En tiedä olenko outo nainen,mutta minuun ei tee vaikutusta jos mies leveilee uudella autolla ym, antaa ymmärtää että rahaa löytyy
Elämäni upein suhde oli kun olin lomautettu ja mies etsi töitä,rahasta oli tiukkaa mutta seksi oli upeaa ja huumori kukki. Syötiin nuudeleita ja lainattiin kirjastosta leffoja. Kuunneltiin järven yli kantautuvia festareita miehen parvekkeella ja juotiin itsetehtyä viiniä. Ikävöin välillä tätä miestä.
Toki rahasta on iloakin,mutta lähinnä alkaa haukotuttaa jos mies kertoo suurieleisesti että hänellä on oma talo tai uusi auto. Ja vetää luottokortin esiin sillä tavoin että katsokaa kaikki!
Kommentit (309)
Vierailija kirjoitti:
Miehet leveikevät niillä autoillaan maksimissaan toisilleen. En edes huomaa, jos naapuri on vaihtanut autoa 😁
Mua myös ihmetyttää, mihin tuo "autolla saa naisen" - myytti perustuu. Onko se jäänne ajalta, jolloin suurin osa ihmisistä liikkui vielä hevoskyydillä. Mulle auto on pelkkä väline, jolla liikutaan paikasta toiseen. Lisäksi siistit ja puhtaat istuimet ovat mulle merkkiä PALJON tärkeämpi juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenen nimissä se auto on? pankin nimissä? entäpä se hieno talo? Onko kiinnitetty pankille? sekin voi olla mahdollista. Höylääkö korttia visan puolelle? kaikki on mahdollista.
Kyllä ne rahat aikanaan loppuu.
Tuokin on käänteistä leveilyä. Paheksumalla ihmisiä joilla varallisuus on hankittu lainarahalla annat samalla ymmärtää olevasi itse parempi kun sinä olet ihan säästänyt ja saanut ostettua asioita ilman lainaa.
Monihan se pitää autoa omansa vaikka auto onkin pankin nimissä ja sitten leuhkitaan liikenteessä, samoiten talonsa kanssa. Annetaan sellaiset kulissit kavereille ja naapureille ettähyvin menee ja rahaa on! kulissien ei voida antaa kaatua.
Mitä helvettiä nyt taas?! Sun pitää asua jossain lähiöyksiössä vuokralla syömässä nuudeleita ja ajaa polkupyörällä vielä nelikymppisenäkin?!
Vierailija kirjoitti:
Nämä ovat niitä, jotka hankkivat kumppanille lahjoja jollaisia hän ei halua, koska rikkkaat hankkivat vaimoilleen sellaisia. Järjestää lomia, jollaiille kumppani ei halua. Esittelee sängyssä temppuja joita nainen ei haluaisi, mutta kun naiset kuulemma rakastavat kun mies tekee niin. Kaikki on päälle liimattua ja teennäistä, ja kumppani saa luvan esittää stereotyyppistä kumppania.
No mulla on rahaa koska en tuhlaa moisiin turhuuksiin, varsinkaan matkusteluun. Töiden takia kun joutuu reissata ympäri maailmaa ei lomalla halua kotoaan poistua.
Vierailija kirjoitti:
Nämä ovat niitä, jotka hankkivat kumppanille lahjoja jollaisia hän ei halua, koska rikkkaat hankkivat vaimoilleen sellaisia. Järjestää lomia, jollaiille kumppani ei halua. Esittelee sängyssä temppuja joita nainen ei haluaisi, mutta kun naiset kuulemma rakastavat kun mies tekee niin. Kaikki on päälle liimattua ja teennäistä, ja kumppani saa luvan esittää stereotyyppistä kumppania.
Aika roima yleistys 😕😂
Olet ihan samanlainen kuin 98% meistä maatiaisista, jotka eletään täällä tosielämässä eikä somessa. Vai luuliko joku, että autoon rakastutaan, sen kanssa seurustellaan ja perustetaan perhe?
No eipä kyllä sytytä! Sehän on vain kasa paksua muovia, johtoja ja muttereita!
Rahaa saa kaataa 700-800€/ kk . Bussilipun saa kuukausi Lahti-HKI 295 €.
meneepä köyhillä taas tunteisiin
Kyllä pitää paksu nahka kasvattaa tässä maassa, jos haluaa edes jotain omistaa. Sen olen oppinut. Kaikkihan on "leveilyä" muiden silmissä. Rikkaan ja terveen ja hyvinvoivan pitäis olla ihan hissunkissun eikä tuoda mitään omasta elämästä. Kaikki mitä sanoo, on jonkun mielestä leveilyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenen nimissä se auto on? pankin nimissä? entäpä se hieno talo? Onko kiinnitetty pankille? sekin voi olla mahdollista. Höylääkö korttia visan puolelle? kaikki on mahdollista.
Tuokin on käänteistä leveilyä. Paheksumalla ihmisiä joilla varallisuus on hankittu lainarahalla annat samalla ymmärtää olevasi itse parempi kun sinä olet ihan säästänyt ja saanut ostettua asioita ilman lainaa.
Monihan se pitää autoa omansa vaikka auto onkin pankin nimissä ja sitten leuhkitaan liikenteessä, samoiten talonsa kanssa. Annetaan sellaiset kulissit kavereille ja naapureille ettähyvin menee ja rahaa on! kulissien ei voida antaa kaatua.
Helppo nuo on tarkistaa tarvittaessa,kiinteistöt ja autot kenen ovat
Minä pidän miehestä joka haluaa käyttää rahaa minuun, minun ilahduttamiseen.
Sellainen pihi nuuka mies ei pääse jatkoon.
Olen sitä mieltä,että tämä on merkki kuinka tärkeä olen hänelle.Muuten en ole sinänsä rahamiesten perään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet leveikevät niillä autoillaan maksimissaan toisilleen. En edes huomaa, jos naapuri on vaihtanut autoa 😁
Mua myös ihmetyttää, mihin tuo "autolla saa naisen" - myytti perustuu. Onko se jäänne ajalta, jolloin suurin osa ihmisistä liikkui vielä hevoskyydillä. Mulle auto on pelkkä väline, jolla liikutaan paikasta toiseen. Lisäksi siistit ja puhtaat istuimet ovat mulle merkkiä PALJON tärkeämpi juttu.
Se perustuu miesten kokemuksiin naisista. Kyllä niitä kannattaa kuunnella avoimin korvin, vaikka ne ärsyttäisikin. Ihan samalla tavalla naisilla on kerrottavaa miehistä.
Kysy ja opi seuraavalla kerralla lisää.
Vierailija kirjoitti:
No eipä kyllä sytytä! Sehän on vain kasa paksua muovia, johtoja ja muttereita!
Rahaa saa kaataa 700-800€/ kk . Bussilipun saa kuukausi Lahti-HKI 295 €.
Omani maksaa noin 100€/kk kun summaa kaikki kulut. Mieluummin omalla ajan kuin lahti hki väliä bussilla, varsinkin kun en asu siellä etelässä.
Juu ei vetoa minuunkaan. Mutta täytyy myöntää että kerran olin vaikuttunut kun menin tapailumiehen asuntoon, en ollut osannut odottaa niin hienoa kämppää. Ei ainakaan vaikuttanut negatiivisesti siihen miten kyseiseen mieheen suhtauduin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka naisia paljon pilkataan siitä, kun he sanovat etteivät ole niin kuin muut naiset tämä väite pitää ihan paikkansa, muut ei ole = sinä
Kuinka monta päivää elämässäsi olet ollut mies? Ajan vanhalla golfilla ja nainen jos toinenkin(joka ajaa isänsä mersulla) esittelee minulle eikö tällainen ja tällainen auto olisi aika kiva.
M26
Vierailija kirjoitti:
On tällaisia pröystäilijöitä kohdalle sattunut, mutta heti nousee karvat pystyyn. Eräs heilani lupasi remontoida omakotitalonsa minulle mieleiseksi ja olisi lainannut minulle rahaa, koska olin asuntovelkainen. En halunnut sitoutua häneen, koska en ollut yhtään rakastunut.
Aviomieheni on vaatimaton, meillä on elämä hyvin.
Hirvee "pröystäilijä" kun halusi auttaa, hyi olkoon!!!!! Mikä ihmisiä vaivaa?
Toisaalta täällä haukutaan jatkuvasti miehet, jotka ei sitä rahaa anna jakoon, jos sitä heillä on.
Vierailija kirjoitti:
Minä pidän miehestä joka haluaa käyttää rahaa minuun, minun ilahduttamiseen.
Sellainen pihi nuuka mies ei pääse jatkoon.
Olen sitä mieltä,että tämä on merkki kuinka tärkeä olen hänelle.Muuten en ole sinänsä rahamiesten perään.
Minä en pidä naisista joita minun pitää "ostaa" itselleni.
Rahalla leveily antaa ihmisestä arvoiltaan ja ajatuksiltaan yksinkertaisen, juntin ja sosiaalisesti taidottoman kuvan. Viimeks kun tsekkasin niin mikään noista ei ole kuuminta hottia parisuhdemarkkinoilla.
Köyhänä mieleltään avoimena ja positiivisena pärjäävä ihminen taas on luova, vakaa eikä murru pienestä, eli todennäköisesti hyvä kumppani elämän myrskyissä. Kyllähän sitä moni arvostaa yhtä paljon kuin toiset helppoa elämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä helvettiä nyt taas?! Sun pitää asua jossain läh
Nii-i, se laina on aika luonnollinen osa, että se elämä ns etenee.
köyhän vihervassarifeministin silmissä normaali rahankäyttökin näyttää leveilyltä
On tällaisia pröystäilijöitä kohdalle sattunut, mutta heti nousee karvat pystyyn. Eräs heilani lupasi remontoida omakotitalonsa minulle mieleiseksi ja olisi lainannut minulle rahaa, koska olin asuntovelkainen. En halunnut sitoutua häneen, koska en ollut yhtään rakastunut.
Aviomieheni on vaatimaton, meillä on elämä hyvin.