Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täti-ihminen, miten juhlit vappua?

Vierailija
11.04.2024 |

Meinaatko syödä perunasalaattia?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskityn enemmän simaan.

Vierailija
2/20 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puumailen kylillä ;)

Pienet simat kuuluvat myös suunnitelmiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden rimpsalle ja juon simaa.

Vierailija
4/20 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä. Syön normaalia arkiruokaa.

Vierailija
5/20 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täti ihminen, mikä on? En tiedä kuulunko minä niihin .

Vierailija
6/20 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perunasalaatti ja makkara ja sitten kännit .

Vierailija
7/20 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustan tänäkin vappuna ulkomaille.

Terv. Täti-ihminen 57v.

Vierailija
8/20 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistän kukkahatun päähän, virkatut hanskat käteen ja nappaskengät jalkaan ja päällä tietysti kukallinen kretonki läninki.

Sitten lähen kylille ja ostan vappupallon ja jos onni suo niin käy vappuviuhka.

Vierailija
9/20 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheen kanssa perinteistä kevään juhlaa. Grillailua, simaa, kuohuvaa, omatekoisia munkkeja. Vappupalloja ja serpentiiniä.

Vierailija
10/20 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin luo bileisiin menen. 🤩

Vierailija
11/20 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juhli sitä, ilmapallot ok. Joudun pakenemaan aina juhlapäivinä juoppoja, roskaavia, meluavia ja pissiviä zombeja kotiin. Silloin ei mennä mihinkään. Jos asuisi sivummalla pääsisi lenkille, tämä on väärä alue asua. Älkää roskatko ja riehuko niin kauheasti.

Vierailija
12/20 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä sen tarkemmin vielä, mutta laitan uuniin valmismunkit, niiden kanssa alkoholitonta siideriä ja perunasalaattia sekä nakkeja. Kuoharin ostan varmasti, sitten kiertelen terasseja, juon alkoholia ja illan päätteeksi jatkat puoliksi juodusta kuoharista ja muutamasta siideristä vielä kotona. Juhlan kunniaksi tekonahkahousut ja joku sopiva yläosa siihen. Ikää mulla on 52 vuotta ja olen sinkku, lapset aikuisia. Vappu on mun suosikkijuhla.

Vierailija
13/20 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vappuaattona ei mitään erikoista, normipäivä ja työpäivä.

Mutta vappupäivänä lähdetään porukalla liikenteeseen, kuten joka vappu. Minä vanhin 64 ja nuorin taitaa olla tällä hetkellä 30 v. Muutaman kapakan kautta vappumatineaan. Sima on se jallusnapsi, jossa rusina. 

Munkit, tippaleivät, nakit ja perunasalaatit sun muut on siellä entisessä elämässä, n. 20 vuotta sitten jo loppuneet kun lapset kasvoi aikuisiksi.

Vierailija
14/20 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollisesti vappupäivänä syön, en ole vielä miettinyt mitä tarjolla kun meille tulee vieraita. Mun perunasalaatti on perunaa, basilikapestoa, aurinkokuivattua tomaattia, parmesan-lastuja ja paahdettuja pinjansiemeniä, eikä mitään majoneesi-maustekurkkumössöä.

Vierailija
15/20 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rutkasti nuoremman miesystävän kanssa Helsingissä laitetaan lakit päähän klo 18 ja sitten juodaan ulkona pussiskumppaa ja katsellaan kaupungin vilinää. Vappupäivänä olen luvannut mennä auttamaan yhteen tpahtumaan.

Vierailija
16/20 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kenenkään täti, mutta ihminen kyllä. Ajattelin juhlia samoin, kuin olen aina juhlinut, eli simaa ja munkkeja päivällä, kevyesti alkoholia ja sauna illalla, ilmapalloja koristeeksi ja ehkä grilliruokaa vappupäivänä. Olen elämäni aikana kerran käynyt vappuna rimpsalla ja ilmapiiri oli negatiivinen, jopa väkivaltainen. Ei kiitos enää.

Vierailija
17/20 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan tuon oman setä-ihmisen tuosta käsikynkkään ja lähetään vähän viihtyeelle 😁

Vierailija
18/20 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä tuplapalkalla ja yölisällä. Talo tarjoaa vappuherkut koko yöksi. Netflixiä pukkaa.

Vierailija
19/20 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksen alastomana pitkin kaupunkimme pääkatua katsoen, kauanko saan tehdä niin...

Vierailija
20/20 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon ensin simaa, sitten imen munaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän