Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En tiedä olenko outo nainen,mutta minuun ei tee vaikutusta jos mies leveilee uudella autolla ym, antaa ymmärtää että rahaa löytyy

Vierailija
12.04.2024 |

Elämäni upein suhde oli kun olin lomautettu ja mies etsi töitä,rahasta oli tiukkaa mutta seksi oli upeaa ja huumori kukki. Syötiin nuudeleita ja lainattiin kirjastosta leffoja. Kuunneltiin järven yli kantautuvia festareita miehen parvekkeella ja juotiin itsetehtyä viiniä. Ikävöin välillä tätä miestä. 

Toki rahasta on iloakin,mutta lähinnä alkaa haukotuttaa jos mies kertoo suurieleisesti että hänellä on oma talo tai uusi auto. Ja vetää luottokortin esiin sillä tavoin että katsokaa kaikki!

Kommentit (309)

Vierailija
81/309 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavan miehen järkevä rahankäytön mainoslause teki aikoinaan vaikutuksen: kolmannes asuntoon, kolmannes elämiseen ja kolmannes viiniin,  lauluun ja naisiin.

Tuohon minä solahdin yli 30 v sitten.

Varokaa miestä, joka haluaa ostaa naisen kultaiseen häkkiin, sitä ei monen koppa kestä. Provider-suhteita etsivät pimut säälittävät. Suomalainen nainen seisoo omilla tukevilla jaloillaan ja kantaa kortensa kekoon.

Vierailija
82/309 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rahalla leveily antaa ihmisestä arvoiltaan ja ajatuksiltaan yksinkertaisen, juntin ja sosiaalisesti taidottoman kuvan. Viimeks kun tsekkasin niin mikään noista ei ole kuuminta hottia parisuhdemarkkinoilla. 

Köyhänä mieleltään avoimena ja positiivisena pärjäävä ihminen taas on luova, vakaa eikä murru pienestä, eli todennäköisesti hyvä kumppani elämän myrskyissä. Kyllähän sitä moni arvostaa yhtä paljon kuin toiset helppoa elämää.

Moni ei halua moisen köyhän miehen mukanaan tuomaa "elämän myrskyä" itselleen. Se köyhän luovuus elämässä selviämiseen kun on välillä sellaista mihin en halua osallistua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/309 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

meneepä köyhillä taas tunteisiin

Minusta vaikuttaa että enemmänkin niillä, jotka kuvitteli rahan tekevän automaattisesti ihmisestä halutun kaikkien silmissä. Miksi sinua köyhien mielipiteet kiinnostaa? Mene shoppailemaan tms.

Vierailija
84/309 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

silti naiset kannattavat muslimi miesten maahan muuttoa tänne

Vierailija
85/309 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

meneepä köyhillä taas tunteisiin

Minusta vaikuttaa että enemmänkin niillä, jotka kuvitteli rahan tekevän automaattisesti ihmisestä halutun kaikkien silmissä. Miksi sinua köyhien mielipiteet kiinnostaa? Mene shoppailemaan tms.

syö sä vaan velliä köyhä

Vierailija
86/309 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomalaisen naisen haave on kotona kaapu päällä nyrkin ja hellan välissä synnytyskoneena

huomaa miten kannattavat muslimi miesten maahan muuttoa

Vierailija
87/309 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenen nimissä se auto on? pankin nimissä? entäpä se hieno talo? Onko kiinnitetty pankille? sekin voi olla mahdollista. Höylääkö korttia visan puolelle? kaikki on mahdollista.

Kyllä ne rahat aikanaan loppuu.

Tuokin on käänteistä leveilyä. Paheksumalla ihmisiä joilla varallisuus on hankittu lainarahalla annat samalla ymmärtää olevasi itse parempi kun sinä olet ihan säästänyt ja saanut ostettua asioita ilman lainaa.

Monihan se pitää autoa omansa vaikka auto onkin pankin nimissä ja sitten leuhkitaan liikenteessä, samoiten talonsa kanssa. Annetaan sellaiset kulissit kavereille ja naapureille ettähyvin menee ja rahaa on! kulissien ei voida antaa kaatua.

Taas niin mustavalkoista ajattelua ja kärjistystä. 

Vierailija
88/309 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole outo, vaan samanlainen kuin 90 % naisista. Tuo on jokin miesten keksimä juttu, että nainen valloitetaan rahalla ja hienolla autolla. Se pätee kyllä joihinkin naisiin, mutta vain pieneen osaan.

Se on juuri näin. Olen yrittäjänä onnistunut tekemään asioita oikein, jonka seurauksena olen noussut sellaisesta kivasta keskiluokasta ihan ylimmän prosentin pienempiin osiin tulojen osalta. Talo on velaton (mutta sehän ei tietenkään ulospäin näy), auto on ihan kiva, mutta lähinnä se näkyy siinä miten rahaa on mahdollista kuluttaa erilaisiin kokemuksiin: ravintolat, matkat ym.

Miten tämä on vaikuttanut naisten (kokemusta siis lähinnä 35+ ikäisistä) kiinnostukseen? Ei mitenkään. Ei hyvässä eikä pahassa. Suhtautuminen minuun on ihan samanlaista kuin aiemminkin. Ei tuo Suomessa ole mikään iso meriitti. Ei kukaan sitä ole huononakaan asiana pitänyt, mutta ei se mitään automaattista kiinnostustakaan herätä.

Vierailija
89/309 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet leveikevät niillä autoillaan maksimissaan toisilleen. En edes huomaa, jos naapuri on vaihtanut autoa 😁

Mua myös ihmetyttää, mihin tuo "autolla saa naisen" - myytti perustuu. Onko se jäänne ajalta, jolloin suurin osa ihmisistä liikkui vielä hevoskyydillä. Mulle auto on pelkkä väline, jolla liikutaan paikasta toiseen. Lisäksi siistit ja puhtaat istuimet ovat mulle merkkiä PALJON tärkeämpi juttu. 

Vaikka naisia paljon pilkataan siitä, kun he sanovat etteivät ole niin kuin muut naiset tämä väite pitää ihan paikkansa, muut ei ole = sinä

Kuinka monta päivää elämässäsi olet ollut mies? Ajan vanhalla golfilla ja nainen jos toinenkin(joka ajaa isänsä mersulla) esittelee minulle eikö tällainen ja tällainen auto olisi aika kiva.

M26

Ehkäpä nuo naiset pyrkivät iskemään sua, niin epäilisin... 

Vierailija
90/309 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomi on köyhä kansa täällä uutena ostettu tavallinen mersukin on leveilyä ja pröystäilyä

Vierailija
91/309 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rahalla leveily antaa ihmisestä arvoiltaan ja ajatuksiltaan yksinkertaisen, juntin ja sosiaalisesti taidottoman kuvan. Viimeks kun tsekkasin niin mikään noista ei ole kuuminta hottia parisuhdemarkkinoilla. 

Köyhänä mieleltään avoimena ja positiivisena pärjäävä ihminen taas on luova, vakaa eikä murru pienestä, eli todennäköisesti hyvä kumppani elämän myrskyissä. Kyllähän sitä moni arvostaa yhtä paljon kuin toiset helppoa elämää.

Moni ei halua moisen köyhän miehen mukanaan tuomaa "elämän myrskyä" itselleen. Se köyhän luovuus elämässä selviämiseen kun on välillä sellaista mihin en halua osallistua.

Se on ihan ok. Rahaa ei kuitenkaan yleensä saa ilmaiseksi, eli myrskyt ne on yleensä silti siellä työelämässä vastassa jos ei tiliotetta tarkistaessa. Monenko rikas puoliso on vapaa-ajallaan rento ja työajatuksista vapaa? Ja paljonko sitä yhteistä aikaa on? 

Vähävaraisuus ei ole stressannut tässä elämässä koskaan, kun raha ei ylipäätään ole niin tärkeää ja näin ollen osaa myös säästää. Onnettomin olin silloin kun tienasin kaikkein eniten ja ura oli huipussaan eli työ vaati eniten, saman olen huomannut lukuisista ystävistä. 80% hyvin pärjäävistä kolmi-nelikymppisistä pohtii jatkuvasti työn vaihtoa, sillä se väsyttää ja siinä ei viihdy.

Hienoa niille jotka kokevat aikaa olevan tarpeeksi rikkaina, useimmat valitaan jompi kumpi.

Vierailija
92/309 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä pidän miehestä joka  haluaa käyttää rahaa minuun, minun ilahduttamiseen.

Sellainen pihi nuuka mies ei pääse jatkoon.

Olen sitä mieltä,että tämä on merkki kuinka tärkeä olen hänelle.Muuten en ole sinänsä rahamiesten perään.

Minä en pidä naisista joita minun pitää "ostaa" itselleni. 

Tässä ei ollut kyse mistään naisen ostamisesta.

Ostanhan minäkin miehelleni kalliita lahjoja, koska arvostan ja rakastan häntä.

Vierailija
93/309 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minuunkaan mikään leveily tee vaikutusta. Eri asia on sitten, jos mies suoraan haluaa tarjota loman/rahaa.

Vierailija
94/309 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autollaan rehvastelevat miehet ovat vastenmielisiä. Varsinkin ne jotka kuvittelevat sellaisen tekevän naiseen vaikutuksen. Samoin sellaiset, joiden joka toisessa lauseessa mainitaan raha tai mitä jokin on maksanut. Tällainen tekee heti jotenkin lapsellisen vaikutelman. 

Vierailija
95/309 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä pidän miehestä joka  haluaa käyttää rahaa minuun, minun ilahduttamiseen.

Sellainen pihi nuuka mies ei pääse jatkoon.

Olen sitä mieltä,että tämä on merkki kuinka tärkeä olen hänelle.Muuten en ole sinänsä rahamiesten perään.

Minä en pidä naisista joita minun pitää "ostaa" itselleni. 

Tässä ei ollut kyse mistään naisen ostamisesta.

Ostanhan minäkin miehelleni kalliita lahjoja, koska arvostan ja rakastan häntä.

Mutta jättäisikö miehesi sinut jos lopetat lahjomisen? Jos jättäisi niin silloin ostat miehwn.

Vierailija
96/309 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Autollaan rehvastelevat miehet ovat vastenmielisiä. Varsinkin ne jotka kuvittelevat sellaisen tekevän naiseen vaikutuksen. Samoin sellaiset, joiden joka toisessa lauseessa mainitaan raha tai mitä jokin on maksanut. Tällainen tekee heti jotenkin lapsellisen vaikutelman. 

Eli köyhä on vastenmielinen ja lapsellinen koska tämän on pakko ajatella rahaa ja hintoja?

Vierailija
97/309 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiset tykkää antaa rahaa vastaan, esim of insta ym

Vierailija
98/309 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minuunkaan mikään leveily tee vaikutusta. Eri asia on sitten, jos mies suoraan haluaa tarjota loman/rahaa.

Jos annan sulle nyt 100€ niin tuletko mun naisystäväksi 30 minuutiksi? Vai käykö hotelliloma yhdeksi yöksi paremmin?

Vierailija
99/309 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli köyhä on vastenmielinen ja lapsellinen koska tämän on pakko ajatella rahaa ja hintoja?

Pitääkö tahallaan ymmärtää väärin? Vai oletko vain noin tyhmä?

Vierailija
100/309 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö tahallaan ymmärtää väärin? Vai oletko vain noin tyhmä?

Pitää ja en ole. Miksi et näe väittämäsi heikkoja kohtia?