Miten paljon kerrotte omasta intiimielämästänne ystävillenne?
Minulla on muutama kavereri, jotka kertovat kyllä ihan kaiken. Tiedän lähes kaiken heidän intiimielämästään nykyisten ja edellisten kumppanien kanssa yksityiskohtia myöten. Minua se ei häiritse vaan lähinnä huvittaa, mutta toisaalta ahdistaa kun osa heistä olettaa että jakaisin omaa elämääni yhtä avoimesti. Olen kyllä tästä maininnut, mutta saan tästä vaan tuhahtelua ja katseita osakseni. Sen vuoksi olenkin puhunut asioista hyvin ympäripyöreästi. Muuten meillä on tosi hauskaa yhdessä, mutta koen olevani hieman outo jos en ole yhtä avoin.
Muilla vastaavia kavereita tai tuttuja, joilla ei tunnu olevan filttereitä? Miten olette heidän kanssaan toimineet?
Kommentit (125)
Riippuu kaverista. Joidenkin kanssa puhutaan jonkin verran seksielämästä ja joidenkin kanssa ei ollenkaan.
Kyllä me niinku jätkien kanssa suihinottotaidoista ja nieleekö ja ottaako anaaliin ja semmoista. Ai ettekö naiset halua sellaisia levitettävän? No me lopetetaan jos tekin lopetatte.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on ihmiset sairaita, jos tällaisia asioita kavereiden kanssa jaellaan.
No, ei se nyt sairasta ole, ellet nyt kerro kaikkea hajuista alkaen ja ahdista kuulijoita kertomuksillasi tai loukkaa kumppaniasi... Seksi on ihan luonnollinen juttu.
Olet fiksu ihminen.
Kyllä minunkin mielestä seksiasiat kuuluvat vain tapahtumaan osallistuneille.
Toki hyville ystäville jotain ympäripyöreää ja yleisluontoista voi kertoa kysyttäessä. Mutta kukaan meistä ei puhu kovin tarkkaan asioitaan.
Olen ollut paljon humalaisten kyyditsijänä ja kuullut kuinka avoimesti näistä asioista puhutaan kaveripiirissä.
En ikinä menisi sänkyyn miehen kanssa joka pälättää liikaa. Turpa pitää pysyä kiinni vaikka olen vapaa menemään kenen kanssa haluan.
Vierailija kirjoitti:
Olet fiksu ihminen.
Kyllä minunkin mielestä seksiasiat kuuluvat vain tapahtumaan osallistuneille.
Toki hyville ystäville jotain ympäripyöreää ja yleisluontoista voi kertoa kysyttäessä. Mutta kukaan meistä ei puhu kovin tarkkaan asioitaan.
Olen ollut paljon humalaisten kyyditsijänä ja kuullut kuinka avoimesti näistä asioista puhutaan kaveripiirissä.
En ikinä menisi sänkyyn miehen kanssa joka pälättää liikaa. Turpa pitää pysyä kiinni vaikka olen vapaa menemään kenen kanssa haluan.
Naiset ovat kyllä tosi avoimia kun ovat humalassa. Myös kyydinnyt vaimon (työ)kavereita useamman kerran ja saanut kuulla tarinan jos toisenkin, kellä ei ottanut eteen ja taivasteltiin kun toinen ei ollut saanut munaa pitkään aikaan ja ehdotettiin jopa tiettyjä henkilöitä, jotka olivat hyviä sängyssä ja joilla oli hyvä työkalu.
Olen ollut mukana näillä aikuisten "lelukutsuilla" missä joku esittelijä on käynyt esittelemässä erilaisia suristimia, vaatteita ja liukasteita. Kyllä siellä on sitten käyty läpi, että mitä kukin tilasi ja mitä kukin piti mistäkin lelusta. Kävi myös ilmi mitä tiettyjen henkilöiden kokoelmista jo löytyi. Alkoholilla oli vahvasti osuutta asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on ihmiset sairaita, jos tällaisia asioita kavereiden kanssa jaellaan.
No, ei se nyt sairasta ole, ellet nyt kerro kaikkea hajuista alkaen ja ahdista kuulijoita kertomuksillasi tai loukkaa kumppaniasi... Seksi on ihan luonnollinen juttu.
Tämäkin on sama asia kuin huumorintaju. Toisille kolahtaa paremmin tietyt jutut kuin toisille. Pitää tietää yleisönsä.
En mitään. Kyseessä ei ole yksityisasiani enkä koe tarpeelliseksi puhua seksistä kuin kumppanini kanssa. Jotain ehkäisykeskustelua saatan kommentoida omalta osaltani mutta meidän välinen seksi on vain meidän asia, ei mikään yleisen keskustelun aihe.
Aina, kun sperma lentää, niin lähtee välittömästi päivitys someen ja moneen whatsup ryhmään.
Vierailija kirjoitti:
En mitään. Kyseessä ei ole yksityisasiani enkä koe tarpeelliseksi puhua seksistä kuin kumppanini kanssa. Jotain ehkäisykeskustelua saatan kommentoida omalta osaltani mutta meidän välinen seksi on vain meidän asia, ei mikään yleisen keskustelun aihe.
ei ole yksityisasia, mutta et koe tarpeelliseksi puhua?
Kyllä rouva on kertonut ystävilleen minkäkokoinen kalu minulla on ja missä asennoissa ja kuinka usein harrastamme seksiä. Eikä se minua haittaa.
Mulla on pari kaveria, joille olen kertonut jotain yleistä tapailumiehistä. Lähinnä, että onko seksi ollut hyvää ja onko sitä tarpeeksi. Sellaista yleistä, samalla kun olen muuten kertonut miehestä. Yksityiskohtia en ole kertonut.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on pari kaveria, joille olen kertonut jotain yleistä tapailumiehistä. Lähinnä, että onko seksi ollut hyvää ja onko sitä tarpeeksi. Sellaista yleistä, samalla kun olen muuten kertonut miehestä. Yksityiskohtia en ole kertonut.
Mitäs kun tapailumiehestä tuleekin vakituinen mies ja kaveritkin tietää siitä jo aika paljon enemmän :D
Jollekin olen jotain yksityiskohtiakin kertonut, mutta yleensä en. Lisäksi minulla on yksi kaveri, joka kyselee aina kauheasti lisätietoja, mutta eihän sille voi mitään kertoa, kun itse on himouskollinen miehelleen, jonka kanssa on ollut yhdessä teinistä asti ja on hänen ainoa mieskokemuksensa. Ja paheksuu kauheasti kaikkia pettäjiä, jättäjiä ja muita ihmisiä, joille se ensimmäinen ei ollut ihan paras.
Vierailija kirjoitti:
Muistaakseni olen maininnut joskus, kuinka pian ensitapaamisesta päädyttiin hommiin ja missä vaiheessa synnytyksen jälkeen aloitettiin taas, mutta mitään tarkempia yksityiskohtia en kerro, koska ne eivät kuulu muille.
Samoin.
En kerro yhtään mitään, kun on muitakin asioita keskulteltavana.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä rouva on kertonut ystävilleen minkäkokoinen kalu minulla on ja missä asennoissa ja kuinka usein harrastamme seksiä. Eikä se minua haittaa.
No onpa huonokäytöksinen rouva. Hyi olkoon.
No tiettyjen harvoin saavien sinkkuäijien kesken toki raporttia mahdollisista saamisista mutta ei nyt sen kummempaa. Jokaista asentoa ei tarvitse kertoa :D