Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Toisen naisen tunteet kun salasuhdekumppani menehtyy

Vierailija
13.04.2024 |

Päästäisittekö toisen naisen miehen hautajaisiin?

Kommentit (787)

Vierailija
601/787 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain naisilla on sellainen aura, että moni mies haluaa seksiä heidän kanssaan. Voivat vain valita kenet haluavat. Sitten on naisia, joilla ei ole sitä jotain. Kuitenkin miehet usein valitsevat puolisokseen sen, jota kaikki muut miehet eivät halua. On kai vähemmän riskialtista niin. Katkeruutta voi olla puolin ja toisin, mutta eri syistä. 

Vierailija
602/787 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla tosiaan seksisuhde varatun vanhemman miehen kanssa. En todellakaan halua miehen puolison saavan suhdetta tietoonsa. Homma pidetään hyvin visusti salassa. Suhde on kestänyt kuukausia ja tänä aikana olen kahdesti nähnyt kaupassa miehen puolison. Olen ollut häntä kohtaan kuin aiemminkin ennen suhdetta eli tuntematon ihminen johon mun ei tarvitse ottaa mitään kontaktia.

Miehen käytös paljastaa.

Itse huomaan aina mieheni kakkoset juurikin kaupassa, kun miehellä tarve puhua levottomia niin että joku lähellä oleva nainen varmasti kuulee. Siis puhuu minulle mutta katsoo toista.

En ole miestä nähnyt puolisonsa kanssa kaupassa vaan kerran olen nähnyt miehen yksin ja kaksi kertaa puolisonsa yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
603/787 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

590: Yhtä lailla se liitto on valhe. Jopa enemmän valhetta kuin se salasuhde. 

Näinpä näin. Salasuhteelleni kerron huoleni, murheeni ja toiveeni. Hänen seurassa saan olla oma itseni. Kotona mennään puolison ehdoilla. 

Lähtemistä olen yrittänyt moneen otteeseen, mutta puoliso päättää tämänkin puolestani, eli ei usko jos sanon, että haluan erota. Lopullinen lähteminen pitää toteuttaa jollain katoamismetodilla eikä se ole nopeaa järjestää. 

En ole salasuhteestani ylpeä, mutta on se antanut minulle paljon voimia. 

Vierailija
604/787 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinpä näin. Salasuhteelleni kerron huoleni, murheeni ja toiveeni. Hänen seurassa saan olla oma itseni. Kotona mennään puolison ehdoilla. 

Lähtemistä olen yrittänyt moneen otteeseen, mutta puoliso päättää tämänkin puolestani, eli ei usko jos sanon, että haluan erota. Lopullinen lähteminen pitää toteuttaa jollain katoamismetodilla eikä se ole nopeaa järjestää. 

Suomessa ei tarvitse molempien suostumista edes avioeroon, joten tuo on selkärangattoman selitys. Ilmoitat erosta ja toteutat sen ja sitten ei tarvitse enää olla salasuhteessa. Itse sä elämästäsi onnettoman teet. 

Vierailija
605/787 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa ei tarvitse molempien suostumista edes avioeroon, joten tuo on selkärangattoman selitys. Ilmoitat erosta ja toteutat sen ja sitten ei tarvitse enää olla salasuhteessa. Itse sä elämästäsi onnettoman teet. 

Selkäranka! Juuri näin. Puoliso on todellakin nuiva koska tunneyhteys ei toimi. Erotkaa ihmiset ajoissa.

Vierailija
606/787 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ihmeestä johtuu oletus, että kaikki ihmiset edes haluaisivat olla sellaisessa perinteisessä suhteessa, jossa asutaan saman katon alla ja lopullinen tavoite on avioliitto. Tai että se olisi jotenkin sellainen asia, jota tulisi tavoitella. Minulle ainakin se olisi täydellinen vankila. Olin suhteessa varattuun, mutta en koskaan edes halunnut häntä omakseni sillä lailla, että olisimme aloittaneet yhteisen elämän. Emme olleet soveltuvia sellaiseen. 

Vierailija
607/787 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä ihmeestä johtuu oletus, että kaikki ihmiset edes haluaisivat olla sellaisessa perinteisessä suhteessa, jossa asutaan saman katon alla ja lopullinen tavoite on avioliitto. Tai että se olisi jotenkin sellainen asia, jota tulisi tavoitella. Minulle ainakin se olisi täydellinen vankila. Olin suhteessa varattuun, mutta en koskaan edes halunnut häntä omakseni sillä lailla, että olisimme aloittaneet yhteisen elämän. Emme olleet soveltuvia sellaiseen. 

Ketjussa aiheena on salasuhde eikä tuo mistä puhut. Voit perustaa oman ketjun tuon asiasi pöyhimiseen.

Vierailija
608/787 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketjussa aiheena on salasuhde eikä tuo mistä puhut. Voit perustaa oman ketjun tuon asiasi pöyhimiseen.

No olihan tuossakin kyse salasuhteesta. Salasuhteita kun on erilaisia. Itselle se tarkoittaa seksisuhdetta.

Vierailija
609/787 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa ei tarvitse molempien suostumista edes avioeroon, joten tuo on selkärangattoman selitys. Ilmoitat erosta ja toteutat sen ja sitten ei tarvitse enää olla salasuhteessa. Itse sä elämästäsi onnett

En tiedä ovatko nämä selkärangan perään huutelijat koskaan seuranneet sivusta eroa väkivaltaisesta ja kontrolloivasti puolisosta. Ei siitä noin vain ilmoittamalla lähdetä. Oikeasti tarvitaan pakosuunnitelma ja ehkä poliisit varmistamaan, että saat edes kassillisen vaatteita mukaan. Siltikin puoliso tietää esimerkiksi työpaikkasi. Kaikki tämä on todella raskasta ja irti pyristeleminen ottaa aikansa. 

Ja jos kysytään, miksi yleensäkään on lähtenyt tällaiseen suhteeseen, niin yleensä nämä asiat tulevat ilmi vasta myöhemmin. Tunnevammainen puoliso osaa kyllä esittää rakastavaa niin pitkään, että uhri on nalkissa. 

Vierailija
610/787 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toinen nainen on tiedossa, niin kyseessähän ei ole mikään salasuhde. Itse en olisi naimisissa miehen kanssa, joka pitää toista naista avioliittonsa rinnalla. Täten kysymykseen on vaikea vastata. Mutta jos oletetaan, että aviovaimo on keikkunut tämmöisessä liitossa vuosia, niin kuuluuhan se toinen nainen kuvioon ja on ollut tärkeä miehelle, joten ihan samanlainen oikeus kaiketi hänellä on tulla hautajaisiin (siunaustilaisuuteen kirkkoon). Muistotilaisuus on yleensä vain kutsutuille.

Tuttavapiirissä on tällainen pariskunta. Rouva on tyytyväisenä ison talon emäntänä ollut vuosikymmeniä ja miehellä koko ajan ollut joku nuorempi nainen siinä sivussa. Pakko on vaimonkin asiasta tietää, kun koko muukin kylä tietää.

Vierailija
611/787 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosiaan yleinen harhaluulo, että kaikki salasuhteet ovat vain pelkkää seksiä. Yleensä ne kaikkein satuttavimmat salasuhteet ovat juuri paljon muutakin. Jaetaan asioita asioita vieraalle, koska niitä ei voi omalle kumppanille jostain syystä jakaa. 

Suurin syy pettämiselle on puuttuva tunneyhteys. Aika harva loppupeleissä pettää vain jännityksen ja villin seksin takia. 

Vierailija
612/787 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tosiaan yleinen harhaluulo, että kaikki salasuhteet ovat vain pelkkää seksiä. Yleensä ne kaikkein satuttavimmat salasuhteet ovat juuri paljon muutakin. Jaetaan asioita asioita vieraalle, koska niitä ei voi omalle kumppanille jostain syystä jakaa. 

Suurin syy pettämiselle on puuttuva tunneyhteys. Aika harva loppupeleissä pettää vain jännityksen ja villin seksin takia. 

Niin. Pettäjähän se tunneyhteyden rikkoo.

Vierailija
613/787 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla tosiaan seksisuhde varatun vanhemman miehen kanssa. En todellakaan halua miehen puolison saavan suhdetta tietoonsa. Homma pidetään hyvin visusti salassa. Suhde on kestänyt kuukausia ja tänä aikana olen kahdesti nähnyt kaupassa miehen puolison. Olen ollut häntä kohtaan kuin aiemminkin ennen suhdetta eli tuntematon ihminen johon mun ei tarvitse ottaa mitään kontaktia.

Miehen käytös paljastaa.

Itse huomaan aina mieheni kakkoset juurikin kaupassa, kun miehellä tarve puhua levottomia niin että joku lähellä oleva nainen varmasti kuulee. Siis puhuu minulle mutta katsoo toista.

Ja silti roikut siinä petturissa. Siinä hyvä esimerkki todella huonosta itsetunnosta. Eli ei se huono itsetunto ole niillä pettävillä.

Vierailija
614/787 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kutsuisin jokaisen kakkosen jos tietäisin nimet. Sittenpähän anoppi näkisi mikä mies oli miehiään. Herkullinen tilanne.

Tää olisi paras tapa. Miksi syyttää vain yhtä vierasta ihmistä kun se oma miekkonen on se pahin petturi. Todellakin saisi tulla.

Itse taas jos olisin jostain kumman syystä salasuhteen osapuolena, menisin vastaavassa tilanteessa kirkkoon tai ainakin hautaukseen, jättäytyisin selvästi kauemmas muusta juhlaväestä, niin tulisi kaikille selväksi, että kuolleella oli jokin mysteeri elämässään. Pukeutuisin niin, että minua olisi vaikea tunnistaa, ja pitäisin aurinkolasit päässä, ehkä hatun myös.

Vierailija
615/787 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä samaa mieltä. Toki jos vastakappale on narsisti ja on vaara että satuttaa itseään tai muita tai vaikkapa lapsia, kannattaa toki olla varuillaan.

Vierailija
616/787 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos toinen nainen on tiedossa, niin kyseessähän ei ole mikään salasuhde. Itse en olisi naimisissa miehen kanssa, joka pitää toista naista avioliittonsa rinnalla. Täten kysymykseen on vaikea vastata. Mutta jos oletetaan, että aviovaimo on keikkunut tämmöisessä liitossa vuosia, niin kuuluuhan se toinen nainen kuvioon ja on ollut tärkeä miehelle, joten ihan samanlainen oikeus kaiketi hänellä on tulla hautajaisiin (siunaustilaisuuteen kirkkoon). Muistotilaisuus on yleensä vain kutsutuille.

Tuttavapiirissä on tällainen pariskunta. Rouva on tyytyväisenä ison talon emäntänä ollut vuosikymmeniä ja miehellä koko ajan ollut joku nuorempi nainen siinä sivussa. Pakko on vaimonkin asiasta tietää, kun koko muukin kylä tietää.

Näinhän asia on, siunaustilaisuuteen saapi osallistua. Hulluutta pitkässä salasuhteessa edes kuvitella, ettei kukaan tiedä, kun koko kylä tietää.

Vierailija
617/787 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikille ole aina parempi erota. Eikä vaimo ole aina onneton. Ette te voi päätellä mitään siitä, että jotkut ovat naimisissa, vaikka on sivusuhde. Se ei kuulu teille,  ja niin se vain joskus on.

Onhan se pakosti onneton jos tilanne on se, ettei toinen osapuoli tiedä tai sitä jotenkin koitetaan peitellä.

Miten noin niinkuin ylipäänsä ison valheen kanssa eläminen on aika raskasta, en kuvaisi millään tasolla sitä onnelliseksi. Ja toinen elää valheessa eikä tiedä mistä kaikki outoudet johtuvat, tietää vain, että kaikki ei ole kunnossa.

Vierailija
618/787 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Tästä varmaan on kyse myös siinä että jotkut tyytyvät toisen naisen/miehen osaan. Tyydytään niihin hetkiin ja murusiin mitä saadaan, jaetaan salainen "rakas" tietoisesti toisen kanssa jotta ei vaan olla yksin ja hylättynä. Jotkut vielä selittelee sitä etteivät suhteeseen tahtoisikaan, miksi sitten kuitenkin tyytyvät toisen rooliin??! Toisiksi tyytyvillä yleensä on ongelmia itsetunnon kanssa."

Tuossa yllä olevassa lainauksessa on hirveästi oletuksia.

Miten koet, että toinen nainen kokee, että suhteessaan pettävän miehen kanssa hän _tyytyy_ siihen? Entä jos  hänelle ainao oikea tapa olla ihmissuhteessa on sellainen, että saa elää yksin, mutta olla silti yhdessä? Tähän on olemassa termikin: LAT (living apart together). Jotkut ihmiset kokevat, että toisen kanssa yhdessä asuminen saman katon alla on sitä "tyytymistä" ja siihen on ehkä pitänyt mennä vaikka

Eikai siinä niin sanottu, sanottiin vain, että älä oleta, äläkä dissaa toisia. 

Vierailija
619/787 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän normaalissa parisuhteessakaan ole pakko asua yhdessä tai mennä naimisiin.

Vierailija
620/787 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai omistaako vaimo jotenkin miehen vain sen vuoksi, että on kirkossa sanottu aamen? Kukaan toinen ei voi päättää kuka saa surra ja ketä. Tuleeko jotenkin parempi olo omistuksenhaluisesta eleestä, muuttuuko se mies yhtäkkiä yksiavioiseksi, että teeskennellään hautajaisten verran. Siinäpä vaimoille pohdittavaa.