Miehen tylsä elämä?
Haittaako naisia minkä takia jos miehellä ei ole kavereita eikä harrastuksia? Olen tämmöinen mies ja lähinnä vaan vapaa-ajan kotona pelailen ja oon netissä. Hävettää myöntää tätä kellekään mutta en tiiä mitä tekisin. Haluaisin naisen kuitenkin.
Kommentit (252)
Ihmisen täytyy olla perustavalla tasolla aneeminen ja ankea, jos tyytyy tuollaiseen elämään. Mitä ihmettä tuollaisen miehen kanssa pitäisi tehdä yhdessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ap:n kaltainen mies eli käyn töissä mutta vapaa-ajalla en käy oikein missään ja ystäviä minulla ei oikein ole.
Nautin yksin olemisesta enkä edes halua nähdä muita ihmisiä vapaa ajalla, olen ikisinkku ja tähän on jotenkin tottunut.
Tänää käyn ulkona kävelyllä ja sit kotona teen ruokaa ja saunon illalla... Huomenna töihin.
M33
Kuulostaa aika surkealta... Eikö miehillä ole oikeasti halua tehdä mitään?!
Ei ole
Vierailija kirjoitti:
Ihmisen täytyy olla perustavalla tasolla aneeminen ja ankea, jos tyytyy tuollaiseen elämään. Mitä ihmettä tuollaisen miehen kanssa pitäisi tehdä yhdessä?
Niitä asioita mistä ite tykkää, mies tulee mukaan seuraksi.
Kyllähän se hieman huolestuttavalta kuulostaa, että miehellä on tylsä elämä, siinä omakin elämä tylsistyy jos kumppania ei mikään innosta ja eikä hänellä ole mitään intohimoja tai ajanvietettä kuin passiivinen pelaaminen ja netissä roikkuminen. Mitä asioita tekisit haluaisit tehdä naisen kanssa? Olisitteko vain kotona nyhjöttämässä niin kuin nytkin vai haluaisitko harrastaa hänen kanssaan, olisitko innostunut käymään tapahtumissa, matkustelisitteko, kävisittekö ravintoloissa, jne.? Ja miten suhtaudut siihen, että naisella on muutakin elämää?
Missä välissä tässä ehtii harrastaa kun aika menee töissä, kotitöissä ja lasten kanssa. Ehkä jollain nuorella on aikaa ja intoa harrastaa.
"Eikä laiteta iha vaan sun kiusaksi"
Ei tarvikkaan, sitten mä vaan kohtelen teitä kaikkia bulkki-datana, mikään tästä ei ole mulle henkilökohtaista.
Mulle tietokoneella pelaavat miehet näyttäytyy jotenkin lapsellisena ja turn offina, en voi sille mitään. Oma mieheni on rauhallinen eikä vietä juurikaan aikaa kavereiden kanssa, mutta tykkää harrastaa kaikenlaista minun ja perheen kanssa. Mutta ihmiset on erilaisia, joillekin tietokoneella istuva kotihiiri on unelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tekisit sen naisen kanssa ? Pelailisitko edelleen yksiksesi, mutta olettaisit että nainen siivoaisi kotinne, hoitaisi ruokahuollon, maksaisi puolet kuluista ja olisi pantavissa aina tarpeen vaatiessa ?
Voisin lähteä sen naisen mukana paikkoihin. Yksin en halua.
Eli lähtisit vain naisen mieliksi? Jos nainen haluaisi sinusta seuraa vaikka salille tai lenkkipolulle, kiinnostaisiko sinua oikeasti lähteä vain tekisitkö sen hampaat irvessä vain koska nainen haluaa?
Kaikki asiathan tehdään naisen mieliksi. Koti, lapset, jne.
Mitä pahaa siinä on?
Naisten mieliks luodaan kaikkien noiden perusta valheille joka sit hajoaa kun korttitalo myöhemmin, NAISTEN MIELIKS
Onneksi naisilla tulee joku kriisi ja sinutkin hylkää. Olet sen ansainnut, hemmetin idiootti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksi ihmeessä mies ei jo tee jotain itselleen mielenkiintoista? On aika raskasta yksin keksiä ohjelmanumeroita ja vetää toista perässä.
Ylipäätään ei ole muiden asia miettiä muiden tylsyyttä tai valittaa omaa tylsyyttään muille.
Itsestäni valehdeltu että olisin valittanut tylsyyttä vaikka näin ei ole. Tuo vaan kuuluu siihen mustamaalauskampanjaan kun kaikki ei tykkää miten elän.
Jopa sellaista kuullut ihan itselleni vierailta ihmisiltä, että ihmetelleet muka tylsyyttäni.
Ja voihan se olla että on ihmisiä keitä ärsyttää hirveästi toisen aktiivimattomuus eli vaikka itse eivät ole aktiivisuuden perikuva, odottavat sitä jotenkin joltain toiselta vielä enemmän.
Tai sitten näitä aktiivisuus mestareita joiden mielestä on käsittämätöntä, että joku ei ole sellainen.
Mulla yksi tuttava joka valittaa hirveästi elämänsä tylsyyttä. On hänellä urheilu harrastus, jossa käy n. 1 x vko, ja perhe. Lasten kanssa ei oikein tee mitään. Ovat kyllä jo vanhempia koululaisia, joten ymmärrettävää että kavereiden kanssa lähinnä tuon ikäisenä pyöritään.
Mitä ehdottaisin hänelle aktiviteetiksi kun töiden jälkeen ja vapaapäivinäkin on niin tylsää aina kuulemma? Vaimonsakaan ei järjestä kuulemma aktiviteeetteja. Ihan masennuksen partaalla näyttää olevan.
Muistatteko syksyn 2022 Ensitreffit alttarilla 2.0 -sarjan Petrin? Hän teki tosi pitkiä työpäiviä kiinteistövälittäjänä ja vähäisellä vapaa-ajallaan kävi punttiksella. Hänen leikki-morsian kovasti harmitteli sitä, kun ei ollut kuvausten aikana oikein yhteistä aikaa hänen kanssaan
Vierailija kirjoitti:
Mulle tietokoneella pelaavat miehet näyttäytyy jotenkin lapsellisena ja turn offina, en voi sille mitään. Oma mieheni on rauhallinen eikä vietä juurikaan aikaa kavereiden kanssa, mutta tykkää harrastaa kaikenlaista minun ja perheen kanssa. Mutta ihmiset on erilaisia, joillekin tietokoneella istuva kotihiiri on unelma.
Mulle tiktokkaavat naiset näyttäytyy jotenkin lapsellisena ja turn offina, en voi sille mitään. Oma naiseni on rauhallinen eikä vietä juurikaan aikaa kavereiden kanssa, mutta tykkää harrastaa kaikenlaista minun ja perheen kanssa. Mutta ihmiset on erilaisia, joillekin somettaja on unelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ap:n kaltainen mies eli käyn töissä mutta vapaa-ajalla en käy oikein missään ja ystäviä minulla ei oikein ole.
Nautin yksin olemisesta enkä edes halua nähdä muita ihmisiä vapaa ajalla, olen ikisinkku ja tähän on jotenkin tottunut.
Tänää käyn ulkona kävelyllä ja sit kotona teen ruokaa ja saunon illalla... Huomenna töihin.
M33
Kuulostaa aika surkealta... Eikö miehillä ole oikeasti halua tehdä mitään?!
Ei ole
Tää "mies" puhuu vaan omasta puolestaan, joka kaveriporukasta löytyy tää yks ja sama luuseri, monta nimeä mut aina sama luuseri sisällä.
Ei tee mitään, ei osaa mitään ja vali vali nari nari kun ei saa kaikkea valittamalla ja tiatokoneella pelaamalla, naiswtkin pitäis pystyä tilaan tinderistä kun pitsaä
Mut minkäs teet, kaikki on tuntenu sen junnusta asti eikä sitä voi hankeenkan hylätä vaikka se itse suosittelee sitä ratkaisuks jokaiseen ongelmaan kaikkien muiden kans.
Ja se on vielä niin tyhmä et se ei edes tajua kuinka tyhmä on, luulee muita tyhmiks ja itse on olevinaan tOtuUdEn tOrvI.
Välillä naureskellaan äijäporukalla et sääliks käy ne naiset jotka astuu näihin parisuhteiden jalkaväkimiinoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksi ihmeessä mies ei jo tee jotain itselleen mielenkiintoista? On aika raskasta yksin keksiä ohjelmanumeroita ja vetää toista perässä.
Sun mieliksihä se sinne tulee mukaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tekisit sen naisen kanssa ? Pelailisitko edelleen yksiksesi, mutta olettaisit että nainen siivoaisi kotinne, hoitaisi ruokahuollon, maksaisi puolet kuluista ja olisi pantavissa aina tarpeen vaatiessa ?
Eli lähtisit vain naisen mieliksi? Jos nainen haluaisi sinusta seuraa vaikka salille tai lenkkipolulle, kiinnostaisiko sinua oikeasti lähteä vain tekisitkö sen hampaat irvessä vain koska nainen haluaa?
Mitä pahaa siinä on?
Mitäs sinä sitten teet omaksi mieliksesi, jos kaikki tehdään naisten mieliksi?
"Onneksi naisilla tulee joku kriisi ja sinutkin hylkää. Olet sen ansainnut, hemmetin idiootti."
Niin kun mä olen ihan kamala hirviö ja yritän auttaa?
Mun vaimo on onnellinen, jo 15 vuotta ja meidän meno on vaan parantunu kokoajan, mä olen pahoillani sun avioliiton ja vaimon puolesta, mutta sä myönsit että sä et edes halunnu niitä etkä mitään tehny niiden eteen, miks sä olet mulle vihainen?
Vierailija kirjoitti:
Olen kotihiiri ja käytännössä kaikki harrastukseni ovat yksin tehtäviä, suurin osa sijoittuu myös neljän seinän sisään, joten miehen pelailuharrastus ei tästä näkökulmasta olisi ongelmallista. Menevää luonnetta tärkeämpänä pidän kumppanissa rikasta sisäistä elämää, jonka myötä hänen kanssaan syntyy hyviä, syvällisiä keskusteluja. Yhteiset mielenkiinnon kohteet ovat plussaa mutta eivät välttämättömyys, mikäli oikeanlainen henkinen yhteys löytyy.
Allu lätkäsee vaan tuhannennen alotuksen, että sanokaa jotain uutta tähän ketjuun ja tähän, mä sanon taas kaikki vanhat. Vetäkää sitä rekeä, kyllä täällä voi liikahtaa sentin ihan hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä pahaa siinä on?
Mitäs sinä sitten teet omaksi mieliksesi, jos kaikki tehdään naisten mieliksi?
Panen naista
Eikä laiteta iha vaan sun kiusaksi