Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten paljon kerrotte omasta intiimielämästänne ystävillenne?

Vierailija
11.04.2024 |

Minulla on muutama kavereri, jotka kertovat kyllä ihan kaiken. Tiedän lähes kaiken heidän intiimielämästään nykyisten ja edellisten kumppanien kanssa yksityiskohtia myöten. Minua se ei häiritse vaan lähinnä huvittaa, mutta toisaalta ahdistaa kun osa heistä olettaa että jakaisin omaa elämääni yhtä avoimesti. Olen kyllä tästä maininnut, mutta saan tästä vaan tuhahtelua ja katseita osakseni. Sen vuoksi olenkin puhunut asioista hyvin ympäripyöreästi. Muuten meillä on tosi hauskaa yhdessä, mutta koen olevani hieman outo jos en ole yhtä avoin.

Muilla vastaavia kavereita tai tuttuja, joilla ei tunnu olevan filttereitä? Miten olette heidän kanssaan toimineet?

Kommentit (125)

Vierailija
121/125 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mitään mutta pari kaveria kun aloittivat uuden suhteen, kertoilivat, ei kyllä kiinnosta mitä kukin tekee.

Tämä on tosi yleistä. Harva vain tulee ajatelleeksi, että jos tästä uudesta suhteesta tuleekin pidempi, niin on voinut tulla paljastaneeksi enemmän kuin olisi ollut tarpeen. Tiedän yhden pariskunnan, josta puhutaan edelleen, että ei ihme että tämä nainen on edelleen sen miehen kanssa, kun sillähän on niin kookas ja jopa naurettu, että kai se on jo tottunut siihen ettei paikat enää tule kipeäksi.

Vierailija
122/125 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoruilu on mautonta, mutta sivistyneesti voi puhua, jos vaikka jokin oikeasti vaivaa mieltä, vaikka eripariset toiveet sängyssä tai toisen haluttomuus. Sellaisiin kysymyksiin voi saada ihan uudenlaista näkökulmaa kun juttelee kaverille. Turha intiimielämän ongelmien piilottelu saattaa vain tuottaa kärsimystä, jos yksin vain velloo ajatustensa kanssa. Nykyään ei tarvitse väkisin kärsiä hiljaa ja lopun elämäänsä, vaan on ok miettiä näitä asioita. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/125 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juoruilu on mautonta, mutta sivistyneesti voi puhua, jos vaikka jokin oikeasti vaivaa mieltä, vaikka eripariset toiveet sängyssä tai toisen haluttomuus. Sellaisiin kysymyksiin voi saada ihan uudenlaista näkökulmaa kun juttelee kaverille. Turha intiimielämän ongelmien piilottelu saattaa vain tuottaa kärsimystä, jos yksin vain velloo ajatustensa kanssa. Nykyään ei tarvitse väkisin kärsiä hiljaa ja lopun elämäänsä, vaan on ok miettiä näitä asioita. 

Aivan totta. Yksityiskohtien kohdalla voi olla tarkempi, mutta on hyvä jos on luotettava henkilö, jonka kanssa voi puhua asioista kuin asioista, myös niistä intiimeistä. Toki terapeutit ovat sitten parhaita ammattilaisia ratkomaan isompia ongelmia.

Vierailija
124/125 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kulta pieni, kerron ihan kaiken. Erityisesti kielteisiä asioita niin saan myötätuntoa ja jaxuhaleja. Usein ystävät yrittävät vaihtaa puheenaihetta kun kerron seksuaaliasioista, mutta jatkan vaan ja kerron lisää yksityiskohtia. 

Senpä takia kun soitat niin oon aina just lähdössä kauppaan tai töihin tai tallille tai joogaan tai huoltomies on oven takana. EI kiinnosta sun jutut

Vierailija
125/125 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tiedän jopa liiankin paljon veljen ja hänen vaimonsa touhuista. Olen käynyt aikuisten lelukaupassa veljen vaimon kanssa ja nähnyt hänen ostoksensa ja muutenkin tiedän liiankin kanssa mitä heillä tapahtuu makkarissa. Itse en ole niin avoin ja välillä häiritsee paljon kun hän utelee paljon minun makkarielämästä. Nykyään välttelen tilanteita, joissa näistä asioista saattaa tulla puhetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan