Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen tylsä elämä?

Vierailija
06.04.2024 |

Haittaako naisia minkä takia jos miehellä ei ole kavereita eikä harrastuksia? Olen tämmöinen mies ja lähinnä vaan vapaa-ajan kotona pelailen ja oon netissä. Hävettää myöntää tätä kellekään mutta en tiiä mitä tekisin. Haluaisin naisen kuitenkin. 

Kommentit (252)

Vierailija
81/252 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle tietokoneella pelaavat miehet näyttäytyy jotenkin lapsellisena ja turn offina, en voi sille mitään. Oma mieheni on rauhallinen eikä vietä juurikaan aikaa kavereiden kanssa, mutta tykkää harrastaa kaikenlaista minun ja perheen kanssa. Mutta ihmiset on erilaisia, joillekin tietokoneella istuva kotihiiri on unelma. 

Mulle tiktokkaavat naiset näyttäytyy jotenkin lapsellisena ja turn offina, en voi sille mitään. Oma naiseni on rauhallinen eikä vietä juurikaan aikaa kavereiden kanssa, mutta tykkää harrastaa kaikenlaista minun ja perheen kanssa. Mutta ihmiset on erilaisia, joillekin somettaja on unelma. 

No Tiktokissa sentään se hyvä puoli, että sillä voi tienata ihan kivasti rahaa kun hoitaa homman oikein.

Vierailija
82/252 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Panen naista"

Dodii, tyydy sinä homeiseen käteesi, se on sun sielunkumppani,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/252 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Onneksi naisilla tulee joku kriisi ja sinutkin hylkää. Olet sen ansainnut, hemmetin idiootti."

Niin kun mä olen ihan kamala hirviö ja yritän auttaa?

Mun vaimo on onnellinen, jo 15 vuotta ja meidän meno on vaan parantunu kokoajan, mä olen pahoillani sun avioliiton ja vaimon puolesta, mutta sä myönsit että sä et edes halunnu niitä etkä mitään tehny niiden eteen, miks sä olet mulle vihainen?

Yrität auttaa kun täällä tulet muita nimittelemään. Monet miehet luulevat että heidän kumppaninsa on onnellinen, mutta yleensä ero tulee yllätyksenä. Se tulee tapahtumaan sinullekkin, olet sen ansainnut asenteellasi.

Vierailija
84/252 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Onneksi naisilla tulee joku kriisi ja sinutkin hylkää. Olet sen ansainnut, hemmetin idiootti."

Mun vaimo on onnellinen, jo 15 vuotta ja meidän meno on vaan parantunu kokoajan, mä olen pahoillani sun avioliiton ja vaimon puolesta, mutta sä myönsit että sä et edes halunnu niitä etkä mitään tehny niiden eteen, miks sä olet mulle vihainen?

Yrität auttaa kun täällä tulet muita nimittelemään. Monet miehet luulevat että heidän kumppaninsa on onnellinen, mutta yleensä ero tulee yllätyksenä. Se tulee tapahtumaan sinullekkin, olet sen ansainnut asenteellasi.

Nimittelemään? Kerros mulle mitä mä sanoin mikä ei olis ollut ihan reilu kuvaus sun käytöksestä?

Jos sä käyttäydyt kun narsistinen vätys niin kehumaanko tässä pitäis alkaa?

Parantuminen alkaa siitä kun sä tunnistat ja myönnät sen käytöksen josta ne ongelmat johtuu, eikä sekunttiakaan ennen, se että sä käyttäydyt kun oisit allerginen totuudelle ei ainakaan auta.

Vierailija
85/252 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kerroin mun vaimolle sun epäilyksistä ja se vaan nauro ja ilmeisesti mä saan nyt persettä, kiitos! :' D

Vierailija
86/252 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minua ei ainakaan haittaisi, pikemminkin päinvastoin. Kaikissa suhdeviritelmissä, joita minulla on joskus ollut on mies ollut aivan älytön työnarkomaani, joka on 24/7 töissä, tai harrastaa jotakin koko ajan. Minulla on käynyt tosi huono tuuri, tiedän. Olisi ihanaa, jos mies olisi kotona ja oltaisiin yhdessä, eikä olisi koko ajan menossa jossain.

Vierailija
87/252 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tahtoisi olla ihmisen kanssa joka ei tahdo tehdä asioita yhdessä, eikö se ole parisuhteen pointti? Ei se nyt haittaa jos viihtyy paljon kotona ja pelaa kunhan tekee minunkin kanssa asioita kodin ulkopuolellakin.

Vierailija
88/252 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle tietokoneella pelaavat miehet näyttäytyy jotenkin lapsellisena ja turn offina, en voi sille mitään. Oma mieheni on rauhallinen eikä vietä juurikaan aikaa kavereiden kanssa, mutta tykkää harrastaa kaikenlaista minun ja perheen kanssa. Mutta ihmiset on erilaisia, joillekin tietokoneella istuva kotihiiri on unelma. 

Mulle tiktokkaavat naiset näyttäytyy jotenkin lapsellisena ja turn offina, en voi sille mitään. Oma naiseni on rauhallinen eikä vietä juurikaan aikaa kavereiden kanssa, mutta tykkää harrastaa kaikenlaista minun ja perheen kanssa. Mutta ihmiset on erilaisia, joillekin somettaja on unelma. 

No Tiktokissa sentään se hyvä puoli, että sillä voi tienata ihan kivasti rahaa kun hoitaa homman oikein.

Niin pelaamallaki eli mikä sun pointti oli?

Vierailija
89/252 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Panen naista"

Kysyttiin mitä harrastan omaksi mieleksi eikä vastauksesta tietenkään tykätä. Voi seksiäkin harrastaa.

Vierailija
90/252 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja samaa mieltä. Minä ja mies ei olla missään someissa. Ollaan kolmekymppisiä. 

Vierailija
91/252 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo aikuste hommia tommoset tietokonepelit. Minä katon lätkää ja juon olutta koska oon oikia mies

Vierailija
92/252 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo aikuste hommia tommoset tietokonepelit. Minä katon lätkää ja juon olutta koska oon oikia mies

Aika junttia jonkun lätkän seuraaminen.

Vierailija
93/252 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saathan sä naisen haluta mutta onneksi tulet jäämään ilman.

Naisia kiinnostaa enemmän sellaiset jotka tekee tuhmia vaikka mäkkärissä.

Vierailija
94/252 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain tietynlaiset tekee tuhmia mäkkärissä mutta kaikki tekee tuhmia makkarissa

Vierailija
95/252 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on valhe jolla oikeutat oman saamattomuutesi, pun intended, syyttämällä siitä yksittäisen naisen kohtaamaa tragediaa jota käytät tehdäsesi ilkeitä ja perusteettomia yleistyksiä naisista.

Ihan pelkkä harrastus ei sun tapauksessa riitä mihinkään, sä alat oleen ihan narsistista laitoskamaa, kukaan ei siis pysty sua auttaan mut sut ois hyvä sulkea pois ennen kun tapat jonkun syyttömän naisen.

Vierailija
96/252 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen edes kokeilemaan jotain harrastuksia. Sanotaan, että ihminen, joka ei uskalla olla kokonainen itsensä, ei omaa mielenkiinnon kohteita.

Ala-asteella samalla luokalla kanssaani ollut vanha tuttu kävi yhdessä vaiheessa kahvilla luonani ja hänellä ei ollut harrastuksia, eikä mitään mielenkiinnon kohteita. Oli äärimmäisen tylsää seuraa ja yhdessä vaiheessa en enää kestänyt ajatusta siitä, että joutuisin edes puoleksi tunniksi kahville hänen kanssaan. Oli pakko vetäytyä suhteesta.

Vierailija
97/252 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se hieman huolestuttavalta kuulostaa, että miehellä on tylsä elämä, siinä omakin elämä tylsistyy jos kumppania ei mikään innosta ja eikä hänellä ole mitään intohimoja tai ajanvietettä kuin passiivinen pelaaminen ja netissä roikkuminen. Mitä asioita tekisit haluaisit tehdä naisen kanssa? Olisitteko vain kotona nyhjöttämässä niin kuin nytkin vai haluaisitko harrastaa hänen kanssaan, olisitko innostunut käymään tapahtumissa, matkustelisitteko, kävisittekö ravintoloissa, jne.? Ja miten suhtaudut siihen, että naisella on muutakin elämää?

En tiedä ap taloustilannetta. Mutta mistä sulla on mielikuva että kaikilla on varaa matkustella ja käydä ravintoloissa? 2500 euroa kuussa bruttona tienaavilla on jo tarkaa selvitä arkimenoista eikä joku reilu 3000 euroa kuussa tienaavakaan enää juhli. Yhden euron arvo neiljan vuoden takaiseen on 1,25 euroa niin mieti siitä miten paljon ostovoima on sulanut.

Vierailija
98/252 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se hieman huolestuttavalta kuulostaa, että miehellä on tylsä elämä, siinä omakin elämä tylsistyy jos kumppania ei mikään innosta ja eikä hänellä ole mitään intohimoja tai ajanvietettä kuin passiivinen pelaaminen ja netissä roikkuminen. Mitä asioita tekisit haluaisit tehdä naisen kanssa? Olisitteko vain kotona nyhjöttämässä niin kuin nytkin vai haluaisitko harrastaa hänen kanssaan, olisitko innostunut käymään tapahtumissa, matkustelisitteko, kävisittekö ravintoloissa, jne.? Ja miten suhtaudut siihen, että naisella on muutakin elämää?

En tiedä ap taloustilannetta. Mutta mistä sulla on mielikuva että kaikilla on varaa matkustella ja käydä ravintoloissa? 2500 euroa kuussa bruttona tienaavilla on jo tarkaa selvitä arkimenoista eikä joku reilu 3000 euroa kuussa tienaavakaan enää juhli. Yhden euron arvo neiljan vuoden takaiseen on 1,25 euroa niin mieti siitä miten paljon osto

No mulla bruttopalkka vajaa 10 000€ kuukaudessa enkä harrasta mitään enkä matkustele. Töiden takia joudun kiertämään ympäri maailmaa niin vapaalla en todellakaan sitä tee.

Vierailija
99/252 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika junttia jonkun lätkän seuraaminen.

Mutta se on harrastus joten kaikkien naisten unelmamies

Vierailija
100/252 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Panen naista"

Kysyttiin mitä harrastan omaksi mieleksi eikä vastauksesta tietenkään tykätä. Voi seksiäkin harrastaa.

Temppuile lisää sanoilla, oot vasta sotkenu koko elämäs tähän asti, älä ikinä vaan kuuntele muita tai yritä ymmärtää niitä, kyllä sinä tiedät.

Sä tiedät varsin hyvin mitä sulta oikeasti kysyttiin ja mitä yrität peitellä tolla pelleily vastauksella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi