Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toisen naisen tunteet kun salasuhdekumppani menehtyy

Vierailija
13.04.2024 |

Päästäisittekö toisen naisen miehen hautajaisiin?

Kommentit (787)

Vierailija
141/787 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi itse olisi siellä hautajaisissa jos sika on pettänyt, ihan oikein sille

Vierailija
142/787 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ja pettäjäukon tuhkat huuhtelisin pöntöstä alas 🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/787 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeastaan juuri näin, vaikka vähän karulta kuulostaakin. En koskaan menisi kenenkään hautajaisiin, joka on pettänyt luottamukseni - miksi ihmeessä menisin? En mennyt isänikään hänen toimiessaan näin, olin tämän hänelle aiemmin jo ilmoittanut. Hän ei arvostanut rakkauttani, vaan priorisoi _aina_ kaiken muun minun kustannuksellani. Minun aikani hänelle päättyi myös - kokonaan. 

Vierailija
144/787 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeastaan juuri näin, vaikka vähän karulta kuulostaakin. En koskaan menisi kenenkään hautajaisiin, joka on pettänyt luottamukseni - miksi ihmeessä menisin? En mennyt isänikään hänen toimiessaan näin, olin tämän hänelle aiemmin jo ilmoittanut. Hän ei arvostanut rakkauttani, vaan priorisoi _aina_ kaiken muun minun kustannuksellani. Minun aikani hänelle päättyi myös - kokonaan. 

Moni tekee tuolla tavalla jos vanhempi on ajatellut vain itseään ja nautintojaan.

Vierailija
145/787 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ja pettäjäukon tuhkat huuhtelisin pöntöstä alas

kuollut ei siitä välittäisi

Vierailija
146/787 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei olisi aikanaan vaivautunut naisen luokse kiireellisesti, vaikka tämä olisi ollut henkihieverissä. Eiköhän vähän liikaa korostu tämän naisen tunnepuoli.

Vierailija
147/787 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

salasuhteissahan usein naimisissa oleva mies tekee väärin, eli sivuuttaa vaimonsa omien halujen edelle. Toinen nainen ei ehkä edes käsitä hyväksikäyttöä. Mies voi olla ainut tärkeä ihminen.

Ja vaikka mies vaihtaisi vaimon tuohon salasuhteeseen niin sellainen suhde harvoin on terve, rakastava ja kestävä. Hajoaa omaan mahdottomuuteensa.

Poikkeuksiakin on. Ei niissä mitään mahdottomuutta ole. Se ensimmäinen liitto ei välttämättä olekaan ollut terve ja rakastava.

Entäs jos kolmaskin liitto kaatuu juuri tuohon mahdottomuuteensa?

Vierailija
148/787 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Haluaisin tutustuu, vois olla kiinnostava tyyppi kun kerran olemme rakastaneet samaa kundii. Luultavasti olis joko tyyppi joka kiehtois mua tai sit tyyppi jolla on paljon yhteistä mun kaa. Haluaisin bailata just hänen kans siel ja ehkä laulaa Supernaiset.

Vierailija
149/787 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suostuisi ikinä olemaan kenenkään toinen nainen. Mä oon vaan ensimmäinen nainen. 

Vierailija
150/787 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En suostuisi ikinä olemaan kenenkään toinen nainen. Mä oon vaan ensimmäinen nainen. 

Minä myös priorisoin rakkauden. Ajatuskin siitä, että olisin jollekin jonkinlainen hätävara, tai likainen seksuaalisien tarpeiden tyydyttäjä, ahdistaa. 

Vierailija
151/787 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä! Haluaisin tutustuu, vois olla kiinnostava tyyppi kun kerran olemme rakastaneet samaa kundii. Luultavasti olis joko tyyppi joka kiehtois mua tai sit tyyppi jolla on paljon yhteistä mun kaa. Haluaisin bailata just hänen kans siel ja ehkä laulaa Supernaiset.

Ehkä duettona vanha nainen hunningolla menis kans samassa karaokesessiossa. Ja joku yhteinen koreografia. Ah, haluaisin saada ystävän joka tosiaan tajuaa viittaukset tiettyihin mieheni puoliin, ja sellaisia ei voi tajuta muut kuin intiimissä kanssakäymisessä hänen kanssaan olleet. Olispa mun miehellä tällanen ystävä plakkarissa varalleni. En ehkä haluais tuntee häntä miehen eläessä, mutta just vaik hautajaisissa tutustuisin ja siitä se sitten lähtiS. Meille voisi ehkä jopa tulla suhde, mutta en nyt ekana ajattelisi sitä suhteen rakentamista, aluks ihan frendipohjalta! Karaokee ja ehkä saunailta, maybe

Vierailija
152/787 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei olisi aikanaan vaivautunut naisen luokse kiireellisesti, vaikka tämä olisi ollut henkihieverissä. Eiköhän vähän liikaa korostu tämän naisen tunnepuoli.

No mistäs sinä sen tiedät? Täällä tunnutaan ajattelevan (toivovan) että salasuhde on pelkkää seksiä ja haisevaakin vielä (mistä se haju muuten olisi tullut? pettäjämiehen vaimostako?) ilman mitään lämpöä ja hellyyttä, todellisia tunteita ja huolenpitoa. Voi se salasuhde olla se oikea suhde ja liitto päättyä kokonaan.

Vierailija
153/787 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä myös priorisoin rakkauden. Ajatuskin siitä, että olisin jollekin jonkinlainen hätävara, tai likainen seksuaalisien tarpeiden tyydyttäjä, ahdistaa. 

Miks miks miks seksuaalisuus on likaista???

Vierailija
154/787 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mistäs sinä sen tiedät? Täällä tunnutaan ajattelevan (toivovan) että salasuhde on pelkkää seksiä ja haisevaakin vielä (mistä se haju muuten olisi tullut? pettäjämiehen vaimostako?) ilman mitään lämpöä ja hellyyttä, todellisia tunteita ja huolenpitoa. Voi se salasuhde olla se oikea suhde ja liitto päättyä kokonaan.

Ja sitten uusi suhde päättyä samalla tavalla miehen ottaessa taas uuden salasuhteen. Sadistisen narsistin, josta ketjussa olikin aiemmin puhetta, toimintatapa elämässään.

Vierailija
155/787 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei seksuaalisuus ole likaista, mutta se erotettuna hedonistiseksi tarpeeksi rakkaudesta on. Käytännössä jäljelle jää libidovetoinen liskoaivo, tunne-elämätön elimen hinkkari, jonka koko ihmisyys on kyseenalainen - kuten voimme ketjusta luke.

Vierailija
156/787 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei seksuaalisuus ole likaista, mutta se erotettuna hedonistiseksi tarpeeksi rakkaudesta on. Käytännössä jäljelle jää libidovetoinen liskoaivo, tunne-elämätön elimen hinkkari, jonka koko ihmisyys on kyseenalainen - kuten voimme ketjusta luke.

Tämä!!!

Vierailija
157/787 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten uusi suhde päättyä samalla tavalla miehen ottaessa taas uuden salasuhteen. Sadistisen narsistin, josta ketjussa olikin aiemmin puhetta, toimintatapa elämässään.

Joo, on häiriöisiä tyyppejä jotka tekee noin. Mutta on myös (tunnen itsekin) pareja joilla on alkanut salasuhteena mutta muuttunut ns oikeaksi suhteeksi ja kestänyt vuosia/vuosikymmeniä/kuolemaan asti. Ihan normaalina hyvänä suhteena.

Vierailija
158/787 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kommenttisi kertoo sinusta kaiken tarpeellisen.

Vierailija
159/787 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin hautajaisissa, mutta vaimo ei huomannut minua. Tietääkö hän minusta mitään, en tiedä. Itse olin kertonut suhteesta vain parille hyvälle ystävälleni. Mutta koska olin käynyt miehen kanssa samaa koulua, niin eihän toki ollut mikään ihme että olin koulutoveria saattamassa hänen viimeisellä matkallaan.

Vierailija
160/787 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johannes ja Kyllikki Virolainen, salasuhteena sekin alkoi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi