65-75-vuotiaat eläkeläiset ovat Suomen varakkain ikäryhmä ja eläkeläistalouksissa on jo lähes puolet koko maan varallisuudesta
"65-75-vuotiaat eläkeläiset ovat Suomen varakkain ikäryhmä ja ylipäätään eläkeläistalouksissa on nyt jo lähes puolet koko maan varallisuudesta. Yksinkertaisesti epäreilu ajatus, että juuri eläkeläiset olisivat kategorisesti sopeutustoimien ulkopuolella"
Kommentit (2622)
Vierailija kirjoitti:
On sille ottajia PS Soinista lähtien joten tarkkuuskiväärit olisivat tarpeen ja niitä varten eläkeläiskeruu. Miten sinä sitten äänestäisit joa eläkekertymäsi olisi 0€ kun nykyiset eläkeläiset ovat luoneetk oko eläkesysteemin.
En minä entisenä siivoojana ole luonut minkään sortin eläkesysteemiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä PORILAINEN TRADE HÖNÖ TIAINEN
joudun asumaan loppuelämä halvassa vuokraläävässä ja tekemään palkattomia työkokeiluita.
No, sen vuokraläävän voi pitää luxus puhtaana ja nukkua paljon.
Minä Helsinkiläinen ällöttävä pikkumies en siivoa ikinä. Ja vedän käteen kotona, kun en saa pesää.
🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮
Onkohan pikkumiehelle kotona tekopillu.
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Minulla PORILAISELLA TRADE HÖNÖ TIAISELLA ei ole rahaa mennä baariin. Tinderiin ei viitsi mennä, kun kuulemma siellä osa haluaa vain seksiä.
Joten ei synny parisuhteita paitsi jos miehet tulevat kotoa hakemaan ja etsimään.
Mä voisin seurustella lyhyen miehen kanssa 🤡🤣 mutta baariin mulla ei ole rahaa mennä. Ja tinderiin en rupea kuvia laittamaan. Joten jos se ei löydä mua kotoa niin ei sitten.
Siis sit kun eroan, kun poika 18v
Pikkumies on sairaana.
Siellä se runkkaa kotona.
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Minulla PORILAISELLA TRADE HÖNÖ TIAISELLA ei ole rahaa mennä baariin. Tinderiin ei viitsi mennä, kun kuulemma siellä osa haluaa vain seksiä.
Joten ei synny parisuhteita paitsi jos miehet tulevat kotoa hakemaan ja etsimään.
Mä voisin seurustella lyhyen miehen kanssa 🤡🤣 mutta baariin mulla ei ole rahaa mennä. Ja tinderiin en rupea kuvia laittamaan. Joten jos se ei löydä mua kotoa niin ei sitten.
Siis sit kun eroan, kun poika 18v
Minä Helsinkiläinen pikkumies en ole saanut tinderistä yhtään matcia.
Naiset ei halua lyhyttä miestä.
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
En saa koskaan naista.
Kirjoitan hönö tarinoita vauvalla loppuelämän.
Ja ihmettelen miksi en saa naista, vaikka olen luonteeltani mulkku.
🤣🤣🤣🤣🤣
Minulla on mania.
Koneeni suoltaa hönö tarinoita tunnista toiseen
En saa naista.
Se on tradenomien syy.
Yhyyyy yhyyy
😭😭😭😭😭😭😭😱😱😱
Minä pikkuinen luuseri mies haukun kaikki Suomen tradenomit, teidän takia olen lyhyt enkä saa naista.
Yhyy yhyyy yhhyy
😭😭😭😭😭😭😭😭😭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni työssäkäyvä saa alle 2000 euroa kuussa käteen ja pärjää ihan hyvin. Eläkeläiset, joiden ei tarvitse käydä muualla kuin paikallisessa ostoskeskuksessa ei sitten tule sillä summalla toimeen? Mihin teillä sitä rahaa sitten menee.
Vain suurituloisin 10% eläkeläisistä saa 2000 €/kk käteen. Kaikki muilla eläkeläisillä on vähemmän rahaa käytössä.
Tuota ei vielä lasketa suurituloiseksi, brutto 2500e.
Eläkeläisillä on kireämpi verotus kuin palkansaajilla. Eläkeläisen brutto 3000 €/kk on netto 2000 €/kk ilman kirkollisveroa, ja 3000 €/kk bruttoeläkkeellä pääsee eläkeläisten suurituloisimpaan kymmenykseen.
Eläkeläisillä, jotka pääsevät 3916 €/kk bruttoeläkkeeseen, on vielä kireämpi verotus. He maksavat normaalin progression lisäksi 5,85%:n raippaveron. Sellaisten eläkeläisten lukumäärä on 85 000 kpl eli 5% kaikista eläkeläisistä.
Minä pikkumies olen luuseri.
Kaikki naiset inhoaa minua.
Minä haukun kaikki työttömät ja tradenomit.
Olen kokoomuslainen yrittäjä.
Vierailija kirjoitti:
Totta ja he ovat suurin äänestäjä ryhmä ja itsekkäin tulevat kauan vielä päättämään omista oikeuksistaan mihin ei voida vaikuttaa.syövät yhteiskunnan resurris myös terveyskeskuksista jokainen 70-90v kuvataan joka vaivasta nuoret ja työikäiset kuolee siihen ettei pääse mangneettikuvauksiin, röngtenkuvauksiin, hoitoon. Eläkkeet 70-90v noin 1970-1300ekk, täydet asumistuet neliömääräästä riippumatta. Sitten on nää rikkaat eläkeläiset 3000-40 000 ja lento edut, matka edut, uimahalli ym.. edut joka eläkeläisille. Minulla on tuttu eläkeläinen joka on miljonääri hän haukkuu aina terveyskeskuksessa työntekijöitä, joutu ite maksamaan happipullon oli järkyttynyt. Rikkaat vanhukset haluaa kaiken ilmanteeksi. Nykyään suuret ikäluokat on yhteiskunnan syöpiä. Palvelukodissa, sairaalassa heidän suuria tuloja ei huomioida. Rikkaat on ahneita. Mitä jos he kaikki menisivät yksityiselle ja maksaisivat itse palveluistaan. Yhteiskunta vois pitää vain k
Kannattaisko kirjoittaa niin että muutkin ymmärtää.Jos sinä et saa parempaa työtä niin vika ei ole muissa vaikka niin kovasti kadehdit kaikkia.
Minä lyhyt mies inhoan kaikkia työttömiä ja tradenomeja.
Te teette kohta kaikki yrityksessäni töitä 3 euron tuntipalkalla.
Olen kokoomuslainen.
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
1. Eläkeläiset ei enää voi tehdä mitään taloudellisen asemansa vahvistamiseksi. Siksi heiltä on epäreilua leikata
2. Omaisuudet kyllä vapautuvat kiertoon, kun kukaan ei elä ikuisesti
Olen kokoomuslainen pikkumies yrittäjä Helsingistä ja haukun kaikki työttömät ja tradenomit.
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Arvasin, että tuo pikkumies on kokoomuslainem yrittäjä, koska se haukkuu työttömiä ja köyhiä täällä palstalla.
Olisko myös narsistinen persoonallisuushäiriö. Kehuu itseä ja mitätöi muita.
Vierailija kirjoitti:
Arvasin, että tuo pikkumies on kokoomuslainem yrittäjä, koska se haukkuu työttömiä ja köyhiä täällä palstalla.
Olisko myös narsistinen persoonallisuushäiriö. Kehuu itseä ja mitätöi muita.
Ja katkera siitä, että on lyhyt.
Pikkuinen yrittäjä.
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Haukkuu naisia, ehkä se tykkää miehistä, jos tiedätte mitä tarkoitan.
🤣🤣🤣🤣🤣🤣
En minä PORILAINEN TRADENOMI HÖNÖ TIAINEN jaksanut työpäivän jälkeen mitään tehdä, lapset söivät ja syövät valmisruokia. Mutta tein sijaisuuksia ja olen työkkärin listoilla. Ollut neurologinen sairaus lapsena.
En ymmärrä miten jotkut pääsevät eläkkeelle.
Aina kun olii kokous joudun ottamaan sairaslomaa tai lomapäivän, kun en pystynyt olemaan siellä.
Ja nyt poistetaan työttömyystuista lapsikorotukset ja ansiosidonnaista leikataan.
Eläkeläiseksi haluan.
Vierailija kirjoitti:
En minä PORILAINEN TRADENOMI HÖNÖ TIAINEN jaksanut työpäivän jälkeen mitään tehdä, lapset söivät ja syövät valmisruokia. Mutta tein sijaisuuksia ja olen työkkärin listoilla. Ollut neurologinen sairaus lapsena.
En ymmärrä miten jotkut pääsevät eläkkeelle.
Aina kun olii kokous joudun ottamaan sairaslomaa tai lomapäivän, kun en pystynyt olemaan siellä.
Ja nyt poistetaan työttömyystuista lapsikorotukset ja ansiosidonnaista leikataan.
Eläkeläiseksi haluan.
Minä Helsinkiläinen pikkumies yrittäjä tykkään miehistä.
Haukun naisia vauvapalstalla.
Onneksi yritykseni ei ole hotelli- ja ravintola-alan yritys tai vähittäiskauppa mitä tänä vuonna menee paljon konkurssiin.
Oiskohan spämmäävällä vajakilla pikkuhiljaa iltalääkityksen aika.
Minä Helsinkiläinen ällöttävä pikkumies en siivoa ikinä. Ja vedän käteen kotona, kun en saa pesää.
🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮