Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Todella ihastunut miehen luonteeseen, mutta ulkonäkö ja tuoksu...

Vierailija
15.04.2024 |

Kenellekään käynyt näin ja miten siinä lopulta kävi?

Olen todella todella ihastunut miehen luonteeseen ja ajatuksiin, siihen miten hän kirjoittaa ym.

Kirjoitamme paljon.

Mutta en ole viehättynyt ulkonäöstä, tyyli, takatukka, lisäksi hänen tuoksu on vaan vieras.

En ole yleensä yhtään pinnallinen, mutta nyt nämä asiat todella vaivaavat kun olemme lähekkäin.

Tuoksunkin pitäisi olla viehättävä jo tässä vaiheessa.

Voiko näistä asioista päästä yli?

Kommentit (171)

Vierailija
141/171 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo tilanne nyt aivan katastrofi ole, mutta mitäs sitten jos tapaatkin myöhemmin jonkun toisen, joka tuoksuukin pyörryttävän hyvältä eikä ole muutenkaan hassumpi. Voi tulla kiusauksia. Lähipiiristä olen huomannut, että pettämisiä tapahtuu usein silloin, kun seksin saralla on ollut ongelmia pidemmän aikaa. 

Olen tavannut paljon ihmisiä, saan helposti seuraa. Mutta en koskaan ketään näin ihanaa.

Ap

Vierailija
142/171 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ällöttää koko aloitus. Eikö asia alkaisi olla jo taputeltu?

Miksi ällöttää? 

Jo ajatus miehestä, jonka ominaishaju ei miellytä, on ällöttävä.

Jos mies kuitenkin huolehtii perushygieniastaan, niin minusta ei ole ällöttävää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/171 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo tilanne nyt aivan katastrofi ole, mutta mitäs sitten jos tapaatkin myöhemmin jonkun toisen, joka tuoksuukin pyörryttävän hyvältä eikä ole muutenkaan hassumpi. Voi tulla kiusauksia. Lähipiiristä olen huomannut, että pettämisiä tapahtuu usein silloin, kun seksin saralla on ollut ongelmia pidemmän aikaa. 

Olen tavannut paljon ihmisiä, saan helposti seuraa. Mutta en koskaan ketään näin ihanaa.

Ap

Jospa tuo sitten toimisi, ei kai siinä auta kuin kokeilla. 

Vierailija
144/171 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies väistää luodin jos jätät hänet mahdollisimman pian.

Vierailija
145/171 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi asiaa joita meille on hoettu vuosikymmeniä ja jotka ovatkin ilmeisesti valetta:

- sisin ratkaisee

- koolla ei ole väliä 

Eivät ole valetta jos kohtaa ihmisen oikealla tavalla. 

Vierailija
146/171 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuosta mitään tule. Parisuhteessa nimenomaan seksuaalisuus on asia, joka erottaa sen ystävyydestä. Itse ajattelen että on 3 eri asteikkoa sen suhteen onko fyysistä kemiaa riittävästi:

-Haluan seksiä hänen kanssaan

-VOIN harrastaa seksiä hänen kanssaan

-En voi kuvitellakaan seksiä hänen kanssaan

Noissa on valtava ero. En harkitsisi suhdetta jos tuo ylin ei olisi se, mitä tunnen.

Luulen, että parisuhteen onnistuminen riippuu myös siitä, että kuinka korkealla asettaa sen seksin merkityksen. Itselleni asia on tärkeä ja tuolla asteikolla haluan seurustella vain ykköstason miesten kanssa. Tunnen myös yhden erittäin hyvän miehen, jonka kanssa olimme suhteessa jonkin aikaa, mutta hän on tuota tasoa 2. Ei vain onnistu. Mutta johtunee siitä, että arvotan seksin merkityksen korkealle. 

Vierailija
147/171 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Vaikutat niin ihastuneelta että mietin, miksi ihmeessä edes teit tämän aloituksen.

Vierailija
148/171 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuoksu on oleellinen. Evoluutiotutkijoiden mukaan pari valitaan tiedostamatta hajun perusteella

Ei se ihan niin oleellinen ole, jos olisi niin ei olisi niin maan perkeleesti yksipuolisia ihastumisia.

Tuossa on tosiaan ristiriitaa. Jos haju on ns. väärä, niin senhän pitäisi tuntua väärältä molemmille. Hyvin tyyppillistä on, eetä toinen tykkää, toinen ei. 

Niin. Mies sanoo että tuoksun hyvältä.

ap

Mitä vastaat kun hän kehuu tuoksuasi hyväksi? Kiität muttet kehu takaisin? Olet hiljaa? Valehtelet että hän myös? 

Vierailija
149/171 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Vaikutat niin ihastuneelta että mietin, miksi ihmeessä edes teit tämän aloituksen.

Onhan niitä syitä vaikka millä mitalla. Tuskin selviää täällä ne syyt.

Vierailija
150/171 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kuuluu se epäröintikin asiaan, kun ihastumis- tai rakastumisprosessi on käynnissä. Siinä on kaikenlaisia eri vaiheita. On normaalia myös epäröidä. 

Vierailija
151/171 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän. Tunnen oikein mukavan tyypin jonka kanssa hyviä keskusteluja, mutta kun se tupakoi

Minäkin vihaan tupakointia, mutta nykyinen kumppani haisee tupakoituaankin vain kuumottavalta, ei pahalta. 

Vierailija
152/171 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geneettisesti ette sovi yhteen jos toisen tuoksu ällöttää.

Vierailija
153/171 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Sitten jos ajatellaa, että paha haju kertoisikin siitä, että kaksi ihmistä eivät ole toisilleen sopivat, niin loogisesti ajatellen molempiennpitäisi pitää toistensa hajua epämiellyttävänä."

Olisi kyllä kiinnostavaa tietää ovatko molemmat sukupuolet yhtä tarkkoja tuon hajun kanssa vai aistivatko naiset paremmin. Koska miehillä vetovoima usein vaikuttaa syntyvän puhtaasti siitä, että nainen on tietyn näköinen, naiset taas ovat paljon valikoivampia.

Lue se Ylen juttu, jonka joku laittoi  linkkasi tänne. Haju on naiselle tärkeim kriteeri. 

Tämä on mielenkiintoista. Nainen olisi tämän mukaan se, joka pitää huolen siitä, että parit muodostuvat sellaisiksi, että parit  ovat geenitasolla ok. Siis jos ajatellaan, että haju kertoo geneettisestä yhteensopivuudesta.

Treffeillä voi todeta, että nenäni kertoo, että olet minulle täydellinen match. 

Vierailija
154/171 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauan ap olette olleet yhdessä tämän miehen kanssa vai oletteko vasta tavanneet?

Vierailija
155/171 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Sitten jos ajatellaa, että paha haju kertoisikin siitä, että kaksi ihmistä eivät ole toisilleen sopivat, niin loogisesti ajatellen molempiennpitäisi pitää toistensa hajua epämiellyttävänä."

Olisi kyllä kiinnostavaa tietää ovatko molemmat sukupuolet yhtä tarkkoja tuon hajun kanssa vai aistivatko naiset paremmin. Koska miehillä vetovoima usein vaikuttaa syntyvän puhtaasti siitä, että nainen on tietyn näköinen, naiset taas ovat paljon valikoivampia.

Lue se Ylen juttu, jonka joku laittoi  linkkasi tänne. Haju on naiselle tärkeim kriteeri. 

Tämä on mielenkiintoista. Nainen olisi tämän mukaan se, joka pitää huolen siitä, että parit muodostuvat sellaisiksi, että parit  ovat geenitasolla ok. Siis jos ajatellaan, että haju kertoo geneettisestä yhteensopivuudesta.<

Paitsi jos käyttää e-pillereitä.

Vierailija
156/171 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa ystävyydeltä, ei parisuhteelta. 

Ei kyllä se on enemmän kuin ystävyyttä, haluan häntä kyllä, mutta sitten kun olemme lähekkäin, ominaistuoksu häiritsee.

Eikä se ole mitenkään voimakas tai paha.

ap

Haluat vaikka ulkonäkö ja haju ei miellytä. On kyllä erikoista, yleensä nuo ovat ne kaksi tärkeintä asiaa vetovoiman syntymisessä.

Kävi miten kävi, tunne on aika hieno.

Voin ihastua puhtaasti ihmiseen.

ap

Onko se sun ihastus romanttisseksuaalista vai vain sellaista "onpa ihana ihminen ja onpa ihania ajatuksia"? Nimittäin ihminenhän on psykofyysinen kokonaisuus, siihen kuuluu myös siis fyysinen puoli, ei pelkät ajatukset.

Kuulostaa minusta siltä, että olet jollain tasolla ihastunutkin hänen persoonaansa, mutta seksuaalisessa vetovoimassa tökkii joku - eli onko tuo enemmän jotain toisentyyppistä ihastumista? En ainakaan itse tunnista sellaista ihastumista, joka olisi täysin irrallaan fyysisyydestä ja seksistä.

Vierailija
157/171 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa ystävyydeltä, ei parisuhteelta. 

Ei kyllä se on enemmän kuin ystävyyttä, haluan häntä kyllä, mutta sitten kun olemme lähekkäin, ominaistuoksu häiritsee.

Eikä se ole mitenkään voimakas tai paha.

ap

Haluat vaikka ulkonäkö ja haju ei miellytä. On kyllä erikoista, yleensä nuo ovat ne kaksi tärkeintä asiaa vetovoiman syntymisessä.

Kävi miten kävi, tunne on aika hieno.

Voin ihastua puhtaasti ihmiseen.

ap

Onko se sun ihastus romanttisseksuaalista vai vain sellaista "onpa ihana ihminen ja onpa ihania ajatuksia"? Nimittäin ihm

Olen ajatellut ehkä olevani demiseksuaalinen. Eli henkinen yhteys on erittäin tärkeä.

Ap

Vierailija
158/171 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuoksu on oleellinen. Evoluutiotutkijoiden mukaan pari valitaan tiedostamatta hajun perusteella

Ei se ihan niin oleellinen ole, jos olisi niin ei olisi niin maan perkeleesti yksipuolisia ihastumisia.

Tuossa on tosiaan ristiriitaa. Jos haju on ns. väärä, niin senhän pitäisi tuntua väärältä molemmille. Hyvin tyyppillistä on, eetä toinen tykkää, toinen ei. 

Niin. Mies sanoo että tuoksun hyvältä.

ap

Mitä vastaat kun hän kehuu tuoksuasi hyväksi? Kiität muttet kehu takaisin? Olet hiljaa? Valehtelet että hän myös? 

Taisin vaan jatkaa pussailua.

Ap

Vierailija
159/171 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Koska olen epävarma, asiasta ei voi puhua hänen kanssa koska se loukkaa, myös se loukkaa jos jatkan suhdetta "liian" pitkälle.

Olen kyllä ihastunut.

Ap

Vierailija
160/171 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ajatellut ehkä olevani demiseksuaalinen. Eli henkinen yhteys on erittäin tärkeä.

Ap

Kyllä se henkinen yhteys muillekin on tärkeä asia. Muilla kuin demiseksuaaleilla se vain ei mene niin, etteikö voisi tuntea toista kohtaan myös fyysistä vetovoimaa jo aluvaiheessa. Mutta jos kerran arvelet olevasi demiseksuaali, niin sittenhän sinun täytyy vain katsoa, tuleeko se fyysinen vetovoima ajan kanssa, kun henkinen yhteys tuosta vielä syvenee ja vahvistuu. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä