Onko kotini kuinka juntti? Arvioi asteikolla 4-10 junttiusaste.
Talo on rintamamiestalo. Alakerrassa eteinen, keittiö, olkkari, makkari, kaikissa puolipaneeli, tapetti ja boordi. Tapetti yksiväristä, boordi leveää ruusukuviota. Olkkarissa vaalean vihreät sohvat, verhto ja matto, " tv-alttari" , jossa valokuvia, kirjoja ja baarikaappi lasiovella. Kirjahylly on lastulevyä, samoin tv-pöytä. Ovat ihan siistit ja ehjät. Sisustus on romanttinen, sohvilla tyynyjä, ja lampuissa irtokristalleja. Seinällä yksi iso taulu ja iso ryhmä hääkuvia ja lapsemme kuvia. Lattia pyökin väristä laminaattia.
Kommentit (49)
laminaatti on ihan hyvä lattiamateriaalia ja moni väri ja kuvio on hyvinkin tyylikkäitä oikeassa paikassa. Muovi on sinänsä nimittäin ihan hyvä materiaalia, kuten osoittaa se jo mainittu pallotuolikin...
Minä en puolusta laminaattia siksi että meillä olisi (tai mökillä on, halvinta mahdollista ja hinta näkyy, mutta olen nähnyt paljon parempiakin malleja). Ei se kaupassa myytäävä lautaparkettikaan nimittäin mitään umpipuuta ole, vaan siinäkin on sellainen pieni viilu jalopuuta vedetty päällekkäin liimattujen lastulevyjen päälle. JA AI KAUHEA; SIELTÄ TULI SE LASTULEVY. Tietääkö kukaan, mikä on nykyisen kalustelevyn ja lastulevyn ero. Juu, puristusvuosi...
kiva jos teillä on mieleisenne koti.
eikä sen perusteella mistä tykkää. Tulee vaan mieleen, että eikö oo mitään omia mielipiteitä mistään, vaan avotakan ohjeilla rempataan omaa kämppää.
On junttia tykätä tuollaisista jutuista kuin ap.
74, mutta tässä puhuttiinkin just siitä, mistä tykkää.
On junttia tykätä tuollaisista jutuista kuin ap.
Niin ja mun mielestä on junttia sisustaa trendien mukaan!
74
Puolipaneeli? Minkä ikäinen olet?
Jos olet 50 niin varmaan ihan ok, muuten en ymmärrä.
Vierailija:
Ei se kaupassa myytäävä lautaparkettikaan nimittäin mitään umpipuuta ole, vaan siinäkin on sellainen pieni viilu jalopuuta vedetty päällekkäin liimattujen lastulevyjen päälle. JA AI KAUHEA; SIELTÄ TULI SE LASTULEVY.
Ainakaan meillä parketti ei todellakaan ole liimattu [b]lastulevyn[/b] päälle. Ei meidän parketti kyllä ole umpijalopuutakaan - vaikka sitäkin on myynnissä hyvään hintaan - vaan 4 mm:n jalopuuviilu on liimattu kuusipuun päälle. Tuo kuusikaan ei ole ' massiivipuuta' vaan koostettu paris eri syysuuntiin liimatusta levystä, jotta kosteuseläminen ja erityisesti taipuminen olisi mahdollisimman vähäistä.
Joskus parketiksi kuulee kutsuttavan kovapuulattioita, joissa pohjana on mdf-levy (=puhekielen lastulevy) ja pintaviilu ehkä millin paksuinen tai alle. Käytännössä laminaattia, jossa paperiprintin sijasta on oikea puukuvio. Sisältää molempien laatujen huonot puolet, mutta sisältää toki myös AITOA puuta...
Tietääkö kukaan, mikä on nykyisen kalustelevyn ja lastulevyn ero. Juu, puristusvuosi...
No, on niillä oikeaakin eroa. Sellainen seitkytluvun seinälastulevy on aika pehmeää höttöä, kyllä mdf on selvästi tukevampaa tavaraa. Noitakin on moneen lähtöön, mun mielestäni esim. keittiön pöytätasoon laminaatti ' lastulevyineen' on mitä parhain valinta. Hyvä ja halpa, kerrankin samassa tuotteessa. Harmi, että ulkonäöltään pyrkivät usein matkimaan muita materiaaleja kuten lattialaminaatitkin.
Vierailija: