Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

65-75-vuotiaat eläkeläiset ovat Suomen varakkain ikäryhmä ja eläkeläistalouksissa on jo lähes puolet koko maan varallisuudesta

Vierailija
10.04.2024 |

"65-75-vuotiaat eläkeläiset ovat Suomen varakkain ikäryhmä ja ylipäätään eläkeläistalouksissa on nyt jo lähes puolet koko maan varallisuudesta. Yksinkertaisesti epäreilu ajatus, että juuri eläkeläiset olisivat kategorisesti sopeutustoimien ulkopuolella" 

Kommentit (2622)

Vierailija
921/2622 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En enää suostu maksamaan työlöisenä nykyisten eläkeläisten eläkkeistä, rahoittamaan laiskimusten elämää.

Keräisivät edes roskia julkisilla paikoilta pois eläkkeensä vastineeksi. Itsekkäät eläkeläiset eivät tee mitään muuta kuin oman tapansa ympärillä pyörivät.

Hih, työttömän on hyvä uhota ;D

Vierailija
922/2622 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläkekassat maksavat 60% työeläkkeistä, loppu 40% tulee valtiolta, jopa Orpo kertoi tämän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
923/2622 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pikkumies saisi pojan niin mikä olisi sen pituusennuste.

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😝😝😝😝😝😝

Vierailija
924/2622 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkkatukitöistä ja lyhyistä sijaisuuksista ei kerry enää ansiosidonnaista eli ei voi mennä parturiin. Pitää säästää rahat työttömyysajan ruokaan ja vuokraan. Työmarkkinatuki ei riitä. 

Mä TRADENOMI HÖNÖ TIAINEN, PORISTA olen onneksi ostanut paljon vaatteita kirpputorilta ja vaatteet riittävät seuraavat 30 vuotta. 

Vierailija
925/2622 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palkkatukitöistä ja lyhyistä sijaisuuksista ei kerry enää ansiosidonnaista eli ei voi mennä parturiin. Pitää säästää rahat työttömyysajan ruokaan ja vuokraan. Työmarkkinatuki ei riitä. 

Mä TRADENOMI HÖNÖ TIAINEN, PORISTA olen onneksi ostanut paljon vaatteita kirpputorilta ja vaatteet riittävät seuraavat 30 vuotta. 

Sinä voit kaljuna miehenä ottaa naisten puolesta permanentin.

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
926/2622 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menkää loismummot ja loispapat töihin!

En mene enää,olin 47v. Eiköhän tuo aika riitä yhdelle ihmiselle. Tehkää nuoremmat perässä.

Ei riitä kun jäit niin aikaisin eläkkeelle ja muiden piikkiin. Pitäisi sitä itsensä elättää eikä loisia muiden niskoilla

Ja sitten valittaisit kun eläkeläiset vie nuorten työt, päätä jo raukka pieni mitä oikein haluat.-eri

Vierailija
927/2622 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asunnon siivous, telkkarin katselu tai oikeesti vauvapalsta on ainoat asia mitä minä TRADENOMI HÖNÖ TIAINEN, PORISTA voin tehdä. Ei voi lähteä vapaa-ajalla kotoa mihinkään oli sitten töissä tai työttömänä. Rahaa on töissä ollessa säästettävä työttömyysajan ruokaan ja vuokraan. 

Vierailija
928/2622 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkera kalju pikkumies, ei vaimoa, ei lapsia. Asunto turhaan ostettu, ei ole lasta, jolle se menisi perinnöksi.

Lyhyt pikkumies, jolle voi kohta antaa töistä kenkää.

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
929/2622 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katkera kalju pikkumies, ei vaimoa, ei lapsia. Asunto turhaan ostettu, ei ole lasta, jolle se menisi perinnöksi.

Lyhyt pikkumies, jolle voi kohta antaa töistä kenkää.

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Pikkumies kelpaa korkeintaan yrityksen paskahommiin.

Vierailija
930/2622 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asunnon siivous, telkkarin katselu tai oikeesti vauvapalsta on ainoat asia mitä minä TRADENOMI HÖNÖ TIAINEN, PORISTA voin tehdä. Ei voi lähteä vapaa-ajalla kotoa mihinkään oli sitten töissä tai työttömänä. Rahaa on töissä ollessa säästettävä työttömyysajan ruokaan ja vuokraan. 

Pikkumies voi lähteä baariin naisten naurettavaksi.

Kaikki nauravat pikkumiestä töissä.

Ei vaimoa, ei lapsia. Ei perhettä, vain vauvapalsta ja katkera mieli hönö tarinoineen.

Vierailija
931/2622 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkumies sukulaisen hääjuhlassa nolona yksin, ei seuralaista mukana.

Suvun peräkammarin vanha poika.

Vierailija
932/2622 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta ja he ovat suurin äänestäjä ryhmä ja itsekkäin tulevat kauan vielä päättämään omista oikeuksistaan mihin ei voida vaikuttaa.syövät yhteiskunnan resurris myös terveyskeskuksista jokainen 70-90v kuvataan joka vaivasta nuoret ja työikäiset kuolee siihen ettei pääse mangneettikuvauksiin, röngtenkuvauksiin, hoitoon. Eläkkeet 70-90v noin 1970-1300ekk, täydet asumistuet neliömääräästä riippumatta. Sitten on nää rikkaat eläkeläiset 3000-40 000 ja lento edut, matka edut, uimahalli ym.. edut joka eläkeläisille. Minulla on tuttu eläkeläinen joka on miljonääri hän haukkuu aina terveyskeskuksessa työntekijöitä, joutu ite maksamaan happipullon oli järkyttynyt. Rikkaat vanhukset haluaa kaiken ilmanteeksi. Nykyään suuret ikäluokat on yhteiskunnan syöpiä. Palvelukodissa, sairaalassa heidän suuria tuloja ei huomioida. Rikkaat on ahneita. Mitä jos he kaikki menisivät yksityiselle ja maksaisivat itse palveluistaan. Yhteiskunta vois pitää vain k

Sekava älyvapaa pläjäys.

Vierailija
933/2622 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikkumies sukulaisen hääjuhlassa nolona yksin, ei seuralaista mukana.

Suvun peräkammarin vanha poika.

Sukulaiset säälivät lyhyttä pikkumiestä.

Ei se tuo koskaan seuralaista juhliin

Yksinäinen ilkeä ällöttävä pikkumies.

Vierailija
934/2622 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyen pikkumiehen kaverit menevät naimisiin ja perustavat perheen.

Lyhyelle pikkumiehelle sitä vuoroa ei tule koskaan.

Suvun ja kaveriporukan musta lammas.

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
935/2622 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun pikkumiehestä tulee vanha, siitä ei huolehdi kukaan.

Pikkumies makaa kotona sängyssä ja kotihoitajat käy, jos muistavat.

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
936/2622 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä PORILAINEN TRADE HÖNÖ TIAINEN 

joudun asumaan loppuelämä halvassa vuokraläävässä ja tekemään palkattomia työkokeiluita. 

No, sen vuokraläävän voi pitää luxus puhtaana ja nukkua paljon. 

Vierailija
937/2622 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En enää suostu maksamaan työlöisenä nykyisten eläkeläisten eläkkeistä, rahoittamaan laiskimusten elämää.

Keräisivät edes roskia julkisilla paikoilta pois eläkkeensä vastineeksi. Itsekkäät eläkeläiset eivät tee mitään muuta kuin oman tapansa ympärillä pyörivät.

Kerää itse omat roskasi.

Vierailija
938/2622 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuinen lyhyt mies, tuo palstan ilkimys jota ei ole kukaan parisuhteeseen huolinut.

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Kun naiset näkevät pikkumiehen niin he 🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮

Vierailija
939/2622 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä nyt et rahoita kenenkään elämää,tuskin olet töissäkään.Ainakin köyhä olet,ei kukaan jaksaisi kitistä muutamasta prosentista.Itse en viitsisi kuuluttaa köyhyyttäni kaikille,se on aika noloa.

Vierailija
940/2622 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinvointialueiden johtajien palkka on 20t /kk ja elykeskusten kokouspalkkiot jopa 20t/v sekä ely ja avi keskuesten johtajien palkat 20t/kk sekä kaikkien näiden päälliköiden palkat noin 10-15t/kk. Kuntien johtajien palkat 5000 -20 000 kk jne jne. On siinä maksajilla osansa ja eläkeläiset maksvat myös heidän palkkojaan. Miten äänestit?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi