65-75-vuotiaat eläkeläiset ovat Suomen varakkain ikäryhmä ja eläkeläistalouksissa on jo lähes puolet koko maan varallisuudesta
"65-75-vuotiaat eläkeläiset ovat Suomen varakkain ikäryhmä ja ylipäätään eläkeläistalouksissa on nyt jo lähes puolet koko maan varallisuudesta. Yksinkertaisesti epäreilu ajatus, että juuri eläkeläiset olisivat kategorisesti sopeutustoimien ulkopuolella"
Kommentit (2622)
Minä pikkumies en onneksi ole rakennusalalla. Kun juuri uutisoitiin, että sillä alalla ei näy valoa ja työttömyys lisääntyy.
Minä PORILAINEN TRADENOMI HÖNÖ TIAINEN joudun aina uuteen työpaikkaan, kun kuulemma olen liian hidas niin en pääse samaan työpaikkaan koskaan takaisin.
Aivot väsyvät enkä pysty ymmärtämään asioita ja tekemään yhtä nopeasti kuin muut.
En käsitä miten joku voi päästä tosta vaan nuorena työkyvyttömyyseläkkeelle.
Itsellä paljon pitkiä sairaalajaksoja lapsena ja tajuttomuuskohtauksia.
Miten voi päästä jo 20 - vuotiaana sairaseläkkeelle.
Minä olen kohta 50. Kävin muutaman kurssinkin 5 kertaan, siis saman kurssin, tutkinto oli muuten valmis. Mutta kun aivot ei toimi niinkuin muilla.
Miten pääsisin eläkkeelle? Sitten muuttuisi ääni kellossa!
Vierailija kirjoitti:
Oiskohan spämmäävällä vajakilla pikkuhiljaa iltalääkityksen aika.
Kyllä, pikku miehellä olisi lääkitys tarve.
Onneksi hän ei ole hotelli- ja ravintola-alalla eikä töissä vähittäiskaupassa eikä rakennusalalla, missä konkurssit vain lisääntyy.
Onkohan pikkumiehellä skitsofrenia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oiskohan spämmäävällä vajakilla pikkuhiljaa iltalääkityksen aika.
Kyllä, pikku miehellä olisi lääkitys tarve.
Onneksi hän ei ole hotelli- ja ravintola-alalla eikä töissä vähittäiskaupassa eikä rakennusalalla, missä konkurssit vain lisääntyy.
Eikun sulla, kuten varmasti tajusitkin.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan pikkumiehellä skitsofrenia.
Pikkumiehellä ääni päässä käskee kirjoittamaan hönö viestejä.
Sillä on kaksi persoonaa, työpersoona ja vapaa-ajan hönötarina persoons.
🤣🤣🤣🤣🤣
Pikkumies on lääkityksen tarpeessa. Se sekoaa hönö tarinoihin.
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Työttömiltä on koko ajan leikattu. Mä PORILAINEN TRADE HÖNÖ TIAINEN en ole ostanut herpes laastareita enää vuosiin, ne on liian kalliita. Ja koska työttömänä on stressiä niin se on noin 6 kertaa vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Pikkumiehellä on skitsofrenia.
Hönö tarina persoona ja työpersoona.
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Pikkumiehellä on skitsofrenia.
Hönö tarina persoona ja työpersoona.
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Pikkumies on hönö
Pikkumies on hönö
Vierailija kirjoitti:
Eläkekassat maksavat 60% työeläkkeistä, loppu 40% tulee valtiolta, jopa Orpo kertoi tämän.
no sitten niistä eläkkeistä pitää leikata tuo -40% jos eivät ole sitä itse "säästäneet ja ansainneet"
Olen eläkkeellä oleva mummo. Saan reilut 1000 euroa puhtaana eläkettä tililleni.
Se riittää, olen ikäni tottunut elämään niukasti. Olen ihan tyytyväinen mummo.
Nämä korkeasti koulutetut ovat ikänsä haalineet korkeita palkkoja tililleen, samoin sijoittajat ja varakkaat saaneet mammonaa osingoista ym ...mistä vaan. Kun eaha tulee useimmiten rahan luokse.
Nyt sitten eläkkeelläkin PITÄISI RIKASTUA ! AHNE on vielä ökyrikkaan eläkeläisen mieli. Rahaa, rahaa, rahaa, eläkkeelläkin.
Nyt pitää laittaa Hallituksen tuohon stoppi. Suuret ja ylisuuret eläkkeet kerta linttuulla historiaan.
Kukaan EI tarvitse nettona tililleen yli 2500 eläkettä. Se on varmaa.
Ei eläkkeellä ole tarkoituskaan enää halua lisää mammonaa ympärilleen. Joku roti tähän.
Eläkkeisiin KAIKILLE YLÄRAJA !
Suuret eläkkeet nyt POIS.
Nimen Trade Hönö Tiainen on keksinyt Henna Nokialta ja hän kirjoittaa tänne Hönö tarinoita. Eli on läheltä Tamperetta.
Tämä Eläke asia ei voisi olla yksinkertaisempi :
ELÄKKEISIIN MAKSI RAJA.
2500 NETTONA on yläraja kaikkien eläkkeisiin.
Very simppeli.
Ja Puheenjohtajan nuijalla pöytään vahvistettu päätös.
Tätäpä olen minäkin ihmetellyt ! Nämä ÖVERIT ELÄKKEENSAAJAT nostivat hitonmoisen älämölön, kun eivät VOI RIKASTUA eläkkeellä ollessaan.
Ahneudella ei ole mitään rajaa. Koko elämänsä nauttineet korkeista palkoista tai sijoituksista ja rikkauksista . Vielä eläkekin pitäisi olla öky. Nämä Öky-rikkaiden ökyeläkkeet POIS .
Eläkkeille todellakin tuloraja.
Kaffebulla on Nakkilasta.
T. Henna Nokia/Tampere
Tässä ketjussa sotketaan suloisesti varallisuus ja eläkkeen suuruus. Varallisuus on useimmiten kertynyt työssäolovuosien aikana säästämällä ja lainaa ottamalla. Eläkkeen suuruuteen taas vaikuttaa työvuosien aikana saatu palkka ja työvuosien pituus. Palkka ja eläke on tuloa, eivät varallisuutta.
Suuret eläkkeet loppu NYT !
Nämä riikinkukko öky eläkeläiset eivät todellakaan tarvitse RIKASTUA ELÄKKEELLÄ ollessaan.
Hirvee mekastus Eliitti porukoilla kun se Eläke om nyt just sopiva , jotta voivat käydä 4 kertaa vuodessa Luxus lomamatkoilla .
Mites sitten jos Eläke pienenesi ? Miten "he pärjäävät " ja voivat edes elää jos lomamatkoja olisi vara tehdä vain 2 kertaa vuodessa ? Eivät mitenkään. Johan siitä eliitti rouva saisi jatkuvan migreenin.
Kerrostalo- ja rivitalokiinteistöillä on aivan sama katujen siivousvelvoite. Kerrostaloissa asuvat ovat vaan niin rikkaita ja etuoikeutettuja, että heillä on varaa maksaa huoltoyhtiölle pihan ja katujen siivouksesta. Eläkeläisparka joutuu tekemään sen itse.