Miehet aina sanovat ettei ulkonäkö naisella ole tärkeää
Silti aina katsovat laittaituneiden, treenattujen ja hyväkroppaisten naisten perään. Miksi valehdella että ulkonäkö ei ole tärkeää, tottakai on. Siksi naiset kautta aikojen ovat päätyneet epätoivoisiin ratkaisuihin kohentamaan ulkonäköään esimerkiksi plastiikkakirurgian turvin. Eihän nykyään varmaan edes tiedä että onko joku käynyt platiikkakirurgilla kun pääasia on että näyttää hyvältä. Sitä te miehet oikeasti haluattekin. Olen kyllä vähän katkeroitunut siitä että naisten tulee olla tietyn näköisiä ja oloisia että kelpaavat miehille.
Kommentit (234)
Eiväthän ne sano. Seuraava (paska) trolli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Baarissa sama tyyppi olisi pudonnut pelistä alitajuisessa alkukarsinnassa alle sekunnissa, koska ei ollut se baarin komein, toiseksi tai kolmanneksi komeinkaan. Hän olisi ollut kuin ilmaa naiselle."
Minun on vaikea uskoa että kovin moni nainen katsoo baarissa ensimmäisenä sitä paikan komeinta jne. ja lähtee sieltä yrittämään. Kai useimmat kuitenkin ajattelevat niistä lähinnä omantasoisista (taitaa olla kirosana täällä, mutta tiedätte kyllä). Se jota ei baarissa huomata mutta joka saattaa tutustumisen kautta ihastuttaa, on sitten se paljon rumempi.
Miehet kai ne useammin lähtevät pokkana iskemään sitä baarin kauneinta naista, huolimatta tippaakaan omasta ulkonäöstään että riittääkö se.
Ellei kyseessä ole oikeasti huippukomea mies, niin ei se miehen ulkonäkö olekaan se merkittävin valintakriteeri naisi
Ulkonäkö on yksi tärkeimmistä kriteereistä, kun nainen hakee kumppania. Ihan samalla tavalla kuin ulkonäkö on yksi tärkeimmistä kriteereistä silloin kun mies hakee kumppania.
Turha tätä asiaa on sen enempää selitellä, väännellä ja käännellä. Ulkonäkö on hyvin oleellinen kriteeri meille kaikille, turha sitä on vähätellä tai koittaa muuksi selitellä.
On kai sillä merkitystä, mutta olen monet kerrat vierestä nähnyt ettei se pelkkä komeus miehellä riitä, pitää olla myös päänupin toiminta justiinsa oikeanlainen. Naisella taas toki riittää pelkkä ulkonäkö hyvinkin pitkälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisena riittää kun et syö liikaa ja ehkä joskus treenaat vähän persettä
Eli ulkonäöllä on väliä.
Maailmassa ei ole yhtäkään miestä tai naista, jolle ulkonäöllä ei olisi väliä.
Älä yleistä. Jo pelkästään sokeat valitsevat muilla perusteilla.
Älä tuputa mieli pidettäsi kroppaa piisaa höpöpöjöpö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos näette rannalla kaksi naista, toinen täydellisen ruskettunut, kaunis ja veistoksellinen jumalatar ja toinen pyöreämpi täti selluliittipeppuineen, kumpi saa enemmän huomiota?
No jos näette rannalla kaksi miestä, toinen täydellisen ruskettunut, kaunis ja veistoksellinen jumala ja toinen pyöreämpi setä selluliittipeppuineen, kumpi saa enemmän huomiota?
Naisten mukaan se, joka mukavampi luonne. Sääli vaan, että kukaan ei mene tarkistamaan tuo sedän luonnetta.
Vierailija kirjoitti:
99% naisista valitsee kumppanin ulkonäön perusteella. Kai nyt kaikki tavis miehet olisi parisuhteessa jos naiset ei olisi niin pinnallisia.
Sinä et ole tavallinen. Etsi vastinparisi naisten joukosta:
-juntti
-jurpo
-persu
-kirjoitustaidoton
-miesvihaaja
- jauhaa joka viikonloppu vauavapalstalla miten tavallinen nainen ei kelpaa
Ole hyvä
Vierailija kirjoitti:
"Baarissa sama tyyppi olisi pudonnut pelistä alitajuisessa alkukarsinnassa alle sekunnissa, koska ei ollut se baarin komein, toiseksi tai kolmanneksi komeinkaan. Hän olisi ollut kuin ilmaa naiselle."
Minun on vaikea uskoa että kovin moni nainen katsoo baarissa ensimmäisenä sitä paikan komeinta jne. ja lähtee sieltä yrittämään. Kai useimmat kuitenkin ajattelevat niistä lähinnä omantasoisista (taitaa olla kirosana täällä, mutta tiedätte kyllä). Se jota ei baarissa huomata mutta joka saattaa tutustumisen kautta ihastuttaa, on sitten se paljon rumempi.
Miehet kai ne useammin lähtevät pokkana iskemään sitä baarin kauneinta naista, huolimatta tippaakaan omasta ulkonäöstään että riittääkö se.
Miksi tavismies ei lähtisi pokkana iskemään baarin kauneinta naista, kun koko foorumi täälläkin todistaa, että ulkonäkö ei ole naisille tärkeä asia ja varsinkaan mitään tasoja ei ole olemassa. Eikö sitä omaa kaunista sisintään saa mennä esittelemään ihan kenelle haluaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon "ruma" , mutta kyllä miehiä kiinnostaa. Älykkäitä miehiä. Ne tahtovat juttuseuraa. Varmaan jotkut enemmänkin.
Ei mikään ole noin yksinkertaista, kun meitä ihmisiä on kaikenlaisia. Entinen kihlattuni sanoi aina, että "Kaikki naiset ovat kauniita".
Kaikki ihmiset ovat kauniita, vaikka erilaisia. En keksi oikeasti rumannäköistä ihmistä millään.
Näkisitpä aknen pilaaman ihoni. Siihen ei ole mitään parantavia hoitoja.
Kokeile epillereitä
Tarkoitin pysyviä ihomuutoksia. Akneen taitaa olla nykyään monia tehokkaitakin hoitoja.
Aa okei, eli arvet.. Luulis plastiikkakirurgian auttavan edes jonkin verran tuossa tila
Mä oon täyteen viillelty käsistä kylkiin asti ja aina oon saanut hyvännäköisen miehen mutta luonteet kyl ei oo ollut kovin hyviä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tavismies ei lähtisi pokkana iskemään baarin kauneinta naista, kun koko foorumi täälläkin todistaa, että ulkonäkö ei ole naisille tärkeä as
Totta! Ja jos mitään tasoja ei ole edes olemassa, niin miksi Vappu Pimiä ohjeisti että "pitää ymmärtää missä liigassa pelaa". Eikä puhunut lätkästä tai futiksesta näin sanoessaan....
"jos mitään tasoja ei ole edes olemassa, niin miksi Vappu Pimiä ohjeisti että "pitää ymmärtää missä liigassa pelaa""
Jos Vappu Pimiä on tosiaan sanonut noin, niin silloin Vappu Pimiä on incel. Koska mitään liigoja ei ole olemassa, ja jos joku muuta väittää hän on incel.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos näette rannalla kaksi naista, toinen täydellisen ruskettunut, kaunis ja veistoksellinen jumalatar ja toinen pyöreämpi täti selluliittipeppuineen, kumpi saa enemmän huomiota?
No jos näette rannalla kaksi miestä, toinen täydellisen ruskettunut, kaunis ja veistoksellinen jumala ja toinen pyöreämpi setä selluliittipeppuineen, kumpi saa enemmän huomiota?
Naisten mukaan se, joka mukavampi luonne. Sääli vaan, että kukaan ei mene tarkistamaan tuo sedän luonnetta.
Luonneta nyt ei siihen katseluun tarvitse tietää.
Ja luonnemiehet löytävät sen parinsa harrastuksista, työpaikalta, kaveripiiristä hiljalleen ystävystymisen kautta, turha sitä baarissa on yrittää esitellä. Sama se on luonnenaisilla.
Vierailija kirjoitti:
"Ihminen livenä on usein aika eri juttu kuin ihminen kuvassa, vaikka kuva periaatteessa olisikin ihan totuudenmukainen. Ihminen liikkuu, katsoo, ilmeilee, tuoksuu, mitä ei voi nǎhdä kuvasta. Sitä on kemia."
On toki, mutta jos tuollainen reaktio on ollut niin eihän mies nyt olis treffeille lähtenyt, jos olisi tiennyt mitä edes suurinpiirtein odottaa. Naisen kannattaa laittaa vain hieman meikkiä ja otattaa kuva itsestään vähän kauempaa ja mielellään kokovartalokuva, lähikuvat yleensä vääristävät liikaa.
Kännyköiden etukamera/"selfiekamera" on siitä huono itsensä kuvaamisesssa, että siinä on aivan valtava laajakulma joka leventää kasvoja, kasvattaa otsan lentokentän kokoiseksi ja kadottaa korvat yms.
Paras on kun pyydät jotakuta muuta ottamaan kuvan josta sitten rajataan naama.
Vierailija kirjoitti:
Naisena riittää kun et syö liikaa ja ehkä joskus treenaat vähän persettä
Miksi pitää treenata persettä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän miehet kylillä näyttäytyvät mielellään kauniin naisen kanssa enemmin kun jonkun ryhävalaan.
Tämä on niin totta.
Eli nainen on miehelle joku näyttelyesine, jolla yritetään tehdä vaikutus muihin miehiin..
Keille on ja keille ei, mutta olisihan se outoa, jos sosiaalisella eläimellä ei olisi tällaista käytöstä.
https://hs.mediadelivery.fi/img/468/e6642e69aca24914a9543d308980823f.jpg
Siinä simmunruokaa poitsuille 💋
Joku tulee kohta väittämään aasiahulluksi, mutta kai minussa on aasialaisia geenejä liikaa kun suomalaisille naisille olen ilmaa. Aasialaisia sen sijaan kiinnostaa, ihan normaaleja ja kivannäköisiä keskiluokkaisia ihmisiä
Minulle ei ole kukaan noin sanonut. Ei ole tarvinnut, koska olen kaunis ja minulla on seksikäs kroppa.
Naiset on outoja. Pitävät melkein kaikkia muita naisia ja omia kavereitaan kauniina, mutta silti miehet valitsevat vain kauniita.
Jos 80% naisista on kauniita, niin vaikea kutsua miehiä valikoiviksi. Eiköhän kyse ole vain siitä että luonteenne herättänyt intohimoa. Ette tekään katso hyvännäköistä miestä joka puhuu Karhu kaljasta julkisesti toiseen kertaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luonneta nyt ei siihen katseluun tarvitse tietää.
Ja luonnemiehet löytävät sen parinsa harrastuksista, työpaikalta, kaveripiiristä hiljalleen ystävystymisen kautta, turha sitä baarissa on yrittää esitellä. Sama se on luonnenaisilla.
Edelleen ollaan siinä tilanteessa, että se luonne ei näy pinnalle. Se pitää käydä selvittämässä. Ja tässä saavutaankin siihen ikiaikaiseen ongelmaan. Eli saamattomuuteen. Todistetaan jälleen kerran, että vaikka olisi kaikki maailman luonne yhdessä paketissa, tuijotetaan vain sitä paketin pintaa. Liian laiska katsomaan syvemmälle. Sitten valitetaan netissä, kuinka "ei ketään löydy mistään jne". Onneksi ei itse enää jaksa välittää. Siinähän kiroatte kaikki maailman ihmiset vain siksi, että ette itse uskalla tehdä mitään.
99% naisista valitsee kumppanin ulkonäön perusteella. Kai nyt kaikki tavis miehet olisi parisuhteessa jos naiset ei olisi niin pinnallisia.