En tiedä olenko outo nainen,mutta minuun ei tee vaikutusta jos mies leveilee uudella autolla ym, antaa ymmärtää että rahaa löytyy
Elämäni upein suhde oli kun olin lomautettu ja mies etsi töitä,rahasta oli tiukkaa mutta seksi oli upeaa ja huumori kukki. Syötiin nuudeleita ja lainattiin kirjastosta leffoja. Kuunneltiin järven yli kantautuvia festareita miehen parvekkeella ja juotiin itsetehtyä viiniä. Ikävöin välillä tätä miestä.
Toki rahasta on iloakin,mutta lähinnä alkaa haukotuttaa jos mies kertoo suurieleisesti että hänellä on oma talo tai uusi auto. Ja vetää luottokortin esiin sillä tavoin että katsokaa kaikki!
Kommentit (309)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitti deittivinkeistä 😊
Jatkossa kerron naisille että olen työtön haaveilija jolla ei ole mitään omaisuutta, ruuankin hankin kauppojen roskiksista. Saan kaikki sympatiapisteet ja samalla kyydit naisen (omistamassa) makkarissa.
Kalliossa varmaan näin. Espoossa ei ehkä toimisi.
Kyllä minä täältä Westendistä Kallioon pääsen helposti.
Mutta miksi ihmeessä haluaisit, kun kerran olet päässyt Kalliosta pois?
Käymään siellä naisen luona tietenkin. Ei mun tarvi sinne asumaan jäädä.
Vierailija kirjoitti:
En sano sitä leveilyksi vaan elintasoksi. Omassa tuttavapiirissä kaikilla on kalliimpi auto ja suht hienot omakotitalot. Olemme ikäluokkaa 50 plus joten kaikki ne autot ja talot on myös maksettu jo.
Leveilyä siitä tulee, jos sitä pitää mainostaa koko ajan. Olen köyhistä oloista päässyt vihreälle oksalle, mutta en tuo sitä ikinä esille. Edesmennyt äitini opetti, että raha-asiat ja omaisuus ovat yksityisasioita ja niiden mainostaminen osoittaa tyhmyyttä. Hän oli sentään kaksi vuotta kiertokoulua känyt ihminen.
Jos nyt autoista puhutaan, niin yleensä niitä erikoisempia virityksiä ostetaan tehdäkseen vaikutuksen muihin miehiin.
Joku Volvon, Mersun tai Teslan uusinkin malli voi olla vain käyttöauto. Mutta joku avoporche tai bemarin 8-luokan cabrio on jo ihan vaan pröystäilytarkoituksiin suomen säässä.
50-villityksessä miehet konpensoi usein nuoruuden menetystä autolla. En tiedä mikä logiikka siinä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitti deittivinkeistä 😊
Jatkossa kerron naisille että olen työtön haaveilija jolla ei ole mitään omaisuutta, ruuankin hankin kauppojen roskiksista. Saan kaikki sympatiapisteet ja samalla kyydit naisen (omistamassa) makkarissa.
paljo velottaa
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt autoista puhutaan, niin yleensä niitä erikoisempia virityksiä ostetaan tehdäkseen vaikutuksen muihin miehiin.
Joku Volvon, Mersun tai Teslan uusinkin malli voi olla vain käyttöauto. Mutta joku avoporche tai bemarin 8-luokan cabrio on jo ihan vaan pröystäilytarkoituksiin suomen säässä.
50-villityksessä miehet konpensoi usein nuoruuden menetystä autolla. En tiedä mikä logiikka siinä on.
valkoihoiset lapset lentäny pesästä ja valkoihoiset lapsenlapset tarvii kyytiä mitä pahaa kunnon autossa on
Vierailija kirjoitti:
No itse ostaisin BMW i8 mallin ihan vain mielenkiinnosta jos varaa olisi. Ei mulla kiinnostais mitä muut on siitä mieltä. Eihän kukaan edes näkis mua sen kanssa kun asun korvessa.
Taitaa tuo muiden mielipiteistä välittäminen olla vain ekstroverttien some pellejen hommaa.
Mitä minä teen sillä tiedolla, että toisella on rahaa? Eivät ne ole minun rahojani. Tietysti olen iloinen, jos minulla on varakkaita ystäviä.
Jostain tapailusuhteesta on pitkä matka siihen, että muutetaan toisen kotiin asumaan.
saa olla aika helvetin tyhmä jos haluaa persaukisen puolison
Haha, voitaisiin lapsien kanssa tulla viikonloppulomalle miehen hienoon taloon. Muuta iloa siitä ei olisi.
Vierailija kirjoitti:
Mutku se on niin lutunen nukkuessaan krapulaansa pois tossa sohvalla. Eihän raukalla ole muuta elämässään kuin juoda halpaa kaljaa kotona kun ei töitäkään ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitti deittivinkeistä 😊
paljo velottaa
Yhden köyhäily performanssin.
Vierailija kirjoitti:
Persaukisuus - omavaraisuus - varakkuus. Suurin osa ihmisistä on omavaraisia, ehkä 10 % on persaukisia ja 10 % varakkaita.
Itse en miehenäkään ymmärrä autoilla leveilyä, nolompaa en tiedä.
Kertoo yleensä kyseisen henkilön vähäisestä aivotoiminnasta ja ideologiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persaukisuus - omavaraisuus - varakkuus. Suurin osa ihmisistä on omavaraisia, ehkä 10 % on persaukisia ja 10 % varakkaita.
16 prosentilla pankin aktiivisista asiakkaista on alle 100 euroa talletuksia. Tilastokeskuksen elinolotilaston mukaan 25 prosenttia suomalaisista kotitalouksista ei selviäisi yllättävästä menosta.
Huonosta itsetunnosta se kertoo, siis jos leveilee eli tuo esiin vaikkei kysytä ja muistaa mainita paljonko maksoi jne.
oikeasti rikkaat näkee veneestä kun pelkkä pensa tankki voi olla 2000 litraa
Kaikki esittäminen muiden mielipiteiden takia on tyhmää. Lasken tähän siis sekä elokapinoinnin jotta saa seuraa, autolla leveilyn status tarkoituksessa, somessa luksuselämän mainostamisen ja niin edelleen. Jos tekee asioita omaksi ilokseen niin siitä vain, muiden mielipiteiden takia ei kannata tehdä mitään.
Vierailija kirjoitti:
oikeasti rikkaat näkee veneestä kun pelkkä pensa tankki voi olla 2000 litraa
On mulla vene mökillä, käyn sillä kalassa. Mökki on suvun yhteinen, isoisoisän itse käsin tekemä.
Oonko rikas?
Vierailija kirjoitti:
Huonosta itsetunnosta se kertoo, siis jos leveilee eli tuo esiin vaikkei kysytä ja muistaa mainita paljonko maksoi jne.
Muutaman kerran on joku baarijutteluseura maininnut, että on ostanut omistusasunnon. Kai se kertoo siitä, että haluaa säästää rahaa. Joskus on joku deitti myös kertonut, että perheellä on mökki, ja kautta rantain kysynyt, että mitä omaisuutta mun perheellä on. Onko siis mökkiä ym. minne voi mennä viettämään aikaa.
Jokaisella on omat omaisuutensa. Jos miehellä on hieno talo ja hieno auto, niin kivaa. En minä kuitenkaan siellä asu tai aja hänen autollaan. Ei ole edes ajokorttia.