Miehen tylsä elämä?
Haittaako naisia minkä takia jos miehellä ei ole kavereita eikä harrastuksia? Olen tämmöinen mies ja lähinnä vaan vapaa-ajan kotona pelailen ja oon netissä. Hävettää myöntää tätä kellekään mutta en tiiä mitä tekisin. Haluaisin naisen kuitenkin.
Kommentit (252)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin lähteä sen naisen mukana paikkoihin. Yksin en halua.
Miksi tarvitset tähän juuri naisen, etkä esim. kaveria?
En ole ap vaan naispuolinen henkilö, ja juuri tämän takia minäkin haluaisin parisuhteen, että olisi helpompi lähteä ja tehdä yhdessä.
Kaveri ei ole koskaan sama asia kuin oma rakas. Kuka esim. lähtee viikonlopuksi hotellilomalle mieluummin kaverin kuin rakkaansa kanssa? Tai oikeastaan ihan mihin vaan. Kaverin kanssa voi käydä shoppailemassa tai kahvilla, kumppanin kanssa tehdään kaikkea oikeasti merkityksellistä.
Mutta kumppanin kanssa joka istuu vaan himassa istutaan vaan yhdessä himassa.
Te yritätte molemmat ulkoistaa mt-ongelmaa parisuhteen harteille, teidän sosiaalistentilanteiden kammo ja kykenemättömyys elää omaa elämäänne on liian raskas risti parisuhteen ensimmäisiks ongelmiks ja vastuiks ja tulee vain satuttamaan ketään potentiaalista kumppania kenen harteille heivaatte moisen sontalastin.
En ole koskaan ymmärtänyt että miksi ihmisiltä vaaditaan harrastamista. Ei mulla kiinnosta nämä teidän harrastukset. Voin tehdä asioita sillon tällön mutta en harrastaa.
Voin käydä pelaamassa sulkista, piipahtaa elokuvissa/teatterissa, lukea kirjan tai tehdä jotain muuta mutta en harrastaisi mitään näistä.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan ymmärtänyt että miksi ihmisiltä vaaditaan harrastamista. Ei mulla kiinnosta nämä teidän harrastukset. Voin tehdä asioita sillon tällön mutta en harrastaa.
Voin käydä pelaamassa sulkista, piipahtaa elokuvissa/teatterissa, lukea kirjan tai tehdä jotain muuta mutta en harrastaisi mitään näistä.
Kun sä mietit ihmisiä jotka vaan notkuu ja valittaa siitä kuinka heiltä odotetaan mitään perusasioits ja minimiä, herääkö sun himot vai käykö sun sitä sääliks vai oletko välinpitämätön?
Miks kenenkään pitäis haluta sua jos sussa ei ole mitään mitä haluta? Säälistä?
Mun mies on tuollainen. Pariuduttiin, kun olin nuori. Kaipaisin mieheltä kykyä viedä ja päättää asioita mun eduksi, mutta ilman kunnianhimoa on vaikeaa mitään kivaa järjestää. Ei meillä ole yhteistä puhuttavaa, ei ikinä vie lasta ulos, ei tule viereen nukkumaan, vaan jää hakkaamaan konetta. Kaipaisin, että muistaisi mikä minua kiinnostaa ja mistä tykkään, mutta ei edes syntymäpäivälahjaa osaa hankkia. Sitten kun on synttärit jo ohi, niin kysyy mitä haluaisin.
Kun siivotaan, niin sillä aikaa kun hän saa siivottua keittiön, on koko asunto jo siivottu vessoja myöten minun toimestani.
Ehkä jos olet puhelias ja tarjoat vastinetta henkisesti älykkäillä keskusteluilla ja huomionarvoisilla havainnoilla, voi nainen kiinnostua ja jaksaa katsella. Sen sijaan jos tarjolla on ohjailtava ja perässä roikkuva riippakivi, niin tuskin nainen pysyy tyytyväisenä pidemmän päälle.
Ehkä joku samanlaisilla ominaisuuksilla varusteltu nainen voisi olla hyvä. Tosin hekin haluavat miehen, joka vie.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun sä mietit ihmisiä jotka vaan notkuu ja valittaa siitä kuinka heiltä odotetaan mitään perusasioits ja minimiä, herääkö sun himot vai käykö sun sitä sääliks vai oletko välinpitämätön?
Sä taidat yrittää selittää perustason vastuuta ja aikuistumista nyt vähän liian monimutkasesti tän tän hetkisen ajattelun tason huomioon ottaen, nää taitaa olla parikymppisiä, sun teksti toimis paremmin yli kolmekymppisiin.
Riippuu oletko muuten kiinnostava tyyppi. Onko sulla kiinnostavia ajatuksia? Ovatko pelaamasi pelit yhtään kiinnostavia? Naiset haluavat seuraa suhteessa kuin miehetkin mutta jos sinun ajatus seurasta on nainen jolla tarvii olla hyvin rajatut kiinnostuksen kohteet menee vaikeaksi. Aika moni vanhetessaan etääntyy kaveripiireistä. Itselle melkein riittäisi vain parin kaverin ja sukulaisten ja sisarusten kavereiden kanssa seurustelu. Jossain vaiheessa sen perustettua jo omassa perheessä on jo tarpeeksi puuhaa.
Jos rakastuisin aloittajaan, tuollaisella ei olisi merkitystä. Vietettäisiin yhteistä aikaa molemmista mukavin tavoin. Mutta miten ihmeessä tapaisin hänet? Siihen tämä tarina jo tyssäisi.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu oletko muuten kiinnostava tyyppi. Onko sulla kiinnostavia ajatuksia? Ovatko pelaamasi pelit yhtään kiinnostavia? Naiset haluavat seuraa suhteessa kuin miehetkin mutta jos sinun ajatus seurasta on nainen jolla tarvii olla hyvin rajatut kiinnostuksen kohteet menee vaikeaksi. Aika moni vanhetessaan etääntyy kaveripiireistä. Itselle melkein riittäisi vain parin kaverin ja sukulaisten ja sisarusten kavereiden kanssa seurustelu. Jossain vaiheessa sen perustettua jo omassa perheessä on jo tarpeeksi puuhaa.
Ooks ikinä tavannu ihmistä joka ois kiinnostava sen takia et se kuluttaa jonkun muun tekemää taidetta?
Mihin sitä naista tarvitsee? Todennäköisesti alkuhuuman jälkeen se toimii lähinnä elämääsi ja mieluisia harrastuksiasi rajoittavana tekijänä ja lisää kustannuksia merkittävästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai sinä haluat vain ihmistä joka sanoo että harrastaa asiaa X? Muuten ei oo väliä kunhan harrastaa?
Toinen tyyppi joka on mielenkiintoinen ja kokeilee monia asioita harrastamatta mitään ei sitten herätä mitää intoa?
Ite en ainakaan kiinnostu jos toinen ei tee mitään muuta kuin asiaa X.
Vierailija kirjoitti:
Mihin sitä naista tarvitsee? Todennäköisesti alkuhuuman jälkeen se toimii lähinnä elämääsi ja mieluisia harrastuksiasi rajoittavana tekijänä ja lisää kustannuksia merkittävästi.
Eihän APlla ollut harrastuksia ja kaikki miehet tarvii naista seksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ooks ikinä tavannu ihmistä joka ois kiinnostava sen takia et se kuluttaa jonkun muun tekemää taidetta?
Hemmetin hyvä pointti, mä aloin miettiin yhtä kaveriani joka on erittäin perehtynyt ja innostunut renesanssi ajan kuvataiteesta mut se ite tyyppi on kyl super tylsä itse vaikka saakin fanittamansa aiheen kuulostaan mielenkiintoiselta, se on aina automaagisesti friendzonessa kaikkien naisten kans, minun myös.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, jätä elämäs elämättä koska kokeilematta osasit kertoa itelles et ei se kuienkaan kannattais, ultrafiksua!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tekisit sen naisen kanssa ? Pelailisitko edelleen yksiksesi, mutta olettaisit että nainen siivoaisi kotinne, hoitaisi ruokahuollon, maksaisi puolet kuluista ja olisi pantavissa aina tarpeen vaatiessa ?
Eli lähtisit vain naisen mieliksi? Jos nainen haluaisi sinusta seuraa vaikka salille tai lenkkipolulle, kiinnostaisiko sinua oikeasti lähteä vain tekisitkö sen hampaat irvessä vain koska nainen haluaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai sinä haluat vain ihmistä joka sanoo että harrastaa asiaa X? Muuten ei oo väliä kunhan harrastaa?
Toinen tyyppi joka on mielenkiintoinen ja kokeilee monia asioita harrastamatt
Oliks nää kaikki kysymykset retorisia kun mulla on semmonen olo et mun ja sun tekstin väliltä jäi puuttuun pari sivua tekstiä jotka linkkais meidän postaukset toisiinsa? Ô_o
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tekisit sen naisen kanssa ? Pelailisitko edelleen yksiksesi, mutta olettaisit että nainen siivoaisi kotinne, hoitaisi ruokahuollon, maksaisi puolet kuluista ja olisi pantavissa aina tarpeen vaatiessa ?
Eli lähtisit vain naisen mieliksi? Jos nainen haluaisi sinusta seuraa vaikka salille tai lenkkipolulle, kiinnostaisiko sinua oikeasti lähteä vain tekisitkö sen hampaat irvessä vain koska nainen haluaa?
Kaikki asiathan tehdään naisen mieliksi. Koti, lapset, jne.
Mitä pahaa siinä on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, jätä elämäs elämättä koska kokeilematta osasit kertoa itelles et ei se kuienkaan kannattais, ultrafiksua!
Oletko psykoosissa? Minä olen elänyt täyttä elämää, ollut naimisissakin ja nytkin parisuhteessa. Asunut ulkomailla, tehnyt lapsia, luonut hyvän uran, kokeillut laillisia ja laittomia asioita, mennyt helvetin lujaa ja nauttinut. Mitä sinä olet tehnyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki asiathan tehdään naisen mieliksi. Koti, lapset, jne.
Mitä pahaa siinä on?
Paljonkin, ei sen noin kuuluisi mennä. Miehellä pitäisi olla myös oma tahto jonka mukaan toimii ja elää elämäänsä.
"Oliks nää kaikki kysymykset retorisia kun mulla on semmonen olo et mun ja sun tekstin väliltä jäi puuttuun pari sivua tekstiä jotka linkkais meidän postaukset toisiinsa? Ô_o"
Mä epäilen et sen tarkotus oli vaan suuttua omasta olkiukostaan.
Ongelma on se et vaikka sinä ihan reilusti odotat että nainen tuo oman panoksensa pöydälle, niin sä yrität nyt larpata sitä pöytää sen sijaan et toisit siihen oman panokses.
Sä käytät kaikkien halua olla oma itsensä tekosyynä sille et sun ei tarvi olla mitään ja ei se sitä ole ikinä tarkottanu, olet huijannut itseäs olemalla ultrafiksu sanojen kans temppuilemalla, oisko aika lopettaa ennenkun rys sit koko elämäs?