En tiedä olenko outo nainen,mutta minuun ei tee vaikutusta jos mies leveilee uudella autolla ym, antaa ymmärtää että rahaa löytyy
Elämäni upein suhde oli kun olin lomautettu ja mies etsi töitä,rahasta oli tiukkaa mutta seksi oli upeaa ja huumori kukki. Syötiin nuudeleita ja lainattiin kirjastosta leffoja. Kuunneltiin järven yli kantautuvia festareita miehen parvekkeella ja juotiin itsetehtyä viiniä. Ikävöin välillä tätä miestä.
Toki rahasta on iloakin,mutta lähinnä alkaa haukotuttaa jos mies kertoo suurieleisesti että hänellä on oma talo tai uusi auto. Ja vetää luottokortin esiin sillä tavoin että katsokaa kaikki!
Kommentit (309)
Ikävöin välillä tätä miestä?!
Pyörit deittimarkkinoilla ja kohtaat miehiä jotka kompensoivat omaa epävarmuuttaan leveilemällä? Iloisesti unohdat ne vaatimattomat kaverit?
Vierailija kirjoitti:
Et ole outo, vaan samanlainen kuin 90 % naisista. Tuo on jokin miesten keksimä juttu, että nainen valloitetaan rahalla ja hienolla autolla. Se pätee kyllä joihinkin naisiin, mutta vain pieneen osaan.
Korjaus: Se pätee kyllä joihinkin naisiin, mutta vain valtaosaan.
Mä olin joskus parisuhteessa tuollaisen leveilijän kanssa. Rasittavaahan se oli, mutta hän oli tosi komea, joten parin vuoden verran sitä jaksoi kuunnella.
Ap, vietä vähemmän aikaa somessa
Vierailija kirjoitti:
"Saanko minä sanoa että omistan uudehkon auton, omakotitalon ja tilillä on rahaa vai onko se leveilyä?"
Riippuu ihan siitä että koetko erikseen tarvetta tuoda nuo esiin silloin kun asiasta ei ole muuten puhetta vai tulevatko nuo vain ilmi muun keskustelun lomassa luontevasti ilman että teet asiasta suurta numeroa.
Kyllä se monesti näissä ketjuissa kuulostaa olevan leveilyä jos mieheltä kyytiä kysyttäessä vastaa "On minulla vuoden 1982 Toyota tallissa jolla voin kyydittää".
Kaikkea omistamista tunnutaan pitävän pahana ja ihmisten pitäisi elää köyhinä mutta niin vapaina kapitalismin kahleista.
Et ole outo. Sama kokemus... uraohjukset ovat suorituskeskeisiä niin sängyssä kuin kaikessa elämässään. Kaikkea on... mutta elämästä nauttiminen puuttuu. Tärkeintä on näyttää muille että hyvin menee..
Vierailija kirjoitti:
Saanko minä sanoa että omistan uudehkon auton, omakotitalon ja tilillä on rahaa vai onko se leveilyä?
Se on leveilyä silloin, jos tuot asiaa esiin muuten kuin silloin, kun se tulee luonnostaan esiin asiayhteydessä. Ei ole leveilyä, jos mietitte yhteistä retkeä ja toteat: "Mulla on auto, voidaan mennä sillä." Auton merkkiä ei kuitenkaan kannata tuossa mainita, vaan sen nainen ehtii nähdä sitten, kun lähdette yhdessä sillä liikkeelle.
Rahoista puhuminen tekee muuten huonon vaikutuksen, mutta on ok sanoa jostain menneistä asioista puhuessa esim: "Silloin piti mennä minimibudjetilla, kun oli rahoista tiukkaa. Nyt on onneksi paljon väljempää."
Vierailija kirjoitti:
Et ole outo, vaan samanlainen kuin 90 % naisista. Tuo on jokin miesten keksimä juttu, että nainen valloitetaan rahalla ja hienolla autolla. Se pätee kyllä joihinkin naisiin, mutta vain pieneen osaan.
No, jos mies sanoo haaveilevansa avobemarista, suunpielestä karkaan aika nopeasti huono vitsi munan jatkeesta. Mikä saa muuten niin fiksun naisen pilkkaamaan miesten heikkoa itsetuntoa?
Olen tavannut muutamia sun kuvaileman kaltaisia miehiä. Minussa he ovat aiheuttaneet syvän vaivaantuneisuuden tunteen, koska materialla kehuskelu antaa ihmisestä hyvin yksinkertaisen vaikutelman.
Vierailija kirjoitti:
Onpa tullut vastaan noita rahalla ja statuksella leveilijöitä ja namedroppailijoita. He tuntuvat viihtyvän kanssani, koska osaan kuunnella kiinnostuneen oloisena ja nauraa oikeissa paikoissa. Joo, ei seksiä läheisempää tuttavuutta kannata näiden kanssa tehdä.
Eli flirttailuun ja seksiin jää näillä herroilla sun kanssa hommat? Varmaan itkevät karua kohtaloaan 🤣
Leveily voi olla jotain alle 20v touhua kun on ekasta kesätyöpaikasta duunarin lapsi saanut sen pari tonnia rahaa...
Aikuisten maailmassa vetoaa yleensä sellainen tietynlainen vakaus. Laadukas ehjä auto ja hoidettu koti sekä järkeä ja vastuuta korvien välissä on paljon seksikkäämpää.
Leveilijät on lapsellisia, ei noista asioista numeroa tarvitse tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa tullut vastaan noita rahalla ja statuksella leveilijöitä ja namedroppailijoita. He tuntuvat viihtyvän kanssani, koska osaan kuunnella kiinnostuneen oloisena ja nauraa oikeissa paikoissa. Joo, ei seksiä läheisempää tuttavuutta kannata näiden kanssa tehdä.
Eli flirttailuun ja seksiin jää näillä herroilla sun kanssa hommat? Varmaan itkevät karua kohtaloaan 🤣
Hyvin ymmärsit lukemasi. Mikä tässä niin paljon naurattaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, jos mies sanoo haaveilevansa avobemarista, suunpielestä karkaan aika nopeasti huono vitsi munan jatkeesta. Mikä saa muuten niin fiksun naisen pilkkaamaan miesten heikkoa itsetuntoa?
Naisen uhriasema oikeuttaa puhumaan miehistä miten huvittaa.
Yleensä omaisuudestaan ja menestyksestään näkyvyyttä hakevat ihmiset kertovat myös sitä karua tosiasiaa menneisyydestään, että se on heille aivan uusi juttu. Ehkä koko suvussa. Siksi kannattaisi oman uskottavuuden nimissä miettiä missä ja kenen seurassa leveilee, koska se voi myös nostattaa myötähäpeää, noloutta, vaivautuneisuutta muissa.
se on haluaako asua vuokratalossa monikulttuurisessa slummissa vai omakotitalossa normaalien ihmisten naapurissa
suomessa ei edes ole rikkaita, jokaisella normaalilla ihmisellä on omakotitalo ja kesämökki, onpa saavutus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi mieleesi bemarista tuli heti vitsi munan jatkeesta?
Eikö teknisesti hyvä auto voi olla vain sitä? Itse olen ostanut aina bemareita miettimättä yhtään sen "leveily" -statusta. Ihan samaan tapaan Mersu, Skoda ja Honda on munan jatkeita.
"Kaikkea omistamista tunnutaan pitävän pahana ja ihmisten pitäisi elää köyhinä mutta niin vapaina kapitalismin kahleista."
Omistamisessa ei ole mitään pahaa vaan siinä asenteessa että kun minä omistan jotain niin se tekee minusta myös ihmisenä jotenkin paremman.
Minäkin omistan kaikenlaista jota en olisi nuorena ikinä kuvitellut omistavani mutta se ei todellakaan ole se asia joka määrittää minua ihmisenä tai mitä haluaisin tulevan muille ensimmäisenä mieleen kun ajattelevat minua.
Ihminen joka leveilee rahoillaan haluaa että ihmiset näkevät hänet ennen kaikkea varakkaana, eivät sinä ihmisenä joka hän pohjimmiltaan on. Hän itse asiassa ajattelee että ei riitä omana itsenään vaan hänen pitää olla varakas jotta olisi jotain.
Vierailija kirjoitti:
"Kaikkea omistamista tunnutaan pitävän pahana ja ihmisten pitäisi elää köyhinä mutta niin vapaina kapitalismin kahleista."
Omistamisessa ei ole mitään pahaa vaan siinä asenteessa että kun minä omistan jotain niin se tekee minusta myös ihmisenä jotenkin paremman.
Minäkin omistan kaikenlaista jota en olisi nuorena ikinä kuvitellut omistavani mutta se ei todellakaan ole se asia joka määrittää minua ihmisenä tai mitä haluaisin tulevan muille ensimmäisenä mieleen kun ajattelevat minua.
Ihminen joka leveilee rahoillaan haluaa että ihmiset näkevät hänet ennen kaikkea varakkaana, eivät sinä ihmisenä joka hän pohjimmiltaan on. Hän itse asiassa ajattelee että ei riitä omana itsenään vaan hänen pitää olla varakas jotta olisi jotain.
kummasti kuitenkin tulit tänne kertomaan omistuksistasi
älä koskaan ota köyhää vaimoa