En tiedä olenko outo nainen,mutta minuun ei tee vaikutusta jos mies leveilee uudella autolla ym, antaa ymmärtää että rahaa löytyy
Elämäni upein suhde oli kun olin lomautettu ja mies etsi töitä,rahasta oli tiukkaa mutta seksi oli upeaa ja huumori kukki. Syötiin nuudeleita ja lainattiin kirjastosta leffoja. Kuunneltiin järven yli kantautuvia festareita miehen parvekkeella ja juotiin itsetehtyä viiniä. Ikävöin välillä tätä miestä.
Toki rahasta on iloakin,mutta lähinnä alkaa haukotuttaa jos mies kertoo suurieleisesti että hänellä on oma talo tai uusi auto. Ja vetää luottokortin esiin sillä tavoin että katsokaa kaikki!
Kommentit (309)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Autollaan rehvastelevat miehet ovat vastenmielisiä. Varsinkin ne jotka kuvittelevat sellaisen tekevän naiseen vaikutuksen. Samoin sellaiset, joiden joka toisessa lauseessa mainitaan raha tai mitä jokin on maksanut. Tällainen tekee heti jotenkin lapsellisen vaikutelman.
Eli köyhä on vastenmielinen ja lapsellinen koska tämän on pakko ajatella rahaa ja hintoja?
Pitääkö tahallaan ymmärtää väärin? Vai oletko vain noin tyhmä?
Pitää ja en ole. Miksi et näe väittämäsi heikkoja kohtia?
Se köyhäkin voi pitää turpansa kiinni.
Onko se siis eräänlaista leveily kun valittaa ettei ole varaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Autollaan rehvastelevat miehet ovat vastenmielisiä. Varsinkin ne jotka kuvittelevat sellaisen tekevän naiseen vaikutuksen. Samoin sellaiset, joiden joka toisessa lauseessa mainitaan raha tai mitä jokin on maksanut. Tällainen tekee heti jotenkin lapsellisen vaikutelman.
Eli köyhä on vastenmielinen ja lapsellinen koska tämän on pakko ajatella rahaa ja hintoja?
Pitääkö tahallaan ymmärtää väärin? Vai oletko vain noin tyhmä?
Pitää ja en ole. Miksi et näe väittämäsi heikkoja kohtia?
Onko se siis eräänlaista leveily kun valittaa ettei ole
"Olen niin köyhä että lompakkoon kurkistaessa muiden rahat katoaa"
Ei mua haittaa jos miehellä on rahaa, mutta kaikki pröystäily ja itsensä korostaminen on turn off.
Mieheni oli köyhä opiskelija, kun tavattiin. Itse olin jo työelämässä ja elätin miestä. Kun valmistui ja pääsi töihin alkoi maksaa oman osuutensa. Ei vieläkään pröystäile, vaikka tienaa jo tosi hyvin.
Tärkeintä tosiaan, että on hyvä ihminen, ystävällinen kaikille, hyvä huumori, osaa käyttäyä, ei ryyppää ja on älykäs.
Yhdessä jo 18 vuotta ja hyvin menee.
Kiitti deittivinkeistä 😊
Jatkossa kerron naisille että olen työtön haaveilija jolla ei ole mitään omaisuutta, ruuankin hankin kauppojen roskiksista. Saan kaikki sympatiapisteet ja samalla kyydit naisen (omistamassa) makkarissa.
Vierailija kirjoitti:
Ei mua haittaa jos miehellä on rahaa, mutta kaikki pröystäily ja itsensä korostaminen on turn off.
Mieheni oli köyhä opiskelija, kun tavattiin. Itse olin jo työelämässä ja elätin miestä. Kun valmistui ja pääsi töihin alkoi maksaa oman osuutensa. Ei vieläkään pröystäile, vaikka tienaa jo tosi hyvin.
Tärkeintä tosiaan, että on hyvä ihminen, ystävällinen kaikille, hyvä huumori, osaa käyttäyä, ei ryyppää ja on älykäs.
semmoset vaatimattomat kehuskelut
kaunis ja köyhä nainen
ruma ja köyhä nainen
kaunis ja rikas nainen
ruma ja rikas nainen
kenet valitset?
Vierailija kirjoitti:
Kiitti deittivinkeistä 😊
Jatkossa kerron naisille että olen työtön haaveilija jolla ei ole mitään omaisuutta, ruuankin hankin kauppojen roskiksista. Saan kaikki sympatiapisteet ja samalla kyydit naisen (omistamassa) makkarissa.
Kalliossa varmaan näin. Espoossa ei ehkä toimisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
semmoset vaatimattomat kehuskelut
Mitä mä kehuin? Kerroin elävästä elämästä.
Vierailija kirjoitti:
kaunis ja köyhä nainen
ruma ja köyhä nainen
kaunis ja rikas nainen
ruma ja rikas nainen
kenet valitset?
Mukavan ja normaalin naisen, joka voi olla noista mitä tahansa, kuten mieskin.
Joo rahalla leveily tekee typerän vaikutuksen. Autot ei kiinnosta ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenen nimissä se auto on? pankin nimissä? entäpä se hieno talo? Onko kiinnitetty pankille? sekin voi olla mahdollista. Höylääkö korttia visan puolelle? kaikki on mahdollista.
Kyllä ne rahat aikanaan loppuu.
Tuokin on käänteistä leveilyä. Paheksumalla ihmisiä joilla varallisuus on hankittu lainarahalla annat samalla ymmärtää olevasi itse parempi kun sinä olet ihan säästänyt ja saanut ostettua asioita ilman lainaa.
Monihan se pitää autoa omansa vaikka auto onkin pankin nimissä ja sitten leuhkitaan liikenteessä, samoiten talonsa kanssa. Annetaan sellaiset kulissit kavereille ja naapureille ettähyvin menee ja rahaa on! kulissien ei voida antaa kaatua.
Ihminen ei saa lainaa kalliisiin asioihin jos hänelle ei ole kohtuulliset tulot. Joten on lopulta aika sama että maksaako ne asiat elämässään lainalla vai säästääkö saman rahan ensin palkasta. Molemmissa tapauksissa tarvitaan kohtuulliset tulot.
Mutta kyllä persaukiset miehet on niitä kuvottavimpia. Mies on muutenkin hölmö ja jos ei ole rahaakaan niin hyi hlvetti.
Varallisuudella leveileminen tuntuu oudolta, kun samaan aikaan monet miehet pitävät kynsin hampain kiinni omista rahoistaan, eivätkä ole valmiita käyttämään niitä perheensä hyväksi.
Minkälainen mies leveilee omaisuudellaan? Epätoivoinen? Sellainen, joka viimeisenä oljenkortenaan toivoo, että edes joku gold digger tarttuisi syöttiin?
Vierailija kirjoitti:
kaunis ja köyhä nainen
ruma ja köyhä nainen
kaunis ja rikas nainen
ruma ja rikas nainen
kenet valitset?
Miksi valita jos voi ottaa useamman. Rahalla ei ole seksin kanssa tekemistä ja kyllä "rumaakin" naista panee. Tosin en ole koskaan rumaa naista tavannut, kaikki ovat kauniita omalla tavallaan.
Onhan siinä lähtökohtaisesti henkilössä jotain pielessä, jos henkilö leveilee. Siinä on joku pätemisen tarve, joka kumpuaa jostain alemmuuskompleksista. Mies ei ole, eikä myöskään tunne olevansa hyvä. Joten hän ulkoisilla asioilla ja rahalla pyrkii muille näyttämään, kuinka hän on menestynyt. On kelloa, autoa, moottoripyörää, kallista asuntoa, matkoja kalliisiin kohteisiin ja sitten se miehelle tärkein asia on, että näistä puhutaan ja näitä esitellään koko ajan. Tuo vaihe voi kestää vuosikymmeniä ja olla monelle koko elämän mittainen.
Nuo on rasittavaa porukkaa. Ja pahinta on, että jos se miehen koko kaveriporukka on tuollaisia samanlaisia.
Vierailija kirjoitti:
Kiitti deittivinkeistä 😊
Taivaanrannan maalarista voi tulla maailman luokan tähti. Espoolaisesta insinööristä ihan ok elättäjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitti deittivinkeistä 😊
Älähän sano! Espoolaiselle porvarisnaiselle voi kuule olla elämys ja vaihtelua niihin tylsiin insinööri- ja ekonomimiehiin. Vähänkin sellainen keski-ikäistynyt espoolainen porvarisnainen, mutta jolla on nuoruudesta sellaista taiteellista taustaa, saatta hypätä tuollaisen miehen matkaan, että on edes kertomista sitten Espoossa seuraavan kerran Cellon viinibaarissa, millaiseen mieheen törmäsi.
Viimeistään lapsien/kodin hankinnassa mielesi muuttuu rahan suhteen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitti deittivinkeistä 😊
Kyllä minä täältä Westendistä Kallioon pääsen helposti.