Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet aina sanovat ettei ulkonäkö naisella ole tärkeää

Vierailija
20.04.2024 |

Silti aina katsovat laittaituneiden, treenattujen ja hyväkroppaisten naisten perään. Miksi valehdella että ulkonäkö ei ole tärkeää, tottakai on. Siksi naiset kautta aikojen ovat päätyneet epätoivoisiin ratkaisuihin kohentamaan ulkonäköään esimerkiksi plastiikkakirurgian turvin. Eihän nykyään varmaan edes tiedä että onko joku käynyt platiikkakirurgilla kun pääasia on että näyttää hyvältä. Sitä te miehet oikeasti haluattekin. Olen kyllä vähän katkeroitunut siitä että naisten tulee olla tietyn näköisiä ja oloisia että kelpaavat miehille. 

Kommentit (234)

Vierailija
161/234 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas paljon tullut tykkäyksiä. Jos olis mies avautunut niin inceliksi haukuttaisiin ja ties miksi luuseriksi. Alapeukkuja satelisi kun sieniä sateella. Ulkonäkö ei ole ykkösprioriteetti, mutta siihen ensimmäiseksi kiinnittää huomion. Tämä keskustelu on käyty jo satoja kertoja aiemmin. Älä ole tekopyhä, kyllähän teilläkin se miehen naama pitää omaa silmää miellyttää.

Vierailija
162/234 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edellä eräässä kommentissa todettiin että hyvällä ulkonäöllä voi päästä panemaan, mutta loppu on kiinni muista asioista.

Totta on. Maailma on siinä mielessä karu paikka, että onpa luonteeltaan millainen paskiainen tahansa, niin panemaan pääsee jos on hyvännäköinen. Kun luonteen huonous paljastuu, niin uusi suhde löytyy helposti koska on hyvännäköinen. Rumilla on vaikeuksia saada edes sitä ensimmäistäkään kertaa.

Parinmuodostus on kuin esterata. Edetään esteeltä toiselle, ja päästäksesi seuraavalle esteelle sinun on selvitettävä se edellinen. Hyvän ulkonäön omaava ikäänkuin "ohittaa vapaataipaleella" esteen nro 1, sen esteen nimi on "tutustuminen". Heitä lähestytään koska ovat hyvännäköisiä, ei heidän tarvitse nähdä vaivaa lähestyäkseen muita, ja jos lähestyy pakkeja tulee erittäin harvoin. Rumat ei pääse, tai on suuria vaikeuksia päästä edes siihen t

Tuskinpa olet ruma. Ennemminkin tavallisen näköinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/234 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väite siitä että ulkonäöllä ei ole merkitystä on epärehellinen, näin väittävä laskettelee luikuria joko tahallaan tai sitä itse tiedostamatta. Pätee niin miehiin kuin naisiinkin.

Miksi tätä väitettä kuulee esitettävän? Siksi että suurin osa ihmisistä, sukupuoleen katsomatta, haluaa uskotella itselleen olevansa tällaisen mielestään pinnallisen ajattelutavan yläpuolella.

Eli siis, uskotellaan ulospäin että minä en ole pinnallinen, ulkonäöllä ei ole mitään tekemistä sen kanssa kehen ihastun/rakastun. Näkyykö tämä ajattelutapa käytännössä? Ei tietenkään. Ei peruskauniilla, 170 pitkällä naisella ole 160 senttistä, ylipainoista finninaamaa miehenä tai poikaystävänä. Ei vaikka miehen luonne tai huumorintaju olisi millaista kultaa hyvänsä. Eikä ylipainoisella, iho- ongelmista kärsivällä naisella ole atleettista, 185 senttistä komeakasvoista miestä. Ei vaikka nainen olisi luonteensa puolesta kuinka puhdasta kulta

Aika ylimielisesti kirjoitettu kaikkien ihmisten puolesta. Voin myöntää, että ulkonäkö vaikuttaa, mutta sinulla ei ole valtuuksia päättää, mikä on on kenestäkin viehättävää. Itse olen xs-nainen ja tykkään vatsakkaista miehistä. Edellisen kerran olin ihastunut hoikkaan poikaan vuonna -89 ja nyt yllättäen toistamiseen. Eivätkä ihastukseni kohteet ole olleet pitkiä, varakkaita kirurgipalomieslentäjiä, joten siihen on turha vedota. Kahden pitkän parisuhteen jälkeen en jaksa enää alkaa minkäänlaisiin säätöihin, vaan odottelen kaikessa rauhassa ihastumisieni laantumista. Kohta se ystävällisen oloinen, hoikka, lyhyt kirjastovirkailijakin unohtuu.

Vierailija
164/234 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä on erilaisia. On pinnallisia ja vähemmän pinnallisia. Tämä ei myöskään korreloi miehen omaan ulkonäköön. 

Olin aikanaan miehen kanssa, joka oli todella pinnallinen. Aina kommentoimassa ulkonäköäni. Itse ei ollut minkään näköinen ja olin hänen eka tyttöystävä. 

Nykyisin mulla on komea mies, joka ei ikinä arvostele ulkonäköäni ja on tykännyt minusta myös raskauskiloineni ja -arpineni. 

Kun valitsette miestä, huomioikaa tämä asia! Onko mies pinnallinen! Kyylääkö hän naisia netissä ja kadulla, arvosteleeko ja kommentoiko ulkonäköäsi, onko hänellä jotain tarkkoja ulkonäkömieltymyksiä jne. Pinnallisen miehen kanssa on todella raskasta elää. Olen ihminen, en näyttelyesine. 

Vierailija
165/234 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se mitä käsitän monen miehen tarkoittavan, on että on ihan sama hänen parinvalinnan kannalta ketä hän pitää absoluuttisesti kauneimpana, koska hän ei ole realistinen optio. Naiset eivät pidä autovertailuista, mutta teen sellaisen silti.

Jos olen ostamassa autoa ja budjetti on 5000 euroa ja minulla olisi top50 tai top100 lista komeimmista automalleista, niin luuletteko että minun kannattaisi lähteä etsimään tämän top100 listan kanssa, vai nousisiko auton ikä, ajetut kilometrit, aukoton huoltokirja, käytön jäljet jne tärkeämmiksi ja ulkonäön suhteen alkaisi kelvata tavallisempikin volkkari tai ooppeli.

Ei siellä tinderissäkään tavalliselle nelikymppiselle miehelle niitä matcheja tule miltään instamisseiltä, vaan kyllä ne on näitä 300t kilometria ajettuja karvalakkimallin Avensikseja ja V40:siä vastaavia naisia. Jos meinaa naisen tällä naamalla saada, niin noista on tehtävä se valinta. Toki naiset ovat keskenään erin näk

Kyllä naiset tietävät miesten tarkoittavan juuri tuota että he tyytyvät jos eivät saa ikuisesti nuorena pysyvää supermallia. Se tuntuu naisista pahalta, ei siksi että käytetään autovertausta vaan siksi koska naiset usein ovat romantikkoja ja rakastuvat ihmiseen haaveilematta koko ajan komeammasta, nuoremmasta jne.

Vierailija
166/234 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset samaan hengenvetoon korostavat, etteivät laittaudu miehiä, vaan ITSEÄÄN varten. Että se siitä laittautumisesta.

Ulkoinen olemus on tärkeä, mutta varmaan kaikille hiukan eri tavalla. Mikään missityyppinen kauneus ei varmaan kiinnosta ketään. Ulkoinen olemus kertoo ihmisen sisäisestä itsearvostuksesta. Mikä itselle on merkityksellistä.

No en kyllä allekirjoittaisi. Moni nainen meikkaa ja käy plastiikkakirurgilla vain sen takia että saavat huomiota. On huumetta heille että miehiltä saa hyvää palautetta tai että vain katsovat suu auki tätä upeaa ilmestystä. 

Varmasti tuo on huumetta. Mutta huumetta on myös se toisten naisten kateellisuus.

Vierailija
167/234 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäöllä ei ole mitään merkitystä jos nainen on. Sietämätön narsisti ja idiootti...

Vierailija
168/234 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos näette rannalla kaksi naista, toinen täydellisen ruskettunut, kaunis ja veistoksellinen jumalatar ja toinen pyöreämpi täti selluliittipeppuineen, kumpi saa enemmän huomiota? 

No jos näette rannalla kaksi miestä, toinen täydellisen ruskettunut, kaunis ja veistoksellinen jumala ja toinen pyöreämpi setä selluliittipeppuineen, kumpi saa enemmän huomiota? 

Minua kiinnostavat hyväkuntoiset itseni ikäiset miehet. Katson nuoria komeita miehiä kuin poikiani: siihen ei liity mitään seksuaalista mielenkiintoa.

Niin minäkin katson lähinnä joskus että ai kun söpö poika, vähän kuin oispa itselläkin noin söpö lapsi.

Tai sitten korkeintaan jos joku semmoinen kolmikymppinen kuuma rokkari niin voi huokaista mielessää

"Muutenkin kasvot ovat tärkeimmät, niistä olen aika tarkka millaisia saattaisin katsella"

Hetkinen! Nyt hetkinen! Sinä olet nainen, mutta tuo kommenttisi kuulostaa pinnalliselta ja ulkonäkökeskeiseltä. Mutta...mutta...e-e-ei-eihän naiset ole pinnallisia, vaan miehet.

Maailmankuvani on nyt kriisissä. 

Vierailija
169/234 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin häpeäkseni tuntuu ettei osa palstan miehistä ole edes tavannut täysin paskaa naista tai sitten painaa menemään ihan retardimeiningillä. Vaikka olisi kuinka hyvän näköinen tahansa täyspaskalla luonteella varustettu nainen, niin ei sitä kyllä pysty panemaan, eikä edes kannata panna. Toki, ei sitä kannata epäkohteliaskaan olla, mutta ei nyt ainakaan itse mene mitään aloitteita tekemään. M

Vierailija
170/234 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hassua mutta en ole varmaan koskaan kuullut että kukaan mies olisi sanonut noin. Mistä tuollainen olettamus siis? 

Tämä, en muista koskaan kuulleeni. Sen sijaan sitä on kuultu moneen kertaan kuinka luonnollinen nainen viehättää, ja sitten kuitenkin otetaan joku kilon meikkikerroksella peitetty ankkahuulimimmi jolla on tekotukka, tekotissit ja tatuointeja.

Tavallinen nainen voi oikeasti kiinnostaa enemmän, mutta kyllä tuollainen ankkahuuli huomataan helpommin, sellainenhan erottuu katukuvasta paljon paremmin kuin tavallinen ihminen.  Jos ei huomaa tavallista naista, ei suhdettakaan synny.

Vähän sama kuin naisilla. Nainen voi haluta oikeasti tavallisen miehen, mutta sellainen ei uskalla tehdä aloitetta eikä suhdetta sitten synny. Mutta joku itsevarmempi alfa voi tehdä sen aloitteen ja sitten hurmata naisen.

Ihminen pitää huomata, jotta siihen voi ihastua.

Vierailija
171/234 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanooko? Mites minulla on aivan päinvastainen mielikuva. Miehet nimenomaan juoksevat ulkonäön perässä. Epävakaata sekopäätäkin siedetään, jos se vaan on kuuma.

Vierailija
172/234 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat miehet tajuavat, että muista miehistä erottuu edukseen omaamalla positiivisen asenteen elämään, olemalla kiinnostunut asioista ja muista ihmisistä, osoittamalla rakkautta ja välittämistä ja olemalla vakaa, turvallinen ihminen. Tällainen mies pariutuu, oli sitten kreikkalainen jumala tai iisalmelainen kukkakeppi.

Vierailija
173/234 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten ärsyttää se, jos miehet ihannoi plastiikkakirurgilla käynyttä naista. On todella ällöttävää, että epäaitoutta pidetään kauniina. Olen sanonut tämän aina, mutta aion vanhentua luonnollisesti ja olla esimerkki siitä, että vanha ihminenkin voi olla luonnollisesti hyvännäköinen.

Vierailija
174/234 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No enpä ole koskaan kuullut yhdenkään miehen noin sanovan. Provoaloitus tämäkin.

Joku mies on ehkä sanonut, että ulkonäkö ei ole tärkeintä. Se on sitten väännetty tuohon muotoon.

Vierailija
175/234 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanooko? Mites minulla on aivan päinvastainen mielikuva. Miehet nimenomaan juoksevat ulkonäön perässä. Epävakaata sekopäätäkin siedetään, jos se vaan on kuuma.

"Epävakaata sekopäätäkin siedetään, jos se vaan on kuuma"

Lähipiirissäni on mies joka on satumaisen komea, yli 190cm pitkä ja todella karismaattinen. Hän on myös istunut vankilassa, käyttää huumeita viikottain ja on täysin avoimesti pettänyt jokaista kumppaniaan. Psykopaatin diagnoosia ei hänellä ole, mutta olen täysin vakuuttunut että hän on sellainen.

Naiset ovat aivan hulluina häneen. Tälläkin hetkellä useampi nainen piirittää häntä päästäkseen hänen "tyttöystäväkseen", vaikka tietävät varsin hyvin kyseisen herran elämäntyylin. Ja nämä naiset eivät ole mitään elämänkalluja, vaan koulutettuja ja päällepäin täysjärkisiä daameja. 

Vierailija
176/234 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kyllä naiset tietävät miesten tarkoittavan juuri tuota että he tyytyvät jos eivät saa ikuisesti nuorena pysyvää supermallia. Se tuntuu naisista pahalta, ei siksi että käytetään autovertausta vaan siksi koska naiset usein ovat romantikkoja ja rakastuvat ihmiseen haaveilematta koko ajan komeammasta, nuoremmasta jne."

Tämä. Ei minuakaan haittaa autovertaus vaan ihan se pointti mitä vertauksella alleviivataan. Voi olla tilanne että on pakko ottaa joku vaan auto jos ei saa sillä hetkellä parempaa, mutta ajatus takana on kuitenkin se että joku muu auto olisi parempi ja siihen pyritään. On jopa tyhmää olla vaihtamatta autoa aina välillä uudempaan. Tää kertoo miesten ajatusmaailmasta, jossa ei rakastuta toiseen ihmiseen vaan toinen on käyttöesine joka välttää kulloiseenkin tilanteeseen mutta joka hylätään kun ajokilometrejä tai lommoja tulee liikaa ja otetaan uusi tilalle.

Vierailija
177/234 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eniten ärsyttää se, jos miehet ihannoi plastiikkakirurgilla käynyttä naista. On todella ällöttävää, että epäaitoutta pidetään kauniina. Olen sanonut tämän aina, mutta aion vanhentua luonnollisesti ja olla esimerkki siitä, että vanha ihminenkin voi olla luonnollisesti hyvännäköinen.

Mä ihannoin kauneutta. Se on yhdentekevää, onko se kauneus synnynnäistä vai kirurgin veitsellä saavutettu. 

T. Mies

Vierailija
178/234 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos näette rannalla kaksi naista, toinen täydellisen ruskettunut, kaunis ja veistoksellinen jumalatar ja toinen pyöreämpi täti selluliittipeppuineen, kumpi saa enemmän huomiota? 

No jos näette rannalla kaksi miestä, toinen täydellisen ruskettunut, kaunis ja veistoksellinen jumala ja toinen pyöreämpi setä selluliittipeppuineen, kumpi saa enemmän huomiota? 

Itse huomioisin sedän, koska olen enemmän sedän ikäluokkaa. En ole kiinnostunut lasteni ikäisistä.

Mutta varmasti nuoret naiset huomioivat enemmän sitä veistosta.

Vierailija
179/234 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisille kelpaa vajaa prosentti miehistä tinderissä. Mutta kai ne miehet ovat niitä pinnallisia.

Jännää miten toi luku vaan pienenee. Pari viikkoa sitten se oli 10%, vähän aikaa sitten 5% ja nyt enää yksi prosentti!

Sä luit väärin. Se kirjoitti VAJAA prosentti!

Vierailija
180/234 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisena riittää kun et syö liikaa ja ehkä joskus treenaat vähän persettä

Eli ulkonäöllä on väliä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi