Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten paljon kerrotte omasta intiimielämästänne ystävillenne?

Vierailija
11.04.2024 |

Minulla on muutama kavereri, jotka kertovat kyllä ihan kaiken. Tiedän lähes kaiken heidän intiimielämästään nykyisten ja edellisten kumppanien kanssa yksityiskohtia myöten. Minua se ei häiritse vaan lähinnä huvittaa, mutta toisaalta ahdistaa kun osa heistä olettaa että jakaisin omaa elämääni yhtä avoimesti. Olen kyllä tästä maininnut, mutta saan tästä vaan tuhahtelua ja katseita osakseni. Sen vuoksi olenkin puhunut asioista hyvin ympäripyöreästi. Muuten meillä on tosi hauskaa yhdessä, mutta koen olevani hieman outo jos en ole yhtä avoin.

Muilla vastaavia kavereita tai tuttuja, joilla ei tunnu olevan filttereitä? Miten olette heidän kanssaan toimineet?

Kommentit (125)

Vierailija
101/125 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä rouva on kertonut ystävilleen minkäkokoinen kalu minulla on ja missä asennoissa ja kuinka usein harrastamme seksiä. Eikä se minua haittaa.

Onko punatukkainen kouvolamuija? 

Vierailija
102/125 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin tiedän, mistä kaverini nykyinen rouva tykkää ja millaisia vaatteita  tykkää pitää sängyssä. Tiedän myös hänen exän mieltymykset ja millaisesta panosta hän piti. Että kyllä näitä juttuja jaetaan kavereiden kesken.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/125 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
104/125 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä rouva on kertonut ystävilleen minkäkokoinen kalu minulla on ja missä asennoissa ja kuinka usein harrastamme seksiä. Eikä se minua haittaa.

Ei varmasti jos kaikki on kohdallaan, mutta monia varmasti haittaisi jos olisi vaikka melko pieni tai muuten ei hommat luistaisi.

Vierailija
105/125 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jollekin olen jotain yksityiskohtiakin kertonut, mutta yleensä en. Lisäksi minulla on yksi kaveri, joka kyselee aina kauheasti lisätietoja, mutta eihän sille voi mitään kertoa, kun itse on himouskollinen miehelleen, jonka kanssa on ollut yhdessä teinistä asti ja on hänen ainoa mieskokemuksensa. Ja paheksuu kauheasti kaikkia pettäjiä, jättäjiä ja muita ihmisiä, joille se ensimmäinen ei ollut ihan paras.

Varmasti kiinnostaa, jos ei ole kokemusta kuin yhdestä miehestä. En näe, että kertomisessa on sinänsä mitään pahaa, jos toinen pitää asiat omana tietonaan. Ehkä voi jopa laajentaa hänen ymmärrystä, jos kertoo asioista siten, että ei anna suurta mahdollisuutta moralisoinnille.

Vierailija
106/125 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessa ollessani en kerro yksityiskohtia, mutta saatan puhua siitä, kuinka seksiä ei ole riittävästi. Irtosuhteita olen saattanut kommentoida kavereilleni, jos vaikka miehellä on ollut ongelmaa erektion kanssa.

Vierailija
107/125 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kerro seksielämästäni kavereilleni mitään, enkä myöskään kysele mitään heidän seksielämästään.

Vierailija
108/125 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteessa ollessani en kerro yksityiskohtia, mutta saatan puhua siitä, kuinka seksiä ei ole riittävästi. Irtosuhteita olen saattanut kommentoida kavereilleni, jos vaikka miehellä on ollut ongelmaa erektion kanssa.

On ehdottoman tärkeää kertoa kaikille, jos miehellä ei seiso tai jos hänellä on pieni muna. Samalla tavalla on tärkeää kertoa kaikille, jos naisen alapää haisi, oli ruman näköinen tai poikkeuksellisen löysä. Nämä on asioita, jotka ehdottomasti pitää julkistaa omalle tuttavapiirille, koska...no miksi ei?

Vierailija
109/125 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä kerron kavereilleni milloin ja miten on naitu vaimon kanssa sekä he tietävät että vaimollani on brassisokeroitu pimppi ja meillä on erilaisia seksileluja. Vaimoni tietää tämän ja on ylpeä siitä että meillä hyvä seksielämä.

Vierailija
110/125 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monille tämä voi olla ihan hauska juttu, mutta kun tämä irtosuhde sitten kävelee vastaan jossain muussa yhteydessä, kuten esimerkiksi työkuvioissa,  se ei olekaan aina niin hauskaa. Varsinkin kun se jolle on kerrottu tunnistaa kyseisen henkilön jolla niitä ongelmia oli, esimerkiksi sieltä työpaikalta.

Omalle kohdalleni kävi vähän vastaava tilanne, kun entinen suupaltti kollega oli kertoillut viikonlopun vietostaan ja kuinka oli päätynyt erään naisen kanssa sänkyyn, joka olikin sitten ollut ihan lahna koko toimituksen ajan. No jonkin ajan päästä tämä nainen sitten päätyi samaan työpaikkaan ja aika moni muukin yhteisestä kollegoista sai kuulla ruokalassa, että tämä lahna nyt on meillä töissä. Kaiken huipuksi tunsin kyseisen naisen toisesta yhteydestä. Eli välillä ympyrät sulkeutuu aika yllättävästikin.

Vierailija
111/125 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä kerron kavereilleni milloin ja miten on naitu vaimon kanssa sekä he tietävät että vaimollani on brassisokeroitu pimppi ja meillä on erilaisia seksileluja. Vaimoni tietää tämän ja on ylpeä siitä että meillä hyvä seksielämä.

Oletko näyttänyt kavereille kuvia ja videoitakin?

Vierailija
112/125 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse kertoa, kun mies juoruaa kaiken eteenpäin. Väittää ettei muka niin tee, mutta on pariin otteeseen lipsauttanut tyyliin "Pena sanoi että sillä ja Marjatalla on sama tilanne kuin meillä". Juoruaa eteenpäin tietenkin myös kaveriensa asiat. Itse en välittäisi tietää kahvilla istuvan kaverin potenssiongelmista tai parinvaihtoharrastuksesta.

Vierailija
113/125 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen tällaisen miehen vaimo. Mies ei vaan ole tajunnut sivuvaikutuksia, eli sitä, että ne kaverit kiinnostuvat vähän liikaa. Kohteliaasti olen torjunut, ja todennut, että jospa olet ihmisiksi niin ei mene välit poikki. Onneksi meillä tosiaan ON se hyvä seksielämä, niin ei houkuta ruoho aidan toisella puolella.

Vierailija
114/125 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan intiimeimmistä jutuista en kyllä halua puhua, eli mistään asennoista tai miltä toinen näyttää jne. Mutta on sellainen "vertaisarviointi" ollut ihan hyväksi. Kun on avautunut kavereiden kanssa, on tajunnut milloin menee hyvin ja milloin olisi aika keskustella vakavasti tai ehkä vaan luovuttaa. On pystynyt näistä sitten päättelemään myös, että miksi joillain menee niin hyvin muutenkin ja miksi joillain on jäätävä tunnelma, ja vertaamaan omaan liittoon.

Vierailija
115/125 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljastavaa juttua kertoo kyllä jotkut miehet, itse pitäydyn siinä, että saatan vähän kehaista hyvälle kaverille, jos oli vaikka edellisiltana kiihkeät hetket vaimon kanssa lasten nukkumaan menon jälkeen. Sen yksityiskohtaisemmin en ala lemmen hetkiä muille ruotimaan.

Vierailija
116/125 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään.

Vierailija
117/125 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän päivän IS:ssä on juttu jossa turkulainen vliiton poliitikon intiimielämä kerrottiin kaikille. Siitä tuli kaksi vuotta kakkua.

Vierailija
118/125 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan intiimeimmistä jutuista en kyllä halua puhua, eli mistään asennoista tai miltä toinen näyttää jne. Mutta on sellainen "vertaisarviointi" ollut ihan hyväksi. Kun on avautunut kavereiden kanssa, on tajunnut milloin menee hyvin ja milloin olisi aika keskustella vakavasti tai ehkä vaan luovuttaa. On pystynyt näistä sitten päättelemään myös, että miksi joillain menee niin hyvin muutenkin ja miksi joillain on jäätävä tunnelma, ja vertaamaan omaan liittoon.

Totta. Monien suhteiden tila heijastuu sinne intiimielämän puolelle, joten miksei niistäkin voisi puhua tietyllä tasolla ystävienkin kanssa. 

Vierailija
119/125 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään mutta pari kaveria kun aloittivat uuden suhteen, kertoilivat, ei kyllä kiinnosta mitä kukin tekee.

Vierailija
120/125 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehet eivät paljokaan kerro mutta naiset kertovat kaiken sitten ovat ihmeissään kun joku vanhempi "kurppa" veikin miehen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi