Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä tuo korona oikeudenkäynti on oikein mikä on meneillään?

Vierailija
11.04.2024 |

Hanna Noyhek menossa todistamaan että koronapassi oli väärin ja Kirista Kiuru toimi väärin? Onko palstalaisilla tietoa?

Kommentit (562)

Vierailija
181/562 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku vinkata vaikka Ylelle ja Maikkarille tästä oikeudenkäynnistä? Eivät jostain syystä tiedä siitä ilmeisesti mitään.

Tietävät mutta ei ole uutiskynnyksen ylittävä ja hyvä niin.

"Oletko aina kuorinut appelsiinisi väärin?" sen sijaan on uutiskynnyksen ylittävä?

No hei mieti nyt itsekin kumpi on merkityksellistä. Huhhuh Hyvä vaan ettei meidän päätä vaivata kaikenmaailman turhilla oikeudenkäynneillä.

Vierailija
182/562 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä kyse ole yhdestä rajoitteesta vaan meidän suomalaisten perusoikeuksiin kajoamista, miten rokotteenottajat ovat niin tyhmiä? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/562 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelottavinta tässä kaikessa on se, että kun tämä tapahtui kerran, se voidaan toistaa koska tahansa. Minä ainakaan en halua elää maailmassa, jossa koska tahansa joku viranomainen voi tulla pakkopiikittämään minut tuotteella, joka on juuri hätäisesti kokoon kursittu. Niin kuin nyt kävi korona-injektion kanssa. Tätähän ollaan jo viemässä hyvää vauhtia eteenpäin. WHO:n haluama pandemiasopimus kolkuttaa ovella.

Järvinen totesi jo hyvin, että tämä on ollut nimenomaan poliittinen pandemia. Toki ihmisiä on kuollut, mutta vanhoja ja sairaita ihmisiä kuolee joka tapauksessa joka vuosi tuhansia ihan perus-influenssaan yms. Nyt tästä koronasta saatiin hyvä harjoitus tulevaa varten. Niin toivoisin, että suomalaiset jo vihdoin havahtuisivat tähän kuraan mitä meille on syötetty!! Katsokaa vaikka tuo Hanna Parikan haastattelu. Minä en sitä tänne linkittänyt, mutta olen sen katsonut. Katsokaa ja KUULKAA mitä siinä sanotaan! Money, money, money!!!

Ai tuliko viranomainen pakkopiikittämään sinut koronan aikaan? Laitapa todisteet vaikka Hesarille.

Video ois kiva, mutta valokuvatkin käy.

Vierailija
184/562 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää ihmiset ketkä oli tässä hullutuksessa mukana, on valmiita antamaan jopa itsemäärämis oikeutensa pois omasta kropasta. 

Mä oon monesti sanonut, nää on ihmisiä ketkä eivät osaa ottaa vastuuta itsestään ollenkaan. 

Nää kumartaa kaikkia "asiantuntijoita" ja ties ketä auktoriteetteja koska ne ei osaa itse ottaa vastuuta eivätkä ajatella mitään itse. 

Nää on ignorantteja ihmisiä. Aikuisia lapsia. 

Minä en ainakaan halua antaa omasta kropastani mitään kenellekkään, se on minun oma kroppa. 

Vierailija
185/562 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää ihmiset ketkä oli tässä hullutuksessa mukana, on valmiita antamaan jopa itsemäärämis oikeutensa pois omasta kropasta. 

Mä oon monesti sanonut, nää on ihmisiä ketkä eivät osaa ottaa vastuuta itsestään ollenkaan. 

Nää kumartaa kaikkia "asiantuntijoita" ja ties ketä auktoriteetteja koska ne ei osaa itse ottaa vastuuta eivätkä ajatella mitään itse. 

Minä en ainakaan halua antaa omasta kropastani mitään kenellekkään, se on minun oma kroppa. 

Näin! ja sen puolesta taistelemme!

Vierailija
186/562 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä öyhötetään Suomen hyvin minimaalisista rajoitteista, kaveri asuu Pariisissa ja siellä piti olla lupalappu kaupassa ja apteekissa käynteihinkin ja aikakin oli rajoitettu.

Eli jos jossain tehdään suurempaa vääryyttä, ei pienempiä tarvitse edes miettiä? Totta. En käsitä miksi Vantaan kouluampumisesta jauhetaan kun Yhdysvalloissa tapahtuu paljon pahempia kouluampumisia.

Voi pyhä jysäys sun asioiden vääntelyäsi.

Vierailija
187/562 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teille taistelua on väniseminen keskustelupalstoilla ja valeinfoahan te levitätte Venäjän puolesta, joten... Taistelette siis Venäjän puolesta. Asia selvä.

Vierailija
188/562 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te nyt sekoilette, mitään painostusta rokottautumiseen ei ollut!

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008325487.html

LEHTONEN on jakanut aktiivisesti rokotuksia vastustavat kolmeen ryhmään: rokotuspelkoisiin, naturisteihin ja salaliittoteoreetikkoihin.

Rokotuskammoiset nostavat esiin rokotusten sivuvaikutukset ja liioittelevat niitä, naturistit puolestaan vähättelevät rokotusten tehoa ja pitävät infektion sairastamista parempana vaihtoehtona. Naturistit myös puhuvat puhtaan ja luonnonmukaisen elämän oikeudesta: kehoon ei panna mitään vieraita aineita kuten rokotuksia.

Salaliittoteoreetikot epäilevät, että kaikkeen on piilotettu jokin salainen agenda. He hakevat myös koronarokotuksista jotakin muuta sanomaa kuin kansanterveyden edistämistä, Lehtonen miettii.

TÄYSIN NEUTRAALIA UUTISOINTIA!!!

Vierailija
189/562 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellistä porukkaa täällä. Kaikki me kuollaan kuitenkin johonkin joskus. Eikä kukaan etukäteen tiedä mihin ja koska. Kamalaa vinkumista siitä kuka ottaa jonkun saaterin rokotteen ja kuka ei. Jessus että mua ärsyttää. Täällä mitään pakkorokotuksia edes ole ollut, vai kuinka moni teistä on raahattu raudoissa väkisin rokotettavaksi? Ihan itse me kaikki ollaan päätetty ottaa tai olla ottamatta rokotuksia, ja kannamme omien valintojenne seuraukset. 

Vierailija
190/562 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä kyse ole yhdestä rajoitteesta vaan meidän suomalaisten perusoikeuksiin kajoamista, miten rokotteenottajat ovat niin tyhmiä? 

Perusoikeuksiin kuuluu myös se että saa ottaa rokotteet niin halutessaan, eikö niin?

Vierailija
191/562 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä öyhötetään Suomen hyvin minimaalisista rajoitteista, kaveri asuu Pariisissa ja siellä piti olla lupalappu kaupassa ja apteekissa käynteihinkin ja aikakin oli rajoitettu.

Eli jos jossain tehdään suurempaa vääryyttä, ei pienempiä tarvitse edes miettiä? Totta. En käsitä miksi Vantaan kouluampumisesta jauhetaan kun Yhdysvalloissa tapahtuu paljon pahempia kouluampumisia.

Voi pyhä jysäys sun asioiden vääntelyäsi.

Missä kohdassa vertaus ontuu?

Vierailija
192/562 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perusoikeuksiin kuuluu myös se että saa ottaa rokotteet niin halutessaan, eikö niin?

Tottakai. Sitä ei tietääkseni ole yritetty estää esim. estämällä rokotettujen työntekoa ja vapaa-ajan aktiviteetteja?

Vierailija
193/562 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teen päätökset itsenäisesti ilman sun mielipiteitäsi.

Vierailija
194/562 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenkeissä oli yks lääkäri, tää lääkäri suositteli ihmisille kaikenmaailman pillereitä sun muita työkseen. 

No tältä lääkäriltä kysyttiin, että olisitko sä valmis itse syömään näitä suosittelemiasi tuotteita? 

Lääkäri vastasi, että en. Minä tiedän että ne ei ole hyväksi ihmisille. 

No lääkäriltä kysyttiin, että miksi sä sitten suosittelet niitä muille? 

Lääkäri sanoi yksinkertaisesti, koska minulla on oma perhe elätettävänä. 

Lääkäri ajatteli perhettään. Hyvinvointia mikä tulee rahan kautta. Hän ajatteli kattoa pään päällä. 

Ei tää maailma ole niin ruusunen kuin miltä se näyttää. 

Vierailija
195/562 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.helsinki.fi/fi/uutiset/pandemiat/koronarokotuksia-ottivat-v…

Johan tuo tutkittiin, ketkä eivät ottaneet. Taisi mennä niin päin, että tyhmät eivät ottaneet.

Vierailija
196/562 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Suomen media ei puhu rokotehaitoista mitään? 

Tiedän lukuisia ihmisiä kellä niitä on ollut

Minä en tiedä yhtäkään.

Ehkä se oli vain sattumaa mutta minä tunnen -tunsin- useamman iäkkään ihmisen jotka kaikki saivat viiiko pari koronarokotteen jälkeen massiivisen infarktin ja menehtyivät siihen. Kenelläkään ei ollut aiemmin ollut mitään aivo- tai sydänperäisiä ongelmia.

Vierailija
197/562 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jenkeissä oli yks lääkäri, tää lääkäri suositteli ihmisille kaikenmaailman pillereitä sun muita työkseen. 

No tältä lääkäriltä kysyttiin, että olisitko sä valmis itse syömään näitä suosittelemiasi tuotteita? 

Lääkäri vastasi, että en. Minä tiedän että ne ei ole hyväksi ihmisille. 

No lääkäriltä kysyttiin, että miksi sä sitten suosittelet niitä muille? 

Lääkäri sanoi yksinkertaisesti, koska minulla on oma perhe elätettävänä. 

Lääkäri ajatteli perhettään. Hyvinvointia mikä tulee rahan kautta. Hän ajatteli kattoa pään päällä. 

Ei tää maailma ole niin ruusunen kuin miltä se näyttää. 

Ja samoin toimii kaikki muukin, voiton tekeminen on tärkeintä, ei ihmisen hyvinvointi. 

Vierailija
198/562 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä te nyt sekoilette, mitään painostusta rokottautumiseen ei ollut!

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008325487.html

LEHTONEN on jakanut aktiivisesti rokotuksia vastustavat kolmeen ryhmään: rokotuspelkoisiin, naturisteihin ja salaliittoteoreetikkoihin.

Rokotuskammoiset nostavat esiin rokotusten sivuvaikutukset ja liioittelevat niitä, naturistit puolestaan vähättelevät rokotusten tehoa ja pitävät infektion sairastamista parempana vaihtoehtona. Naturistit myös puhuvat puhtaan ja luonnonmukaisen elämän oikeudesta: kehoon ei panna mitään vieraita aineita kuten rokotuksia.

Salaliittoteoreetikot epäilevät, että kaikkeen on piilotettu jokin salainen agenda. He hakevat myös koronarokotuksista jotakin muuta sanomaa kuin kansanterveyden edistämistä, Lehtonen miettii.

TÄYSIN NEUTRAALIA UUTISOINTIA!!!

Jo on lokerointi. Itse en sovi yhteenkään noista. Olen realisti, ja perustan päätökseni tutkittuun tietoon. En arvauksiin, ennustuksiin, tai toiveisiin. Tämä oli oma peruste olla ottamatta rokotetta.

Jep. Mutta jos joku väittää, että painostamista tai mustamaalaamista ei ollut, on kyllä todella huono muisti. 

Vierailija
199/562 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten rokotteenottajat ovat niin tyhmiä etteivät ymmärrä tätä kokonaisuutta? Jokainen saa ottaa mitä tahansa myrkkyä kroppaansa, mutta kun lähetään syrjimään ja terveystietoja urkkimaan, niin viimeistään siinä vaiheessa pitäisi hälytyskellojen soida vähän tyhmemmälläkin. Kiitos Mika Vauhkalalle että lähti tätä asiaa tuomaan esille.

Kovin kiinnostuneita olette ihmisten terveystiedoista .  Jokaisesta kuolleesta yritätte nuuskia onko ottanut rokotteita ja pistätte haudalla polkaksi.

Vierailija
200/562 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotevastaisten lauantain kokoontumisajot av:lla.

Huvittavaa luettavaa :)

Ketju on lukittu.