Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten paljon kerrotte omasta intiimielämästänne ystävillenne?

Vierailija
11.04.2024 |

Minulla on muutama kavereri, jotka kertovat kyllä ihan kaiken. Tiedän lähes kaiken heidän intiimielämästään nykyisten ja edellisten kumppanien kanssa yksityiskohtia myöten. Minua se ei häiritse vaan lähinnä huvittaa, mutta toisaalta ahdistaa kun osa heistä olettaa että jakaisin omaa elämääni yhtä avoimesti. Olen kyllä tästä maininnut, mutta saan tästä vaan tuhahtelua ja katseita osakseni. Sen vuoksi olenkin puhunut asioista hyvin ympäripyöreästi. Muuten meillä on tosi hauskaa yhdessä, mutta koen olevani hieman outo jos en ole yhtä avoin.

Muilla vastaavia kavereita tai tuttuja, joilla ei tunnu olevan filttereitä? Miten olette heidän kanssaan toimineet?

Kommentit (125)

Vierailija
41/125 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kerro yhtään mitään. Tuohan on röyhkeää käytöstä niitä puolisoita ja exiä kohtaan. En hyväksy alkuunkaan. 

Olette ilmeisesti nuoria vielä? Nuorena minulla oli tuollainen kaveri, annoin hänen kertoa, mutta en itse kertonut mitään ja koetin vaihtaa puheenaihetta. En myöskään halua tietää muiden intiimielämästä mitään.

Vierailija
42/125 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kerro yhtään mitään. Tuohan on röyhkeää käytöstä niitä puolisoita ja exiä kohtaan. En hyväksy alkuunkaan. 

Olette ilmeisesti nuoria vielä? Nuorena minulla oli tuollainen kaveri, annoin hänen kertoa, mutta en itse kertonut mitään ja koetin vaihtaa puheenaihetta. En myöskään halua tietää muiden intiimielämästä mitään.

Kokemukseni mukaan näitä juoruajia kyllä löytyy nuoremmista ja vanhemmista. Varsinkin kun on juotu vähän enemmän niin löytyy tarinaa vuosikymmenien takaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/125 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain parille kaverille olen kertonut, etten ole vielä ns. "saanut".  t. mies41

Vierailija
44/125 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan muiden kertoa niin paljon kuin haluavat, ja kerron itse niin paljon kuin haluan.

Vierailija
45/125 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä hyvinvarustellut kehutaan. Muista ollaan hiljaa 🙈 ja yritetään unohtaa.

Vierailija
46/125 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raiskauksen voin kuvailla teille hyvin yksityiskohtaisesti. Haluatteko kuulla niin kirjoitan? Toivottavasti ei menis poistoon kun sit kirjoittamiseen vaivautuminen olisi taas turhaa. 

Se että kertoo kokemistaan kamaluuksista ja kummallisuuksista helpottaa oloa. Sitten on samantekevää - oikeasti toivottavaa - että menee jakeluun ja muutkin lukee.

Noissa raiskauskuvauksissa on vaan yksi mutta... se on se, että näyttää olevan joku tietty tekemisen malli, jolla jotkut sitä tekevät ja se ei luultavasti saa mennä jakeluun koska mistäs tietää vaikka se johtaisi siihen että joku raiskataan sellaisella mallilla... 

Minuun on kohdistunut kaksi raiskausta tällä 'menetelmällä'... toinen koululaisena ja toinen varhaisessa 'keski-iässä'... tekijöillä sattui niilläkin olemaan yhteisiä piirteitä, mutta siis todellisuus on tarua ihmeellisempää... 

Vierailija
47/125 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sitä työkaverille sanoa jos on saanut aamulla.

Vierailija
48/125 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No on joskus kaverit kertoneet ja mua tosiaan sylettää tuommonen. Tunnen myötähäpeää että pitää selittää kaikki naima-asennot. Ei todellakaan kiinnosta. Ykskin kysyi ookko antanut persettä ukolles. Meinas mennä kahvit väärään kurkkuun. 

Toi kahvinjuonnin tunnustaminen sut noloksi teki.

Vierailija
49/125 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän mutta minulla on kaveri, joka kertoo jo aivan sivistymättömän liikaa. Kertoo petipuuhista ja omista gynekäynneistään. Ketä kiinnostaa. 

Vierailija
50/125 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään kerrottavaa.

Vierailija
51/125 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-suhteiden intiimielämästä ja uusista suhteista olen puhunut. Kun suhde on vakiintunut ja muuttunut vakavammaksi ja olen esitellyt miehen kavereilleni, en ole enää jatkanut intiimiasioista puhumista muuta kuin yleisellä tasolla.

Vierailija
52/125 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intiimiasiat ovat henkilökohtaisia.

Kunnioitan ja arvostan puolisoani sen verran ja niin paljon, ettei ystävieni tarvitse tietää esim. sitä, millainen mieheni on seksiasioissa.

Nolottaisi kun yhdessä puolisoiden kanssa porukalla istuttaisiin, ja jokainen nainen tiiraisi miestäni, ja tirskuisi, että tuo mies tekee sitä ja tätä sängyssä.  Tai ei tee jotain, ja niin edelleen.

Myöskään perheemme todellisista  raha-asioista en hiisku muille.  Jos sanoisin, että meillä menee toistaiseksi hyvin, saisin kateellisen joukon riesaksi, ja ivailua ja pisteliäitä kommentteja kaikista jutuista.

Sopeudun joukkoon tälläsenä kun olen, kerron jotain, mutten syvimpiä yksityisasiota.

Vierailija
53/125 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyll mä kavereille kerron että nyt mun pil lu taas haisee pahalle

Voin kuvitella, että olet joku amislainen. 

Vierailija
54/125 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaankaan kerro, ehkä voin jotain ympäripyöreää mainita että "ei me nyt vielä kuolleita olla". Ja loukkaantuisin kyllä perusteellisesti, jos puoliso jakaisi intiimielämäämme yksityiskohtaisesti muille. Se on yksityisasia ja jos joku alkaa udella, niin vastaan myös niin, että se on yksityisasia. 

Kyllä me sitten naisten sairausasiat on jaettu keskenämme, sillä lailla siivosti. Ja olen ollut mukana myös, kun ystävälleni tehtiin abortti, henkisenä tukena. (Oli väkivaltainen liitto ja hän ei missään nimessä halunnut lasta siihen elämäntilanteeseen. Erosi sittemmin ja helpompi oli erota ilman lasta sellaisesta ihmisestä)

Vierailija
55/125 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron kaikki mun kuukautis jutut kovalla äänellä baari pöydässä

Vierailija
56/125 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on niin ISO että kehun sitä päivittäin kavereille. 

Vierailija
57/125 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerron kaikki mun kuukautis jutut kovalla äänellä baari pöydässä

Mäkin, ne on luonnollisia asioita joista pitää pystyy puhuun ääneen. Ka unet kans jois on jotai vessa tai kuukautisjuttui kerron ku nään niit aika useesti ja sillee hauskoi. Kerron kaikki rupihommat kans ja tietty panemiset, jotku tietty nyrpistelee näillekki mut ei oo mun ongelma jos joku on nii estyny ettei kestä luonnollisii juttui. Se o niitte oma ongelma ja siihe voi hakee apuu.

Vierailija
58/125 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAIKEN!!!

T: Urpo

Vierailija
59/125 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kerro omasta seksielämästäni, ettei ystävättäreni tule minulle kateelliseksi. Kerran eräs valitteli panotakkuaan. Silloin sanoin, että minulle ei tule hiuksiini sellaista, koska yleensä olen päällä.

Vierailija
60/125 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mun masturboimisessa ole mitään kerrottavaa.

Eipä, mutta kerron häpeällisen asian näin anonyymisti. Minulla on ummetus ja joskus joudun kaivamaan kakan alkuun. Siis sormella raaputan kovettumat, ja kohta tulee kakka. Pesen tietysti kädet. Hetken kuluttua tyystin itseäni sormella, klitt on virtsaputken suulla. Nyt on elämän ensimmäinen virtsatietulehdus. Ilmeisesti lyhyenkin kynnen alle voi jäädä bakteereita. Varokaa ettei kakkabakteereita siirry virtsaputken suulle.

Virtsiitti tulee aina omista kakkapöpöistä, siksi se on älyttömän nolo sairaus. Kertoo jotain hygienian tasosta. Itse sain virtsiitin Tallinnan matkalla, kun hotellissa ei ollut bideetä ja olen tottunut aina vessakäynnillä pesemään pimpsan ja anuksen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi