Miehen tylsä elämä?
Haittaako naisia minkä takia jos miehellä ei ole kavereita eikä harrastuksia? Olen tämmöinen mies ja lähinnä vaan vapaa-ajan kotona pelailen ja oon netissä. Hävettää myöntää tätä kellekään mutta en tiiä mitä tekisin. Haluaisin naisen kuitenkin.
Kommentit (252)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tekisit sen naisen kanssa ? Pelailisitko edelleen yksiksesi, mutta olettaisit että nainen siivoaisi kotinne, hoitaisi ruokahuollon, maksaisi puolet kuluista ja olisi pantavissa aina tarpeen vaatiessa ?
Voisin lähteä sen naisen mukana paikkoihin. Yksin en halua.
Naiset tykkää aloitekykyisistä miehistä, ei perässä vedettävistä.
"Niin pelaamallaki eli mikä sun pointti oli?"
Kumpikaan teistä ei tienaa peleillä eikä tiktokilla, molemmat käyttää vaan samaa älyllisesti epärehellistä temppua oikeuttaakseen vaikean addiktion.
Tiktokissa ja videopeleissä ei ole mitään vikaa, teidän käytöksessä on jos mitään siitä tarvii puolustella.
Minä olen se perheenisä joka yrittää pauhata järkeä täälä pikkupojille ja kyllä minäkin pelaan videopelejä, ikinä se ei tosin ole ollut ongelma, tiktok ja videopelit on syntipukkeja samalla patologiselle käytökselle eli addiktiolle pohjautuvalle eskapismille ja siitä seuraavalle masennukselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tekisit sen naisen kanssa ? Pelailisitko edelleen yksiksesi, mutta olettaisit että nainen siivoaisi kotinne, hoitaisi ruokahuollon, maksaisi puolet kuluista ja olisi pantavissa aina tarpeen vaatiessa ?
Miksi ne aina sitte läpsäsee poskelle ja haukkuu pervoksi kun teen aloitteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Panen naista"
Dodii, tyydy sinä homeiseen käteesi, se on sun sielunkumppani,
Kysyttiin mitä harrastan omaksi mieleksi eikä vastauksesta tietenkään tykätä. Voi seksiäkin harrastaa.
Temppuile lisää sanoilla, oot vasta sotkenu koko elämäs tähän asti, älä ikinä vaan kuuntele muita tai yritä ymmärtää niitä, kyllä sinä tiedät.
Sä tiedät varsin hyvin mitä sulta oikeasti kysyttiin ja mitä yrität peitellä tolla pelleily vastauksella.
Et edelleenkään vastaa oikealle henkilölle
Ja sinä et edelleenkään tunnu ymmärtävän omaa osuuttas keskustelun toimivuudessa
Vierailija kirjoitti:
Kumpikaan teistä ei tienaa peleillä eikä tiktokilla, molemmat käyttää vaan samaa älyllisesti epärehellistä temppua oikeuttaakseen vaikean addiktion.
Tiktokissa ja videopeleissä ei ole mitään vikaa, teidän käytöksessä on jos mitään siitä tarvii puolustella.
Minä olen se perheenisä joka yrittää pauhata järkeä täälä pikkupojille ja kyllä minäkin pelaan videopelejä, ikinä se ei tosin ole ollut ongelma, tiktok ja videopelit on syntipukkeja samalla patologiselle käytökselle eli addiktiolle pohjautuvalle eskapismille ja siitä seuraavalle masennukselle.
Monta sivistyssanaa peräkkäin ei tee tekstistä älykästä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Panen naista"
Kysyttiin mitä harrastan omaksi mieleksi eikä vastauksesta tietenkään tykätä. Voi seksiäkin harrastaa.
Temppuile lisää sanoilla, oot vasta sotkenu koko elämäs tähän asti, älä ikinä vaan kuuntele muita tai yritä ymmärtää niitä, kyllä sinä tiedät.
Sä tiedät varsin hyvin mitä sulta oikeasti kysyttiin ja mitä yrität peitellä tolla pelleily vastauksella.
Ja sinä et edelleenkään tunnu ymmärtävän omaa osuuttas keskustelun toimivuudessa
Trolololooo 😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä samasta syystä mistä johtuu sun kaikki muutkkn sosiaaliset ongelmat, eli sun käytöksen takia.
Et sä ole tehny aloitetta, sä olet käyttäytyny kun häiriintyny pervo ja sn sijaan että ottaisit kritiikin vastaan ja opettelisit sosiaalisiataitoja sä syytät sun UHREJA.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Panen naista"
Tunge sun keskustelun toimivuus perseesees
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monta sivistyssanaa peräkkäin ei tee tekstistä älykästä
Ei niin mutta se että sinä et ymmärrä mitä sulle sanotaan tekee susta tyhmän.
Oma mies oli samanlainen kuin ap. Kun saatiin lapsia, niin rupesi viettämään kaiken vapaa-aikansa lasten kanssa.
Kaverittomuus ei haittaa, mutta en jaksaisi ihmistä, jolla ei ole mitään mielenkiinnonkohteita.
"Tunge sun keskustelun toimivuus perseesees"
Ei mun tarvi, sinä tungit sen jo omaas kun keskustelu alko käymään liian todelliseks sun narsismille : )
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ap:n kaltainen mies eli käyn töissä mutta vapaa-ajalla en käy oikein missään ja ystäviä minulla ei oikein ole.
Nautin yksin olemisesta enkä edes halua nähdä muita ihmisiä vapaa ajalla, olen ikisinkku ja tähän on jotenkin tottunut.
Tänää käyn ulkona kävelyllä ja sit kotona teen ruokaa ja saunon illalla... Huomenna töihin.
M33
Kuulostaa aika surkealta... Eikö miehillä ole oikeasti halua tehdä mitään?!
Itse olen aikalailla tuota vastaava nainen. Tänään siivoan ja käyn kaupassa. Eilen kävin pitkällä kävelyllä ja palauttamassa kirjastolainat, illalla tein pinaattikeittoa ja katsoin tv:tä. Siinä minun viikonloppuni.
Ja olen tyytyväinen tähän elämään. Joskus olin yksinäinen, mutta ehkä joku sopeutuminen lopulta käynyt, enkä oikeastaan kaipaa tähän enää mitään muuta aktiviteettia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tilanne sinulla on tosiaan tuo, niin kannattaa varmaan analysoida sitä omaa käytöstä.
Etsi samanlainen nainen. Samalla aallonpituudella oleminen varmaan olennaista parisuhteessa.
"Trolololooo 😂😂😂😂"
Mikä tässä oli niin hauskaa, teidän sankareiden tunnistaminen toisistaan on mulle täysin merkityksetöntä, jos se on teille tärkeää niin tehkää selkeä ero mä otan sen huomioon kyllä mut nää lällislää et osannu lukea ajatuksia jutut on aika lapsellisen tyhmiä, mun nuorin muksu temppuilee samanlaisia kun sitä kiukuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen edes kokeilemaan jotain harrastuksia. Sanotaan, että ihminen, joka ei uskalla olla kokonainen itsensä, ei omaa mielenkiinnon kohteita.
Ala-asteella samalla luokalla kanssaani ollut vanha tuttu kävi yhdessä vaiheessa kahvilla luonani ja hänellä ei ollut harrastuksia, eikä mitään mielenkiinnon kohteita. Oli äärimmäisen tylsää seuraa ja yhdessä vaiheessa en enää kestänyt ajatusta siitä, että joutuisin edes puoleksi tunniksi kahville hänen kanssaan. Oli pakko vetäytyä suhteesta.
Totta tämäkin. Omaan traumataustaa, on jätetty porukoista ulkopuolelle, naurettu lempimusiikilleni ja kiinnostuksen kohteilleni, piilovttuiltu vaatteilleni ihan "kaverien" toimesta jne.
Niin aikuisikänä tuo on "jalostunut" niin, etten oikeastaan tiedä mikä kiinnostaa. Ja se on ollut varmin merkki pysyä yksin ja tutustua itseensä uudelleen. Edelleenkään en kehtaisi kertoa kenellekään minkälaista on vaikka lempimusiikkini, tai etenkään laittaa missään soimaan, kun pelkään kaikkien pyörittelevän silmiä. Olen aikalailla lukossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ap:n kaltainen mies eli käyn töissä mutta vapaa-ajalla en käy oikein missään ja ystäviä minulla ei oikein ole.
Nautin yksin olemisesta enkä edes halua nähdä muita ihmisiä vapaa ajalla, olen ikisinkku ja tähän on jotenkin tottunut.
Tänää käyn ulkona kävelyllä ja sit kotona teen ruokaa ja saunon illalla... Huomenna töihin.
M33
Kuulostaa aika surkealta... Eikö miehillä ole oikeasti halua tehdä mitään?!
Itse olen aikalailla tuota vastaava nainen. Tänään siivoan ja käyn kaupassa. Eilen kävin pitkällä kävelyllä ja palauttamassa kirjastolainat, illalla tein pinaattikeittoa ja katsoin tv:tä. Siinä minun viikonloppuni.
Ja olen tyytyväinen tähän elämään. Joskus olin yksinäinen, mutta ehkä joku sopeutuminen lopulta käynyt, enkä oikeastaan k
Sä luet ja harrastat kevyttä liikuntaa.
Mitä luit viimeks?
Näin. Näin helppoa on rikkoa jää jos on yhtään mitään mielenkiinnon kohteita mistä jutella. Ei tässä kukaan mitään super ihmeellistä odota.
Miehellä ei kavereita eikä harrastuksia = yleisemmin myös mies, joka tulee läheisriippuvaiseksi naisesta eikä kestä, että naisella on muita kavereita ja harrastuksia, jonka ajassa haluaa myös viettää aikaansa. Myös naisen tulee olle miehelle 100% emotionaalinen tuki ja harvoin taas mies on hänelle, koska mies jolla ei ole lainkaan kavereita ei tod.näköisesti kykene olemaan ystävä myöskään kumppanilleensa.