Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten paljon kerrotte omasta intiimielämästänne ystävillenne?

Vierailija
11.04.2024 |

Minulla on muutama kavereri, jotka kertovat kyllä ihan kaiken. Tiedän lähes kaiken heidän intiimielämästään nykyisten ja edellisten kumppanien kanssa yksityiskohtia myöten. Minua se ei häiritse vaan lähinnä huvittaa, mutta toisaalta ahdistaa kun osa heistä olettaa että jakaisin omaa elämääni yhtä avoimesti. Olen kyllä tästä maininnut, mutta saan tästä vaan tuhahtelua ja katseita osakseni. Sen vuoksi olenkin puhunut asioista hyvin ympäripyöreästi. Muuten meillä on tosi hauskaa yhdessä, mutta koen olevani hieman outo jos en ole yhtä avoin.

Muilla vastaavia kavereita tai tuttuja, joilla ei tunnu olevan filttereitä? Miten olette heidän kanssaan toimineet?

Kommentit (125)

Vierailija
21/125 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mun masturboimisessa ole mitään kerrottavaa.

Eipä, mutta kerron häpeällisen asian näin anonyymisti. Minulla on ummetus ja joskus joudun kaivamaan kakan alkuun. Siis sormella raaputan kovettumat, ja kohta tulee kakka. Pesen tietysti kädet. Hetken kuluttua tyystin itseäni sormella, klitt on virtsaputken suulla. Nyt on elämän ensimmäinen virtsatietulehdus. Ilmeisesti lyhyenkin kynnen alle voi jäädä bakteereita. Varokaa ettei kakkabakteereita siirry virtsaputken suulle.

Vierailija
22/125 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on joskus kaverit kertoneet ja mua tosiaan sylettää tuommonen. Tunnen myötähäpeää että pitää selittää kaikki naima-asennot. Ei todellakaan kiinnosta. Ykskin kysyi ookko antanut persettä ukolles. Meinas mennä kahvit väärään kurkkuun. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/125 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kulta pieni, kerron ihan kaiken. Erityisesti kielteisiä asioita niin saan myötätuntoa ja jaxuhaleja. Usein ystävät yrittävät vaihtaa puheenaihetta kun kerron seksuaaliasioista, mutta jatkan vaan ja kerron lisää yksityiskohtia.

Meillä tehdään samaa. Mies on vapautunut ja avoin keskustelija ja kiinnostunut seksistä. Usein kertoo yksityiskohtaisesti kaiken mahdollisen kun on vieraita illallisella joskus vähän rehvastellenkin kuinka ollaan lemmitty eri paikoissa. 

Vierailija
24/125 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kulta pieni, kerron ihan kaiken. Erityisesti kielteisiä asioita niin saan myötätuntoa ja jaxuhaleja. Usein ystävät yrittävät vaihtaa puheenaihetta kun kerron seksuaaliasioista, mutta jatkan vaan ja kerron lisää yksityiskohtia.

Meillä tehdään samaa. Mies on vapautunut ja avoin keskustelija ja kiinnostunut seksistä. Usein kertoo yksityiskohtaisesti kaiken mahdollisen kun on vieraita illallisella joskus vähän rehvastellenkin kuinka ollaan lemmitty eri paikoissa. 

Lähtevätkö vieraat äkkiä pois vai alkavatko kertoon omia kokemuksia? 

Vierailija
25/125 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuttavapiirissä on myös tälläinen mies. Kertoo kyllä ihan kaikesta, millä levähdyspaikalla pysähdyttiin hoitamaan hommat ja miten taitava vaimo on poskihoidossa. Ja vaimoa ei tunnu tämä haittaavaan yhtään. Ennemminkin nauttii kehuista ja muiden katseista.

Vierailija
26/125 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman puolison/kumppanin intiimiasioita ei mielestäni kerrota kenellekään. Sen luulisi olevan selvää jokaiselle aikuiselle ihmiselle. Jos minulle selviäisi että puolisoni kertoilisi kavereilleen meidän seksielämästä niin luottamus menisi siihen.

Jos nyt joku välttämättä haluaa puhua jostain nimettömistä yhden yön jutuista ilman nimiä niin se on ok, tai sooloseksistä/leluista jne. Outoahan sekin kyllä olisi. Ehkä on eri asia jos puhutaan esim. yhdyntäkivuista tai muista terveyteen liittyvistä ongelmista, mutta ei kumppaniin liittyvistä, eli en menisi kaverille kertomaan että eipä taas miehellä seisonut vaikka kuinka yritettiin...

Vierailija
27/125 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten suhtaudutte näihin k-18 seurapeleihin, joissa osassa paljastellaan todella intiimejä asioita? Näitä on tarjolla erilaisiin illanviettoihin, polttareihin, jne ja osa kysymyksistä on tosi henkilökohtaisia (kenellä on eniten exiä, isoin lelu kaapissa, jne).

Vierailija
28/125 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten suhtaudutte näihin k-18 seurapeleihin, joissa osassa paljastellaan todella intiimejä asioita? Näitä on tarjolla erilaisiin illanviettoihin, polttareihin, jne ja osa kysymyksistä on tosi henkilökohtaisia (kenellä on eniten exiä, isoin lelu kaapissa, jne).

Ymmärrän viihteenä juuri jossain polttareissa, mutta en usko että omassa kaveripiirissä olisi ketään joka tuollaista ehdottaisi ohjelmaksi. Varmaan joillain on sitten ystäväpiirikin sellaista joilla on pajon kerrottavaa edellämainituista.

Vierailija
29/125 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan puhu seksiasioista, minulla vain oletetaan olevan hyvä rakastaja.

No onhan se oikeastikin hemmetin hyvä.

Myhäilen vain tyytyväisen näköisenä, ja nyökkäilen, että hyvin menee, enempää en kerro. 

Vierailija
30/125 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kertonut mitään.

Vierailija
31/125 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän viihteenä juuri jossain polttareissa, mutta en usko että omassa kaveripiirissä olisi ketään joka tuollaista ehdottaisi ohjelmaksi. Varmaan joillain on sitten ystäväpiirikin sellaista joilla on pajon kerrottavaa edellämainituista.

Eikös tälläiset pelit ole melkein myydyimpien joukossa joka joulu?

Vierailija
32/125 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monessa miesten pukuhuoneessa ja saunaillassa on kyllä kerrottu vaikka ja mitä. Esimerkiksi yksi entinen työkaveri avautui siitä kuinka ovat vaimon kanssa käyneet ulkomailla seksiklubeilla ja mitä kaikkea siellä on tullut tehtyä ja mistä kaikesta se vaimo tykkää. Tietysti pitää ottaa nämä jutut vähän varauksella, mutta kuitenkin.

Luulenpa, että samoin monet naiset kertovat paljon enemmän ystävilleen ja tutuilleen kuin kehtaavat edes myöntää.

Vierailija
33/125 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelen parhaan ystäväni kanssa kaikesta, myös seksistä. Tiedän esimerkiksi että hänen miehellään on ongelmia alakerrassa johtuen lääkityksestä ja muutenkin heillä on pitkä kuiva kausi menossa. Tiedän myös että ystävälläni on ollut salasuhde ulkomaalaisen miehen kanssa, joka oli upea rakastaja mutta idiootti ihmisenä. Ja hän tietää myös minun mieskuvioistani melko yksityiskohtaisesti. Meille tämä on normaalia kun olemme tunteneet  toisemme lähes koko elämämme ja jakaneet aina kaiken.

Vierailija
34/125 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyll mä kavereille kerron että nyt mun pil lu taas haisee pahalle

Vierailija
35/125 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein keksi muuta syytä tuollaiselle, kuin se että pitää todistella muille että kyllä minullakin on seksielämää, oikein lujaa menee.

Vierailija
36/125 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En puhu aiheesta, en edes heidän kanssa, jotka ovat olleet läheisiä ystäviä 30 vuotta. Yksityisasia, johon kuuluu toisenkin henkilön, eikä vain minun, yksityisyys.

Olen hakeutumassa kohdunpoistoon, joka toivottavasti nyt viimeinkin myönnetään tälle tantalle. Ongelmia on paljon, yksi mm. kivulias seksi ja jomotukset vielä päiviä seksin jälkeen. Läheisimmille olen kuitenkin jättänyt tämän osan kohdun ongelmalistasta pois, koska se ei kuulu heille, vaikka se mikään hurjan revittelevä seksipaljastus olekaan.

Vierailija
37/125 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ei ole korrektia kertoa yhtään mitään. Puheenaihe on moukkamainen, eikä kuulu muille kuin osapuolten välille.

Vierailija
38/125 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intiimiasiat on yksityisiä, eli en kerro, enkä tykkää kuunnella jos joku toinen kertoo. Se vaikuttaa kehuskelulta ja itsensä korostamiselta. Ihmettelen kovasti näitä televisiossa tai lehtien palstoilla paljastelijoita. Onko todella huomionhakuisia niin paljon? Minä voisin kertoa ja kehuskella sillä kun piirakka onnistui niin hyvin, toiset sillä että piirakka on kovassa käytössä.

Vierailija
39/125 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Läheiset ovat näistä asioistani autuaan tietämättömiä, ja hyvä niin. 

Vierailija
40/125 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikein keksi muuta syytä tuollaiselle, kuin se että pitää todistella muille että kyllä minullakin on seksielämää, oikein lujaa menee.

Osalla tämä on kyllä selkeästi päätarkoitus ja monta kertaa voi miettiä onko kaikki tarinat edes totta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän