Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet aina sanovat ettei ulkonäkö naisella ole tärkeää

Vierailija
20.04.2024 |

Silti aina katsovat laittaituneiden, treenattujen ja hyväkroppaisten naisten perään. Miksi valehdella että ulkonäkö ei ole tärkeää, tottakai on. Siksi naiset kautta aikojen ovat päätyneet epätoivoisiin ratkaisuihin kohentamaan ulkonäköään esimerkiksi plastiikkakirurgian turvin. Eihän nykyään varmaan edes tiedä että onko joku käynyt platiikkakirurgilla kun pääasia on että näyttää hyvältä. Sitä te miehet oikeasti haluattekin. Olen kyllä vähän katkeroitunut siitä että naisten tulee olla tietyn näköisiä ja oloisia että kelpaavat miehille. 

Kommentit (234)

Vierailija
141/234 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos näette rannalla kaksi naista, toinen täydellisen ruskettunut, kaunis ja veistoksellinen jumalatar ja toinen pyöreämpi täti selluliittipeppuineen, kumpi saa enemmän huomiota? 

No jos näette rannalla kaksi miestä, toinen täydellisen ruskettunut, kaunis ja veistoksellinen jumala ja toinen pyöreämpi setä selluliittipeppuineen, kumpi saa enemmän huomiota? 

Minua kiinnostavat hyväkuntoiset itseni ikäiset miehet. Katson nuoria komeita miehiä kuin poikiani: siihen ei liity mitään seksuaalista mielenkiintoa.

Vierailija
142/234 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Naiselle tämä vaan on mahdoton tilanne koska kauneutta ja nuoruutta jahtaava mies ei ole turvallinen. Tämän takia moni nainen ei halua suhteeseen ollenkaan, koska tietää että miehen puolelta suhde perustuu katoaviin asioihin eli suhde on jo lähtökohtaisesti turvaton."

Samaa mieltä. Mies ei rakastu naisen ominaisuuksiin tai luonteeseen vaan nuoruuteen ja kauneuteen. Tällaiset miehet kannattaa kiertää kaukaa jos suhteeseen pysyvyyttä haluaa. Vaihtavat naisen kuitenkin nuoreen naiseen kun mahdollisuus tulee, 

Suurinosa miehistä on tuollaisia, joten sittenkö kuollaan sukupuuttoon? 

Niinhän tässä näyttää käyvän. Toisaalta en tiedä onko tuo nuoruuden ihannointi ihan kaikkialla ihan yhtä voimakasta, koska joissain maissa myös vanhempia naisia rakastetaan kyllä, ja niissä naiset haluavatkin

Meitä on 8 naisen ystäväporukka, iältämme olemme neljänkympin molemmin puolin. Olemme kaikki naimisissa. Oletko sitä mieltä että miehemme eivät rakasta meitä, koska emme ole enää nuoria?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/234 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä?! Sitä paitsi kauneus on katsojan silmässä.

Tosi monet miehet hehkuttaa kauniiksi jotain yllättävänkin rumia naisia.

Yksi kaverikin jakaa vaimostaan kuvia somessa ja hehkuttaa kauneutta, mut me muut ei nähdä sitä kauneutta tässä naisessa 😂 rujot kasvot, pyöreä, roikkuperse eikä tissejä..

Mutta on blondi!! Se taitaa olla iso juttu, muulla ei väliä.

Mies jakaa vaimostaan kuvan somessa, ajatellen että vaimonsa on kaunis. Samaan aikaan te muut nauratte miehen selän takana sille kuinka ruma tämä kyseinen vaimo mielestänne on. 

Me ihmiset ollaan kyllä aikamoisia. Juuri tämän takia itse panostan aivan helvetisti aikaa ja rahaa ulkonäkööni. Koska tiedän minkälaisia susia ihmiset oikeasti ovat.

No ei me sille ääneen naureta, mutta ei voi olla huoma

Minunkin miesystäväni näytti fanittavan somessa erästä nuorta naista, ja oli viestitellytkin tuolle pitkään. Ei nyt ulkonäköä kehunut mutta kaikkea muuta tässä "supernaisessa".

Katselin vähän naisen päivityksiä, ja sillå näytti olevan todella iso fanijoukko heittämässä flirttiä julkaisuissa.

Oikeasti en ymmärrä. Pitkä vaalea tukka on, ja hoikka ja paljaita sääriään esittelee paljon, biksukuvaa on vähän rohkeaa jne.

Mutta naamasta näyttäisi olevan ihan tavallinen pottunokka, ja iho on nuoreksi (en tarkkaa ikäänsä tiedä kuitenkaan) aika omituinen, semmoinen veltto ja muhkurainen.

Makuja on monia näköjään.

Vierailija
144/234 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos näette rannalla kaksi naista, toinen täydellisen ruskettunut, kaunis ja veistoksellinen jumalatar ja toinen pyöreämpi täti selluliittipeppuineen, kumpi saa enemmän huomiota? 

No jos näette rannalla kaksi miestä, toinen täydellisen ruskettunut, kaunis ja veistoksellinen jumala ja toinen pyöreämpi setä selluliittipeppuineen, kumpi saa enemmän huomiota? 

Miehillä ei ole selluliittiä, mutta läskiperseitä on myös miehissä.

Vierailija
145/234 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole koskaan kuullut miehen sanovan noin, vaan päinvastoin tuijotetaan ja hakeudutaan niiden hyvännäköisten seuraan jos mahdollista. Jokaisten, niin naistenkin kuin miestenkin ehkä kannattaisi katsella samatasoisia kuin itsekin, siis seurustelumielessä. Kyllä sillä ulkonäöllä on yhtä suuri merkitys kuin sisäisellä kauneudellakin, sanotaan mitä sanotaan.

Vierailija
146/234 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran elämässäni (olen 43 vuotias) kuullut miehen sanovan, että ulkonäöllä ei ole väliä. Ja hän aivan ilmiselvästi valehteli, näki eleistä ja ilmeistä :D 

Vierailija
147/234 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän miehet kylillä näyttäytyvät mielellään kauniin naisen kanssa enemmin kun jonkun ryhävalaan.

Tämä on niin totta.

Eli nainen on miehelle joku näyttelyesine, jolla yritetään tehdä vaikutus muihin miehiin..

Useimmiten näin. Trofeehan se.

Vierailija
148/234 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän miehet kylillä näyttäytyvät mielellään kauniin naisen kanssa enemmin kun jonkun ryhävalaan.

Tämä on niin totta.

Eli nainen on miehelle joku näyttelyesine, jolla yritetään tehdä vaikutus muihin miehiin..

Jos mies on komea, varakas, kohtelee minua hyvin ja rakastavasti, ja makuuhuoneessa kipinöi, niin olisin erittäin mielelläni tällaisen miehen "trofee". Ajatus on jopa hieman kiihottava, jos totta puhun. 

Vierailija
149/234 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Naiselle tämä vaan on mahdoton tilanne koska kauneutta ja nuoruutta jahtaava mies ei ole turvallinen. Tämän takia moni nainen ei halua suhteeseen ollenkaan, koska tietää että miehen puolelta suhde perustuu katoaviin asioihin eli suhde on jo lähtökohtaisesti turvaton."

Samaa mieltä. Mies ei rakastu naisen ominaisuuksiin tai luonteeseen vaan nuoruuteen ja kauneuteen. Tällaiset miehet kannattaa kiertää kaukaa jos suhteeseen pysyvyyttä haluaa. Vaihtavat naisen kuitenkin nuoreen naiseen kun mahdollisuus tulee, 

Suurinosa miehistä on tuollaisia, joten sittenkö kuollaan sukupuuttoon? 

Niinhän tässä näyttää käyvän. Toisaalta en tiedä onko tuo nuoruuden ihannointi ihan kaikkialla ihan yhtä voimakasta, koska joissain maissa myös vanhempia nais

Meitä on 8 naisen ystäväporukka, iältämme olemme neljänkympin molemmin puolin. Olemme kaikki naimisissa. Oletko sitä mieltä että miehemme eivät rakasta meitä, koska emme ole enää nuoria?

No siinä valossa mitä miehet itse kertovat prioriteeteistaan niin valitettavan todennäköistä on että ainakin haaveilevat nuoremmista ja todennäköisesti miestenne rakkaus siirtyy nuorempaan naiseen jos sellainen tulee kohdalle. Olen pahoillani.

Naiselle parisuhde kyllä niin surkean huono diili että ei pahemmasta väliä. Onneksi nykyään miesten ajatusmaailma on paremmin selvillä eikä nuoret naiset enää samalla tavalla lähde suhteisiin kuten te aikanaan.

Vierailija
150/234 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Meitä on 8 naisen ystäväporukka, iältämme olemme neljänkympin molemmin puolin. Olemme kaikki naimisissa. Oletko sitä mieltä että miehemme eivät rakasta meitä, koska emme ole enää nuoria?"

Ei se sitä tarkoita kaikilla miehillä. On olemassa vain miehiä jotka ovat nuoruuden ja kauneuden perään, valitettavasti. Vaikka itse vanhenevat ihan yhtä lailla....

Vierailija
151/234 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on niin totta.

Jos mies on komea, varakas, kohtelee minua hyvin ja rakastavasti, ja makuuhuoneessa kipinöi, niin olisin erittäin mielelläni tällaisen miehen "trofee". Ajatus on jopa hieman kiihottava, jos totta puhun. 

Kyllähän ihminen saa halutessaan itsensä esineellistää ja alentaa, ei siinä mitään.

Vierailija
152/234 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellä eräässä kommentissa todettiin että hyvällä ulkonäöllä voi päästä panemaan, mutta loppu on kiinni muista asioista.

Totta on. Maailma on siinä mielessä karu paikka, että onpa luonteeltaan millainen paskiainen tahansa, niin panemaan pääsee jos on hyvännäköinen. Kun luonteen huonous paljastuu, niin uusi suhde löytyy helposti koska on hyvännäköinen. Rumilla on vaikeuksia saada edes sitä ensimmäistäkään kertaa.

Parinmuodostus on kuin esterata. Edetään esteeltä toiselle, ja päästäksesi seuraavalle esteelle sinun on selvitettävä se edellinen. Hyvän ulkonäön omaava ikäänkuin "ohittaa vapaataipaleella" esteen nro 1, sen esteen nimi on "tutustuminen". Heitä lähestytään koska ovat hyvännäköisiä, ei heidän tarvitse nähdä vaivaa lähestyäkseen muita, ja jos lähestyy pakkeja tulee erittäin harvoin. Rumat ei pääse, tai on suuria vaikeuksia päästä edes siihen tutustumis- esteelle koska heidät on tietämättään blokattu jo ennen ensimmäistäkään vaihdettua sanaa ulkonäkönsä perusteella.

Sitten esteellä 2 ja seuraavilla esteillä tulevat semmoiset asiat kuin status, luonne, parisuhteessa olemisen kyky, jne...

Ne ovatkin jo sitten oma lukunsa, siinä vaiheessa se ulkonäön suoma etu on jo syöty, sitten ratkaisee ne paljonpuhutut "muut asiat".

Vierailija
153/234 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka on väittänyt ettei katso ulkonäköä? Kaikki katsovat. Miehet ja naiset. Jokaisella on oma makunsa ulkonäön suhteen. Jollain se on laajempi ja jollain hyvinkin tiukka. Mutta ei kukaan seurustele kenenkään kanssa jos ei näe toisen ulkonäössä mitään viehättävää.

Minä olen oikeasti seurustellut useita kertoja sellaisten kanssa. Se on tietysti vähän ikävää kun on vaikea katsoakin toista. Minulle ei kropalla niinkään ole ollut merkitystä, olen seurustellut lihavien ja itseäni lyhyempien kanssa, mutta toivoisin löytäväni sellaisen jonka kasvoja on miellyttävää katsella. Ja tietysti olisi muutenkin kiva ja hulluna minuun :D

Tai olisin toivonut löytäväni  nyt kai se on myöhäistä.

Noissa suhteissa kun on sitten miehen käytös ollut ala-arvoista niin se naama on ruvennut inhottamaan ihan tosissaan.

Nyt katson ettei oikeastaan olisi ikinä pitänyt tyytyä noihin, hekin nähtävästi vain tyytyivät minuun koska käytös oli sellaista.

Jotenkin ajattelin vain että he varmaan ihaisivat minua, eivät pettäisi jne, olisivat kilttejä ja tyytyväisiä kun kerrankin joku nainen haluaa olla heidän kanssaan. Enkä minä koe olleeni niin pahannäköinenkään, ja laihakin olin tuolloin, mutta ei, muiden perässä ne jatkoivat juoksemistaan. Jossain voi olla nuorempi ja kauniimpi aina kai.

Vasta myöhemmällä iällä tajusin edes senkin että taitaa se että mies on pidempi jotenkin lisätä halukkuuttani, kun ensi kertaa oli minua 10 cm pidempi mies. Harmi etten minä ollut tarpeeksi nuori, laiha ja kaunis hänelle vaan läskitteli usein.

Vierailija
154/234 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edellä eräässä kommentissa todettiin että hyvällä ulkonäöllä voi päästä panemaan, mutta loppu on kiinni muista asioista.

Totta on. Maailma on siinä mielessä karu paikka, että onpa luonteeltaan millainen paskiainen tahansa, niin panemaan pääsee jos on hyvännäköinen. Kun luonteen huonous paljastuu, niin uusi suhde löytyy helposti koska on hyvännäköinen. Rumilla on vaikeuksia saada edes sitä ensimmäistäkään kertaa.

Parinmuodostus on kuin esterata. Edetään esteeltä toiselle, ja päästäksesi seuraavalle esteelle sinun on selvitettävä se edellinen. Hyvän ulkonäön omaava ikäänkuin "ohittaa vapaataipaleella" esteen nro 1, sen esteen nimi on "tutustuminen". Heitä lähestytään koska ovat hyvännäköisiä, ei heidän tarvitse nähdä vaivaa lähestyäkseen muita, ja jos lähestyy pakkeja tulee erittäin harvoin. Rumat ei pääse, tai on suuria vaikeuksia päästä edes siihen tutustumis- esteelle koska heidät on tietämättää

Siksi ruman on turha olla kuviin painottuvissa deittiäpeissä. Paras tapa on olla ihastuttava ja rakastettava ihminen tosielämässä, sellainen ihminen jonka seuraan aina haluaa. Niin me rumat pariudumme ja ihan onnellisesti.

Vierailija
155/234 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mitä käsitän monen miehen tarkoittavan, on että on ihan sama hänen parinvalinnan kannalta ketä hän pitää absoluuttisesti kauneimpana, koska hän ei ole realistinen optio. Naiset eivät pidä autovertailuista, mutta teen sellaisen silti.

Jos olen ostamassa autoa ja budjetti on 5000 euroa ja minulla olisi top50 tai top100 lista komeimmista automalleista, niin luuletteko että minun kannattaisi lähteä etsimään tämän top100 listan kanssa, vai nousisiko auton ikä, ajetut kilometrit, aukoton huoltokirja, käytön jäljet jne tärkeämmiksi ja ulkonäön suhteen alkaisi kelvata tavallisempikin volkkari tai ooppeli.

Ei siellä tinderissäkään tavalliselle nelikymppiselle miehelle niitä matcheja tule miltään instamisseiltä, vaan kyllä ne on näitä 300t kilometria ajettuja karvalakkimallin Avensikseja ja V40:siä vastaavia naisia. Jos meinaa naisen tällä naamalla saada, niin noista on tehtävä se valinta. Toki naiset ovat keskenään erin näköisiä, mutta se kauneus ei ole kenenkään erityisvahvuus. Ja toisaalta jos erityisen kaunis yksilö sattuu kiinnostumaan, niin yleensä siihen on hyvin selkeä ja painava syy, miksi hän ei ole kelvannut suuremmalla budjetilla liikkuville miehille.

Mutta koska naiset eivät pidä autovertauksista (,eikä siitä että sanoo että ulkonäkö ei ole ratkaiseva tekijä), niin tämänkin viestin idea kaikuu kuuroille korville.

Vierailija
156/234 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisille kelpaa vajaa prosentti miehistä tinderissä. Mutta kai ne miehet ovat niitä pinnallisia.

Jännää miten toi luku vaan pienenee. Pari viikkoa sitten se oli 10%, vähän aikaa sitten 5% ja nyt enää yksi prosentti!

Vierailija
157/234 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se mitä käsitän monen miehen tarkoittavan, on että on ihan sama hänen parinvalinnan kannalta ketä hän pitää absoluuttisesti kauneimpana, koska hän ei ole realistinen optio. Naiset eivät pidä autovertailuista, mutta teen sellaisen silti.

Jos olen ostamassa autoa ja budjetti on 5000 euroa ja minulla olisi top50 tai top100 lista komeimmista automalleista, niin luuletteko että minun kannattaisi lähteä etsimään tämän top100 listan kanssa, vai nousisiko auton ikä, ajetut kilometrit, aukoton huoltokirja, käytön jäljet jne tärkeämmiksi ja ulkonäön suhteen alkaisi kelvata tavallisempikin volkkari tai ooppeli.

Ei siellä tinderissäkään tavalliselle nelikymppiselle miehelle niitä matcheja tule miltään instamisseiltä, vaan kyllä ne on näitä 300t kilometria ajettuja karvalakkimallin Avensikseja ja V40:siä vastaavia naisia. Jos meinaa naisen tällä naamalla saada, niin noista on tehtävä se valinta. Toki naiset ovat keskenään erin näk

Autisti jankkaa. Ei rakkauden käsite kaikille toki aukea, mutta autoilla on hyvin vähän sen kanssa tekemistä. 

Vierailija
158/234 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua kiinnostavat hyväkuntoiset itseni ikäiset miehet. Katson nuoria komeita miehiä kuin poikiani: siihen ei liity mitään seksuaalista mielenkiintoa.

Niin minäkin katson lähinnä joskus että ai kun söpö poika, vähän kuin oispa itselläkin noin söpö lapsi.

Tai sitten korkeintaan jos joku semmoinen kolmikymppinen kuuma rokkari niin voi huokaista mielessään että voi kun olisi vielä nuori. Vaikka enhän minä nuorenakaan olisi kelvannut niille kuumille rokkarityypeille.

Ei kyllä käy edes mielessä että tuota kun pääsisi panemaan, kuten miehillä nähtävästi käy.

No, minulla ei tuo "veistoksellinen jumalakaan" mitenkään kiinnosta, oletan että semmoinen hyvin lihaksikas, joista en pidä. Muutenkin kasvot ovat tärkeimmät, niistä olen aika tarkka millaisia saattaisin katsella.

Vierailija
159/234 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisille kelpaa vajaa prosentti miehistä tinderissä. Mutta kai ne miehet ovat niitä pinnallisia.

Jännää miten toi luku vaan pienenee. Pari viikkoa sitten se oli 10%, vähän aikaa sitten 5% ja nyt enää yksi prosentti!

Huom, ei edes yksi kokonainen prosentti, vaan vajaa prosentti ;)

Vierailija
160/234 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstamiehet tuntien ensi viikolla ollaan jo reippaasti miinuksen puolella. Niin ne prosentit ahterista ilmaantuvat 🤷.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme