En tiedä olenko outo nainen,mutta minuun ei tee vaikutusta jos mies leveilee uudella autolla ym, antaa ymmärtää että rahaa löytyy
Elämäni upein suhde oli kun olin lomautettu ja mies etsi töitä,rahasta oli tiukkaa mutta seksi oli upeaa ja huumori kukki. Syötiin nuudeleita ja lainattiin kirjastosta leffoja. Kuunneltiin järven yli kantautuvia festareita miehen parvekkeella ja juotiin itsetehtyä viiniä. Ikävöin välillä tätä miestä.
Toki rahasta on iloakin,mutta lähinnä alkaa haukotuttaa jos mies kertoo suurieleisesti että hänellä on oma talo tai uusi auto. Ja vetää luottokortin esiin sillä tavoin että katsokaa kaikki!
Kommentit (309)
Upealla autolla saa naisen kuin naisen, totesi eräs mies. Muuta ei aikonut tarjota. Aika halpa hinta seuralaisesta.
Vierailija kirjoitti:
Leveily voi olla jotain alle 20v touhua kun on ekasta kesätyöpaikasta duunarin lapsi saanut sen pari tonnia rahaa...
Aikuisten maailmassa vetoaa yleensä sellainen tietynlainen vakaus. Laadukas ehjä auto ja hoidettu koti sekä järkeä ja vastuuta korvien välissä on paljon seksikkäämpää.
Leveilijät on lapsellisia, ei noista asioista numeroa tarvitse tehdä.
Ihmisen ydin syntyy lapsuudessa. Kun itsetuntoa ja tunnetaidot eivät pääse kehittymään niitä on vaikea korjata myöhemmin. Jotkut kompensoi omaa epävarmuuttaan ulkoisilla puitteilla, jotkut haukkumalla muita, jne.
Vaikka somen paukutus muiden huonoudesta, jne on nyt tauotonta ja itseäänkin kutakin kuumottavaa, henkilökohtainen neuvoni on myös antaa sille mahdollisimman vähän huomiota.
Ja ap, käyt kakalla ihan samalla tavalla kuin me muutkin.
Mulla olis täällä yks persaukinen ukko joka etsii uutta elättäjää. Laitanko tulemaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenen nimissä se auto on? pankin nimissä? entäpä se hieno talo? Onko kiinnitetty pankille? sekin voi olla mahdollista. Höylääkö korttia visan puolelle? kaikki on mahdollista.
Kyllä ne rahat aikanaan loppuu.
Tuokin on käänteistä leveilyä. Paheksumalla ihmisiä joilla varallisuus on hankittu lainarahalla annat samalla ymmärtää olevasi itse parempi kun sinä olet ihan säästänyt ja saanut ostettua asioita ilman lainaa.
Monihan se pitää autoa omansa vaikka auto onkin pankin nimissä ja sitten leuhkitaan liikenteessä, samoiten talonsa kanssa. Annetaan sellaiset kulissit kavereille ja naapureille ettähyvin menee ja rahaa on! kulissien ei voida antaa kaatua.
en näe köyhän elämässä mitään tavoittelemisen arvoista
Vierailija kirjoitti:
"Kaikkea omistamista tunnutaan pitävän pahana ja ihmisten pitäisi elää köyhinä mutta niin vapaina kapitalismin kahleista."
Omistamisessa ei ole mitään pahaa vaan siinä asenteessa että kun minä omistan jotain niin se tekee minusta myös ihmisenä jotenkin paremman.
Minäkin omistan kaikenlaista jota en olisi nuorena ikinä kuvitellut omistavani mutta se ei todellakaan ole se asia joka määrittää minua ihmisenä tai mitä haluaisin tulevan muille ensimmäisenä mieleen kun ajattelevat minua.
Ihminen joka leveilee rahoillaan haluaa että ihmiset näkevät hänet ennen kaikkea varakkaana, eivät sinä ihmisenä joka hän pohjimmiltaan on. Hän itse asiassa ajattelee että ei riitä omana itsenään vaan hänen pitää olla varakas jotta olisi jotain.
En itse koe olevani muita parempi vaan samalla tasolla. Toisten mielestä tunnun olevan alemman tason ihminen koska en asu vuokralla kerrostalossa enkä käytä julkista liikennettä.
Varsinki deittaillessa tämä tulee selväksi kun treffeillä kertoessani missä asun toisen asenne muuttuu silmin nähden. Ja ei, en mainitse asuinmuotoa kuin kysyttäessä.
Miehet leveikevät niillä autoillaan maksimissaan toisilleen. En edes huomaa, jos naapuri on vaihtanut autoa 😁
mitä pahaa siinä on että tykkää ajaa uudella autolla eikä jollain vanhalla paskaromulla
Vierailija kirjoitti:
Kenen nimissä se auto on? pankin nimissä? entäpä se hieno talo? Onko kiinnitetty pankille? sekin voi olla mahdollista. Höylääkö korttia visan puolelle? kaikki on mahdollista.
Ihan kuin nämä olisi huonoja asioita? Sanoisin pikemminkin, että jos eteen tulee mies, joka retostelee sillä että on velaton auto ja talo, niin silloin vasta kannattaakin juosta. Edelleen näilläkin koroilla vain täydellinen riemuidiootti maksaa mitään ns. "käteisellä"...
Nämä ovat niitä, jotka hankkivat kumppanille lahjoja jollaisia hän ei halua, koska rikkkaat hankkivat vaimoilleen sellaisia. Järjestää lomia, jollaiille kumppani ei halua. Esittelee sängyssä temppuja joita nainen ei haluaisi, mutta kun naiset kuulemma rakastavat kun mies tekee niin. Kaikki on päälle liimattua ja teennäistä, ja kumppani saa luvan esittää stereotyyppistä kumppania.
Vierailija kirjoitti:
En sano sitä leveilyksi vaan elintasoksi. Omassa tuttavapiirissä kaikilla on kalliimpi auto ja suht hienot omakotitalot. Olemme ikäluokkaa 50 plus joten kaikki ne autot ja talot on myös maksettu jo.
Eikö saa haluta omakotitaloa ja vähän parempaa autoa? Ja sinun pitää piiloutua pöydän alle jos nämä olet onnistut hankkimaan? Niin ja se ruoka pitää ravintolassa maksaa kolikoilla?
N50+
Vierailija kirjoitti:
Entä jos mies ei leveile vaan yksinkertaisesti nauttii työnsä hedelmistä? Vai oletko vain ideologian takia varallisuutta vastaan?
Niinpä, pitääkö teeskennellä ettei ole väliä. Kuitenkin varmasti parempi elintaso kelpaisi, jos sitä olisi tarjolla
Vierailija kirjoitti:
Miehet leveikevät niillä autoillaan maksimissaan toisilleen. En edes huomaa, jos naapuri on vaihtanut autoa 😁
Oikeassa elämässä ei leveile koska kaikilla naapurustossa on sama elintaso. En minäkään huomaa naapurin autonvaihtoa koska naapurilla ei ole omaa autoa vaan vaihtuvien miesystävien autot pihassa. Ei ole muuten kahta viikkoa peräkkäin sama auto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kuin nämä olisi huonoja asioita? Sanoisin pikemminkin, että jos eteen tulee mies, joka retostelee sillä että on velaton auto ja talo, niin silloin vasta kannattaakin juosta. Edelleen näilläkin koroilla vain täydellinen riemuidiootti maksaa mitään ns. "käteisellä"...
Kyllähän se on mukavaa kun kaikki on velatonta, voi sijoitella vapaasti ihan vain harrastuksen vuoksi ja matkustella myös. Kyllä ainakin sijoitusasunnot kannattaa hankkia suoralla käsirahalla, autoilla mitään arvoa ole loppujen lopuksi ja halvemmallakin pääsee.
Vierailija kirjoitti:
Et ole outo, vaan samanlainen kuin 90 % naisista. Tuo on jokin miesten keksimä juttu, että nainen valloitetaan rahalla ja hienolla autolla. Se pätee kyllä joihinkin naisiin, mutta vain pieneen osaan.
No nyt tuli kyllä sellasta bullshittiä taas ku olla voi. 90 %. Pliis.
Kyllä todellakin ymmärrän, miksi moni mies ajattelee että naiset on rahan perään. Se on ihan elävästä elämästä se esimerkki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne rahat aikanaan loppuu.
Tuokin on käänteistä leveilyä. Paheksumalla ihmisiä joilla varallisuus on hankittu lainarahalla annat samalla ymmärtää olevasi itse parempi kun sinä olet ihan säästänyt ja saanut ostettua asioita ilman lainaa.
Monihan se pitää autoa omansa vaikka auto onkin pankin nimissä ja sitten leuhkitaan liikenteessä, samoiten talonsa kanssa. Annetaan sellaiset kulissit kavereille ja naapureille ettähyvin menee ja rahaa on! kulissien ei voida antaa kaatua.
Se nyt on helppo tarkistaa onko omat, velaksi vai firman
Et ole outo. Ei tee omaisuus tai velkarahalla hankittu sellainen minunkaan vaikutusta. Olen aina enemmän arvostanut puolisokandidaatissa sitä sisintä, hyviä käytöstapoja ja hyvää seksiä, kuin elämäntavalla leveilemistä. (Ja kyllä, tietyt maskuliiniset fyysiset seikat on vedonneet minuun, se on kai sitä biologiaa). Mutta pitää jakaa samat arvot.
Sitä paitsi aina voi sattua jotain, ja silloin on tärkeämpää kuka sun vierelläsi seisoo kuin että onko autotallissa Porche tai kokonainen autokauppa, jota se puoliso hinkkaa ja kiillottaa ettei vaan ruostu. Kas kun sinä vanhenet etkä voi vältellä ryppyjä ja puoliso siinä rinnalla vanhenee myös ja toivottavasti pysyy rinnallasi, vaikka et enää näytä ihan kedon kukkaselta vaan ruostetta tulee.
Puolisoni on normiverkkareissa kulkeva lippalakkityyppi, ja yhdessä tässä on menty 27 vuotta, perustettu perhe ja hommattu ne ulkoisetkin puitteet (ja yhdessä mietitty että mihin on oikeasti varaa). Minä olen asiantuntijatyössä itse, ja isopalkkaisempi, vuosien varrella olen työn ohessa yliopistonkin käynyt ja tehnyt uraa. Omaisuutta paljoooon tärkeämpää on ollut se, että kun on ollut tiukka paikka, niin toinen on seissyt siinä vierellä, lohduttanut ja pitänyt puoliasi. Oma napa ei ollut se ensimmäinen asia.
Eilen tulin taas ulkomaan työmatkalta kotiin ja mies oli lentokentällä koiran kanssa vastassa, koska halusi tulla.
Se on hyvä se laulu "Mistä tunnet sä ystävän".
Vierailija kirjoitti:
mitä pahaa siinä on että tykkää ajaa uudella autolla eikä jollain vanhalla paskaromulla
Siinä ei ole mitään pahaa. Mutta se on leveilyä, jos kerrot naiselle kysymättä auton merkin ja vuosimallin. Nainen ehtii kyllä nähdä ne sitten, kun lähdette yhdessä sillä autolla jonnekin.
Et ole outo. Koirilla, autoilla, rahalla leveilevät ja vielä lihaksilla varustettuna, tuo minulle ensimmäisenä mieleen munattomuuden. Suomeksi: pieni mu-nai-nen mies.
jollain egoa täytyy nostaa
Enhän sanonut ollenkaan mitä omistan. Tuskin se kenenkään muun mielestä olisi mitään.