Mikä tuo korona oikeudenkäynti on oikein mikä on meneillään?
Hanna Noyhek menossa todistamaan että koronapassi oli väärin ja Kirista Kiuru toimi väärin? Onko palstalaisilla tietoa?
Kommentit (562)
Vierailija kirjoitti:
Miksi Suomen media ei puhu rokotehaitoista mitään?
Tiedän lukuisia ihmisiä kellä niitä on ollut
Ei saa asettua vastaan, muuten voi lähteä katto pään päältä :)
Vierailija kirjoitti:
Älähän nyt, mm. kuukautiskierron häiriöt johtuivat helpotuksesta.
Jahas, tänne ilmestynyt koronarokotevastaisten ketju jossa taas haukutaan ihmiset jotka eivät ole samaa mieltä heidän kanssaan. No, mahtuuhan tänne älämölöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun perheessä kukaan ei lähtenyt mukaan tähän huijaukseen. Se oli ihan päivänselvä asia alusta asti.
Olemme maanläheinen ja järkevä perhe.
Eikö ole ihanaa? Ette koskaan sairastu mihinkään ja elätte ainakin 200- vuotiaiksi.
Korona-asiantuntija Korennolta (rak.ins) on näköjään tullut youtube, miksi rokotetut vanhenevat nopeasti.
Rupesin miettimään, munkin 50 v poika vaika on lapsenkasvoinen ollut aina on saanut olemukseensa ikäisensä oloa. Teinipoika on kasvanut 180 cm pitkäksi ja saanut partaa ja miehen äänen. Totta puhuu Korento.
Itse siis olen 79, kävin sairauteni kontrollissa. Lääkäri totesi : olet niin virkeä ja hyvinvoiva ikäiseksi. Miksei minua 5 piikkiä vanhentanut tai kuolettanut?
Sukulainen ei saanut ottaa rokotetta lääketieteellisistä syistä, ja oli kuolla koronaan. Kertoi vanhentuneensa 10 vuotta. Korona se on mikä vanhentaa joitakin.
Itselläni on kolme rokotetta, eikä ne, eikä korona vanhentaneet yhtään.
Älkää hyvät ihmiset vastatko näille. Antakaa huutaa keskenään. Tämä asia on jo ratkaistu. Tartuntatautilakiin on lisätty mahdollisuus pakkorokotukseen kaikille tarvittaessa. Ei tarvitse kysellä eikä houkutella. Harmi vaan, että tällä hetkellä leviävään adenovirukseen ei ole rokotusta. Vie nuoria tehohoitoon asti muutamassa varuskunnassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun perheessä kukaan ei lähtenyt mukaan tähän huijaukseen. Se oli ihan päivänselvä asia alusta asti.
Eikö ole ihanaa? Ette koskaan sairastu mihinkään ja elätte ainakin 200- vuotiaiksi.
Korona-asiantuntija Korennolta (rak.ins) on näköjään tullut youtube, miksi rokotetut vanhenevat nopeasti.
Rupesin miettimään, munkin 50 v poika vaika on lapsenkasvoinen ollut aina on saanut olemukseensa ikäisensä oloa. Teinipoika on kasvanut 180 cm pitkäksi ja saanut partaa ja miehen äänen. Totta puhuu Korento.
Itse siis olen 79, kävin sairauteni kontrollissa. Lääkäri totesi : olet niin virkeä ja hyvinvoiva ikäiseksi. Miksei minua 5 piikkiä vanhentanut tai kuolettanut?
Varmaan sama syy kuin meissäkin, 76 ja 72 ikäiset olemme ja vastikään vuositarkastukseesa täysin terveiksi havaittu. Meidän piti kuolemaan jo heti ekan piikin saatuamme. Ilmoitin siloisessa ketjussa edelleen elossa olevamme, niin kas kummaa, se päivämäärä siirtyi kuin maalitolpat konsanaan muutamaan kertaan. Ja kaikesta päätellen emme ole vieläkään kuolleet koska tätä kirjoitan kaikkien saatujen rokotteiden jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nää huijarit ja niiden lobbarit oli oikeasti valmiita heittämään kaikki järkevät ihmiset leireille. Kelatkaa, leireille. Mun on vieläkin vaikea tajuta mitä tässä oikein tapahtui.
Tottakai nää lampaat oli mukana tässä myös, he luulivat tekivänsä oikein. He olivat valmiita myös heittämään omiansa leireille, toistan, heittämään omiansa leireille.
Jos tämä ei ole massapsykoosia ja aivopesua, niin mä en tiedä enää mikä on.
Juu, se muistetaan!
Katsokaa nytkin näitä samoja ihmisiä tässä ketjussa, ei ne osaa argumentoida mitään, ne vaan hyökkää päälle. Ne on niitä lampaita just.
Ei mitään omaa ajattelukykyä minkään suhteen.
Kuin pieniä lapsia ketkä tarvitsevat aina jonkun "asiantuntijan" kertomaan miten hommat menee ;)
Niinko Korento, Toihonen, Urbanski, Tamara, Mikael, Putkonen, jne kaikenmaailman Virtaset ja postit, näitä asiantuntijoitahan teillä riittää jotka kertovat mitä teidän pitää uskoa ja somettaa edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Minä en tiedä yhtäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos maanläheisyys ja järkevyys tarkoittaa sitä, ettette usko mitä tiedemiehet sanoo, mutta uskotte mitä jokin Venäjän valtion omistama valeinfoa levittävä nettisivu sanoo.
Taaas, sä kuvittelet tuntevas mut ja miten mä ajattelen tai mistä mä oon mun tietoni saanut. Oikeasti sä et tiedä mistään mitään. Et mistään. Narsisti joka kuvittelee olevansa aina oikeassa kaikessa.
Jokainen täysijärkinen tajuaa sen yksinkertaisen faktan, että kun aletaan puhumaan miljardeista ja triljoonista dollareista mitä nämä "tiedemiehet" lääketeollisuuksieen tehtailevat, siinä alkaa yhtäkkiä jäämään pois oleellista tietoa myös.
Ja taas, hörhöjen mielestä se, että lääketehtaat saivat rahaa rokotteista on todiste siitä, että kaikki on huijausta.
Tuolla logiikalla se, että ruokakaupat saavat rahaa vastineeksi ruuan myymisestä on todiste siitä, että siinä ruuassa on jotain vikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse siis olen 79, kävin sairauteni kontrollissa. Lääkäri totesi : olet niin virkeä ja hyvinvoiva ikäiseksi. Miksei minua 5 piikkiä vanhenta
Hehän selittävät että me olimme säästettävien ihmisten listoilla. Rokottajat katsoi nimiluetteloa, tälle annetaan suolavettä, plasebo. Eikö ole hienoa olla näin etuoikeutettuja ihmisiä?
Kun vastahanka sairaanhoitaja tai lääkäri selittää tommosta potaskaa netissä on hybä että on alalta pois ohjattu.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku vinkata vaikka Ylelle ja Maikkarille tästä oikeudenkäynnistä? Eivät jostain syystä tiedä siitä ilmeisesti mitään.
Tietävät mutta ei ole uutiskynnyksen ylittävä ja hyvä niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku vinkata vaikka Ylelle ja Maikkarille tästä oikeudenkäynnistä? Eivät jostain syystä tiedä siitä ilmeisesti mitään.
EI UUTISISSA VALHEITA LEVITETÄ MUUALLA KUIN RUYSSSSÄLLÄ
Eiks sars/koronaan kuollu yli 15 miljoona ihmistä.
Rajat oli kiinni sun muuta. Mikä oli pointti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää hyvät ihmiset vastatko näille. Antakaa huutaa keskenään. Tämä asia on jo ratkaistu. Tartuntatautilakiin on lisätty mahdollisuus pakkorokotukseen kaikille tarvittaessa. Ei tarvitse kysellä eikä houkutella. Harmi vaan, että tällä hetkellä leviävään adenovirukseen ei ole rokotusta. Vie nuoria tehohoitoon asti muutamassa varuskunnassa.
Älä puhu paskaa
En puhukaan. Tilanne aika paha monessa paikassa, mutta tätä puolestaan vähätellään.
Kiteytettynä: joku rokotevastainen narsisti haastoi valtion oikeuteen kun ei päässyt kahvilaan ilman rokotepassia.
Täällä öyhötetään Suomen hyvin minimaalisista rajoitteista, kaveri asuu Pariisissa ja siellä piti olla lupalappu kaupassa ja apteekissa käynteihinkin ja aikakin oli rajoitettu.
Sikainfluennsan aikoihin jo kaikki asiantuntijat sanoivat ettei enää koskaan saa tehdä tätä että hätäpäissään otetaan rokotteita joita ei ole kunnolla tutkittu. Ja boom 10 vuotta myöhemmin 80% suomalaisista muita haukkuen hakemassa piikkiä itseensä. Ei lampaat opi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Oletko aina kuorinut appelsiinisi väärin?" sen sijaan on uutiskynnyksen ylittävä?
Vierailija kirjoitti:
Täällä öyhötetään Suomen hyvin minimaalisista rajoitteista, kaveri asuu Pariisissa ja siellä piti olla lupalappu kaupassa ja apteekissa käynteihinkin ja aikakin oli rajoitettu.
Eli jos jossain tehdään suurempaa vääryyttä, ei pienempiä tarvitse edes miettiä? Totta. En käsitä miksi Vantaan kouluampumisesta jauhetaan kun Yhdysvalloissa tapahtuu paljon pahempia kouluampumisia.