Mikä tuo korona oikeudenkäynti on oikein mikä on meneillään?
Hanna Noyhek menossa todistamaan että koronapassi oli väärin ja Kirista Kiuru toimi väärin? Onko palstalaisilla tietoa?
Kommentit (562)
Vierailija kirjoitti:
2020 oli oikeastaan pelastus monella tapaa, se opetti todellisen luonteen tästäkin valtiosta. Se herätti monia ihmisiä oikeaan todellisuuteen.
Nämä asiat mitä nyt on tapahtunut, niitä on tapahtunut kokoajan ja aina, tää on aina toiminut samalla tapaa, meitä on aina viety.
Nyt se vaan lävähti isommin kasvoille ja ihmiset tajusi sen.
Meillä on ihmisiä ketkä on heränny ajat sitten näihin asioihin, puhutaan suomalaisista ihmisistä ketkä on heränny jo tyyliin 90 luvulla oikeaan maailmanmenoon.
Nää ihmiset on varmaan tuntenut itsensä todella yksinäisiksi nyt kun miettii.
Mutta nyt on tapahtunut massoittain tämä sama herääminen.
Niin, ajattele , tubiakin torjuttiin pakkoröntgeneillä, rokotuksilla. Lasten kehonsuojaa ei huomioitu vaan terveyssisar kävi kouluilla tuikkaamassa testimyrkyt käsivarteen.
Mitäs sitä kulkutaudeista huolehtimaan.
Vierailija kirjoitti:
Laajassa tuttavapiirissäni ainoat vakavasti sairastuneet (6 hlöä) olivat kaikki saaneet useamman rokotteen, lisäksi korona tarttui heistä muillekin. Pienimmillä oireilla pääsivät rokottamattomat, ja he olivat saaneet tartunnan rokotetuilta.
Mitenkäs se pitikään mennä? Rokote suojaa eikun passi suojaa, eikun...
39 v kummityttö oli 2 vrk sairaalassa koronasta 2020 kun uhkasi veritulppa. Rokottamaton laiha nainen.
Vierailija kirjoitti:
Kuka käy ottaan counter measure -buusterin syksyllä?
Tuo on valheitalevittävä alusta, kohdassa 198
Ihmiset sairastaa eri tavalla. Eri tautetja ja heillä on erilaiset puolustuskyvyt. Erilaisia puolustussoluja. Itse sairastin ensimmäisen koronan rajuna ennen rokotuksia. Seuraavat sairastin rokotusten jälkeen.
Kotonaan kuolinpaljon rokottamattomia, mutta myös rokotettuja.
Teidän teoriat on ihan pelkkää spekulointia, vailla faktaa. Koronapasseista ja ihmisoikeuksista voidaan sitten olla montaa eri mieltä. Mutta meillä sentään rajoitteet oli lieviä. Kaveri ei saanut mennä ulos pihalle kuin joka toinen päivä. Ja kauppaa pari kertaa viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Rokotetut soittavat täällä suutaan ja rokottamattomien kommentit ovat suurimmalta osin asiallisia ja perusteltuja.
Nyt taisi kalikka kalahtaa rokottamattomia haukkuvien nilkkaan ja koska se yksi sana "anteeksi", on niin vaikea lausua- sen sijaan syytellään trolleiksi ja ties miksi.
Ottaako koville myöntää olleensa väärässä?
Ei mun tarvitse keltään pyytää anteeksi kun en ole ketään pakottanut tekemään asioita jotka jokainen sai päättää ihan itse. Se mihin uskoo on jokaisen oma valinta.
Kannattaa se linkki laittaa tosiaan uutiseen muuten tää voi olla vähän höpö höpö juttuja.
Vierailija kirjoitti:
2020 oli oikeastaan pelastus monella tapaa, se opetti todellisen luonteen tästäkin valtiosta. Se herätti monia ihmisiä oikeaan todellisuuteen.
Nämä asiat mitä nyt on tapahtunut, niitä on tapahtunut kokoajan ja aina, tää on aina toiminut samalla tapaa, meitä on aina viety.
Meillä on ihmisiä ketkä on heränny ajat sitten näihin asioihin, puhutaan suomalaisista ihmisistä ketkä on heränny jo tyyliin 90 luvulla oikeaan maailmanmenoon.
VKK puhuu heräämisestä koko ajan, joten jäljet johtaa sylttytehtaalle. Turtiainenko se siellä taas saarnaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minutkin haukuttiin vaikka mikskä, minut jopa mustamaalattiin "flat eartheriksi" ihan vaan sen takia, että näin selvän huijauksen monessa asiassa mitä harjoitettiin liittyen tähän keissiin.
Mutta tämähän on vastapuolen tapa tuhota aina keskustelu, he alkavat aina haukkumaan ja nimittelemään kun he eivät osaa muodostaa selvää ja täysijärkistä ja totuudenmukaista argumenttia takaisin.
Se nähdään täällä palstallakin.
Sama koskee myös Ukrainan tilannetta, jos olet järkevä ja niitä asioita vastaan, tai haluat rauhaa, olet samantien "Venäjän trolli".
Juu näin on, olen huomannut saman useasti.
Ihmiset elävät valheessa, eivätkä edes tajua sitä.
Totuuden sanansaattaja ammutaan aina.
Miksi tuputat mielipidettäsi muille, anna uskoa mihin haluavat.
Vierailija kirjoitti:
Kuka pahoinpitelisi Petteri Orvon se olisi Kansan mielestä kivaa voi kun joku pahoinpitelisi Petterin se olisi ihana uutinen
Ai nyt palstan rokotevastaisuutta levittävät iigorit yllyttää jo väkivaltaan. Aika sikoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, ajattele , tubiakin torjuttiin pakkoröntgeneillä, rokotuksilla.&
Ette te antaisi lastanne testata tubin takia, jos tilanne olisi taas sama, älä narraa. Kun ei jäykkäkouristusrokotetta, ei noita tavisrokotteitakaan. Kun päänne toimivat niin.
Meillä tosiaan rajoitteet oli lieviä.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset sairastaa eri tavalla. Eri tautetja ja heillä on erilaiset puolustuskyvyt. Erilaisia puolustussoluja. Itse sairastin ensimmäisen koronan rajuna ennen rokotuksia. Seuraavat sairastin rokotusten jälkeen.
Kotonaan kuolinpaljon rokottamattomia, mutta myös rokotettuja.
Teidän teoriat on ihan pelkkää spekulointia, vailla faktaa. Koronapasseista ja ihmisoikeuksista voidaan sitten olla montaa eri mieltä. Mutta meillä sentään rajoitteet oli lieviä. Kaveri ei saanut mennä ulos pihalle kuin joka toinen päivä. Ja kauppaa pari kertaa viikossa.
Briteissä ei saanut poistua omalta postinumeroalueelta. Liikuntaa sai harrastaa, mutta ei kahvimuki kädessä, jotkut rouvat olivat ostaneet kävelyllä ollessaan kahvit, niin poliisi tulkitsi heidän olleen piknikillä ja antoi sakot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rokottamattomia haukkuneilla kolkuttaa nyt omatunto, eikä voi myöntää että syyttömiä on tullut syyteltyä. Media mukaan lukien yrittää nyt vaientaa väärinkohdellut ihmiset.
Nyt on aika katsoa peiliin- haukuitko rokottamattomia ja kannatitko perusoikeuksien polkemista? Häpeä ja pyydä anteeksi, myönnä virheesi niin voimme korjata asiat.
Otin itsekin rokotteita painostuksen alla vaikka sisimmässäni tiesin että ne eivät ole oikea ratkaisu. Hyväksyin silti muiden ratkaisun olla ottamatta enkä haukkunut tai syyllistänyt ketään. Minulla on puhdas omatunto- kuinka monella muulla rokotetulla on?
Otin itse kolme rokotetta mutta mun ystävistäni osa ei ottanut yhtään eikä sillä ollut mulle mitään merkitystä, jokainen sai päättää sen ihan itse. En tiedä edes mitä sisarukseni tekivät, ottivatk
En kuullut koskaan ketään haukuttavan tai syyllistettävän, mun tuttavapiirini on näemmä sen verran sivistynyttä että erilaiset mielipiteet ovat sallittuja.
Putinki on kyl semmoinen säälittävä pikku-ukko sellainen v**** hirttäisi vaan itsensä saatana luuseri
Vierailija kirjoitti:
Minun perheessä kukaan ei lähtenyt mukaan tähän huijaukseen. Se oli ihan päivänselvä asia alusta asti.
Olemme maanläheinen ja järkevä perhe.
Jos maanläheisyys ja järkevyys tarkoittaa sitä, ettette usko mitä tiedemiehet sanoo, mutta uskotte mitä jokin Venäjän valtion omistama valeinfoa levittävä nettisivu sanoo.
Vierailija kirjoitti:
Laajassa tuttavapiirissäni ainoat vakavasti sairastuneet (6 hlöä) olivat kaikki saaneet useamman rokotteen, lisäksi korona tarttui heistä muillekin. Pienimmillä oireilla pääsivät rokottamattomat, ja he olivat saaneet tartunnan rokotetuilta.
Mitenkäs se pitikään mennä? Rokote suojaa eikun passi suojaa, eikun...
Mun tuttavapiirissäni asia oli toisin päin.
Vierailija kirjoitti:
Minun perheessä kukaan ei lähtenyt mukaan tähän huijaukseen. Se oli ihan päivänselvä asia alusta asti.
Eikö ole ihanaa? Ette koskaan sairastu mihinkään ja elätte ainakin 200- vuotiaiksi.
Korona-asiantuntija Korennolta (rak.ins) on näköjään tullut youtube, miksi rokotetut vanhenevat nopeasti.
Rupesin miettimään, munkin 50 v poika vaika on lapsenkasvoinen ollut aina on saanut olemukseensa ikäisensä oloa. Teinipoika on kasvanut 180 cm pitkäksi ja saanut partaa ja miehen äänen. Totta puhuu Korento.
Itse siis olen 79, kävin sairauteni kontrollissa. Lääkäri totesi : olet niin virkeä ja hyvinvoiva ikäiseksi. Miksei minua 5 piikkiä vanhentanut tai kuolettanut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos maanläheisyys ja järkevyys tarkoittaa sitä, ettette usko mitä tiedemiehet sanoo, mutta uskotte mitä jokin Venäjän valtion omistama valeinfoa levittävä nettisivu sanoo.
Taaas, sä kuvittelet tuntevas mut ja miten mä ajattelen tai mistä mä oon mun tietoni saanut. Oikeasti sä et tiedä mistään mitään. Et mistään. Narsisti joka kuvittelee olevansa aina oikeassa kaikessa.
Jokainen täysijärkinen tajuaa sen yksinkertaisen faktan, että kun aletaan puhumaan miljardeista ja triljoonista dollareista mitä nämä "tiedemiehet" lääketeollisuuksieen tehtailevat, siinä alkaa yhtäkkiä jäämään pois oleellista tietoa myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On olemassa. Ja se on hyvä, että korona uskontoon syylliset saatetaan vastuuseen. Kun uskontopoliisit iltapäivälehdet hyökkäsi niiden kimppuun jotka eivät liittyneet uskontoon ottamaan hyödyttömiä piikkejä, pitämään uskonnollisia asusteita maskeja ja hankkineet uskontoon kuulumista osoittavaa koronapassia. Tai antaneet koronismiin tulo todistuksia.
Voi helvetti teitä hulluja, siirtykää jo eteenpäin elämässänne ja lopettakaa vanhojen asioiden rääpiminen. Jos sulle jäi tuollaiset traumat asiasta niin hakeudu hoitoon, eiköhän sieltä jonkinlaista apua sulle löydy, raukka pieni.
Etkö sinä ymmärrä, että jos tämä hulluus ja pakottaminen on tehty kerran, mikään ei estä tekemästä sitä uudelleen. Haluatko sinä elää maailmassa, jossa kuka tahansa viranomainen voi hetkellä millä hyvänsä t
Mua EI ole pakkopiikitetty.
Eilen joku epäili etten ole 79. Minun ei enää pitäisi osata kirjoittaa eikä seurata asioita ja nk. sivistyssanoja.
Tv-ohjelman päähenkilö Mikael Kivivuori on julkaissut jonkun tekstin ja antaa sille vakuuttavuutta kertomalla 94-vuotiaan patologin tarkastaneen tekstin.
Täälläkin rokotevastaiset ovat Trumpin, 77, kannattajia. Mutta suomalaisen iäkäs heidän mielestään on pöhelö.