Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toisen naisen tunteet kun salasuhdekumppani menehtyy

Vierailija
13.04.2024 |

Päästäisittekö toisen naisen miehen hautajaisiin?

Kommentit (787)

Vierailija
401/787 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

OTSIKKO

Eipä se toinen nainen ole vaimonkaan tunteista välittänyt. Miksi hänen tunteensä olisi yhtään tärkeämmät?

Hän on välittänyt tämän tilaisuuden päähenkilön eli miehen tunteista ja päinvastoin. Mutta sille vainajalle on kyllä ihan sama kuka siellä hautajaisissaan tunteilee. Kuollut mikä kuollut. Ja omassa sydämessään jokainen suree. Vaimolle vaan lankeaa tämä hautajaisten järjestely.

Ei mies ole välittänyt salarakkaansa tunteista. Vaimoa hän on rakastanut ja toinen on ollut vain panopuu. Muutenhan mies olisi eronnut ja jakanut myös arkensa salarakkaansa kanssa?

Lohduttele sinä itseäsi vain. Jos jotakuta rakastaa niin ei siihen mitään panopuita oteta.

Kyllä muuten joskus otetaan, ihan vaan tarpeiden tyydyttämiseksi. Ei kaikki salasuhteet ole rakkaussuhteita vaan pelkkää seksiä.

Vierailija
402/787 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

OTSIKKO

Eipä se toinen nainen ole vaimonkaan tunteista välittänyt. Miksi hänen tunteensä olisi yhtään tärkeämmät?

Hän on välittänyt tämän tilaisuuden päähenkilön eli miehen tunteista ja päinvastoin. Mutta sille vainajalle on kyllä ihan sama kuka siellä hautajaisissaan tunteilee. Kuollut mikä kuollut. Ja omassa sydämessään jokainen suree. Vaimolle vaan lankeaa tämä hautajaisten järjestely.

Ei mies ole välittänyt salarakkaansa tunteista. Vaimoa hän on rakastanut ja toinen on ollut vain panopuu. Muutenhan mies olisi eronnut ja jakanut myös arkensa salarakkaansa kanssa?

Mies ei ole rakastanut kumpaakaan, vaan on hoidattanut arkensa ja kuppaiset kakaransa vaimollaan, j

Hirveitä kommentteja täällä, kuppaiset lapset!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/787 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun ex kuoli yhden hu,.ran sänkyyn. Kiellettiin eukkoa tulemasta hautajaisiin, mutta yritti silti kirkkoon. Poliisit haki pois.

Halusit kostaa, vaikka mies oli jo kuollut. Miksi? Vainajalle tärkeitä ihmisiä hautajaisiin kutsutaan, ei järjestäjien.

Jos kyseessä ex niin miksi laitoit niin paljo energiaa että pistit pois sen toisen naisen?

Ja jos exä kuolee naiskennellessa vaikkapa syntäriin niin mitä väliä sillä on?

Vierailija
404/787 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

OTSIKKO

Lohduttele sinä itseäsi vain. Jos jotakuta rakastaa niin ei siihen mitään panopuita oteta.

Salasuhde ei ole _koskaan_ rakkaussuhde. Se ei ole valoa, vaan pimeyttä. Kyykäärmeen sikiöt eivät kykene rakkauteen, vain irstaseen hyväksikäyttöön ja libidovetoiseen egoismiin.

Vierailija
405/787 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin on monta tarinaa kuin suhdettakin. Joskus on kyseessä irstailijat, joskus tunnekylmyys ja joskus ihan aito rakkaus. Muuten, siellä kotona se tunnekylmä on usein se ah niin ihana viaton puoliso.

Vierailija
406/787 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surkoon, jos nyt ylipäätään suree, yksinään. Ei pysty kertomaan kenellekään eikä saa tukea mistään. Tämä on oikein. Niin makaa kuin petaa.

Monesti se toinen ei ole pedannut yhtään mitään.

Itse nuorena ja naiivina (oikeasti todella viattomana) rakastuin mieheen joka kauniisti sanottuna viilasi linssiin, tavoitteenaan tiedätte kyllä mikä. Kun yli vuosi myöhemmin sain tietää totuuden oli jo liian myöhäistä, olin raskaana. Miehellekin oli tunteita tullut, ei pystynyt päästämään irti. Toisaalta ei pystynyt eroamaan vaimostaankaan. Miehen mukaan vaimo ei olisi selvinnyt erosta, en tiedä oliko totta, mutta en minä voinut sitä vaatia, en olisi selvinnyt itsekään. Minusta ei ollut kaikkeen siihen yksin.

Jos olisin tiennyt en olisi koskaan lähtenyt siihen, sekä minä että hänen vaimonsa olisimme ansainneet parempaa.

Vierailija
407/787 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

22: kuten ne aiemmin mainitut Virolaiset esim?

Vierailija
408/787 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä  salasuhde  se on  että  kaikki  tietää?  Vie  kukan  sitten  yksinään  ja  muistelee  parhaita  hetkiä.

Vierailija
409/787 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melko yksinkertaista. Jos mies on halunnut pitää salarakkaan salassa, niin miehen toivetta pitää kunnioittaa salarakkaankin.

Salarakas haluaa nolata lesken ja vainajan perheen sekä kostaa salailun tulemalla tyrkylle hautajaisiin.

Niinkö. Täällä halutaan kauheasti uskoa että se toinen nainen on tunteeton tai julma vailla mitään positiivisia inhimillisiä piirteitä. ehkä hän haluaa olla läsnä rakastettunsa hautajaisissa ilman mitään nollaamismentaliteettia ja tyrkkyilyä. Kulunut fraasi mutta kertonee  enempi kirjoittajastaan nuo päätelmät millainen salarakas on ja mitä tekisi ja miksi.

Onko inhimillistä ja hyväntahtoista tulla pilaamaan lesken ja lasten tilaisuus hyvästellä isänsä? Siksi kappeli, sieltä voi poistaa ylimääräiset. Tietoinen salarakkailu kertoo ihmisestä ja hänen moraalistaan enemmän kuin mikään muu.

Vierailija
410/787 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivoisin ainakin itse, että minut muistettaisiin kuolleena sellaisena kuin todella olin. Ei yritettäisi salata mitään tai nostaa jalustalle. Tuntuu, että kuoleman jälkeen vainaja nostetaan usein jollekin pyhyyden jalustalle. Jos vainajalla oli salasuhteita tai salarakas, niin miksi asiaa tulisi salata hänen kuolemansa jälkeen. 

No minusta hautajaiset ei ole oikea paikka puida tällaisia.

Vierailija
411/787 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin on monta tarinaa kuin suhdettakin. Joskus on kyseessä irstailijat, joskus tunnekylmyys ja joskus ihan aito rakkaus. Muuten, siellä kotona se tunnekylmä on usein se ah niin ihana viaton puoliso.

Tai sitten se tunnekylmä ja itsekeskeinen irstailija.

Vierailija
412/787 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene sinne vaan, sielä on varmaan muitakin vastaavia iso liuta. Kerran pettäjä, aina pettäjä !

Vierailija
413/787 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivoisin ainakin itse, että minut muistettaisiin kuolleena sellaisena kuin todella olin. Ei yritettäisi salata mitään tai nostaa jalustalle. Tuntuu, että kuoleman jälkeen vainaja nostetaan usein jollekin pyhyyden jalustalle. Jos vainajalla oli salasuhteita tai salarakas, niin miksi asiaa tulisi salata hänen kuolemansa jälkeen. 

No minusta hautajaiset ei ole oikea paikka puida tällaisia.

Jos on ollut mitätön ihminen ja irstas paska, on samantekevää missä sitä puidaan; kohde kun jo kärventyy helvetissä. 

Vierailija
414/787 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pilaamista ja epäinhimillistä on jos vaikka istuu ihan takana ja poistuu vähän ennen tilaisuuden loppua, ei edes mene arkulle? Kukaan ei edes huomaa että joku surija siellä istuu.

Vierailija
415/787 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene sinne vaan, sielä on varmaan muitakin vastaavia iso liuta. Kerran pettäjä, aina pettäjä !

Ketä se toinen nainen pettää? Haloo? Vai vainajaako tarkoitat?

Vierailija
416/787 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä sekoitetaan "iloisesti" monenlaiset salasuhteet keskenään. Ei ole mustavalkoinen tämäkään asia, ei samoin sanoin tai tuomioin pysty niitä käsittelemään.

Vierailija
417/787 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten se tunnekylmä ja itsekeskeinen irstailija.

Niin, se sanotttiin jo, siksi toin esiin että voi se se toinenkin olla.

Vierailija
418/787 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis eihän ne hautajaiset ole mikään perhejuhla. Kyllä minä haluaisin että sinne tulevat kaikki jotka olen elämässäni päättänyt pitää. Se, että joku on toiselle vihainen, ei ole syy estää osallistumasta. Jättäisittekö kutsumatta jonkun hyvän ystäväni josta ette syystä tai toisesta pidä? Se on itsekästä.

Ja korostan, että selän takana pettäminen on väärin. Mutta se ei tarkoita että se salarakas ei saisi tulla hautajaisiin.

Vierailija
419/787 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siis eihän ne hautajaiset ole mikään perhejuhla. Kyllä minä haluaisin että sinne tulevat kaikki jotka olen elämässäni päättänyt pitää. Se, että joku on toiselle vihainen, ei ole syy estää osallistumasta. Jättäisittekö kutsumatta jonkun hyvän ystäväni josta ette syystä tai toisesta pidä? Se on itsekästä.

Ja korostan, että selän takana pettäminen on väärin. Mutta se ei tarkoita että se salarakas ei saisi tulla hautajaisiin.

Se joka järjestää tilaisuuden, päättää myös osallistujat jos kyseessä on yksityistilaisuus. 

Vierailija
420/787 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se joka järjestää tilaisuuden, päättää myös osallistujat jos kyseessä on yksityistilaisuus. 

Ja niinhän ne ovat yleensä. Jotain ihmistä ketjussa alkaa varmaan pelottamaan miten omalla kohdalla aikanaan käy. Tuleeko ketään vai revitäänkö kaikki luurangot vielä kertaalleen kaapista ihmisten eteen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä