Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet aina sanovat ettei ulkonäkö naisella ole tärkeää

Vierailija
20.04.2024 |

Silti aina katsovat laittaituneiden, treenattujen ja hyväkroppaisten naisten perään. Miksi valehdella että ulkonäkö ei ole tärkeää, tottakai on. Siksi naiset kautta aikojen ovat päätyneet epätoivoisiin ratkaisuihin kohentamaan ulkonäköään esimerkiksi plastiikkakirurgian turvin. Eihän nykyään varmaan edes tiedä että onko joku käynyt platiikkakirurgilla kun pääasia on että näyttää hyvältä. Sitä te miehet oikeasti haluattekin. Olen kyllä vähän katkeroitunut siitä että naisten tulee olla tietyn näköisiä ja oloisia että kelpaavat miehille. 

Kommentit (234)

Vierailija
221/234 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"jos mitään tasoja ei ole edes olemassa, niin miksi Vappu Pimiä ohjeisti että "pitää ymmärtää missä liigassa pelaa""

Jos Vappu Pimiä on tosiaan sanonut noin, niin silloin Vappu Pimiä on incel. Koska mitään liigoja ei ole olemassa, ja jos joku muuta väittää hän on incel.

Lue viesti nro 98.

Valitettavasti tasoja ja liigoja on olemassa. Tämän voi jokainen todeta yöelämässä pörrätessään. Ihmisen parinvalinta perustuu alkukantaisiin vaistoihin ja tiedostamattomiin signaaleihin, niitten lähettämiseen ja vastaanottoon. Eivät stereotypiat vastakkaista sukupuolta viehättävistä piirteistä tai statuksesta ole syntyneet tyhjästä, kyllä niissä on vankka totuuspohja.

Vierailija
222/234 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies etsii kaunista sielua kauniista paketista ja tekee tämän avoimin kortein. Kauniit sielut rumassa paketissa eivät kiinnosta. Naiset kertovat etsivänsä kaunista sielua paketista välittämättä. Omasta mielestään he eivät valehtele, koska ne rumat paketit ovat heille ilmaa, näkymättömissä.

Mies: "En saa niitä naisia, joita haluaisin"

Nainen: "En löydä ketään sopivaa"

Jos tätä ei tajua aikuisella iällä, on aika vajavaiset kyvyt ymmärtää todellisuutta.

Se, että ei-kiinnostavat paketit ovat naisille ilmaa/näkymättömiä on tiedostamatonta. Tämän vuoksi naiset eivät usko tasoihin. He ovat tehneet tiedotamattaan alkukarsinnan, jonka jälkeen he mielestään valitsevat kumppanin mistään tasoista välittämättä ja omasta mielestään ovat ensisijaisesti kiinnostuneet kumppanin "sisimmästä" ja "kemioista".

Niin, ja jos sieltä alkukarsinnoista pudonneiden joukosta joku yrittää lähestyä naista, vaikka miten asiallisesti, hyvällä maulla ja fiksuilla jutuilla niin kyseessä on ei toivottu häirintä, lähes seksuaalinen rikos ja raisqaus. Jos täsmälleen samalla tavalla lähestyy tai jopa "roisimmin" puolimielisellä läpällä alkukarsinnan läpäissyt mies, niin kyseessä ihan kiva juttu ja mukavan ennakkoluuloton ja kivasti aktiivinen mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/234 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten kauneusihanne on menossa kokoajan selfie-kuvamaisiin kasvoihin eli pieni hyppyrinenä, pulleat huulet ja isot silmät. Ideaalinen ihanne nykyään. 

Vierailija
224/234 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täsmälleen näin, 222!

Vierailija
225/234 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä noista tasoista ja alkukarsinnoista: Sointu Borg.

Neito kertoi taannoin haastattelussa kuinka tutustui mieheensä. Haastattelun alussa kertoi kuinka häntä lähestytään inhottavilla viesteillä joissa törkeästi kommentoidaan hänen ulkonäköään, kehutaan tissejä ja naamaa. Sellaiset viestit on hänelle kertakaikkisen turn- off, jemensi Sointu. Tietäähän tuon, törkeitä ovat.

Mieheensä Sointu tutustui siten että tämä lähetti Sointulle viestin tyyliin "onpas tytöllä muhjakat hinkit, mitenkä voit edes vatsallasi nukkua noitten kanssa!? Ja kas, nytpä tämmöinen ei haitannut ollenkaan, Sointu kun oli kyseisen räppärin laittanut merkille jo aiemmin, ja päätti että tälle pitää antaa mahdollisuus vaikka viesti olikin tahditon ja sovinistinen. Nyt elävät pariskuntana.

Jännästi tuossakin tapauksessa se mikä oli yleisesti ottaen ehdoton no- no, muuttuukin ihan muuksi kun alkukarsinnan selvittänyt on kyseessä....

Vierailija
226/234 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten nämä täydellisen kauneuden omaavat naikkosen saavat kaikkien miesten huomion, kauneus on maksettu, sosiaalinen status. Yököttää ihan. Voisi sanoa ihan että somen prostituoitu. Katsoa saa mutta ei koskea. En ole kyllä kateellinen, olisi hirveää olla kauneusstandardien mukainen mallinukke. Tulee mieleen Brooke Shields

Brooke tänäpäivänä on vieläkin todella kaunis mutta hänkin on jo vanhentunut.

Eiköhän kosiat ole jo kaikonneet kotiovelta.

Vierailija
227/234 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kyllä naiset tietävät miesten tarkoittavan juuri tuota että he tyytyvät jos eivät saa ikuisesti nuorena pysyvää supermallia. Se tuntuu naisista pahalta, ei siksi että käytetään autovertausta vaan siksi koska naiset usein ovat romantikkoja ja rakastuvat ihmiseen haaveilematta koko ajan komeammasta, nuoremmasta jne."

Tämä. Ei minuakaan haittaa autovertaus vaan ihan se pointti mitä vertauksella alleviivataan. Voi olla tilanne että on pakko ottaa joku vaan auto jos ei saa sillä hetkellä parempaa, mutta ajatus takana on kuitenkin se että joku muu auto olisi parempi ja siihen pyritään. On jopa tyhmää olla vaihtamatta autoa aina välillä uudempaan. Tää kertoo miesten ajatusmaailmasta, jossa ei rakastuta toiseen ihmiseen vaan toinen on käyttöesine joka välttää kulloiseenkin tilanteeseen mutta joka hylätään kun ajokilometrejä tai lommoja tulee liikaa ja otetaan uusi tilalle.

Ja ukolle tulee ero puskista. Vaikka onkin harrastanut Tinderiä ja lisäksi lähetellyt rakkausviestejä toiselle naiselle.

Ennenku se nainen ukon heivaa pitkässä suhteessa niin on tarttenut ikävästi ukon käyttäytyä.

Monella naisella on lehmän hermot ukkojensa suhteen.

Vierailija
228/234 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Edelleen ollaan siinä tilanteessa, että se luonne ei näy pinnalle. Se pitää käydä selvittämässä. Ja tässä saavutaankin siihen ikiaikaiseen ongelmaan. Eli saamattomuuteen. Todistetaan jälleen kerran, että vaikka olisi kaikki maailman luonne yhdessä paketissa, tuijotetaan vain sitä paketin pintaa. Liian laiska katsomaan syvemmälle. Sitten valitetaan netissä, kuinka "ei ketään löydy mistään jne". Onneksi ei itse enää jaksa välittää. Siinähän kiroatte kaikki maailman ihmiset vain siksi, että ette itse uskalla tehdä mitään."

Joo, kuten jo sanoin baarissa ei kannata mennä ruman miehen esittelemään sitä luonnettaan kauniimmille. Siihen ei ole aikaa siellä. Baarissa mennään pinnan perusteella. Sitä samaa te miehet teette. Ne syvällisemmät suhteet muodostetaan edelleen muualla ajan kanssa.

Vierailija
229/234 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai me esitetään vieläkin että tinderi ym palvelut on jotenkin miesten ja naisten suhteen tasa-arvoisia?  Ok. Data tosin sanoo että se miesten ns. top 10% saa kaiken huomion ja loppujen tileillä on melko hiljaista. Olis hauska nähdä mistä keksitte numerot joiden mukaan tilanne olisi toisin.

Vierailija
230/234 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tosi ruma nainen ja sain silti parisuhteen aivan ihanan miehen kanssa. Ei kaikki miehet ole pinnallisia. Joillekin se mukava luonne ja sielunkumppanuus on tärkeintä. :) Harvassa ovat sellaiset miehet mutta onneksi löysin! 

Vierailija
231/234 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Edelleen ollaan siinä tilanteessa, että se luonne ei näy pinnalle. Se pitää käydä selvittämässä. Ja tässä saavutaankin siihen ikiaikaiseen ongelmaan. Eli saamattomuuteen. Todistetaan jälleen kerran, että vaikka olisi kaikki maailman luonne yhdessä paketissa, tuijotetaan vain sitä paketin pintaa. Liian laiska katsomaan syvemmälle. Sitten valitetaan netissä, kuinka "ei ketään löydy mistään jne". Onneksi ei itse enää jaksa välittää. Siinähän kiroatte kaikki maailman ihmiset vain siksi, että ette itse uskalla tehdä mitään."

Joo, kuten jo sanoin baarissa ei kannata mennä ruman miehen esittelemään sitä luonnettaan kauniimmille. Siihen ei ole aikaa siellä. Baarissa mennään pinnan perusteella. Sitä samaa te miehet teette. Ne syvällisemmät suhteet muodostetaan edelleen muualla ajan kanssa.

Sekä Baari että Tinder (sekä muut sovellusket) ovat käytännössä Lentäviä Lihatiskejä - pinnallisuuden manifestoitumia. 

Vierailija
232/234 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heille ei ehkä ole tärkeää, onko nainen 150 vai 160 cm pitkä, painaako 50 vai 60 kg ja onko blondi vai brunette. 

Vierailija
233/234 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehiä on erilaisia. On pinnallisia ja vähemmän pinnallisia. Tämä ei myöskään korreloi miehen omaan ulkonäköön. 

Olin aikanaan miehen kanssa, joka oli todella pinnallinen. Aina kommentoimassa ulkonäköäni. Itse ei ollut minkään näköinen ja olin hänen eka tyttöystävä. 

Nykyisin mulla on komea mies, joka ei ikinä arvostele ulkonäköäni ja on tykännyt minusta myös raskauskiloineni ja -arpineni. 

Kun valitsette miestä, huomioikaa tämä asia! Onko mies pinnallinen! Kyylääkö hän naisia netissä ja kadulla, arvosteleeko ja kommentoiko ulkonäköäsi, onko hänellä jotain tarkkoja ulkonäkömieltymyksiä jne. Pinnallisen miehen kanssa on todella raskasta elää. Olen ihminen, en näyttelyesine. 

Itse olet kuitenkin pinnallinen, kun ekaa miestä kommentoit ei minkään näköiseksi ja toista komeaksi. Miehesi on parempi ihminen kuin sinä, mutta niinhän se naisten hypergamia toimii.

Vierailija
234/234 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://hs.mediadelivery.fi/img/468/e6642e69aca24914a9543d308980823f.jpg

Siinä simmunruokaa poitsuille 💋

Miksi feministit näyttävät aina tuolta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän