Mikä tuo korona oikeudenkäynti on oikein mikä on meneillään?
Hanna Noyhek menossa todistamaan että koronapassi oli väärin ja Kirista Kiuru toimi väärin? Onko palstalaisilla tietoa?
Kommentit (562)
Vierailija kirjoitti:
On olemassa. Ja se on hyvä, että korona uskontoon syylliset saatetaan vastuuseen. Kun uskontopoliisit iltapäivälehdet hyökkäsi niiden kimppuun jotka eivät liittyneet uskontoon ottamaan hyödyttömiä piikkejä, pitämään uskonnollisia asusteita maskeja ja hankkineet uskontoon kuulumista osoittavaa koronapassia. Tai antaneet koronismiin tulo todistuksia.
Voi helvetti teitä hulluja, siirtykää jo eteenpäin elämässänne ja lopettakaa vanhojen asioiden rääpiminen. Jos sulle jäi tuollaiset traumat asiasta niin hakeudu hoitoon, eiköhän sieltä jonkinlaista apua sulle löydy, raukka pieni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sananvapautta rajoitettiin hallituksen ja median toimesta. Yhtään eriävää mielipidettä ei saanut esittää eikä rokotteita saanut kyseenalaistaa.
Itse asiassa median ja Marinin hallituksen touhut muistuttivat enemmän itänaapurin touhua, kuin se asiallinen ja pohdiskelea kriittinen keskustelu, jota ei sallittu.
Ihmiset painostettiin ottamaan rokotteet ja syytettiin koko pandemiasta jos ihminen pysyi kotona eikä ottanut rokotteita. Miten he siellä kotona ketään tartutti? Etätöissä ja eristettynä, ruuatkin tilasivat kotiin. Suurin osa vastuullisesti toimivista olivat rokottamattomia enkä kuullut yhdenkään lukeneen mitään höpöhöpö julkaisuja edes. Koko foliohattuteoria oli mustamaalaamista ja uskottavuuden rapauttamista mihin osallistui myös media. Missä hyvän journalismin perusteet?
Todella sairasta.
Voi kuule, kun silloin kun rokotteet oli jaossa, palsta oli täynnä iigorien valeinfoa rokotteista, kuten on nyt tässä ketjussakin.
Se oli ihan ymmärrettävää, ettei sellaista sallittu. Sitä paitsi spämmäys on kielletty ihan palstan säännöissä. Lue itse jos et usko.
Ja jos te ette usko "valtamedian" jakamaa, tiedemiesten kertomaa tietoa, niin sillehän me ei voida mitään. Tiedevastaisuus on leviämässä uskonnollisissa piireissä, ja kuka siitä hyötyy? Venäjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyyppi saa rahoitusta jostain rokote/lääketeollisuuden vastaisesta ulkomaisesta liikehdinnästä, oletan. Siis en syytä, arvelen.Ja hakee julkisuutta, nuo piirit ovat nyt niin tohkeissaan kuten tämäkin keskustelu osoittaa.
Jos tuomarit voivat kumota hallituksen päätökset vuodelta 2021 minä nostan oikeusjutun saamastani ylinopeussakosta. Kumotkoon myös typerät liikennerajoitukset.
Mä en tajua tätä teidän lampaiden argumenttia, että ihmiset saa jotain rahaa siitä että puhuu rokottteita ja huijausta vastaan, sehän menee ihan päinvastoin.
Näiltä ihmisiltä on viety kaikki.
Ei sitä vähillä varoilla ota riskiä että häviää jutun. Vaikka tuo Aki aatteen miehenä ei palkkiota ottaisi asianajajana.
Tämä itse nostettu haaste on eri juttu kuin että sinut syyttäjän toimesta haastetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On olemassa. Ja se on hyvä, että korona uskontoon syylliset saatetaan vastuuseen. Kun uskontopoliisit iltapäivälehdet hyökkäsi niiden kimppuun jotka eivät liittyneet uskontoon ottamaan hyödyttömiä piikkejä, pitämään uskonnollisia asusteita maskeja ja hankkineet uskontoon kuulumista osoittavaa koronapassia. Tai antaneet koronismiin tulo todistuksia.
Voi helvetti teitä hulluja, siirtykää jo eteenpäin elämässänne ja lopettakaa vanhojen asioiden rääpiminen. Jos sulle jäi tuollaiset traumat asiasta niin hakeudu hoitoon, eiköhän sieltä jonkinlaista apua sulle löydy, raukka pieni.
Tyypillistä "ottaakaa piikki jos ajattelette muita" ja sitten kun paska olikin housuissa niin "siirtykää eteenpäin ja lopettakaa rääpiminen" :D olette te kyllä todella ihania toisia ajattelevia ihmi
Pahahan se on siirtyä jos mitään elämää ei ole eikä muita mielenkiinnon kohteita kuin samat sivustot ja jutut vuodesta toiseen.
Jotain harrastusta vaikka, yks tuttu sinkku ilmoittautui suunnistuskursille, jotain uutta nyt jokaiselle kehiin.
Noilla sivustoillakaan ei enää mitään uutta, linkittävät vuoden 2021 juttuja, muistatteko tätä?
Ketä vastaan se käy oikeutta? Suomessa?
Vierailija kirjoitti:
Rokottamattomia haukkuneilla kolkuttaa nyt omatunto, eikä voi myöntää että syyttömiä on tullut syyteltyä. Media mukaan lukien yrittää nyt vaientaa väärinkohdellut ihmiset.
Nyt on aika katsoa peiliin- haukuitko rokottamattomia ja kannatitko perusoikeuksien polkemista? Häpeä ja pyydä anteeksi, myönnä virheesi niin voimme korjata asiat.
Otin itsekin rokotteita painostuksen alla vaikka sisimmässäni tiesin että ne eivät ole oikea ratkaisu. Hyväksyin silti muiden ratkaisun olla ottamatta enkä haukkunut tai syyllistänyt ketään. Minulla on puhdas omatunto- kuinka monella muulla rokotetulla on?
Otin itse kolme rokotetta mutta mun ystävistäni osa ei ottanut yhtään eikä sillä ollut mulle mitään merkitystä, jokainen sai päättää sen ihan itse. En tiedä edes mitä sisarukseni tekivät, ottivatko vaiko eivät.
On hyvä että asiasta viimeinkin puhutaan. Ne, joita kohdeltiin väärin, saavat viimein sanoa ajatuksensa. Ei ole oikein että mielipiteen sanomista rajoitetaan ja ihmisen perusoikeuksia poljetaan.
Sanna Marin ja Krista Kiuru voisivat pyytää julkisesti anteeksi, siitä se lähtisi purkautumaan. Vaiennetuilla olisi viimein asiaa ja on ainoastaan oikein että kokemuksistaan saa puhua. Niistä pitää puhua koska monelle se oli raskasta ja julmaa.
Otin rokotteet mutta en tekisi sitä toiste.
Vierailija kirjoitti:
Rokotetut soittavat täällä suutaan ja rokottamattomien kommentit ovat suurimmalta osin asiallisia ja perusteltuja.
Nyt taisi kalikka kalahtaa rokottamattomia haukkuvien nilkkaan ja koska se yksi sana "anteeksi", on niin vaikea lausua- sen sijaan syytellään trolleiksi ja ties miksi.
Ottaako koville myöntää olleensa väärässä?
Ottaisi koville, jos pitäisi myöntää olleensa väärässä, jos on ollut oikeassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minutkin haukuttiin vaikka mikskä, minut jopa mustamaalattiin "flat eartheriksi" ihan vaan sen takia, että näin selvän huijauksen monessa asiassa mitä harjoitettiin liittyen tähän keissiin.
Mutta tämähän on vastapuolen tapa tuhota aina keskustelu, he alkavat aina haukkumaan ja nimittelemään kun he eivät osaa muodostaa selvää ja täysijärkistä ja totuudenmukaista argumenttia takaisin.
Se nähdään täällä palstallakin.
Sama koskee myös Ukrainan tilannetta, jos olet järkevä ja niitä asioita vastaan, tai haluat rauhaa, olet samantien "Venäjän trolli".
Juu näin on, olen huomannut saman useasti.
Ihmiset elävät valheessa, eivätkä edes tajua sitä.
Totuuden sanansaattaja ammutaan aina.
Jokaisen totuus on oma. Tuossakin asiassa. Teidän propagandistien on vaan vaikea hyväksyä jonkun ajattelevan toisin, jankutatte ja jankutatte, kyllä " ne" tappaa ja gates ja who ja läpä läpä lää. Oot tyhmä jos et tätä minun totuuttani allekirjoita, hoette.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka vuosi kuolee satoja, ellei tuhansia ihmisiä tavalliseen influenssaan. Pahimpana vuonna vissiin yli 2000 ihmistä. Sairaaloiden käytävät olivat täynnä sänkyjä ja potilaita. Miksei silloin meuhkattu?? Korona kun tuli niin normi-influenssat hävisivät kuin taivaan tuuliin. Oho, tuosta vaan...!
Niin helposti saatiin kansa piikeille, lampaina käyttämään maskeja ja toivottamaan rokottamattomille suorastaan vientiä saunan taa. Nyt nuoria hyväkuntoisia urheilijoita kupsahtelee kentille, "kuoli äkillisesti" -lukee päivästä toiseen sanomalehdissä, syöpiä ennätysmäärä ja lehdet mainostavat vyöruusu-rokotteita. Niiden ja syyhyn määrä räjähtänyt käsiin muutamassa vuodessa. Kaikki vaan ihmettelevät, että mistähän johtuu. Oi autuaita puupäitä.
Tuo noissa jargoneissa on kaikkein hauskin.
Ei mun puolustuksessani ole mitään vikaa, en saanut edes koronaa saati mitään muutakaan tautia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rokottamattomia haukkuneilla kolkuttaa nyt omatunto, eikä voi myöntää että syyttömiä on tullut syyteltyä. Media mukaan lukien yrittää nyt vaientaa väärinkohdellut ihmiset.
Nyt on aika katsoa peiliin- haukuitko rokottamattomia ja kannatitko perusoikeuksien polkemista? Häpeä ja pyydä anteeksi, myönnä virheesi niin voimme korjata asiat.
Otin itsekin rokotteita painostuksen alla vaikka sisimmässäni tiesin että ne eivät ole oikea ratkaisu. Hyväksyin silti muiden ratkaisun olla ottamatta enkä haukkunut tai syyllistänyt ketään. Minulla on puhdas omatunto- kuinka monella muulla rokotetulla on?
Otin itse kolme rokotetta mutta mun ystävistäni osa ei ottanut yhtään eikä sillä ollut mulle mitään merkitystä, jokainen sai päättää sen ihan itse. En tiedä edes mitä sisarukseni tekivät, ottivatko vaiko eivät.
Samoin minäkin ajattelin, jokainen saa päättää itse mutta se haukkuminen, syyllistäminen ja koronapassi pelleily meni yli. Siinä rikottiin jotain pysyvästi.
Vierailija kirjoitti:
Ketä vastaan se käy oikeutta? Suomessa?
Täältä löytyy
Vierailija kirjoitti:
Rokotetut soittavat täällä suutaan ja rokottamattomien kommentit ovat suurimmalta osin asiallisia ja perusteltuja.
Nyt taisi kalikka kalahtaa rokottamattomia haukkuvien nilkkaan ja koska se yksi sana "anteeksi", on niin vaikea lausua- sen sijaan syytellään trolleiksi ja ties miksi.
Olin silloin ja olen edelleen sitä mieltä, että.rokorteita pitää ottaa.myös muiden takia. Ei pelkästään itsensä. Esim lasten suojan takia. Korona rokote oli tarpeellinen aluksi. Olisin olettanut kaikkien sen ottavan, mutta ihmisillä on kuitenkin valinnan oikeus.
Te voisitte pyytää meiltä anteeksi ja lopettaa jauhamisen. Tai ainakin pyytää anteeksi ainaista jauhamista. Itselle intulee mieleen, että joillakin on edelleen korona elämån sisältö. Ja olen sitä mieltä, ettei koronaa saa taryittaa. Se aiheuttaa niin paljon aivoilelle ja sisäelimilke ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottaisi koville, jos pitäisi myöntää olleensa väärässä, jos on ollut oikeassa.
Miten olitte muka oikeassa? Jos perusoikeuksia loukataan ja rokotteen hyödyttömyydestä on tiedetty jo 2021 niin miten te olette olleet oikeassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sananvapautta rajoitettiin hallituksen ja median toimesta. Yhtään eriävää mielipidettä ei saanut esittää eikä rokotteita saanut kyseenalaistaa.
Itse asiassa median ja Marinin hallituksen touhut muistuttivat enemmän itänaapurin touhua, kuin se asiallinen ja pohdiskelea kriittinen keskustelu, jota ei sallittu.
Ihmiset painostettiin ottamaan rokotteet ja syytettiin koko pandemiasta jos ihminen pysyi kotona eikä ottanut rokotteita. Miten he siellä kotona ketään tartutti? Etätöissä ja eristettynä, ruuatkin tilasivat kotiin. Suurin osa vastuullisesti toimivista olivat rokottamattomia enkä kuullut yhdenkään lukeneen mitään höpöhöpö julkaisuja edes. Koko foliohattuteoria oli mustamaalaamista ja uskottavuuden rapauttamista mihin osallistui myös media. Missä hyvän journalismin perusteet?
Todella sairasta.
Av ei ole media vaan keskustelupalsta jonka sisällön päättää ylläpitäjä. Täältä poistuu muitakin aiheita kuin korona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otin itse kolme rokotetta mutta mun ystävistäni osa ei ottanut yhtään eikä sillä ollut mulle mitään merkitystä, jokainen sai päättää sen ihan itse. En tiedä edes mitä sisarukseni tekivät, ottivatk
Vähän epäilen, että kukaan haukkuu sellaista henkilöä, joka on hiljaa mielipiteistään.
Mutta kun te olette täällä, ja epäilemättä myös livessä näitä saarnaavia "minähän en myrkkypiikkiä ota!"- ihmisiä, niin kannattaa ottaa vastuu käytöksestään.
Mutta teidän lahkollehan vastuu on kirosana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin silloin ja olen edelleen sitä mieltä, että.rokorteita pitää ottaa.myös muiden takia. Ei pelkästään itsensä. Esim lasten suojan takia. Korona rokote oli tarpeellinen aluksi. Olisin olettanut kaikkien sen ottavan, mutta ihmisillä on kuitenkin valinnan oikeus.
Te voisitte pyytää meiltä anteeksi ja lopettaa jauhamisen. Tai ainakin pyytää anteeksi ainaista jauhamista. Itselle intulee mieleen, että joillakin on edelleen korona elämån sisältö. Ja olen sitä mieltä, ettei
Koko pointti on se ettei ko.rokote suojannut koskaan ketään muuta kuin ottajaansa taudin vakavalta muodolta. Mikä se vakava muoto sitten olikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te voisitte pyytää meiltä anteeksi ja lopettaa jauhamisen. Tai ainakin pyytää anteeksi ainaista jauhamista. Itselle intulee mieleen, että joillakin on edelleen korona elämån sisältö. Ja olen sitä mieltä, ettei
Tarkemmin ottaen se viruksen piikkiproteiini aiheuttaa niitä mainitsemiasi harmeja asiantuntijoiden mukaan.. Se sama proteiini, jota terveidenkin elimistö saadaan rokottamalla tuottamaan ihan itse, antamalla piikkiproteiinin geneettinen modifioitu koodi siinä rokotteessa vaikuttavana pääasiallisena ainesosana.
Hakee siis vahingonjorvauksia valtiolta?
Näin sitä tuhlataan.
Yksityisenä yrityksenä kahvila olisi joka tapauksessa saanut valita asiakkaansa oli koronapassipakko tai ei. Yökerhot voivat evätä pääsyn tiloihin pelkästään pukeutumisen perusteella eikä siitä nosteta ihmisoikeusloukkausjuttuja.