Miehen tylsä elämä?
Haittaako naisia minkä takia jos miehellä ei ole kavereita eikä harrastuksia? Olen tämmöinen mies ja lähinnä vaan vapaa-ajan kotona pelailen ja oon netissä. Hävettää myöntää tätä kellekään mutta en tiiä mitä tekisin. Haluaisin naisen kuitenkin.
Kommentit (252)
Kelpaisko AP naisille jos se kävis kerran viikossa salilla? Sehän on harrastamista.
Mä olen myöskin samanlainen kotinörtti. Nainen olen ja viihdyn. Tietenkin tykkäisin juuri tämän tyyppisestä ihmisestä. Paljon voi tapahtua myös pään sisäisesti, vaikka ei koko aikaa mitään harrastaisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tekisit sen naisen kanssa ? Pelailisitko edelleen yksiksesi, mutta olettaisit että nainen siivoaisi kotinne, hoitaisi ruokahuollon, maksaisi puolet kuluista ja olisi pantavissa aina tarpeen vaatiessa ?
Voisin lähteä sen naisen mukana paikkoihin. Yksin en halua.
Eli lähtisit vain naisen mieliksi? Jos nainen haluaisi sinusta seuraa vaikka salille tai lenkkipolulle, kiinnostaisiko sinua oikeasti lähteä vain tekisitkö sen hampaat irvessä vain koska nainen haluaa?
Kaikki asiathan tehdään naisen mieliksi. Koti, lapset, jne.
Mitä pahaa siinä on?
Naisten mieliks luodaan kaikkien noiden perusta valheille joka sit hajoaa kun korttitalo myöhemmin, NAISTEN MIELIKS?
Minä olen mies ja mulla on koti, lapset ja vaimo ja minä ainakin olen halunnu tän kaiken ja tehnyt tosi paljon töitä et sain ne, sinä olet ihan käsittämättömän myrkyllinen vätys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tekisit sen naisen kanssa ? Pelailisitko edelleen yksiksesi, mutta olettaisit että nainen siivoaisi kotinne, hoitaisi ruokahuollon, maksaisi puolet kuluista ja olisi pantavissa aina tarpeen vaatiessa ?
Eli lähtisit vain naisen mieliksi? Jos nainen haluaisi sinusta seuraa vaikka salille tai lenkkipolulle, kiinnostaisiko sinua oikeasti lähteä vain tekisitkö sen hampaat irvessä vain koska nainen haluaa?
Mitä pahaa siinä on?
Kun itse odottaa suhteelta sitä, että on samat kiinnostuksen kohteet jne, ja sen yhdessä tekemisen päälle toivoisi sitten romanttista huomiointia jne.
Niin on se itsestäni ollut vähän tympeää, kun olen puhunut etten koe olevani parisuhteessa kaiken romanttisen (treffeille vieminen, kukkia joskus, aidot muistamiset merkkipäivänä jne) puuttumisen takia, niin olen saanut vastalauseeksi "lähdinhän mä kävelylenkillekin sun kanssa, vaikkei sellainen todellakaan muuten kiinnosta".
Silleen ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Oliks nää kaikki kysymykset retorisia kun mulla on semmonen olo et mun ja sun tekstin väliltä jäi puuttuun pari sivua tekstiä jotka linkkais meidän postaukset toisiinsa? Ô_o"
Mä epäilen et sen tarkotus oli vaan suuttua omasta olkiukostaan.
Eihän täällä kukaan oo suuttunu vaan koitetaan tuoda esille kuinka tyhmää harrastamisen vaatiminen on.
Mä alan epäileen et sulla on vähän turhan kovat luulot omasta osaamisestas ja älykkyydestäs.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä pahaa siinä on?
Naisten mieliks luodaan kaikkien noiden perusta valheille joka sit hajoaa kun korttitalo myöhemmin, NAISTEN MIELIKS
Minä olen mies ja mulla on koti, lapset ja vaimo ja minä ainakin olen halunnu tän kaiken ja tehnyt tosi paljon töitä et sain ne, sinä olet ihan käsittämättömän myrkyllinen vätys.
Jaa minä olen mies enkä oo noita koskaan halunnu mutta sellaset on. En oo rehkiny niiden eteen ollenkaan vaan kaikki on vain tulla tupsahtanu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Oliks nää kaikki kysymykset retorisia kun mulla on semmonen olo et mun ja sun tekstin väliltä jäi puuttuun pari sivua tekstiä jotka linkkais meidän postaukset toisiinsa? Ô_o"
Eihän täällä kukaan oo suuttunu vaan koitetaan tuoda esille kuinka tyhmää harrastamisen vaatiminen on.
Käys ulkona, ihan vaikka vaan sen verran että saisit jotain vertailupintaa :' D
Väitän että tuollaisia miehiä on suomessa kymmeniä tuhansia. Käydään vaan töissä eikä muuta elämää ole eikä ole kavereita tai harrastuksia. Miehet ovat myös ikisinkkuja usein, he eivät tapaa naisia oikein missään eikä treffaile.
Vierailija kirjoitti:
Kelpaisko AP naisille jos se kävis kerran viikossa salilla? Sehän on harrastamista.
Jos olet tosissas etkö vaan vätystele muiden mieliks silti samalla kiukutellen niin kun tähän asti niin kyllä, salilla käyminen voi riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä alan epäileen et sulla on vähän turhan kovat luulot omasta osaamisestas ja älykkyydestäs.
Tiedätkö kenelle ees vastaat kun ketjussa on monia ihmisiä? Oletatko vaikkapa minun kirjoittaneen yhdenkään aiemmista viesteistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käys ulkona, ihan vaikka vaan sen verran että saisit jotain vertailupintaa :' D
Just tulin ulkoa. Oltiin lasten kanssa pulkkailemassa.
Mihin sinä naista tarvitset? Peli vai panokaveriksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet tosissas etkö vaan vätystele muiden mieliks silti samalla kiukutellen niin kun tähän asti niin kyllä, salilla käyminen voi riittää.
Onko sun kikkeli kipeä vai miksi kiukuttelet?
"Jaa minä olen mies enkä oo noita koskaan halunnu mutta sellaset on. En oo rehkiny niiden eteen ollenkaan vaan kaikki on vain tulla tupsahtanu. "
Niin ja mikä sun pointti on? Kyllä myrkylliswt vätykset saa asioita mitä ne ei ansaitse, ne ei vaan nauti niistä koska ne ei ansaitse sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö kenelle ees vastaat kun ketjussa on monia ihmisiä? Oletatko vaikkapa minun kirjoittaneen yhdenkään aiemmista viesteistä?
Sinne postauksen pohjalle laitetaan -eri jos on eri, mä pystyn tulkitseen dataa vain sen verran mitä mulle ollaan valmiita antaan.
Itseäni ei haittaa minkä verran miehellä on kavereita tai harrastuksia, jos se ei häntä itseään haittaa eli ei sitten valita siitä esim. mulle tai muuten vaikuta olotilaansa kovin negatiivisesti, kuten olisi sen johdosta ikävää valittavaa seuraa tai jotain pahempaakin.
Hassua jos tuollainen vaikuttaa negatiivisesti johonkin, että joku ei tee mitään jos kyseinen henkilö ei itse valita omista asioistaan suureen ääneen kuitenkaan kumppanille. Ei kenenkään tarvitse toimia ohjelmatoimistona kenellekään. Eri asia sitten jos on pyyntöjä ja ehdotuksia yhteisiin tekemisiin ja niihin toinen ei halua kiskaan osallistua. Silloin voi väittää toisen olevan tylsä.
Meilläkin mies valittaa, että tylsää kun töiden jälkeen ei mitään tekemistä hänellä. Tai vapaapäivinään kun on tylsää. Mielestäni hieman hassua valittaa tuosta mulle. Sitten kun keksin jotain että vaikka leffaan lapsen kanssa jos menisi niin sanoo että mee sä.
Itse en valita tylsyydestä ikinä hänelle.
Minä olen ap:n kaltainen mies eli käyn töissä mutta vapaa-ajalla en käy oikein missään ja ystäviä minulla ei oikein ole.
Nautin yksin olemisesta enkä edes halua nähdä muita ihmisiä vapaa ajalla, olen ikisinkku ja tähän on jotenkin tottunut.
Tänää käyn ulkona kävelyllä ja sit kotona teen ruokaa ja saunon illalla... Huomenna töihin.
M33
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sun kikkeli kipeä vai miksi kiukuttelet?
On se vähän, menny nussiessa koko viikonloppu, pitäis kuulemma kasvattaa kokoa jos sitä vähän kovistelee ja vaimo innostu ajatuksesta.
Mä kiukuttelen täälä huolesta, nää teidän jutut ei ole uniikkeja, kaikki pienet pojat ja tytöt käy nää epävarmat vätys jutut läpi, ongelma on se et täälä netissä te löydätte ne toiset vätykset joidenka kqns uskottelette toisillenne et minimi on liikaa ja naisten vika ja kohtuutonta.
Meillä jää seuraava sukopolvi syntymättä jos kukaan ei auta teitä miehistyyn, nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ap:n kaltainen mies eli käyn töissä mutta vapaa-ajalla en käy oikein missään ja ystäviä minulla ei oikein ole.
Nautin yksin olemisesta enkä edes halua nähdä muita ihmisiä vapaa ajalla, olen ikisinkku ja tähän on jotenkin tottunut.
Tänää käyn ulkona kävelyllä ja sit kotona teen ruokaa ja saunon illalla... Huomenna töihin.
M33
Kuulostaa aika surkealta... Eikö miehillä ole oikeasti halua tehdä mitään?!