Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten paljon kerrotte omasta intiimielämästänne ystävillenne?

Vierailija
11.04.2024 |

Minulla on muutama kavereri, jotka kertovat kyllä ihan kaiken. Tiedän lähes kaiken heidän intiimielämästään nykyisten ja edellisten kumppanien kanssa yksityiskohtia myöten. Minua se ei häiritse vaan lähinnä huvittaa, mutta toisaalta ahdistaa kun osa heistä olettaa että jakaisin omaa elämääni yhtä avoimesti. Olen kyllä tästä maininnut, mutta saan tästä vaan tuhahtelua ja katseita osakseni. Sen vuoksi olenkin puhunut asioista hyvin ympäripyöreästi. Muuten meillä on tosi hauskaa yhdessä, mutta koen olevani hieman outo jos en ole yhtä avoin.

Muilla vastaavia kavereita tai tuttuja, joilla ei tunnu olevan filttereitä? Miten olette heidän kanssaan toimineet?

Kommentit (125)

Vierailija
61/125 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyll mä kavereille kerron että nyt mun pil lu taas haisee pahalle

Voin kuvitella, että olet joku amislainen. 

Ei oo vielä amisiässä! Alakoulu pitää hoitaa loppuun ensin.

Vierailija
62/125 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No seksielämäkin on osa elämää, eli kyllä siitä puhua voi hyvien kavereiden kesken. En mä nyt yksityiskohtia, fetissejä tai mitään sellaista lähtisi ikinä puhumaan. Mutta se että onko seksielämä aktiivista, molemmilla sama haluamisen tahti jne. on vielä sen verran kevyempää, että niistä voi tietyssä porukassa puhua. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/125 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun intiimielämässäni on mukana muitakin ihmisiä kuin minä itse. En tietenkään kerro heidän yksityisasioitaan kenellekään.

Just tämä. Jostain satunnaisesta kumppanista olen voinut kertoa, mutta tuntuisi todella kyseenalaiselta puhua esim. nykyisen parisuhteeni intiimielämästä ja sitä kautta kumppanini henkilökohtaisista asioista kavereilleni jotka myös tuntevat kumppanini.

Joskus nämä satunnaisetkin kumppanit voivat tulla vastaan yllättävissä paikoissa kuten työpaikalla :D

Niinhän ne voivat ja juuri siksi on hyvä, heidänkin asioista voi puhua anonyymisti, jos puhutaan.

Vierailija
64/125 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika monessa miesten pukuhuoneessa ja saunaillassa on kyllä kerrottu vaikka ja mitä. Esimerkiksi yksi entinen työkaveri avautui siitä kuinka ovat vaimon kanssa käyneet ulkomailla seksiklubeilla ja mitä kaikkea siellä on tullut tehtyä ja mistä kaikesta se vaimo tykkää. Tietysti pitää ottaa nämä jutut vähän varauksella, mutta kuitenkin.

Luulenpa, että samoin monet naiset kertovat paljon enemmän ystävilleen ja tutuilleen kuin kehtaavat edes myöntää.

En tunnista tuollaista pukuhuonepuhetta enkä ole ollut saunailloissa, joissa olisi puhuttu intiimejä yksityisasioita. Olen tietysti vain yksittäistapaus, mutta luulen, että tuollainen puhe tavallisten perheellisten heteromiesten keskuudessa ei ole niin yleistä.

Vierailija
65/125 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kerro, se osa elämää on vain minun ja puolisoni välinen asia.

Vierailija
66/125 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No seksielämäkin on osa elämää, eli kyllä siitä puhua voi hyvien kavereiden kesken. En mä nyt yksityiskohtia, fetissejä tai mitään sellaista lähtisi ikinä puhumaan. Mutta se että onko seksielämä aktiivista, molemmilla sama haluamisen tahti jne. on vielä sen verran kevyempää, että niistä voi tietyssä porukassa puhua. 

Meillä tuli keskustelua fetisseistä kaverin kanssa, kun vahingossa näin hänen punoittavan selän sovituskopissa. Meni aluksi tulipunaiseksi, kun kerroin havainnostani ja sopersi jotain, mutta myöhemmin kertoi kahvilla, että olivat miehensä kanssa heiluttaneet piiskaa edeltävänä iltana ja jäljet oli vielä näkyvissä. 

Vierailija
67/125 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika monessa miesten pukuhuoneessa ja saunaillassa on kyllä kerrottu vaikka ja mitä. Esimerkiksi yksi entinen työkaveri avautui siitä kuinka ovat vaimon kanssa käyneet ulkomailla seksiklubeilla ja mitä kaikkea siellä on tullut tehtyä ja mistä kaikesta se vaimo tykkää. Tietysti pitää ottaa nämä jutut vähän varauksella, mutta kuitenkin.

Luulenpa, että samoin monet naiset kertovat paljon enemmän ystävilleen ja tutuilleen kuin kehtaavat edes myöntää.

En tunnista tuollaista pukuhuonepuhetta enkä ole ollut saunailloissa, joissa olisi puhuttu intiimejä yksityisasioita. Olen tietysti vain yksittäistapaus, mutta luulen, että tuollainen puhe tavallisten perheellisten heteromiesten keskuudessa ei ole niin yleistä.

En ole kyllä minäkään törmännyt, ei ihan tavisten puuhia nuo sekanainnit epämääräisten ihmisten kanssa.

Vierailija
68/125 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei varmaan perheellisten miesten kesken samalla tavoin kuin nuorempien miesten urheilujoukkueiden saunailloissa, joissa käydään läpi menneet saaliit ja ns. takuuvarmat hoidot.

Vierailija
69/125 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on makkarissa kamerat ja kuvaamme sillointällöin seksileikkejämme. Joka toinen kuukausi pidämme ystävien kanssa katseluillan jossa katselemme mitä olemme touhunneet.

M54/N53

Vierailija
70/125 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on makkarissa kamerat ja kuvaamme sillointällöin seksileikkejämme. Joka toinen kuukausi pidämme ystävien kanssa katseluillan jossa katselemme mitä olemme touhunneet.

M54/N53

Eikös tätä ole tullut ihan telkkaristakin asti Marja Kihlströmin vetämänä

Vierailija
71/125 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama meillä. Toki olen vahingossa nähnyt enemmänkin kuin olisin halunnut, kun järjestimme ystävälle polttareita ja haimme hänelle vaatteita valmiiksi. Löytyi vahingossa lelut ja asutkin. Kerroin asiasta hänelle vasta paljon myöhemmin.

Vierailija
72/125 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei varmaan perheellisten miesten kesken samalla tavoin kuin nuorempien mies

Kyllä tapahtuu ihan perheellisten miesten keskenkin. Näillä ei ole mitään kunnioitusta vaimojaan kohtaan. Voi vaimoparkoja, kun porukalla tapaavat. 

Vierailija
73/125 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on ihmiset sairaita, jos tällaisia asioita kavereiden kanssa jaellaan.

Vierailija
74/125 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että mieheni rehentelee kaveriporukassa seksielämällämme, kun olen sen omin korvin kuullut. Itse en puhu siitä, että meillä on seksiä joskus 3 kertaa päivässä tai jokapäivä tai että tykkään olla lehmityttönä. Se on miehestäni jostain syystä tavattoman mukavaa. Pääsee helpolla? Ulkoilmaseksi on myös hänen lemppari.

Vierailija
75/125 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sitä mökillä kaveripariskunnan kanssa illanvietoissa puhutaan ja vertaillaan seksielämää. Siinä saa myös hyviä ideoita toisilta.

Vierailija
76/125 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapailin miestä, joka kertoi tarkasti, mitä fetissejään oli minkäkin ex-naisen(sa) kanssa harjoittanut. Lisäksi sain kuulla, kuka naisista oli mieltynyt satisfyeriin, karvoituksista, alistumisesta yms.. Miehen somen seuraamisen perusteella ko. naisten henkilöyden pystyi vielä selkeästi päättelemään. 

Kaikki eivät kunnioita muiden yksityisyyttä.

Vierailija
77/125 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapailin miestä, joka kertoi tarkasti, mitä fetissejään oli minkäkin ex-naisen(sa) kanssa harjoittanut. Lisäksi sain kuulla, kuka naisista oli mieltynyt satisfyeriin, karvoituksista, alistumisesta yms.. Miehen somen seuraamisen perusteella ko. naisten henkilöyden pystyi vielä selkeästi päättelemään. 

Ja tollaisen toopen kanssa sä sitten halusit olla, joka kertoo seuraavalle sitten kaiken susta 🙄

Vierailija
78/125 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tollaisen toopen kanssa sä sitten halusit olla, joka kertoo seuraavalle sitten kaiken susta 🙄

No se suhde loppui aika nopeasti. Seuraavalle kertoi varmasti minusta, että en suostunut toteuttamaan hänen fetissejään.

Vierailija
79/125 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
80/125 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kerro enkä halua kuulla. Kaikki hiivatulehdukset ja vuodotkin saatte pitää omana tietonanne. Yök.

Oli tällanen työkaveri, joka jauhoi aina jostain. Valitettavasti myös "intiimielämästään" tai lähinnä sen puutteesta ja hormonihoitojensa inhoista vaikutuksista. Saattoi sitten joskus huomata taukokahvipöydässä, et ai kauheeta, tääl oli nyt joku mieskin kuulemassa (ei nekään aina kerenneet paeta). "No hyvä sen *Pekanki* on tietää, millasta naisen elämä on".

Välillä sanoin, että mä syön nyt, enkä halua kuulla. Niin kuin se olis Niagaraa pysäyttänyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi