat useammin, että kyllähän tällä vanhalla vielä hyvin pärjää, myös tavaroiden kohdalla.
Vierailija kirjoitti:
Näin miehenä itseäni ainakin surettaa, että huonoja miehiä on hirvittävän paljon. Jatkuvasti saa lukea uutisista häirinnöistä, raiskauksista ja murhista, joiden takana aina mies. Kaikki julmimmat ihmiset kautta historian ovat olleet miehiä.
En itse ainakaan uskalla lähestyä naisia näistä syistä, ellei toinen ole näyttänyt selkeästi vihreää valoa.
t: asiallinen mies
Hieno sepustus, mutta et siltikään tule saamaan pillua.
Ihme kun täkläiset ketjut saa olla kommentoitavana..
Narsisteista kun laitoin keskustelua suksen niin poistettiin lähes samantien
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kyllä naiset tietävät miesten tarkoittavan juuri tuota että he tyytyvät jos eivät saa ikuisesti nuorena pysyvää supermallia. Se tuntuu naisista pahalta, ei siksi että käytetään autovertausta vaan siksi koska naiset usein ovat romantikkoja ja rakastuvat ihmiseen haaveilematta koko ajan komeammasta, nuoremmasta jne."
Tämä. Ei minuakaan haittaa autovertaus vaan ihan se pointti mitä vertauksella alleviivataan. Voi olla tilanne että on pakko ottaa joku vaan auto jos ei saa sillä hetkellä parempaa, mutta ajatus takana on kuitenkin se että joku muu auto olisi parempi ja siihen pyritään. On jopa tyhmää olla vaihtamatta autoa aina välillä uudempaan. Tää kertoo miesten ajatusmaailmasta, jossa ei rakastuta toiseen ihmiseen vaan toinen on käyttöesine joka välttää kulloiseenkin tilanteeseen mutta joka hylätään kun ajokilometrejä tai lommoja tulee liikaa ja otetaan uusi tilalle.
Cool story sis mutta tosiasia on se, että 80% eroista on naisten aloitteesta. Eli juuri naiset haluavat uutta vanhan tilalle. Miehet ajattelevat useammin, että kyllähän tällä vanhalla vielä hyvin pärjää, myös tavaroiden kohdalla.
Nainen ottaa eron kun mies ei enää rakasta. Mies juoksee siinä vaiheessa jo uudempien ja nuorempien ja kauniimpien perässä eikä edes muista olevansa naimisissa. Eropapereiden vieminenkin jää naiselle.
Ainoastaan naisen teoilla on väliä. Suu aina valehtelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanooko? Mites minulla on aivan päinvastainen mielikuva. Miehet nimenomaan juoksevat ulkonäön perässä. Epävakaata sekopäätäkin siedetään, jos se vaan on kuuma.
"Epävakaata sekopäätäkin siedetään, jos se vaan on kuuma"
Lähipiirissäni on mies joka on satumaisen komea, yli 190cm pitkä ja todella karismaattinen. Hän on myös istunut vankilassa, käyttää huumeita viikottain ja on täysin avoimesti pettänyt jokaista kumppaniaan. Psykopaatin diagnoosia ei hänellä ole, mutta olen täysin vakuuttunut että hän on sellainen.
Naiset ovat aivan hulluina häneen. Tälläkin hetkellä useampi nainen piirittää häntä päästäkseen hänen "tyttöystäväkseen", vaikka tietävät varsin hyvin kyseisen herran elämäntyylin. Ja nämä naiset eivät ole mitään elämänkalluja, vaan koulutettuja ja päällepäin täysjärkisiä daameja.
Juuri näin. Jos on ulkonäköä ja karismaa niin sekoboltsius ei haittaa ollenkaan! Hyvä esimerkki oli se takavuosien poliisimurhaaja Christensen, postilaitos kantoi selkä vääränä hänelle naisten fanikirjeitä vankilaan. Ei tämä ulkonäön perässä juokseminen todellakaan ole mikään miesten "yksinoikeus".
Totta on myös se että kyllä tavikset ovat pariutuneet ja pariutuvat edelleen, ja hyvä niin. Iso osa tutustumisista tapahtuu (onneksi!) muualla kuin "radalla". Esim. harrastuksissa, töissä, tuttavien tai kaverien kautta. Näissä on se hyvä puoli että tällöin antaa toiselle mahdollisuuden näyttää ne omat, mahdollisesti ulkonäön ulkopuoliset vahvuutensa kaikessa rauhassa. Tosi usein kuultu (usein naisen suusta) kommentti tällä tavoin alkaneesta suhteesta on, että "en mä tohon niinku silleen aluksi kiinnittänyt mitään huomiota, mutta sitten siinä niinku tutustui ja alkoi huomata että toihan on itse asiassa aivan ihana...." Niinpä niin! Baarissa sama tyyppi olisi pudonnut pelistä alitajuisessa alkukarsinnassa alle sekunnissa, koska ei ollut se baarin komein, toiseksi tai kolmanneksi komeinkaan. Hän olisi ollut kuin ilmaa naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Tätä autovertaus tosiaan alleviivaa, ja siksi se on niin inhottu. Itse naisena vertaisin parisuhdetta mieluummin vaikka taloon. Etsin kauan unelmieni taloa. Tiesin että rahani eivät riitä ostamaan Taj Mahalia, mutta en minä sitä edes halunnut. En tuntisi oloani siellä kotoisaksi. Näin paljon liian kalliita taloja, mutta eivät ne tuntuneet muutenkaan olevan minua varten. Sitten löysin juuri itselleni sopivan, ihanan talon jonka hintakin oli täsmälleen mitä pystyin maksamaan! En aio koskaan vaihtaa taloani uuteen vaan pidän siitä huolta, sen arvo vain kasvaa minulle ja aion asua siinä loppuikäni.
"Cool story sis mutta tosiasia on se, että 80% eroista on naisten aloitteesta. Eli juuri naiset haluavat uutta vanhan tilalle. Miehet ajattelevat useammin, että kyllähän tällä vanhalla vielä hyvin pärjää, myös tavaroiden kohdalla"
Sepä onkin ihme, että miksi minunkin exäni vieläkin väittää että hän haluaa olla minun kanssani, vaikka haukkui usein "kaksoisleukaiseksi läskiksi" , valaaksi, hulluksi ja h**ksi ja keräili niitä tumputusnaisia kaverilistoilleen, kirjautui chatteihin, viestitteli nuoremmille naisille, eikä edes seksiä halunnut kanssani. Jos se jonkun nuoremman saisi niin varmaan olisi lähtenyt viivana. Puolikalju rupsahtanut, alipainoinen, työtön 50+ mies, vaan nähtävästi on itsetunto tai joku niin kova että tehdään itseään niin tykö kaikille 15-30 vuotta nuoremmille.
Se taiskin olla ainoa mikä oli kovaa.
Se on niitä hyvää tarkoittavia valheita kuten esim. "ei sillä koolla ole väliä" jne. Mutta niinhän se menee, kovien totuuksien ääneen sanominen on jostain syystä liian inhorealistista useimmille. Kestämättömiä ideaaleja viljelemällä menevät vain ihmisten resurssit hukkaan ja vääriin asioihin. Hyvässä uskossa.
Mulla ei ole mitään ongelmaa sen kanssa, että naiset kutsuvat miehiä ulkonäkökeskeisiksi. Koska miehet ovat ulkonäkökeskeisiä.
Sen sijaan mulla on iso ongelma sen kanssa, jos joku nainen väittää että naiset eivät ole ulkonäkökeskeisiä. Koska tuollainen väite on aivan puhdas valhe. Naiset ovat myös ulkonäkökeskeisiä, ja muun väittäminen on yksinkertaisesti valehtelua.
Kuka mies on rehellisesti sanonut, ettei naisen ulkonäöllä ole väliä?! Ja kuka nainen tällaista uskoo? Onhan se nyt päivänselvä asia, että ulkonäkö on miehille erittäin tärkeä asia naisessa. Jokainen realistinen nainen pitää sen takia huolta ulkonäöstään, eikä anna itsensä paisua muodottomaksi palloksi ja vaellella ympäriinsä marimekkotunikoissa.
N35
"Baarissa sama tyyppi olisi pudonnut pelistä alitajuisessa alkukarsinnassa alle sekunnissa, koska ei ollut se baarin komein, toiseksi tai kolmanneksi komeinkaan. Hän olisi ollut kuin ilmaa naiselle."
Minun on vaikea uskoa että kovin moni nainen katsoo baarissa ensimmäisenä sitä paikan komeinta jne. ja lähtee sieltä yrittämään. Kai useimmat kuitenkin ajattelevat niistä lähinnä omantasoisista (taitaa olla kirosana täällä, mutta tiedätte kyllä). Se jota ei baarissa huomata mutta joka saattaa tutustumisen kautta ihastuttaa, on sitten se paljon rumempi.
Miehet kai ne useammin lähtevät pokkana iskemään sitä baarin kauneinta naista, huolimatta tippaakaan omasta ulkonäöstään että riittääkö se.
Vierailija kirjoitti:
Miten feikki voi olla kaunista? Mielestäni turbohuulet eivät näytä hyvältä naisilla ja useimmiten joillakin naisilla se menee ihan överiksi. Kaikille ei kasvonpiirteisiin sovi edes pulleat huulet. Joillekin kyllä sopii, useille ei.
Kaunis on kaunista, oli se feikkiä tai ei - ei mitään merkitystä. Puhtaasti seksuaalisen estetiikan näkökulmasta, ja tietysti makujakin on monia. Ihmissuhteet kokonaisuudessaan ovat sitten hiukan eri asia.
Vierailija kirjoitti:
"Baarissa sama tyyppi olisi pudonnut pelistä alitajuisessa alkukarsinnassa alle sekunnissa, koska ei ollut se baarin komein, toiseksi tai kolmanneksi komeinkaan. Hän olisi ollut kuin ilmaa naiselle."
Minun on vaikea uskoa että kovin moni nainen katsoo baarissa ensimmäisenä sitä paikan komeinta jne. ja lähtee sieltä yrittämään. Kai useimmat kuitenkin ajattelevat niistä lähinnä omantasoisista (taitaa olla kirosana täällä, mutta tiedätte kyllä). Se jota ei baarissa huomata mutta joka saattaa tutustumisen kautta ihastuttaa, on sitten se paljon rumempi.
Miehet kai ne useammin lähtevät pokkana iskemään sitä baarin kauneinta naista, huolimatta tippaakaan omasta ulkonäöstään että riittääkö se.
Ellei kyseessä ole oikeasti huippukomea mies, niin ei se miehen ulkonäkö olekaan se merkittävin valintakriteeri naisille. Pitää osata olla korea ihan muilla tavoin, vaikka toki jos on ihan pystyynnostettu sika, josta ei erota missä kohtaa edes naama on, niin se raja tulee ulkonäössäkin vastaan jo.
Vierailija kirjoitti:
Inkkeliukkelit puivat nyrkkiä kohti taivasta mutta siis ihan oikeiden tutkimusten mukaan miesten naismaku on paljon kapeampi kuin naisten miesmaku. Miesten naismaku rakentuu sosiaalisesti (koska lähtökohtaisesti pariutumispelissä on kyse miesten keskinäisestä hierarkiasta, jota saalistettu nainen vain näyttää todeksi), eli miehet pitävät viehättävinä vain sellaisia naisia, joita muutkin miehet (erityisesti hierarkian kärkipää) pitävät viehättävinä. Naisilla puolestaan parinvalintaa säätelee monta muutakin tekijää kuin miehen ulkonäkö ja/tai statusarvo.
Mutta jatkakaa toki naisten pinnallisuuden itkemistä.
Höpsis, asia on nimenomaan juuri päinvastoin, valtaosa naisista haluaa sen yhden ja saman miehen,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ellei kyseessä ole oikeasti huippukomea mies, niin ei se miehen ulkonäkö olekaan se merkittävin valintakriteeri naisille. Pitää osata olla korea ihan muilla tavoin, va
Ulkonäkö on yksi tärkeimmistä kriteereistä, kun nainen hakee kumppania. Ihan samalla tavalla kuin ulkonäkö on yksi tärkeimmistä kriteereistä silloin kun mies hakee kumppania.
Turha tätä asiaa on sen enempää selitellä, väännellä ja käännellä. Ulkonäkö on hyvin oleellinen kriteeri meille kaikille, turha sitä on vähätellä tai koittaa muuksi selitellä.
Maailmassa ei ole yhtäkään miestä tai naista, jolle ulkonäöllä ei olisi väliä.