Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet aina sanovat ettei ulkonäkö naisella ole tärkeää

Vierailija
20.04.2024 |

Silti aina katsovat laittaituneiden, treenattujen ja hyväkroppaisten naisten perään. Miksi valehdella että ulkonäkö ei ole tärkeää, tottakai on. Siksi naiset kautta aikojen ovat päätyneet epätoivoisiin ratkaisuihin kohentamaan ulkonäköään esimerkiksi plastiikkakirurgian turvin. Eihän nykyään varmaan edes tiedä että onko joku käynyt platiikkakirurgilla kun pääasia on että näyttää hyvältä. Sitä te miehet oikeasti haluattekin. Olen kyllä vähän katkeroitunut siitä että naisten tulee olla tietyn näköisiä ja oloisia että kelpaavat miehille. 

Kommentit (234)

Vierailija
121/234 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ihminen livenä on usein aika eri juttu kuin ihminen kuvassa, vaikka kuva periaatteessa olisikin ihan totuudenmukainen. Ihminen liikkuu, katsoo, ilmeilee, tuoksuu, mitä ei voi nǎhdä kuvasta. Sitä on kemia."

On toki, mutta jos tuollainen reaktio on ollut niin eihän mies nyt olis treffeille lähtenyt, jos olisi tiennyt mitä edes suurinpiirtein odottaa. Naisen kannattaa laittaa vain hieman meikkiä ja otattaa kuva itsestään vähän kauempaa ja mielellään kokovartalokuva, lähikuvat yleensä vääristävät liikaa.

Olen mennyt usein meikittömänä treffeille ja niinpä vaan jatkoon päässyt. 

Vierailija
122/234 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullistelevat miehet ovat JÄRKYTTYNEET, kun naiset sanovat viehättyvänsä tämän body type -piirroksen kuvista 7 ja 8. Ovat itse niin pinnallisia ja timmin kropan perään, eivätkä todella tajua yhtään, mistä nainen pitää...

https://www.google.com/search?client=ms-android-oneplus-terr2-rso3&sca_…

Pahoittelut pitkästä linkistä, menee google-haun kautta  Akiya Kamikawa kuvitukseen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/234 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä?! Sitä paitsi kauneus on katsojan silmässä.

Tosi monet miehet hehkuttaa kauniiksi jotain yllättävänkin rumia naisia.

Yksi kaverikin jakaa vaimostaan kuvia somessa ja hehkuttaa kauneutta, mut me muut ei nähdä sitä kauneutta tässä naisessa 😂 rujot kasvot, pyöreä, roikkuperse eikä tissejä..

Mutta on blondi!! Se taitaa olla iso juttu, muulla ei väliä.

Mies jakaa vaimostaan kuvan somessa, ajatellen että vaimonsa on kaunis. Samaan aikaan te muut nauratte miehen selän takana sille kuinka ruma tämä kyseinen vaimo mielestänne on. 

Me ihmiset ollaan kyllä aikamoisia. Juuri tämän takia itse panostan aivan helvetisti aikaa ja rahaa ulkonäkööni. Koska tiedän minkälaisia susia ihmiset oikeasti ovat.

No ei me sille ääneen naureta, mutta ei voi olla huoma

Tärkeintä on että miehensä pitää häntä kauniina.

Vierailija
124/234 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä?! Sitä paitsi kauneus on katsojan silmässä.

Tosi monet miehet hehkuttaa kauniiksi jotain yllättävänkin rumia naisia.

Yksi kaverikin jakaa vaimostaan kuvia somessa ja hehkuttaa kauneutta, mut me muut ei nähdä sitä kauneutta tässä naisessa 😂 rujot kasvot, pyöreä, roikkuperse eikä tissejä..

Mutta on blondi!! Se taitaa olla iso juttu, muulla ei väliä.

Mies jakaa vaimostaan kuvan somessa, ajatellen että vaimonsa on kaunis. Samaan aikaan te muut nauratte miehen selän takana sille kuinka ruma tämä kyseinen vaimo mielestänne on. 

Me ihmiset ollaan kyllä aikamoisia. Juuri tämän takia itse panostan aivan helvetisti aikaa ja rahaa ulkonäkööni. Koska tiedän minkälaisia susia ihmiset oikeasti ovat.

No ei me sille ääneen naureta, mutta ei voi olla huoma

Ei sinun tarvitsekaan. Toivottavasti olet itsekin kumppanillesi kaunis ihminen, puutteistasi huolimatta.

Vierailija
125/234 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pieni tiedepläjäys tämän keskustelun tueksi:

Kun asiaa tutkittiin tieteellisesti, huomattiin että ihmisten mielestä kaikkein kaunein kasvonpiirteiltään on aina se, joka on eniten heidän itsensä näköinen.

Koe tehtiin heteroilla ja se tehtiin näin: Koehenkilö sai eteensä läjän valokuvia vastakkaisen sukupuolen edustajista. Kuviin oli fotoshopattu erilaisia prosentteja koehenkilön omia kasvonpiirteitä. Ja joka ikinen kerta kaunein oli koehenkilön mielestä se, johon oli fotoshopattu suurin prosentti hänen omia kasvonpiirteitään.

Kasvonpiirteiden osalta kauneuskäsityksemme ovat siis melko narsistisia, mutta eihän siinä mitään vikaa ole. 

Keskustelin kerran tuttuni kanssa siitä, ketä vastakkaisen sukupuolen julkkiksia pidämme hyvännäköisenä. Kun kerroin omani, tuttuni sanoi että pidän tästä henkilöstä siksi, koska hänellä on samanlaiset silmät kuin itselläni :D Olin otettu, koska mielestäni kyseisellä henkilöllä on älyttömän upeat silmät, juuri ne ovat hänen ulkonäössään se juttu.

Vierailija
126/234 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä näillä naisilla jotka esiintyvät huulet törröttäen somessa ja laittautuvat 2 h päivässä ja treenaavat 5 h viikossa ei ole tilaa mihinkään muuhun kuin ulkonäköön. Miehet eivät tajua tätä. Alkukantaisina vaan katsovat että vau miten kaunis nainen mutta miten on sitten muu laita. Uskotteko että tällaiset naiset harrastavat jotain mikä tuo todella heidän lahjakkuutensa ilman että käyttäisivät niin paljon aikaa omaan ulkonäköön... ennenpitkää se on rasittavaa. 

On aika kamalaa ajatella muutenkin että naiset treenasivat veren maku suussa vain sen takia että näyttäisivät hyvältä, meikkaavat vain sen takia että muiden silmissä näyttäisivät hyvältä.. Aika köyhän kuuloista elämää. 

Onko 5h viikossa paljon treeniä?!

Mä teen paljon enemmän ja olen pulska kotimummo..

Kaikki eivät ole kotimummoja, joilla on aikaa ja mielenkiintoa treenata persettä tuntikausia viikossa. Toki jos se sinulle jotain antaa niin jatka ihmeessä.

Vierailija
127/234 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten ihmistystä herättää se kuinka näennäisesti ihmiset jotka eivät ole edes mitenkään kauniita tai komeita niin hakevat puolisoa joka on tasoltaan 9 tai 10... tai sitten vain haaveilevat sellaisesta kun eivät sellaista saa. 

Vierailija
128/234 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ryhtyisin suhteeseen ihmisen kanssa, jonka kanssa seksi onnistuisi vain pimeässä tai silmät kiinni ja kuvitellen partneriksi joku muu, olisin todella epärehellinen ja epäeettinen.

Ja kuka haluaisi itselleen naisen, josta tietäisi että tämä joutuu tekemään noin?

Tästä syystä olen mieluummin sooloseksin varassa silloin, kun sitä haluttavaa kumppania ei ole tarjolla. En halua tehdä toiselle ihmiselle niin rumaa temppua, kuin olisi ryhtyä suhteeseen ei-haluttavan kanssa.

(Ja se haluttava EI ole valtavaleukainen miesmalli! Minä olen se, joka kirjoitti sen tiedepläjäyksen pari sivua sitten siitä, miten ihmiset pitävät omia kasvonpiirteitään viehättävinä potentiaalisissa seksipartnereissa. Minä olen malliesimerkki tästä, suht samantyyppiset kasvonpiirteet miesversiona viehättävät ja koska en ole naismalli, ei miesmalli näytä minulle kauniilta. Normaalipaino on pakko, koska pienikin ylipaino tekee miehen silmissäni naisellisen näköiseksi ja se vie seksihalut, kun olen niin kertakaikkisen umpihetero.)

Vierailija
129/234 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka on väittänyt ettei katso ulkonäköä? Kaikki katsovat. Miehet ja naiset. Jokaisella on oma makunsa ulkonäön suhteen. Jollain se on laajempi ja jollain hyvinkin tiukka. Mutta ei kukaan seurustele kenenkään kanssa jos ei näe toisen ulkonäössä mitään viehättävää.

Samaa mieltä.

Tällainen keskustelu jossa sukupuolet vuoronperään syyttelevät toisiaan pinnallisuudesta ja ulkonäkökeskeisyydestä on mielestäni ajanhukkaa ja energian tuhlaamista. Todellisuudessa me olemme kaikki pinnallisia, miehet ja naiset ihan yhtä lailla. Asiasta vääntäminen on ihan turhaa. 

Vierailija
130/234 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pieni tiedepläjäys tämän keskustelun tueksi:

Kun asiaa tutkittiin tieteellisesti, huomattiin että ihmisten mielestä kaikkein kaunein kasvonpiirteiltään on aina se, joka on eniten heidän itsensä näköinen.

Koe tehtiin heteroilla ja se tehtiin näin: Koehenkilö sai eteensä läjän valokuvia vastakkaisen sukupuolen edustajista. Kuviin oli fotoshopattu erilaisia prosentteja koehenkilön omia kasvonpiirteitä. Ja joka ikinen kerta kaunein oli koehenkilön mielestä se, johon oli fotoshopattu suurin prosentti hänen omia kasvonpiirteitään.

Kasvonpiirteiden osalta kauneuskäsityksemme ovat siis melko narsistisia, mutta eihän siinä mitään vikaa ole. 

Keskustelin kerran tuttuni kanssa siitä, ketä vastakkaisen sukupuolen julkkiksia pidämme hyvännäköisenä. Kun kerroin omani, tuttuni sanoi että pidän tästä henkilöstä siksi, koska hänel

Naimanaama-teoria on tosi. 

Vierailija
131/234 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Naiselle tämä vaan on mahdoton tilanne koska kauneutta ja nuoruutta jahtaava mies ei ole turvallinen. Tämän takia moni nainen ei halua suhteeseen ollenkaan, koska tietää että miehen puolelta suhde perustuu katoaviin asioihin eli suhde on jo lähtökohtaisesti turvaton."

Samaa mieltä. Mies ei rakastu naisen ominaisuuksiin tai luonteeseen vaan nuoruuteen ja kauneuteen. Tällaiset miehet kannattaa kiertää kaukaa jos suhteeseen pysyvyyttä haluaa. Vaihtavat naisen kuitenkin nuoreen naiseen kun mahdollisuus tulee, 

Suurinosa miehistä on tuollaisia, joten sittenkö kuollaan sukupuuttoon? 

Vierailija
132/234 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tärkeintä on että miehensä pitää häntä kauniina."

Sitten menee laittamaan liekki sydänsilmät- hymiöitä instabeibien kuville 😁😁

Vierailija
133/234 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eniten ihmistystä herättää se kuinka näennäisesti ihmiset jotka eivät ole edes mitenkään kauniita tai komeita niin hakevat puolisoa joka on tasoltaan 9 tai 10... tai sitten vain haaveilevat sellaisesta kun eivät sellaista saa. 

Mä olen tuollainen ihminen, mutta olen 100% rehellinen siitä. Haen itseäni paremman näköistä kumppania. Tiedän kyllä että mahdollisuudet onnistua ovat tosi matalat, ja mitä todennäköisimmin kuolen yksin. Mutta minkäs teet, en pysty preferenssejäni muuttamaan.

N32

Vierailija
134/234 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tärkeintä on että miehensä pitää häntä kauniina."

Sitten menee laittamaan liekki sydänsilmät- hymiöitä instabeibien kuville 😁😁

Onko sinulla kaikki ihan kunnossa? Oletko itse jäänyt ilman parisuhdetta vai mistä varsin outo ja vihamielinen asenteesi kumpuaa?

Vierailija
135/234 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos näette rannalla kaksi naista, toinen täydellisen ruskettunut, kaunis ja veistoksellinen jumalatar ja toinen pyöreämpi täti selluliittipeppuineen, kumpi saa enemmän huomiota? 

No jos näette rannalla kaksi miestä, toinen täydellisen ruskettunut, kaunis ja veistoksellinen jumala ja toinen pyöreämpi setä selluliittipeppuineen, kumpi saa enemmän huomiota? 

Vierailija
136/234 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka on väittänyt ettei katso ulkonäköä? Kaikki katsovat. Miehet ja naiset. Jokaisella on oma makunsa ulkonäön suhteen. Jollain se on laajempi ja jollain hyvinkin tiukka. Mutta ei kukaan seurustele kenenkään kanssa jos ei näe toisen ulkonäössä mitään viehättävää.

Juurikin näin. Mies voi olla vaikka maailman kultaisin luonne ja omata maailman parhaan huumorintajun, mutta jos hän ei näytä hyvältä, niin en tule koskaan häntä haluamaan.

Oleellinen osa hyvää parisuhdetta on hyvä seksielämä, ja ainakin minä tarvitsen hyvään seksiin myös sen visuaalisen kiihokkeen, eli komean miehen.

Minä mietin että eikö sinun tulisi myös olla kaunis nainen kun tuollaista vaadit? En sillä ettetkö olisi (voisi olla). 

Itse ainakin ajattelen kun rumat miehet tulevat iskemään, että miten ne oikeasti kehtaa. 

Vierailija
137/234 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimanaama-teoria on tosi.

Periaatteessa joo, kun puhutaan taviksista. Sitten on kuitenkin erikseen ysit ja kympit joita kaikki himoitsevat riippumatta siitä, onko heillä samoja kasvonpiirteitä vai ei. 

Vierailija
138/234 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Naiselle tämä vaan on mahdoton tilanne koska kauneutta ja nuoruutta jahtaava mies ei ole turvallinen. Tämän takia moni nainen ei halua suhteeseen ollenkaan, koska tietää että miehen puolelta suhde perustuu katoaviin asioihin eli suhde on jo lähtökohtaisesti turvaton."

Samaa mieltä. Mies ei rakastu naisen ominaisuuksiin tai luonteeseen vaan nuoruuteen ja kauneuteen. Tällaiset miehet kannattaa kiertää kaukaa jos suhteeseen pysyvyyttä haluaa. Vaihtavat naisen kuitenkin nuoreen naiseen kun mahdollisuus tulee, 

Suurinosa miehistä on tuollaisia, joten sittenkö kuollaan sukupuuttoon? 

Niinhän tässä näyttää käyvän. Toisaalta en tiedä onko tuo nuoruuden ihannointi ihan kaikkialla ihan yhtä voimakasta, koska joissain maissa myös vanhempia naisia rakastetaan kyllä, ja niissä naiset haluavatkin edelleen pariutua kun suhteen tulevaisuusnäkymä ei ole niin synkkä kuin esim Suomessa.

Vierailija
139/234 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos näette rannalla kaksi naista, toinen täydellisen ruskettunut, kaunis ja veistoksellinen jumalatar ja toinen pyöreämpi täti selluliittipeppuineen, kumpi saa enemmän huomiota? 

No jos näette rannalla kaksi miestä, toinen täydellisen ruskettunut, kaunis ja veistoksellinen jumala ja toinen pyöreämpi setä selluliittipeppuineen, kumpi saa enemmän huomiota? 

Setämiesten mielestä se, joka näyttää varakkaammalta 🙄.

Vierailija
140/234 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juurikin näin. Mies voi olla vaikka maailman kultaisin luonne ja omata maailman parhaan huumorintajun, mutta jos hän ei näytä hyvältä, niin en tule koskaan häntä haluamaan.

Oleellinen osa hyvää parisuhdetta on hyvä seksielämä, ja ainakin minä tarvitsen hyvään seksiin myös sen visuaalisen kiihokkeen, eli komean miehen.

Minä mietin että eikö sinun tulisi myös olla kaunis nainen kun tuollaista vaadit? En sillä ettetkö olisi (voisi olla). 

Itse ainakin ajattelen kun rumat miehet tulevat iskemään

"Itse ainakin ajattelen kun rumat miehet tulevat iskemään, että miten ne oikeasti kehtaa"

Se on kyllä ärsyttävää. Rumien miesten pitäisi ymmärtää paikkansa, ja olla lähestymättä naisia. Itse asiassa olisi parempi, jos he vaan pysyisivät kotonaan, eivätkä kulkisi ulkona pilaamassa maisemaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi